Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КурсоваяТема: Формування товарного асортименту в магазині та шляхи його удосконалення (ID:10589)
| Размер: 137 кб. | Объем: 48 стр. | Стоимость: 55 грн. | Добавлена: 10.10.2007 |
СодержаниеВступ 3
1. Теоретичні основи формування асортименту товару 5
2. Аналіз формування асортименту товарів 17
3. Дослідження організації формування асортименту 26
4. Виявлення недоліків у формуванні товарного асортименту в магазині 33
5. Пропозиції, шляхи удосконалення формування асортименту в магазині 39
Висновки 45
Список використаної літератури 47
Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. Формування товарного асортименту в магазині та шляхи його удосконалення (на прикладі "Назва")
    Вступ 3 1. Сутність товарного асортименту та фактори, які впливають на його формування у магазинах 6 2. Дослідження конкурентного середовища магазину 10 3. Аналіз і оцінка товарного асортименту магазину 16 4. Дослідження стану товаропостачання 23 5. Шляхи удосконалення формування товарної політики магазину 24 Висновки 37 Використана література 40

  2. Формування товарного асортименту в магазині та шляхи його удосконалення (на прикладі ТОВ "назва")
    Вступ 3 1. Поняття товарного асортименту та його сутність 5 2. Етапи формування товарного асортименту у роздрібному торговому підприємстві 11 3. Аналіз комерційної діяльності ТОВ "ДЦ назва" 14 4. Оцінка товарного асортименту ТОВ "ДЦ назва" 23 5. Шляхи удосконалення формування товарного асортименту на ТОВ "ДЦ назва" 31 Висновки 41 Список використаних джерел 46 Додаток 1. Ідентифікаційні реквізити, місцезнаходження та засоби зв’язку ТОВ «назва» 49 Додаток 2. Асортимент продукції виробництва A.S. Watson Group (догляд за будинком) 50

  3. Формування товарної пропозиції в магазині «Назва» та шляхи її удосконалення
    Вступ 3 1. Поняття товарної політики пропозиції та принципи її формування в магазині 5 2. Фактори, що впливають на формування товарної пропозиції 8 3. Показники, що характеризують товарну пропозицію в магазині 10 4. Аналіз товарної пропозиції в магазині «Назва» та практика її формування і удосконалення 12 5. Формування товарної пропозиції у магазині «Назва 20 Висновки 32 Список використаної літератури 35 Додатки 37-51

  4. Формування товарної пропозиції в магазині та шляхи її вдосконалення
    Вступ 3 1. Теоретичні основи формування товарної пропозиції 5 2. Організаційно – економічна характеристика підприємства 13 3. Аналіз формування пропозиції товарів 17 4. Дослідження факторів, що впливають на формування товарної пропозиції 29 5. Шляхи вдосконалення формування товарної пропозиції в магазині 34 Висновки 39 Список використаної літератури 42 Додатки 44

  5. Законодавство в Україні та шляхи його удосконалення
    Вступ 3 1. Поняття законодавства. Система права та система законодавства 6 1.1. Поняття законодавства. Система законодавства 6 1.2. Система права та її співвідношення з системою законодавства 8 2. Законодавство України: практичні питання 17 2.1. Загальна характеристика системи законодавства та системи права України 17 2.2. Систематизація законодавства як одне з найактуальніших питань сучасного законодавства України 19 3. Шляхи вдосконалення законодавства в Україні 23 Висновки 31 Перелік використаних джерел 35

  6. Інфраструктура сучасного промислового підприємства: принцип формування та шляхи удосконалення
    Вступ 3 Розділ 1. Особливості формування та використання інфраструктури сучасних промислових підприємств 5 1.1 Поняття та види інфраструктури промислового підприємства 5 1.2 Складові виробничої інфраструктури промислового підприємства: сутність та значення 8 1.3 Принципи формування інфраструктури підприємства 13 Розділ 2. Шляхи удосконалення інфраструктури промислового підприємства 15 2.1 Управління соціальною діяльністю підприємства 15 2.2 Капітальне будівництво, як засіб формування ефективної виробничої і соціальної інфраструктури 17 Висновок 23 Список використаної літератури 25-26

  7. Організація товаропостачання малого підприємства та шляхи його удосконалення ТОВ «ххх» (сільський магазин прод та інших побутових товарів)
    ВСТУП 3 1. Аналіз організації товароруху малого підприємства ТОВ «ххх» 6 2. Аналіз ефективності товаропостачання ТОВ «ххх» 13 3. Шляхи удосконалення організації товаропостачання малого підприємства 17 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 24 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 26 ДОДАТКИ 29

  8. Організація товаропостачання малого підприємства та шляхи його удосконалення ТОВ «Назва» (сільський магазин прод та інших побутових товарів)
    ВСТУП 3 1. Аналіз організації товароруху малого підприємства ТОВ «Назва» 6 2. Аналіз ефективності товаропостачання ТОВ «Назва» 13 3. Шляхи удосконалення організації товаропостачання малого підприємства 17 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 24 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 26 ДОДАТКИ 29

  9. Вивчення та формування попиту населення на товари в магазині
    ЗМІСТ ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ФОРМУВАННЯ ПОПИТУ 6 1.1. Поняття та значення вивчення попиту на товари 6 1.2. Основні етапи дослідження попиту 11 1.3. Способи формування попиту на товари 16 2. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ МАГАЗИНУ ПО ВИВЧЕННЮ ТА ФОРМУВАННЮ ПОПИТУ НА ТОВАР 22 2.1. Загальна характеристика підприємства ЗАТ „Швейне підприємство „Юність” 22 2.2. Аналіз попиту на продукцію магазину 28 2.3. Аналіз діяльності підприємства по формуванню попиту на товар 34 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПО ФОРМУВАННЮ ПОПИТУ НА ТОВАР 37 ВИСНОВОК 46 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 49 Метою даного дослідження є методи вивчення та форкання попиту на товари в магазині. Об’єктом дослідження є відносини, які виникають між підприємством та споживачами продукції під час діяльності, направленої на вивчення та формування попиту на товар. Предметом дослідження є діяльність підприємства ЗАТ „Швейне підприємство „Юність”. Завданнями, які поставлені в даному дослідження є: - вивчення теоретичних аспектів вивчення та формування попиту на товар в магазині; - з’ясування практичних методів вивчення попиту; - формування практичних методів підвищення попиту та конкретному прикладі; - розробка рекомендацій щодо удосконалення діяльності по формуванню попиту на прикладі. Дана робота складається з вступу, трьох розділів, висновку, списку використаних джерел та додатків. В першому розділі досліджено теоретичні аспекти вивчення та формування попиту на товар в магазині. Другий розділ присвячено аналізу діяльності підприємства ЗАТ „Швейне підприємство „Юність”, в третьому розділі надано практичні рекомендації щодо покрашення ситуації. Для аналізу діяльності підприємства було використано данні за період з 2002-2004 років. В даному дослідженні було використано роботи таких відомих вчених як Гаркавенко С.С., Вайсман А., Котлер Ф., Портер М., Хокскинг А. та інші.

  10. Розширення асортименту удосконалення технології та дослідження якості банкетних холодних страв
    Зміст Вступ. 3 1. Забезпечення якості холодних страв (солодких) при приготуванні 5 2. Теорія створення жольованих систем та піни при їх збиванні 8 3. Розробка нових страв на основі нової сировини, технологічної документації, органолептичної оцінки якості і хімічного складу. 13 4. Складання меню банкету на весілля 27 Висновки 32 Список використаної літератури: 33 Метою курсової роботи є дослідження процесу вдосконалення асортименту технології та дослідження якості банкетних холодних страв. І відповідно до цього ставиться ряд таких завдань, як забезпечення якості холодних страв, розробка нових страв, складання меню. Об’єкт дослідження – вдосконалення асортименту холодних страв. Предмет дослідження - процес вдосконалення асортименту

  11. Розширення асортименту, удосконалення технології та дослідження якості холодних закусок із риби і рибпродуктів
    Зміст Вступ 3 1. Характеристика холодних рибних страв та їх харчової цінності 4 2. Загальна характеристика ресторану „Авалон” 11 3. Розробка холодних страв для ресторану „Авалон” 15 4. Складання меню ресторана „Авалон” 17 5. Шляхи вдосконалення діяльності ресторану 21 Висновки та пропозиції 23 Список літератури 25 Додатки 27 В даній курсовій роботі була реалізована спроба проаналізувати сучасний досвід виготовлення та реалізації холодних рибних страв та встановити: - характеристику споживчих властивостей риби та рибних страв, залежність їх від виду, умов приготування та зберігання, та їх вплив на якість кінцевої продукції; - характеристику асортименту холодних рибних страв та можливості його розширення на основі використання новітніх розробок в області удосконалення існуючих технологій переробки риби.

  12. Шляхи удосконалення методичної роботи
    1 Шляхи удосконалення методичної роботи 3 2 Основні економічні показники екскурсійного обслуговування 10 ЛІТЕРАТУРА 15

  13. Шляхи удосконалення заробітної плати в Україні
    Шляхи удосконалення заробітної плати в Україні. 3 Список літератури 10

  14. Оптова закупівля товарів та шляхи її удосконалення
    Вступ 3 1.Завдання роздрібної торгівлі по удосконаленню оптової закупівлі товарів. 5 2. Організаційно-економічна характеристика ЗАТ «Назва». 20 3. Методи оптової закупівлі товарів на підприємстві 24 4. Облік та контроль оптової закупівлі підприємства. 29 5. Оцінка ефективності комерційних угод. 32 Висновки 35 Література 38 Додаток 1. Баланс ТОВ «Назва» станом на 01.01.07 р. 40 Додаток 2. Звіт про фінансові результати ТОВ «Назва» за 2006 р. 42

  15. Комерційна діяльність акціонерного підприємства та шляхи її удосконалення
    Вступ 3 1. Теоретичні засади управління комерційною діяльністю підприємства 6 2. Аналіз комерційної діяльності ВАТ "__" 25 3. Господарські звязки підприємства з покупцями 46 4. Напрями вдосконалення комерційної діяльності ВАТ "__" 49 Висновки 56 Список використаної літератури 60 Додаток 1. Баланс ВАТ "__" 64 Додаток 2. Звіт про фінансові результати за 2005 рік 66 Додаток 3. Звіт про рух грошових коштів за 2005 р. ВАТ «__» 68

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам 098-404-55-82, 073-402-23-28


У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2017 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua