Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КурсоваяТема: Особливості розвитку мислення в молодшому шкільному віці (ID:10567)
| Размер: 55 кб. | Объем: 33 стр. | Стоимость: 50 грн. | Добавлена: 09.10.2007 |
СодержаниеВСТУП 3
РОЗДІЛ І. Теоретичні аспекти вивчення розвитку мислення дітей в молодшому шкільному віці 5
1.1. Поняття мислення в психології 5
1.2. Класифікація та форми мислення 10
1.3.Особливості розвитку мислення дітей молодшого шкільного віку 15
РОЗДІЛ ІІ. Емпіричне дослідження особливостей розвитку мислення у дітей молодшого шкільного віку 19
2.1. Підготовка та проведення дослідження 19
2.2. Результати діагностичного дослідження та їх інтерпретація 22
ВИСНОВОК 29
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 30
ДОДАТКИ 32
Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. Психологічні передумови формування адитивної поведінки в молодшому шкільному віці
    Вступ 3 1. Психологічні особливості розвитку дитини в молодшому шкільному віці 5 2. Девіантна поведінка молодших школярів як причина виникнення аддитивної поведінки 11 3. Адиктивна поведінка молодших школярів 13 Висновок 18 Список використаної літератури 19

  2. Особливості розвитку уваги в молодшому віці
    Вступ 3 1. Явище й визначення уваги. Його характерні риси 5 1.1. Властивості й види уваги 5 1.2. Функції й види уваги 8 1.3. Способи розвитку уваги 10 2. Загальна характеристика молодшого шкільного віку 14 2.1. Особливості уваги молодших школярів 19 3. Дослідна частина 22 3.1. Діагностичне дослідження стійкості уваги молодших школярів 22 3.2. Корекційна програма розвитку уваги для молодших класів середньої школи, що вчаться 25 3.3. Контрольне дослідження стійкості уваги молодших школярів 30 Висновок 33 Список використаної літератури 35

  3. Особливості розвитку мислення в дошкільному віці
    ВСТУП 4 I. Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми розвитку мислення в дошкільному віці. 6 II Розвиток мислення в дошкільному віці. 15 1. Загальна характеристика мислення дітей дошкільного віку 15 2 Розвиток образного мислення дошкільників 19 3 Вплив діяльності на розвиток мислення дошкільників 22 III Практична частина. 25 3.1 Експериментальне дослідження рівня розвитку мислення дітей дошкільного віку. 25 ВИСНОВКИ 38 ЛІТЕРАТУРА 40

  4. Розумовий розвиток у старшому шкільному віці. Проблеми сенсу життя в ранньому юнацькому віці
    ВСТУП 3 ОСВІТА І РОЗУМОВИЙ РОЗВИТОК ЗДІБНОСТЕЙ ШКОЛЯРІВ 5 ЗАВДАННЯ РОЗУМОВОГО ВИХОВАННЯ МОЛОДІ 7 ЛЮДИНОЗНАВСТВО ТА СЕНС ЖИТТЯ В ЮНОСТІ 11 ФЕНОМЕН ДОВІРИ ДО СЕБЕ У ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ 15 САМОВИЗНАЧЕННЯ І ПРОФЕСІЙНЕ СЕРЕДОВИЩЕ 16 ВИСНОВОК 23 ЛІТЕРАТУРА 24

  5. Особливості розвитку мислення в ранньому дитинстві
    План 1. ВСТУП 3 2. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА МИСЛЕННЯ 4 а. Мислення, як пізнавальний процес 5 б. Операції мислення 10 в. Форми мислення 12 г. Види мислення 14 3. РОЗВИТОК МИСЛЕННЯ В РАННЬОМУ ВІЦІ 17 а. Перші прояви наочно - дійового мислення, його характеристика 17 б. Перехід до наочно образного мислення 23 в. Виникнення знакової функції 26 г. Значення предметної діяльності, дидактичних ігор у розвитку мислення дитини в ранньому віці 30 4. ЕКСПЕРЕМЕНТАЛЬНА ЧАСТИНА: РОЛЬ СПІЛКУВАННЯ З ДОРОСЛИМ У РОЗВИТКУ ПРЕДМЕТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДИТИНИ В РАННЬОМУ ВІЦІ 35 5.ВИСНОВКИ 45 6. ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 47 Дитяча психологія Досліджено 25 джерел

  6. Культура мислення, особливості управлінського мислення
    1. Культура мислення 2 2. Управлінські рішення як результат управлінського мислення 11 3. Моделі та методи управлінського мислення 22 Література 32

  7. Розвиток пізнавальної сфери мислення у юнацькому віці на уроках танцю (діти віком - 16-21 років)
    Вступ 3 Розділ І. Теоретичні аспекти розвитку пізнавальної сфери мислення у юнацькому віці 5 1.1. Вплив хореографічної освіти на розвиток дитини, як особистості 5 1.2. Вікові особливості дітей 16 років та особливості навчання народно-сценічного танцю. 17 Розділ ІІ. Методична розробка хореографічного уроку з викладання народно-сценічного танцю в підлітковій групі 27 2.1. Методика складання хореографічного уроку 27 2.2. Розробка методики 36 Висновок до ІІ розділу 44 Висновок 46 Список літератури 48

  8. Особливості профорієнтації в юнацькому віці
    1. СТАТТЯ НА ТЕМУ „ОСОБЛИВОСТІ ПРОФОРІЄНТАЦІЇ В ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ” 4 ДОДАТКИ 12

  9. Особливості самоприйняття в юнацькому віці
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1.ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ САМОПРИЙНЯТТЯ В НАУКОВІЙ ЛІТЕРАТУРІ 5 1.1. Поняття самоприйняття в психологічній літературі 5 1.2. Аналіз наукових концепцій та підходів у вивчення проблеми самоприйняття в психологічній літературі 12 1.3. Вікові особливості юнацтва 14 Висновки до 1 розділу 21 РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ВИВЧЕННЯ САМОПРИЙНЯТТЯ В ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ 22 2.1. Методи дослідження самоприйняття в психологічній літературі 22 2.2. Аналіз результатів дослідження самоприйняття в юнаків та дівчат 25 2.3. Засоби психокорекції самоприйняття в юнацькому віці 28 Висновки до 2 розділу 36 ВИСНОВКИ 38 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 40

  10. Психологічні умови ефективності розвитку спілкування у дитячому віці
    ВСТУП 3 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПОНЯТТЯ СПІЛКУВАННЯ 5 1.1. Види спілкування 5 1.2. Функції спілкування 7 1.3. Особливості спілкування в дитячому віці 8 2. ПСИХОЛОГІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ СПІЛКУВАННЯ 13 2.1. Вікове психологічне дошкільне спілкування 13 2.2. Вікове психологічне спілкування молодшого шкільного віку 16 2.3. Педагогічне спілкування дошкільного віку 18 2.4. Педагогічне спілкування молодшого шкільного віку 21 3. ЕМПІРІЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ: ПРОБЛЕМА ВПЛИВУ ЕМОЦІЙНОЇ ТРИВОЖНОСТІ НА СПІЛКУВАННЯ ДИТИНИ В ГРУПІ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 26 ВИСНОВКИ 42 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 45 ДОДАТКИ 46 Мета курсової роботи полягає у визначенні головних психологічних умов розвитку спілкування в дитячому віці. Предметом дослідження курсової роботи є умови розвитку спілкування дітей. Об’єктом дослідження курсової роботи є група дітей старшого дошкільного віку. Літературна база курсової роботи складається переважно з робіт російських дослідників та деяких періодичних джерел. Структурно робота складається зі вступу, трьох розділів з підпунктами, висновків, використаної літератури та додатків. Експериментальне вивчення проблеми впливу емоційної тривожності на спілкування дитини в групі старшого дошкільного віку Мета: вивчити вплив емоційної тривожності на спілкування дитини в групі старшого дошкільного віку. Гіпотеза: передбачається, що в результаті експерименту буде отриманий такий результат: діти з високим рівнем тривожності мають несприятливе положення у відношенні спілкування з іншими дітьми в групі. Задачі: 1. Вивчити емоційну сферу дітей старшого дошкільного віку; 2. вивчити міжособистісні відносини в групі дітей старшого дошкільного віку; 3. вивчити статусне положення дітей у групі з різним рівнем тривожності. Предмет дослідження: залежність спілкування дитини старшого дошкільного віку від різного рівня тривожності. Об'єкт дослідження: група дітей старшого дошкільного віку. Для дослідження емоційного стану кожної дитини групи використовувався рисунковий тест Бака “Будинок-Дерево-Людина”, методику “Малюнок неіснуючої тварини”. Також проводилася діагностика міжособистісних відносин дітей за методикою вивчення дитячої групи (соціометрія й аутосоціометрія)

  11. Уява та мислення й норми розвитку
    Вступ 3 1. Закони, за якими працює уява 4 2. З чого починається уява та мислення 7 3. Уява – відображення неіснуючого, яке ігнорує реальне 11 4. Уява – фактор руйнування стереотипів мислення і шаблонів дій 14 Висновки 21 Список використаної літератури 23

  12. Особливості впливу міжособистісних стосунків у підлітковому віці на формування залежної поведінки
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ I ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ МІЖОСОБИСТІСНИХ СТОСУНКІВ ПІДЛІТКІВ 8 1.1. Вікові психологічні особливості підлітків 8 1.2. Роль міжособистісних стосунків у формуванні залежної поведінки у підлітків 26 Висновки до першого розділу 47 РОЗДІЛ II МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ ДІАГНОСТИЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ МІЖОСОБИСТІСНИХ СТОСУНКІВ НА ФОРМУВАННЯ ЗАЛЕЖНОЇ ПОВЕДІНКИ ПІДЛІТКІВ 49 2.1. Підбір та обґрунтування психодіагностичного інструментарію 49 2.1.1. Опитувальник міжособистісних стосунків (ОМО) В. Шутца 55 2.1.2. Методика дослідження «Незавершені речення» Сакса і Леві 57 2.1.3. Тест «Схильність до залежної поведінки» за Менделевичем В.Д. 58 2.2. Планування проведення дослідження: опис вибірки та хода діагностичного дослідження 60 Висновки до другого розділу 61 РОЗДІЛ 3 РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ МІЖОСОБИСТІСНИХ СТОСУНКІВ НА ФОРМУВАННЯ ЗАЛЕЖНОЇ ПОВЕДІНКИ 62 3.1. Аналіз результатів діагностики схильності до залежної поведінки 62 3.2. Аналіз результатів діагностики міжособистісних стосунків підлітків 64 3.2.1. Результати діагностики міжособистісних стосунків за методикою В.Шутца (ОМО) 64 3.2.2.Результати діагностики міжособистісних стосунків за методикою «незакінчені речення» Сакса і Леві 67 3.3. Інтерпретація результатів дослідження впливу міжособистісних стосунків на формування залежної поведінки 77 Висновки до третього розділу 81 ВИСНОВОК 82 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 86 ДОДАТКИ 95

  13. Особливості усвідомлення самого себе, як суб’єкта навчальної діяльності в підлітковому віці
    Вступ 3 Розділ І. Теоретичні аспекти процесу усвідомлення самого себе як суб’єкта навчальної діяльності у підлітковому віці 5 1.1. Загальна характеристика підліткового віку 5 1.2. Особистість як суб'єкт самотворення 9 Розділ ІІ. Дослідно-експериментальна робота з виявлення особливостей усвідомлення самого себе як суб’єкта навчальної діяльності у підлітковому віці 16 2.1. Методика проведення дослідження 16 2.2. Аналіз результатів дослідження 23 2.3. Методичні рекомендації 29 Висновки 34 Список використаних джерел 36 Додатки 38

  14. Особливості стану розвитку туристичної галузі Мексики: сучасний стан і перспективи розвитку
    1. Основні етапи розвитку мексиканського туризму 1 2. Туристичне районування країни 3 3. Аналіз туристичного ринку, перспективи розвитку Мексики 4 Висновок 10 Список використаних джерел 12 Додатки 13

  15. Особливості психологічного розвитку дитини раннього віку. Діагностика розвитку пізнавальних процесів. Тест Векслера.
    Вступ 2 1. Особливості психологічного розвитку дитини раннього віку 3 2. Діагностика розвитку пізнавальних процесів. Тест Векслера 14 Висновки 24 Список використаної літератури 24

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам 098-404-55-82, 073-402-23-28


У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2017 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua