Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КонтрольнаяТема: Внутрішньо - виробниче планування діяльності промислових підприємств (ID:10037)
| Размер: 15 кб. | Объем: 13 стр. | Стоимость: 20 грн. | Добавлена: 08.08.2007 |
Содержание1. Сутність планування та його види. 3
2.Методи планування. 8
Література. 13
Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. Оперативно-виробниче планування та ефективність виробництва
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОПЕРАТИВНО-ВИРОБНИЧОГО ПЛАНУВАННЯ ТА ЕФЕКТИВНОСТІ ВИРОБНИЦТВА. 5 1.1. Сутність та напрямки оперативно-виробничого планування 5 1.2. Основні завдання та елементи оперативно-виробничого планування 10 1.3. Поняття та показники ефективності виробництва 12 РОЗДІЛ 2. МЕТОДОЛОГІЯ ЗАСТОСУВАННЯ ОПЕРАТИВНО-ВИРОБНИЧОГО ПЛАНУВАННЯ ТА ЕФЕКТИВНОСТІ ВИРОБНИЦТВА 17 2.1. Особливості використання оперативно-виробничого планування на підприємстві 17 2.2. Аналіз методів оперативно-виробничого планування виробництва на підприємстві 19 2.3. Аналіз ефективності діяльності підприємства 23 РОЗДІЛ 3. АНАЛІТИЧНО-РОЗРАХУНКОВА ЧАСТИНА. НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ ОПЕРАТИВНО-ВИРОБНИЧОГО ПЛАНУВАННЯ ТА ЕФЕКТИВНОСТІ ВИРОБНИЦТВА НА ПРИКЛАДІ ХМІЛЬНИЦЬКОЇ ШВЕЙНОЇ ФАБРИКИ «ххх». 25 3.1. Загальна характеристика діяльності Хмільницької швейної фабрики «ххх» 25 3.2 Аналіз і оцінка оперативно-виробничого планування та ефективність виробництва Хмельницької швейної фабрики "ххх» 28 3.3.Шляхи підвищення ефективності оперативно-виробничого планування Хмільницької швейної фабрики «ххх» 35 ВИСНОВОК 39 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 41 ДОДАТКИ 43

  2. Рекламна діяльність промислових підприємств
    Вступ 3 Рекламна діяльність промислових підприємств 4 1. Основні поняття рекламної діяльності підприємства 4 2. Рекламна стратегія підприємства та стадії життєвого циклу товару. 7 3. Етапи організації рекламної кампанії 12 Висновки 18 Література 19

  3. Виставково-ярмаркова діяльність промислових підприємств
    Вступ 3 Виставково-ярмаркова діяльність промислових підприємств 4 1. Поняття та значення ви ставків та ярмарків 4 2. Виставково-ярмаркова діяльність в Україні 8 Висновки 13 Література 14 Додаток – Приклад оформлення оголошення на виставку-ярмарок 15

  4. Стратегічне планування ринкової діяльності підприємств
    Зміст Вступ 4 1. Концепція стратегічного управління. Мета стратегічного управління 5 2. Аналіз стратегічного планування на ВАТ “Родос” 9 3. Удосконалення стратегічного планування на підприємстві 16 Висновки 19 Список використаної літератури 20 Додатки. Звітність та Показники ліквідності та платоспроможності 21 Завданням роботи є розкриття сутності стратегічного планування та особливості його використання на торговельному підприємстві, оцінка конкурентної позиції досліджуваного підприємства, розробка стратегії розвитку підприємства та оцінка її ефективності. Метою дослідження є розкриття сутності стратегії розвитку підприємства, розробка стратегії торговельного підприємства, аналіз факторів, що впливають на її реалізацію, обґрунтування ефективності розробленої стратегії. Об’єктом дослідження є дані фінансово-господарської діяльності ЗАТ „Родос”. Предметом дослідження роботи є сукупність теоретичних і практичних проблем, пов’язаних з стратегією антикризового управління підприємством

  5. Контрольна робота планування діяльності підприємств
    1. Особливості оперативно-календарного планування на підприємствах одиничного, серійного і масового типів виробництва 2 2. Планування забезпечення підприємства технологічною оснасткою 6 3. Основні документи фінансового плану, особливості їхньої розробки 10 Задача 14 У звітному періоді собівартість товарної продукції становила 500,5 млн. грн. витрати на 1 грн. товарної продукції – 0,80 грн. У плановому періоді витрати на 1 грн. товарної продукції повинні дорівнювати 0,76 грн. Обсяг виробництва продукції буде збільшено на 5%. Визначити собівартість товарної продукції планового періоду. Список використаної літератури 14

  6. Планування показників господарської діяльності туристчних підприємств
    Вступ 3 1. Зміст і форми фінансової діяльності туристичного підприємства 4 2. Економічна ефективність діяльності туристичного підприємства 8 3. Планування показників господарської діяльності туристичної організації 10 Висновок 15 Література 16

  7. Методологічні засади планування діяльності підприємств у ринкових умовах господарства
    ЗМІСТ 1. Суть, значення, мета і завдання техніко-економічного планування на підприємстві 3 2. Нормативна база планування 5 3. Сучасні методи планування діяльності підприємства 7 4. Зміст плану діяльності підприємства 9 Список використаної літератури 12

  8. Науково-дослідна робота. ДОСЛІДЖЕННЯ СТАНУ ОБОРОТНИХ КОШТІВ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ УКРАЇНИ
    ВСТУП 3 ДОСЛІДЖЕННЯ СТАНУ ОБОРОТНИХ КОШТІВ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ УКРАЇНИ 6 1. Сутність та місце оборотних активів у системі управління діяльністю господарських товариств 6 2. Особливості складу оборотних активів різних сфер функціонування 8 3. Аналіз динаміки оборотних коштів промислових підприємств України 10 4. Підвищення ефективності управління оборотним капіталом 18 ВИСНОВКИ 21 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 23 ДОДАТКИ 25

  9. Особливості калькулювання собівартості промислової продукції, їх вплив на проведення податкового аудиту промислових підприємств
    Вступ 1. Особливості організації виробництва і технологічного процесу у відповідній галузі 6 2. Особливості структури собівартості у відповідній галузі і вимоги, які висуваються до організації обліку витрат. 10 3. Вплив структури собівартості на склад валових витрат 30 4. Значення правильного визначення собівартості для податкового аудиту 36 5. Методичні рекомендації, щодо проведення перевірки на підприємствах 40 Список використаних джерел 44 Висновок

  10. ПЛАНУВАННЯ ЯК СТРАТЕГІЧНА ФУНКЦІЯ МЕНЕДЖМЕНТУ ТА ЇЇ РЕАЛІЗАЦІЯ В ПРАКТИЦІ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ ТУРИСТИЧНОЇ ІНДУСТРІЇ
    ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА В СУЧАСНИХ УМОВАХ 11 1.1. Суть планування і його місце в системі управління підприємством. 11 1.2. Принципи та види планування в управлінні підприємством. 19 1.3. Методи планування діяльності суб’єктів господарювання. 27 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ПЛАНУВАННЯ ТА УПРАВЛІННЯ ДІЯЛЬНІСТЮ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ВАТ «ГОТЕЛЬНИЙ КОМПЛЕКС «ххх» 39 2.1. Економіко-організаційна характеристика підприємства. 39 2.2. Аналіз трудових відносин на підприємстві 66 2.3. Особливості реалізації стратегічної функції «планування» в практиці підприємства 85 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНІСТЮ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ВАТ «ГОТЕЛЬНИЙ КОМПЛЕКС «ххх» 98 3.1. Організаційні основи вдосконалення системи планування на підприємстві. 98 3.2. Планування нового туристичного продукту на підприємстві. Оцінка впровадження нововведень. 108 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 118 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 122 ДОДАТКИ 129

  11. Організація діяльності промислових підприэмств
    1. Класифікація основних виробничих структур 3 2. Організація енергетичного та ремонтного обслуговування на підприємстві 9 3. Практичне завдання 17 Витрати підприємства на інноваційну діяльність у 2002 р. становили: • на розробку винаходу — 750 тис. грн.., • нової торговельної марки — 350 тис. грн.., • ноу-хау за системою менеджменту — 500 тис. грн.., • впровадження ліцензійних технологій обробки чавунного лиття — 600 тис. грн. Обсяги продажу у 2002 р. становили 8 млн. грн. Визначити, чи прогресивний шлях розвитку підприємства і чи ефективний такий вид технології. Література 18

  12. Органи недержавного регулювання зовнішньоекономічної діяльності. Поняття торгово-промислових палат, їх права, цілі та завдання
    1. Органи недержавного регулювання зовнішньоекономічної діяльності. Поняття торгово-промислових палат, їх права, цілі та завдання. 3 2. Договір комісії в ЗЕД. Істотні умови договору комісії. Ціни і розрахунки. Термін дії договору. 9 3. Контракт з давальницькою сировиною в ЗЕД. Поняття. Сторони. Загальні положення. 17 Список використаної літератури 23

  13. Державна реєстрація підприємств та припинення діяльності підприємств
    1. Державна реєстрація підприємств 3 2. Припинення діяльності підприємств 8 Список джерел 11

  14. Міжнародне виробниче кооперування
    Вступ 3 1. Сутність міжнародної кооперації праці 5 2. Основні форми і види міжнародного кооперування 12 3. Практичні завдання міжнародної кооперації в сучасних умовах 18 Висновок 23 Список використаної літератури 24

  15. Виробниче, комерційне та фінансове підприємства
    Вступ 3 1. Мета функціонування підприємств 4 2. Сутність та види організаційно-правових форм організації підприємства 7 3. Види підприємницької діяльності 11 Висновок 18 Список використаної літератури 20

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам 098-404-55-82, 073-402-23-28


У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2017 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua