Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КурсоваяТема: Організація енергозабепечення підприємства та роботи по економії енергоресурсів в сучасних економічних умовах (ID:10097)
| Размер: 238 кб. | Объем: 39 стр. | Стоимость: 55 грн. | Добавлена: 13.09.2007 |
СодержаниеПредмет: організація виробництва

Вступ 3
1. Теоретико-методологічні основи механізму енергозабепечення підприємства 6
1.1. Організація енергетичного господарства підприємства 6
1.2. Прогнозування і планування енергопостачання 10
1.3. Шляхи економії енергоресурсів 12
2. Оптимізація енергозабезпечення підприємств як основа виживання та розвитку в умовах переходу до ринкової економіки 16
2.1. Енергетична складова економічної безпеки України 16
2.2. Дослідження сучасного стану енергозабезпечення України та визначення основних проблем у цій сфері 17
2.3. Пропозиції щодо оптимізації енергозабезпечення України 22
3. Напрями вдосконалення механізму енергозабепечення підприємств 25
3.1. Удосконалення економічного механізму регулювання розвитку енергозабепечення підприємств 25
3.2. Використання нетрадиційних джерел енергозабезпечення 28
3.3. Перспективи інноваційного розвитку підприємств як основи енергозбереження 31
Висновки 33
Література 37

Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. Організація оплати праці в сучасних умовах, шляхи її удосконалення
    Вступ 3 1. Економічна сутність заробітної плати 4 1.1. Поняття, сутність і функції заробітної плати 4 1.2. Форми та системи оплати праці 5 2. Аналіз оплати праці на підприємстві 13 2.1. Організаційно-економічна характеристика ТОВ “А-Прінт” 13 2.2. Аналіз основних енономічних показників діяльності підприємства 15 2.3. Аналіз організації оплати праці 19 3. Шляхи поліпшення організації оплати праці 28 Висновки 31 Список використаної літератури 33

  2. Спеціалізація магазинів та їхня ефективність у сучасних умовах (організація і технологія торгівлі)
    ВСТУП 3 1. Фактори, які визначають спеціалізацію магазину 5 2. Особливості та переваги мережевого магазину ВАТ „Назва” 10 3. Спеціалізація магазину ВАТ „Назва” 16 4. Організація торговельно-технологічного процесу в магазині ВАТ „Назва” 24 5. Ефективність діяльності магазину ВАТ „Назва” в сучасних умовах 28 ВИСНОВКИ 34 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 37 ДОДАТКИ 40

  3. Санація та реструктуризація підприємства в сучасних умовах
    Вступ 3 1. Теоретичні дослідження необхідності санації та реструктуризації 6 1.1 Економічна необхідність санаційних процесів в сучасних умовах 6 1.2 Реструктуризація підприємств в сучасних умовах 10 2. Обґрунтування концепції напрямів та форм санації та реструктуризації підприємства 16 2.1. Оцінка прогнозних можливостей підприємства щодо подолання кризових явищ 16 2.2. Обгрунтування доцільності реалізації окремих напрямів та форми санації підприємства 22 3. Оцінка ефективності запропонованих заходів щодо фінансового оздоровлення підприємства 30 Висновки 40 Список літератури 43 Додатки 46

  4. Розрахункова частина до диплому: Організація оплати праці в сучасних умовах і шляхи її удосконалення
    1. Техніко-економічна характеристика ТОВ “Тетріс” 2 2. Аналіз майна підприємства та його джерел 4 3. Аналіз персоналу підприємства 8 4. Аналіз фонду оплати праці 10 5. Характеристика видів продукції і їх калькуляція 12 6. Аналіз фінансових результатів, прибутку та рентабельності 14 7. Аналіз фінансового стану підприємства 18

  5. Оподаткування підприємства виробничої сфери в сучасних умовах
    Вступ 3 1. Техніко-економічна характеристика підприємства 5 2. Методичні основи аналізу розрахунків підприємства з бюджетом по податкам 11 2.1. Інформаційна база економічного аналізу 11 2.1. Сутність аналізу розрахунків підприємства з бюджетом по податкам 12 3. Аналіз розрахунків підприємства з бюджетом за ПДВ та податком на прибуток (на прикладі ДП “Дослідний хлібозавод”) 17 Висновки і пропозиції 30 Використана література 32

  6. Прогнозування розвитку підприємства в сучасних умовах господарювання (на прикладі)
    Вступ 3 1 Теоретичні аспекти прогнозування в процесі виробництва 5 1.1 Поняття прогнозів та прогнозування 5 1.2 Система прогнозів та планів підприємства і значення нормування для виробництва 7 1.3 Класифікація прогнозів 9 2 Аналіз діяльності підприємства 15 2.1 Загальна характеристика підприємства 15 2.2 Функції та організаційна структура ЗАТ «Назва» 17 2.3 Аналіз зовнішнього середовища діяльності 21 2.4 Аналіз господарської діяльності підприємства 24 3 Практичне застосування прогнозування в процесі виробництва 28 Висновки 34 Використана література 36

  7. Фінансова діяльність підприємства в сучасних умовах господарювання на базі ВАТ «__»
    Вступ 3 Розділ І Значення фінансових ресурсів підприємства в сучасних умовах економічної діяльності 6 1.1 Сутність фінансово ринкової економіки. Фінансові ресурси і фінансова діяльність 6 1.2. Законодавча та юридична база фінансової діяльності підприємства 17 1.3. Особливості діяльності підприємства на внутрішньому і зовнішньому ринку 21 Розділ ІІ Аналіз фінансових результатів діяльності підприємства ВАТ «__» 35 2.1 Організаційно - економічна характеристика підприємства 35 2.2 Аналіз валових доходів, валових витрат і прибутку 41 2.3. Напрями та ефективність використання прибутку 46 Розділ ІІІ Шляхи поліпшення фінансового стану підприємства ВАТ «__» 57 3.1 Прогнозування фінансового стану 57 3.2 Збільшення обсягу виробництва 63 3.3 Вдосконалення контролю за використанням фінансових ресурсів 72 3.4 Зменшення податкового тиску 76 Висновки 84 Література 92 Додаток.. 97

  8. Облік та аналіз розрахунків підприємства за товарними операціями в сучасних умовах господарювання
    Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти обліку розрахунків підприємства за товарними операціями 6 1.1. Економічна сутність розрахунків підприємства за товарними операціями. Роль розрахунків у товарних операціях 6 1.2. Оцінка і відображення у фінансовій звітності дебіторської, кредиторської заборгованості за товарними операціями 21 1.3. Аналіз нормативної спеціальної літератури з обліку і аналізу розрахунків за товарними операціями 31 Розділ 2. Облік розрахунків за товарними операціями 35 2.1. Документальне оформлення товарних операцій 35 2.2. Синтетичний та аналітичний облік дебіторської заборгованості за товари, роботи та послуги 40 2.3. Формування і облік резерву сумнівних боргів 42 2.4. Синтетичний і аналітичний облік кредиторської заборгованості за товари, роботи та послуги 47 Розділ 3 Аналіз розрахунків підприємства за товарними операціями 55 3.1. Мета і задачі аналізу розрахунків підприємства за товарними операціями 55 3.2. Методика аналізу розрахунків підприємства за товарними операціями 63 Висновки 73 Список використаної літератури 77

  9. УПРАВЛІННЯ РИЗИКОМ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ У СУЧАСНИХ УМОВАХ ГОСПОДАРЮВАННЯ» (на прикладі готельного підприємства )
    ВСТУП ………………………………………………………………. 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ РИЗИКОМ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ В СУЧАСНИХ УМОВАХ ГОСПОДАРЮВАННЯ ….. 5 1.1. Сутність та класифікація ризиків ………............................................ 5 1.2. Модель управління ризиком на підприємстві……………………… 16 1.3. Характеристика уникнення ризиків у туристичній діяльності…… 20 РОЗДІЛ 2. РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ УПРАВЛІННЯ РИЗИКАМИ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ ТОВ ГОТЕЛЬ „ххх” ….. 27 2.1. Загальна характеристика підприємства……………………………… 27 2.2. Аналіз, виявлення, ідентифікація та оцінка ризиків готелю ТОВ готель „ххх” …………………………………………….. 43 2.3. Управління фінансовими ризиками на туристичному підприємстві 49 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ЗНИЖЕННЯ РИЗИКІВ В ДІЯЛЬНОСТІ ГОТЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ ГОТЕЛЬ „ххх” …………………………………………….. 57 3.1. Пропозиції щодо зменшення впливу ризиків на фінансово-господарську діяльність підприємства ТОВ готель „ххх” …………………………………………………….. 57 3.2. Ефективність запропонованих заходів на прикладі готелю ТОВ готель „ххх”…………………………………………….. 61 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ …………………………………… 68 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ ……. 71 ДОДАТКИ ………………………………….………………................. 77

  10. Розрахунок техніко-економічних показників роботи підприємства Варіант 6
    ЗМІСТ I. Вихідні дані II. Основна частина 1. Розрахунок необхідної кількості обладнання та обсягів виробничої площі 2. Розрахунок чисельності персоналу підприємства та офісної техніки 3. Розрахунок суми амортизаційних відрахувань та вартості основних фондів 4. Розрахунок фонду заробітної плати працівників 5. Розрахунок собівартості та ціни виробу 6. Розрахунок показників товарної, валової та реалізованої продукції 7. Розрахунок показників, що характеризують економічну ефективність підприємства III. Висновки Список використаної літератури ВИХІДНІ ДАНІ Новостворене АТ ”Машсервіс” займається виготовленням комплектуючих деталей для машинобудівної галузі. На звітний рік передбачена виробнича програма у розмірі 225 000 шт. деталей “А”. Підприємство працює у дві зміни. В процесі обробки деталь проходить заготівельну, свердлильну, токарну, токарно-розточну, шліфувальну операції. Для забезпечення виробничого процесу підприємству необхідні верстати, які засновники вносять у статутний капітал підприємства, та приміщення для розміщення цеху та адміністрації. Ціна придбання будівлі 1900 грн. за 1 м2, висота приміщень 3,5 м. Термін експлуатації 25 років. Склад та гараж підприємство орендує, орендна плата складає 1500 гривень на місяць. Для потреб виробництва 21.01. було придбано автомобіль ГАЗ 53, за ціною 80 000 грн., та автомобіль ДЕУ СЕНС, вартістю 36 000 грн (додаток 6), 01.04. були придбані меблі та офісна техніка (додаток 4). Термін експлуатації (додаток 4,5,6), ліквідаційна вартість для основних фондів (додаток 4,5,6). Договором на постачання електроенергії передбачене споживання електроенергії за ціною 0,22 грн., для потреб виробництва за ціною 0,29 грн. Договором на постачання води для побутових потреб передбачена вартість в розмірі 2,5 грн./м3. Ціна за 1 Гкал тепла становить 150 грн. Зазначені ціни не включають ПДВ. Для виробництва деталей використовується лиття сталеве. Вартість лиття та зворотних відходів відображена в додатку 6. Підприємство сплачує відрахування на обов’язкове пенсійне страхування складає – 33,2%, відрахування на обов’язкове соціальне страхування на випадок тимчасової втрати працездатності – 1,4%, відрахування на обов’язкове соціальне страхування на випадок безробіття – 1,6%, відрахування на соціальне страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань – 1,5 %. Завдання: 1. Розрахувати необхідну кількість обладнання, площу приміщення для розміщення підприємства і обґрунтувати необхідну кількість офісної техніки та меблів для забезпечення роботи адміністрації. 2. Визначити необхідну чисельність персоналу: основних робітників, допоміжних, керівників, спеціалістів, службовців. 3. Визначити початкову, залишкову та середньорічну вартість основних фондів. Розрахувати річну суму амортизаційних відрахувань економічним і податковим методом, обґрунтувати вибір економічного методу. 4. Розрахувати річний фонд заробітної плати в цілому по підприємству. 5. Розрахувати необхідну кількість матеріалів для забезпечення виконання виробничої програми. Скласти кошторис витрат на утримання і експлуатацію обладнання та кошторис адміністративних витрат. На основі проведених розрахунків визначити собівартість одиниці виробу та ціну. 6. Розрахувати показники товарної, реалізованої та валової продукції . 7. Оцінити ефективність виробництва, визначивши прибуток від реалізації продукції, рентабельність продукції, фондовіддачу, фондомісткість, фондоозброєність. Обґрунтувати висновки і пропозиції щодо перспектив існування виробництва.

  11. Розрахунок техніко-економічних показників роботи підприємства вар 17
    I. Вихідні дані Новостворене АТ ”Машсервіс” займається виготовленням комплектуючих деталей для машинобудівної галузі. На звітний рік передбачена виробнича програма у розмірі 225 000 шт. деталей “А”. Підприємство працює у дві зміни. В процесі обробки деталь проходить заготівельну, свердлильну, токарну, токарно-розточну, шліфувальну операції. Для забезпечення виробничого процесу підприємству необхідні верстати, які засновники вносять у статутний капітал підприємства, та приміщення для розміщення цеху та адміністрації. Ціна придбання будівлі 1900 грн. за 1 м2, висота приміщень 3,5 м. Термін експлуатації 25 років. Склад та гараж підприємство орендує, орендна плата складає 1500 гривень на місяць. Для потреб виробництва 21.01. було придбано автомобіль ГАЗ 53, за ціною 80 000 грн., та автомобіль ДЕУ СЕНС, вартістю 36 000 грн (додаток 6), 01.04. були придбані меблі та офісна техніка (додаток 4). Термін експлуатації (додаток 4,5,6), ліквідаційна вартість для основних фондів (додаток 4,5,6). Договором на постачання електроенергії передбачене споживання електроенергії за ціною 0,22 грн., для потреб виробництва за ціною 0,29 грн. Договором на постачання води для побутових потреб передбачена вартість в розмірі 2,5 грн./м3. Ціна за 1 Гкал тепла становить 150 грн. Зазначені ціни не включають ПДВ. Для виробництва деталей використовується лиття сталеве. Вартість лиття та зворотних відходів відображена в додатку 6. Підприємство сплачує відрахування на обов’язкове пенсійне страхування складає – 33,2%, відрахування на обов’язкове соціальне страхування на випадок тимчасової втрати працездатності – 1,4%, відрахування на обов’язкове соціальне страхування на випадок безробіття – 1,6%, відрахування на соціальне страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань – 1,5 %. Завдання: 1. Розрахувати необхідну кількість обладнання, площу приміщення для розміщення підприємства і обґрунтувати необхідну кількість офісної техніки та меблів для забезпечення роботи адміністрації. 2. Визначити необхідну чисельність персоналу: основних робітників, допоміжних, керівників, спеціалістів, службовців. 3. Визначити початкову, залишкову та середньорічну вартість основних фондів. Розрахувати річну суму амортизаційних відрахувань економічним і податковим методом, обґрунтувати вибір економічного методу. 4. Розрахувати річний фонд заробітної плати в цілому по підприємству. 5. Розрахувати необхідну кількість матеріалів для забезпечення виконання виробничої програми. Скласти кошторис витрат на утримання і експлуатацію обладнання та кошторис адміністративних витрат. На основі проведених розрахунків визначити собівартість одиниці виробу та ціну. 6. Розрахувати показники товарної, реалізованої та валової продукції . 7. Оцінити ефективність виробництва, визначивши прибуток від реалізації продукції, рентабельність продукції, фондовіддачу, фондомісткість, фондоозброєність. Обґрунтувати висновки і пропозиції щодо перспектив існування виробництва. II. Основна частина 1. Розрахунок необхідної кількості обладнання та обсягів виробничої площі 2. Розрахунок чисельності персоналу підприємства та офісної техніки 3. Розрахунок суми амортизаційних відрахувань та вартості основних фондів 4. Розрахунок фонду заробітної плати працівників 5. Розрахунок собівартості та ціни виробу 6. Розрахунок показників товарної, валової та реалізованої продукції 7. Розрахунок показників, що характеризують економічну ефективність підприємства III. Висновки Список використаної літератури

  12. Розрахунок техніко-економічних показників роботи підприємства вар 15
    I. Вихідні дані II. Основна частина 1. Розрахунок необхідної кількості обладнання та обсягів виробничої площі 2. Розрахунок чисельності персоналу підприємства та офісної техніки 3. Розрахунок суми амортизаційних відрахувань та вартості основних фондів 4. Розрахунок фонду заробітної плати працівників 5. Розрахунок собівартості та ціни виробу 6. Розрахунок показників товарної, валової та реалізованої продукції 7. Розрахунок показників, що характеризують економічну ефективність підприємства III. Висновки Список використаної літератури ВИХІДНІ ДАНІ Новостворене АТ ”Машсервіс” займається виготовленням комплектуючих деталей для машинобудівної галузі. На звітний рік передбачена виробнича програма у розмірі 225 000 шт. деталей “А”. Підприємство працює у дві зміни. В процесі обробки деталь проходить заготівельну, свердлильну, токарну, токарно-розточну, шліфувальну операції. Для забезпечення виробничого процесу підприємству необхідні верстати, які засновники вносять у статутний капітал підприємства, та приміщення для розміщення цеху та адміністрації. Ціна придбання будівлі 1900 грн. за 1 м2, висота приміщень 3,5 м. Термін експлуатації 25 років. Склад та гараж підприємство орендує, орендна плата складає 1500 гривень на місяць. Для потреб виробництва 21.01. було придбано автомобіль ГАЗ 53, за ціною 80 000 грн., та автомобіль ДЕУ СЕНС, вартістю 36 000 грн (додаток 6), 01.04. були придбані меблі та офісна техніка (додаток 4). Термін експлуатації (додаток 4,5,6), ліквідаційна вартість для основних фондів (додаток 4,5,6). Договором на постачання електроенергії передбачене споживання електроенергії за ціною 0,22 грн., для потреб виробництва за ціною 0,29 грн. Договором на постачання води для побутових потреб передбачена вартість в розмірі 2,5 грн./м3. Ціна за 1 Гкал тепла становить 150 грн. Зазначені ціни не включають ПДВ. Для виробництва деталей використовується лиття сталеве. Вартість лиття та зворотних відходів відображена в додатку 6. Підприємство сплачує відрахування на обов’язкове пенсійне страхування складає – 33,2%, відрахування на обов’язкове соціальне страхування на випадок тимчасової втрати працездатності – 1,4%, відрахування на обов’язкове соціальне страхування на випадок безробіття – 1,6%, відрахування на соціальне страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань – 1,5 %. Завдання: 1. Розрахувати необхідну кількість обладнання, площу приміщення для розміщення підприємства і обґрунтувати необхідну кількість офісної техніки та меблів для забезпечення роботи адміністрації. 2. Визначити необхідну чисельність персоналу: основних робітників, допоміжних, керівників, спеціалістів, службовців. 3. Визначити початкову, залишкову та середньорічну вартість основних фондів. Розрахувати річну суму амортизаційних відрахувань економічним і податковим методом, обґрунтувати вибір економічного методу. 4. Розрахувати річний фонд заробітної плати в цілому по підприємству. 5. Розрахувати необхідну кількість матеріалів для забезпечення виконання виробничої програми. Скласти кошторис витрат на утримання і експлуатацію обладнання та кошторис адміністративних витрат. На основі проведених розрахунків визначити собівартість одиниці виробу та ціну. 6. Розрахувати показники товарної, реалізованої та валової продукції . 7. Оцінити ефективність виробництва, визначивши прибуток від реалізації продукції, рентабельність продукції, фондовіддачу, фондомісткість, фондоозброєність. Обґрунтувати висновки і пропозиції щодо перспектив існування виробництва.

  13. Розрахунок техніко-економічних показників роботи підприємства Варіант № 34
    ЗМІСТ I. Вихідні дані II. Основна частина 1. Розрахунок необхідної кількості обладнання та обсягів виробничої площі 2. Розрахунок чисельності персоналу підприємства та офісної техніки 3. Розрахунок суми амортизаційних відрахувань та вартості основних фондів 4. Розрахунок фонду заробітної плати працівників 5. Розрахунок собівартості та ціни виробу 6. Розрахунок показників товарної, валової та реалізованої продукції 7. Розрахунок показників, що характеризують економічну ефективність підприємства III. Висновки Список використаної літератури ВИХІДНІ ДАНІ Новостворене АТ ”Машсервіс” займається виготовленням комплектуючих деталей для машинобудівної галузі. На звітний рік передбачена виробнича програма у розмірі 225 000 шт. деталей “А”. Підприємство працює у дві зміни. В процесі обробки деталь проходить заготівельну, свердлильну, токарну, токарно-розточну, шліфувальну операції. Для забезпечення виробничого процесу підприємству необхідні верстати, які засновники вносять у статутний капітал підприємства, та приміщення для розміщення цеху та адміністрації. Ціна придбання будівлі 1900 грн. за 1 м2, висота приміщень 3,5 м. Термін експлуатації 25 років. Склад та гараж підприємство орендує, орендна плата складає 1500 гривень на місяць. Для потреб виробництва 21.01. було придбано автомобіль ГАЗ 53, за ціною 80 000 грн., та автомобіль ДЕУ СЕНС, вартістю 36 000 грн (додаток 6), 01.04. були придбані меблі та офісна техніка (додаток 4). Термін експлуатації (додаток 4,5,6), ліквідаційна вартість для основних фондів (додаток 4,5,6). Договором на постачання електроенергії передбачене споживання електроенергії за ціною 0,22 грн., для потреб виробництва за ціною 0,29 грн. Договором на постачання води для побутових потреб передбачена вартість в розмірі 2,5 грн./м3. Ціна за 1 Гкал тепла становить 150 грн. Зазначені ціни не включають ПДВ. Для виробництва деталей використовується лиття сталеве. Вартість лиття та зворотних відходів відображена в додатку 6. Підприємство сплачує відрахування на обов’язкове пенсійне страхування складає – 33,2%, відрахування на обов’язкове соціальне страхування на випадок тимчасової втрати працездатності – 1,4%, відрахування на обов’язкове соціальне страхування на випадок безробіття – 1,6%, відрахування на соціальне страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань – 1,5 %. Завдання: 1. Розрахувати необхідну кількість обладнання, площу приміщення для розміщення підприємства і обґрунтувати необхідну кількість офісної техніки та меблів для забезпечення роботи адміністрації. 2. Визначити необхідну чисельність персоналу: основних робітників, допоміжних, керівників, спеціалістів, службовців. 3. Визначити початкову, залишкову та середньорічну вартість основних фондів. Розрахувати річну суму амортизаційних відрахувань економічним і податковим методом, обґрунтувати вибір економічного методу. 4. Розрахувати річний фонд заробітної плати в цілому по підприємству. 5. Розрахувати необхідну кількість матеріалів для забезпечення виконання виробничої програми. Скласти кошторис витрат на утримання і експлуатацію обладнання та кошторис адміністративних витрат. На основі проведених розрахунків визначити собівартість одиниці виробу та ціну. 6. Розрахувати показники товарної, реалізованої та валової продукції . 7. Оцінити ефективність виробництва, визначивши прибуток від реалізації продукції, рентабельність продукції, фондовіддачу, фондомісткість, фондоозброєність. Обґрунтувати висновки і пропозиції щодо перспектив існування виробництва.

  14. Ефективність роботи підприємства в умовах оренди в післяприватизаційний період
    Вступ. 3 1. Процес приватизації і арендні відносини. 5 1.1 Приватизація “Києвосвятошенської аптеки № 5”, створення акціонерного товариства і орендні відносини в післяприватизаційний період. 5 1.2 Особливості орендних відносин у післяприватизаційний період. 9 1.3 Сутність державних проектів впроваджених з ціллю підвищення інвестиційної привабливості приватизованих підприємствпідприємств. 11 2. Аналіз ефективності господарської діяльності ВАТ “Києво-Святошенської аптеки № 5” у післяприватизаційний період. 14 2.1 Динаміка розвитку фінансово-господарська діяльність ВАГ “Києво-Святошенської аптеки № 5” у післяприватизаційний період. 14 2.3 Технічний рівень обладнання ВАТ “Києво-Святошенської аптеки № 5” у післяприватизаційний період. 24 3. Пропозиції щодо вдосконалення роботи ВАТ “Києво-Святошенської аптеки № 5”. 26 Висновок. 30 Список використаних літературних джерел. 32 ДОДАТКИ 34 Додаток 1. 35 Додаток 2. 36 Додаток 3. 37 Додаток 4 39 Дана робота присвячена висвітленню теми ефективності роботи підприємства в умовах оренди в післяприватизаційний період. В умовах переходу до ринкових відносин в економіці України велике значення грає реформація відносин власності, роздержавлення і поява нових видів власності, що прияє розвитку ринкових відносин, нових видів господарювання, завдяки чому підвищеться ефективність роботи підприємств. Радикальна економічна реформа в нашій країні - складний і тривалий процес, зв'язаний з перетворенням форм власності і господарювання. Основна мета реформи - формування ринкових відносин, ліквідація командно-адміністративної системи, повернення працівнику положення хазяїна. Перехід до ринкової економіки припускає створення багатоукладної економіки на базі різних форм власності як нової організаційно-правової основи господарювання, розвиток приватної власності і підприємництва, перетворення значного числа державних підприємств в акціонерні товариства, передачу їх в оренду, продаж трудовим чи колективам у приватну власність. Літературною базою для написання даної роботи служить Закон України про приватизацію, що регулює правові відносини в процесі приватизації, визначає основні принципи і засади процесу переходу з державної форми власності до приватної. На ряду з цим виникають арендні відносини між підприємствами і власниками. Проект “Корпоративне управління в Україні”, що фінансується урядом Канади є продовженням проекту “Масова приватизація в Україні”, що функціонував з 1995 року, всі особливості цього процесу розглянуті в представленій роботі на підставі інтернет видання “Інвестиційна привабливість підприємств України для іноземних та вітчизняних інвесторів”. Обєктом дослідження є відкрите акціонерне товариство “Києво-Святошенська аптека №5”, предметом – фінансово-господарська діяльність даного підприємства в після приватизаційний період. В першій частині роботи розглянуто один з переломних моментів в житті даної організації – процес переходу від державної власності у приватну, тобто період встановлення арендних відносин. Оскільки працівники підприємства були учасниками проекту “Кооперативне управління в Україні”, то в одному з підпунктів першої частини докладно розгялнутий даний проект з використанням першождерела. Друга частина присвячена аналізу фінансово-господарської діяльності “Києво-Святошенської аптеки №5” у післяприватизаційний період, а саме з 1996 по 2005 рік, аналіз проводиться за даними фінансової звітності підприємства.

  15. Типи ринків у сучасних економічних системах
    ВСТУП 3 1. ВИДИ, КРИТЕРІЇ КЛАСИФІКАЦІЇ ТА ФУНКЦІЇ РИНКУ 4 2. ХАРАКТЕРИСТИКА ОСНОВНИХ ВИДІВ МАРКЕТИНГУ 7 3. ФУНКЦІЇ МАРКЕТИНГУ В РИНКОВІЙ ЕКОНОМІЦІ 9 ВИСНОВОК 13 ЛІТЕРАТУРА 14

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам 098-404-55-82, 073-402-23-28


У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2017 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua