Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КурсоваяТема: Просвітницька діяльність та педагогічні погляди Франка (ID:10112)
| Размер: 31 кб. | Объем: 23 стр. | Стоимость: 40 грн. | Добавлена: 13.09.2007 |
СодержаниеВступ 3
1. І.Франко - як школа українського політичного життя 5
2. Проблеми української державності в творчості і житті І. Франка 7
3. Трагедія ідеї українського державотворення Івана Франка 10
4.Педагогічні погляди І.Франка на дошкільну освіту та освіту початкової школи. 12
5.Просвітницька діяльність І. Франка. 16
Висновок 22
Список використаної літератури 23

Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. Філософські погляди І.Франка та Лесі Українки
    Вступ 3 1. Характеристика філософських поглядів І. Франко 4 1.1. Біографічні дані 4 1.2. Екзистенційно-художній характер філософії І. Франка 5 1.3. Етико-антропологічне розуміння філософських проблем 7 1.4. Погляди І. Франка щодо людини і суспільства 14 2. Філософські погляди Лесі Українки 21 2.1. Життєвий шлях 21 2.2. Основні риси світогляду Лесі Українки 22 2.3. Погляди Лесі Українки щодо емансипації людської особистості 26 2.4. Сутність і значення “будителя нації” у філософії Лесі Українки 30 Висновок 34 Список літератури 37

  2. Педагогічні погляди Марина Тимофіївни Семенової в контексті розвитку школи класичного танцю по системі А.Я. Ваганової
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ШКОЛА КЛАСИЧНОГО ТАНЦЮ ПО СИСТЕМІ А.Я. ВАГАНОВОЇ 1.1. Традиції класичного танцю в Росії 5 1.2. Педагогічна система А.Я. Ваганової як закономірне продовження класичної балетної школи 20 Висновок до розділу І 55 РОЗДІЛ ІІ. ВИКОНАВСЬКА ТА ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ М.Т. СЕМЕНОВОЇ В КОНТЕКСТІ ШКОЛИ КЛАСИЧНОГО ТАНЦЮ ПО СИСТЕМІ А.Я. ВАГАНОВОЇ 2.1. Реалізації педагогічної системи А.Я. Ваганової у діяльності видатних учениць 57 2.2. Виконавська діяльність М.Т. Семенової в контексті школи класичного танцю по системі А.Я. Ваганової 71 2.3. Педагогічні погляди М.Т. Семенової в контексті розвитку школи класичного танцю по системі А.Я. Ваганової 90 Висновок до розділу ІІ 125 ВИСНОВКИ 127 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 131

  3. ПЕДАГОГІЧНІ ІДЕЇ ТА ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ ПЛАТОНА
    ВСТУП 3 1. ЖИТТЄВИЙ І ТВОРЧИЙ ШЛЯХ ПЛАТОНА 4 2. ОСНОВНІ ПЕДАГОГІЧНІ ІДЕЇ МИСЛИТЕЛЯ 6 3. РОЛЬ І ЗНАЧЕННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ПОГЛЯДІВ ПЛАТОНА 15 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 18

  4. Пізнавальна діяльність особистості. Соціально-педагогічні умови формування особистісних якостей
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1.АНАЛІЗ ЛІТЕРАТУРНИХ ДЖЕРЕЛ З ПРОБЛЕМИ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ОСОБИСТОСТІ ТА ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТІСНИХ ЯКОСТЕЙ 5 1.1. Проблеми в генезисі розвитку педагогічної науки 5 1.2. Сучасні тенденції розвитку пізнавальної діяльності особистості та формування особистісних якостей 18 1.3. Концептуальні підходи до розвитку новітніх соціально-педагогічних умов, що сприяють формуванню пізнавальної діяльність особистості та її якостей 21 РОЗДІЛ 2.ПРАКТИЧНА СУТНІСТЬ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ, ЩО СПРИЯЮТЬ ФОРМУВАННЮ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ОСОБИСТОСТІ У ВИЩІЙ ШКОЛІ 26 2.1. Сценарій проведення лекції з формування пізнавальної активності особистості 26 2.2. Відео презентація 48 ВИСНОВКИ 51 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 53 Презентація

  5. Мої роздуми над творчістю Івана Франка

  6. Етичне вчення Т. Шевченка, етика І.Франка, Л. Українки, М. Драгоманова, М. Грушевського
    Зміст 1. Етичне вчення Т. Шевченка 3 2. Етика І.Франка 4 3. Етика Л. Українки 6 4. Етика М. Драгоманова 8 5. Етика М. Грушевського 11 Список використаної літератури 15

  7. Чого навчила мене драма «Украдене щастя» Івана Франка?

  8. Професійні педагогічні задачі та їх вирішення
    Вступ 4 1. Психологічні особливості професійного становлення учителів 5 2. Поняття та сутність професійних педагогічних задач 7 3. Проблема розв'язання педагогічних задач у професійній діяльності учителів 11 Висновок 13 Список використаної літератури 13

  9. Мала проза Івана Франка. Повісті на робітничу тематику («Ріпник», «Навернений грішник»)
    ВСТУП 2 1. ЗАГАЛЬНИЙ ОГЛЯД ПРОЗОВОЇ ЛІТЕРАТУРИ І. ФРАНКА 4 2. МАЛА ПРОЗА ІВАНА ФРАНКА 16 2.1. Особливості малої прози Івана Франка 16 2.2. Повісті на робітничу тематику 19 2.3. «Ріпник» 23 2.4. «Навернений грішник» 28 2.5. Місце художньої прози Івана Франка в його літературній спадщині 31 ВИСНОВКИ 35 ЛІТЕРАТУРА 37

  10. Педагогічні ідеї Г.С. Сковороди, їх сучасне значення
    Зміст Вступ 3 1. Педагогічні погляди Г.Сковороди 4 2. Соціально-педагогічні вчення Г. Сковороди 6 3. Педагогічна спадщина Г.Сковороди 10 Висновки 13 Література 14

  11. Стилістичний аналіз тексту поезії Івана Франка “Опівніч. Глухо. Зимно. Вітер виє…”
    План: 1. Назва роботи, автор. 3 2. Характеристика ситуації спілкування (умови і задачі мовлення). 7 3. Основні стильові риси. 8 4. Мовні засоби (фонетичні, лексичні, морфологічні, синтаксичні). 9 5. Визначення мовного стилю 16 Використана література: 17 Використана література: 1) Виноградов Г.В. Стилистика. Теория поэтической речи. Поэтика. – М., 1963. 2) Гадамер Г.-Г. Герменевтика і поетика: Вибр. Твори Пер. з нім. - К.: Юніверс, 2001. 3) Літературознавчий словник-довідник Р. Гром'як, Ю. Ковалів та ін. - К.: ВЦ "Академія", 1997. – 752 с. 4) Пономарів О.Д. Стилістика сучасної української мови: Підручник. – К.: Либідь, 1993. – 248 с. 5) Українська мова: Енциклопедія. - К.: Укр. енцикл., 2000. - 752 с.: іл.

  12. Психолого-педагогічні аспекти формування особистості фахівця
    1. Психологічна характеристика професійної діяльності 3 2. Мотиваційні, пізнавальні, емоційні та вольові компоненти готовності особистості до професійної діяльності 5 Література 13

  13. Зона Франка: етапи розвитку та сучасний стан. Проблеми функціонування грошових систем країн з CFA
    Вступ 3 1. Валютна система Франції як основа зони франку 5 2. Зона франку CFA 7 Висновок 15 Література 19

  14. Наукові педагогічні дослідження, як шляхи вирішення проблем педагогіки
    ВСТУП 3 1. Особливості науково - педагогічного дослідження 4 2.Наукові дослідження як шлях вирішення проблем педагогіки 6 3.Основні елементи педагогічного дослідження. 9 4. Методи науково – педагогічного дослідження 11 5. Науково - педагогічне дослідження, його структура і логіка 16 ВИСНОВОК 17 ЛІТЕРАТУРА 18

  15. Психолого-педагогічні засоби розвитку моторики у дітей немовлячого віку
    Література 1. В.Березова. Игрушки для своевременного развития.//Адрес статьи - http://www.solnet.ee/parents/p4_02.html 2. Карл Кениг. Лечебно-педагогическая диагностика.Антропософский центр социальной терапии 2001 г., 192 стр 3. Папушек Х., Папушек М., Солоед К. Значение невербального общения в младенческом возрасте для психического развития.//Журнал практической психологии и психоанализа, №4, 2001 4. С. Ф. Егоров, С. В. Лыков, Л. М. Волобуева. Введение в историю дошкольной педагогики. Москва: Академия, 2001 г., 320 стр 5. Схема развития ребенка.//Адрес статьи - http://www.biblioteka.agava.ru/vi/shema_razvitiya.htm

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам 098-404-55-82, 073-402-23-28


У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2017 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua