Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КурсоваяТема: Дослідження впливу факторів маркетингового середовища на лакофарбові вироби виробництва АТЗТ (ID:10688)
| Размер: 66 кб. | Объем: 35 стр. | Стоимость: 55 грн. | Добавлена: 16.10.2007 |
СодержаниеВСТУП 4
Розділ 1. Аналіз діяльності АТЗТ "__" на ринку лакофарбової продукції та його внутрішнього середовища 6
1.1. Опис АТЗТ "__" (внутрішні фактори, організаційна структура), характеристика діяльності. 6
1.2. Опис ринку, тенденцій розвитку ринку 10
1.3. Опис товару, товарний асортимент: основні технічні, цінові параметри. Вибір конкретного товару, конкретної моделі. 13
Розділ 2. Аналіз факторів маркетингового середовища 15
2.1. Аналіз факторів маркетингового макросередовища. 15
2.1.1. Аналіз політико-правового середовища. 15
2.1.2. Аналіз факторів економічного середовища. 18
2.2. Аналіз факторів мікромаркетингового середовища. 20
2.2.1. Визначення потенційного ринку підприємства, його визначення та опис типу маркетингу, що фірма використовує. 21
2.2.2. Конкуренція. 23
2.2.2.1. Опис конкурентної ситуації на ринку склоомивних рідин 23
2.2.2.2. Аналіз трьох основних конкурентів, їх короткий опис; співвідношення конкурентного положення АТЗТ "Хімрезерв" до основних конкурентів. 24
2.3. Висновки за результатами аналізу маркетингового середовища. 25
2.3.1. Підсумкові таблиці за визначеними факторами 25
2.3.2. Узагальнення результатів аналізу, визначення основних чинників, маркетингових проблем і маркетингових можливостей та їх причин. 26
2.3.3. Аналіз загроз та можливостей 27
2.3.4. SWOT-аналіз. 28
Розділ 3. Висновки та рекомендації. 30
3.1. Рекомендації по зміні ринкової стратегії 30
3.1.1. Тип маркетингу та стратегія охоплення ринку 30
3.1.2. Конкурентна стратегія 30
3.1.3. Позиціонування. 30
3.2. Рекомендації по зміні продуктової стратегії 31
3.2.1. Товарна стратегія. 31
3.2.2. Цінова стратегія. 31
3.2.3. Стратегія розподілу 31
3.2.4. Стратегії просування 31
3.2.5. Стратегії міжнародного маркетингу 32
Список використаної літератури 34
Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. Організація та проведення маркетингового дослідження конкурентного середовища туристичного регіону (бакалавр)
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНІ ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ РЕГІОНУ 5 1.1. Сутність маркетингового дослідження конкурентоспроможності туристичного регіону 5 1.2. Організація маркетингового дослідження туристичного регіону 7 1.3. Методи маркетингових досліджень конкурентоспроможності туристичного регіону 12 РОЗДІЛ 2. ОЦІНКА КОНКУРЕНТНОСПРОМОЖНОСТІ КАРПАТСЬКОГО РЕГІОНУ У ТУРИСТИЧНІЙ СФЕРІ 18 2.1. Загальна характеристика Карпатського регіону 18 2.2. Аналіз основних маркетингових показників туристичного регіону 22 2.3. Оцінка конкурентоспроможності українських регіонів у туристичній сфері 30 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПОКРАЩЕННЯ І ПРАКТИЧНОЇ РЕАЛІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ 40 3.1. Стратегії підвищення конкурентоспроможності регіону 40 3.2. Напрями реалізації стратегії 46 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 50 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 52 Додатки 55-62

  2. Облік, аналіз і контроль собівартості будівельного виробництва (на прикладі підприємства АТЗТ “Укрнафтогаз”)
    ВСТУП РОЗДІЛ 1. Теоретичні аспекти обліку собівартості будівельного виробництва 1.1. Собівартість будівельного виробництва як економічні категорія 1.2. Економіко-правовий аналіз нормативної бази з обліку собівартості будівельного виробництва 1.3. Критичний огляд літературних джерел з обліку собівартості будівельного виробництва 1.4. Організаційно-економічна характеристика базового підприємства АТЗТ “Укрнафтогаз” РОЗДІЛ 2. Облік собівартості будівельного виробництва 2.1. Управлінський облік собівартості будівельного виробництва 2.2. Фінансовий облік собівартості будівельного виробництва 2.3. Податковий облік собівартості будівельного виробництва 2.4. Документування господарських операцій з обліку собівартості будівельного виробництва 2.5. Шляхи вдосконалення обліку собівартості будівельного виробництва РОЗДІЛ 3. Організація і методика економічного аналізу та аудиту собівартості будівельного виробництва 3.1. Організаційно-інформаційна модель аналізу собівартості будівельного виробництва 3.2. Загальний та факторний аналіз собівартості будівельного виробництва 3.3. Організація та методика аудиту собівартості будівельного виробництва 3.4. Шляхи вдосконалення організації та методики аналізу та аудиту собівартості будівельного виробництва РОЗДІЛ 4. Організація і методика проведення обліку, аналізу та аудиту собівартості будівельного виробництва з застосуванням комп’ютерних технологій 4.1. Постановка і характеристика задачі 4.2. Технологія обробки вхідної інформації 4.3. Характеристика вихідної інформації ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ

  3. Формування культурних центрів (аналіз факторів впливу)
    Вступ 3 Розділ І. Модернізація культурно-дозвіллєвої діяльності 6 1.1. Сучасні вимоги до діяльності культурних центрів 6 1.2. Соціально-історичні та культурні передумови виникнення і розвитку клубів 9 1.3. Особливості культурно-дозвіллєвої діяльності в сучасних клубах країн Західної Європи та США 13 Розділ ІІ. Культурна політика в Україні та її вплив на формування культурних центрів 18 2.1. Аналіз культурної політики міжнародних організацій 18 2.2. Стратегічні пріоритети культурної політики України 20 2.3. Аналіз впливу культурної політики на формування культурних центрів 24 Розділ ІІІ. Напрямки вдосконалення формування культурних центрів 28 3.1. Роздержавлення в культурі: світовий досвід 28 3.2. Роздержавлення в культурі: українські реалії 31 3.3. Становлення і розвиток бібліотек України як суб’єктів господарювання 34 Висновки 40 Список літератури 43

  4. Поняття та основні групи несприятливих факторів побутового середовища
    1. Основні небезпеки в урбанізованому середовищі 3 2. Вимоги до стану і заходи безпеки місць помешкання населення 5 2.1. Вибір земельної ділянки під помешкання 5 2.2. Вимоги до технічного стану житлового фонду 7 2.3. Особливі заходи безпеки багатоповерхових будинках 8 2.4. Небезпеки, пов’язані з експлуатацією та утриманням житла 12 3. Засоби і заходи, спрямовані на запобігання негативній дії джерел небезпеки 15 Список використаних джерел 18

  5. Оцінка впливу факторів корпоративного управління на вартість акцій компанії Луганськтепловоз
    Вступ 3 1. Загальні принципи корпоративного управління 4 2. Інвестиційна привабливість ХК “Луганськтепловоз” та її оцінка ринком 9 3. Розвиток корпоративної культури як засіб підвищення інвестиційної привабливості 15 Висновки 26 Література 28

  6. Методика аналізу впливу трудових факторів на результати господарської діяльності підприємства
    Вступ 3 1. Аналіз використання трудових ресурсів 5 2. Аналіз впливу трудових факторів на обсяг товарної продукції. 8 Висновок 11 Список використаної літератури 12

  7. Аналіз маркетингового зовнішнього середовища підприємства
    ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ АНАЛІЗУ МАРКЕТИНГОВОГО ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА 4 1.1. Моделі зовнішнього середовища 4 1.2. Фактори зовнішнього середовища організації 7 2. ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА (на прикладі косметичної компанії «Назва») 13 2.1. Загальна характеристика підприємства 13 2.2. Оцінка маркетингового зовнішнього середовища підприємства 16 ВИСНОВКИ 21 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 23

  8. Характеристика факторів зовнішнього середовища, їх оцінка та вплив на діяльність туристичного підприємства
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВПЛИВУ ФАКТОРІВ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА НА ДІЯЛЬНІСТЬ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Характеристика факторів зовнішнього середовища 5 1.2. Методологія оцінки впливу факторів зовнішнього середовища 14 1.3. Особливості впливу факторів зовнішнього середовища на діяльність туристичного підприємства 19 РОЗДІЛ 2. ДІАГНОСТИКА ВПЛИВУ ФАКТОРІВ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА НА ДІЯЛЬНІСТЬ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 24 2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства ТОВ«Назва» 24 2.2. Аналіз фінансово-господарської діяльності туристичного підприємстваТОВ «Назва» 28 2.3. Аналіз зовнішнього середовища туристичного підприємства 31 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ОПТИМІЗАЦІЇ ВПЛИВУ ФАКТОРІВ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА 40 3.1. Характерні недоліки господарювання підприємства під впливом деструктивних факторів зовнішнього середовища 40 3.2. План заходів з оптимізації впливу факторів зовнішнього середовища 43 3.3. Перспективи розвитку туристичного підприємства ТОВ„ Назва” внаслідок оптимізації впливу факторів зовнішнього середовища 53 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 60 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 67 ДОДАТКИ 72

  9. Характеристика факторів зовнішнього середовища, їх оцінка та вплив на діяльність підприємства (на прикладі туристичногопідприємства)
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ВПЛИВУ ФАКТОРІВ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА НА ДІЯЛЬНІСТЬ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Теоретичні основи оцінки впливу зовнішнього середовища на діяльність туристичного підприємства 5 1.2. Методичні аспекти аналізу зовнішнього середовища 11 1.3. Законодавча та нормативно-правова база, що регулює діяльність туристичного підприємства 14 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ВПЛИВУ ФАКТОРІВ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА НА ЕФЕКТИВНІСТЬ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 22 2.1. Організаційно-економічна характеристика діяльності туристичного підприємства 22 2.2. Аналіз впливу факторів зовнішнього середовища на діяльність туристичного підприємства 28 2.3. Оцінка впливу факторів зовнішнього середовища на діяльність туристичного підприємства 37 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМНІ АСПЕКТИ ТА ЗАХОДИ ЩОДО РОВИТКУ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ПІД ВПЛИВОМ ФАКТОРІВ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА 45 3.1. Проблеми в діяльності туристичного підприємства під час кризи 45 3.2. Напрямки покращення діяльності туристичного підприємства під впливом факторів зовнішнього середовища 51 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 58 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 64 ДОДАТКИ 69-74

  10. Методика аналізу впливу трудових факторів на результати господарської діяльності (практичний приклад)
    1. Методики оцінки діяльності підприємства та місце аналізу трудових факторів в аналітичній роботі. 3 2. Аналіз трудового потенціалу підприємства та його впливу та ефективність діяльності підприємства 8 Висновок. 16 Задача 8 22 На основі даних підприємства визначити вплив на обсяг виробництва продукції зміни чисельності працівників та продуктивності їх праці, використовуючи метод різниць та інтегральний. Порівняти отримані результати. Пояснити, чим відрізняються застосовані методи, в чому полягають переваги та недоліки кожного методу. Зробити висновки за результатами аналізу, виходячи з наведених даних: Показник Базисний період Звітний період Обсяг виробництва продукції, млн.грн. 32800 37850 Середньоспискова чисельність працівників,чол. 148 140 Продуктивність праці, грн./чол. 221,62 270,36 Література 26

  11. Дослідження ринку туристичних послуг України та м. Києва зокрема з використанням методик маркетингового дослідження
    Вступ 3 1. Методологія маркетингових досліджень 5 2. Характеристика туристичного ринку 6 3. Споживачі туристських послуг 10 4. Сегментування туристичного ринку 13 5. Асортимент послуг туристичного ринку 14 6. Дослідження динаміки і структури ринку туристичних послуг 16 7. Готельний бізнес України, як передумова розвитку туристичного ринку 19 Висновки 26 Список використаної літератури 28 Додатки 30-32

  12. Організаційно-інформаційна модель аналізу факторів виробництва
    Організаційно-інформаційна модель аналізу факторів виробництва 3 Задача Інтегральним методом, методом простого нерозкладеного залишку і методом кінцевих різниць визначити ступінь впливу на обсяг виробництва готової продукції зміни кількості відпрацьованих верстато-годин та середньої виробітки за одну верстато-годину. За результатами аналізу зробити висновки, виходячи з наведених даних: Таблиця. Показник Од. фіз. величин За планом Фактично Обсяг виробництва готової продукції шт. 1365 14210 Кількість відпрацьованих верстато-годин год. 10500 10460 Література 19

  13. Організаційно-інформаційна модель аналізу факторів виробництва
    Організаційно-інформаційна модель аналізу факторів виробництва 2 Література 12

  14. Організаційно-інформаційна модель аналізу факторів виробництва
    Організаційно-інформаційна модель аналізу факторів виробництва 3 Задача 8 20 На основі даних підприємства визначити вплив на обсяг виробництва продукції зміни чисельності працівників та продуктивності їх праці, використовуючи метод різниць та інтегральний. Порівняти отримані результати. Пояснити, чим відрізняються застосовані методи, в чому полягають переваги та недоліки кожного методу. Зробити висновки за результатами аналізу, виходячи з наведених даних: Показник Базисний період Звітний період Обсяг виробництва продукції, млн.грн. 32800 37850 Середньоспискова чисельність працівників,чол. 148 140 Продуктивність праці, грн./чол. 221,62 270,36 Задача № 9. На основі даних підприємства визначити вплив на продуктивність праці одного працюючого факторів, що пов'язані зі змінами в структурі чисельності працівників підприємства, використавши метод ланцюгових підстановок. Обґрунтувати доцільність використання цього методу. Назвати методи аналізу, за допомогою яких також можна вирішити дану задачу. Зробити висновки за результатами аналізу, виходячи з наведених даних:... Література 26

  15. Ринок факторів виробництва - основне правило попиту на ресурси
    Вступ 3 1. Поняття факторів виробництва 6 1.1 Сутність виробництва та факторів виробництва 6 1.2 Поєднання факторів виробництва та результативність виробництва 10 2. Попит, пропозиція та ціноутворення на ринках факторів виробництва 14 2.1 Ціноутворення та пропозиція на ринку робочої сили 14 2.2 Індивідуальна функція пропозиції капіталу 20 2.3 Попит на фактори виробництва 24 3. Рівновага на ринку факторів виробництва 28 3.1 При досконалій конкуренції 28 3.2 При монополії 29 3.3 При монопсонії 30 Висновки 33 Література 37

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам 098-404-55-82, 073-402-23-28


У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2017 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua