Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КонтрольнаяТема: Система якості діагностичного центру (ID:11015)
| Размер: 68 кб. | Объем: 25 стр. | Стоимость: 25 грн. | Добавлена: 18.10.2007 |
СодержаниеВСТУП 2
1. ОСНОВНІ ЗАСАДИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ 3
1.1. Стандартизація 3
1.2. Сертифікація 4
1.3. Державний нагляд за якістю 5
1.4. Внутрішньовиробничий технічний контроль 6
2. СТВОРЕННЯ СИСТЕМИ ЯКОСТІ У ДІАГНОСТИЧНОМУ ЦЕНТРІ 10
2.1. Стандарт ДСТУ ISO 9001 – 2001 як база сучасних систем якості 10
2.2. Система управління якістю згідно ДСТУ ISO 9001 – 2001 12
2.3. Система якості діагностичного центру 21
ВИСНОВОК 24
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРІ 25
Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. Система якості підприємств легкої промиловості
    Вступ 3 1. Міжнародні стандарти якості ISO 9000 5 2. Сучасний стан та проблеми легкої промисловості 12 3. Стан впровадження систем управління якістю на підприємствах України 16 4. Система якості на ВАТ "Київська швейна фабрика "Желань" 20 Висновки 27 Література 29

  2. Система якості підприємства виробника програмного забезпечення
    Вступ 3 1. Еволюція стандартів серії ISO 9000 4 2. Конкурентоспроможність ПЗ 6 3. Забезпечення якості ПЗ 13 4. Система якості компанії Softline 17 Висновок 19 Література 20

  3. Система оцінки якості послуг (сервісний аудит) у підприємствах готельного господарства
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ЯКОСТІ ПОСЛУГ В ЗАСОБАХ РОЗМІЩЕННЯ 5 1.1. Історія виникнення і розвитку корпоративної культури 5 1.2 Види, структура і механізми формування корпоративної культури 9 1.3 Тенденції розвитку сучасної корпоративної культури. 15 1.4 Корпоративна культура в гостинності, її особливості. 16 РОЗДІЛ 2. РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СЕРВІСНОГО ПРОЦЕСУ В ГОТЕЛІ «ххх» 19 2.1. Загальна характеристика готелю ВАТ "Готель "ххх" 19 2.2. Аналіз процесу надання основних послуг споживачам в готелі ВАТ "Готель "ххх" 21 2.3. Аналіз якості корпоративної культури в готелі 27 РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ В ГОТЕЛІ ВАТ ГОТЕЛЬ «ххх». 35 ВИСНОВКИ 46 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 48 ДОДАТКИ 50

  4. УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ТУРИСТИЧНОГО ЦЕНТРУ (НА ПРИКЛАДІ)
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 7 1.1. Конкурентоспроможність як економічна категорія 7 1.2. Фактори впливу на конкурентоспроможність підприємства 14 1.3. Складові системи управління конкурентоспроможністю підприємства 18 1.4. Методичне забезпечення оцінки конкурентоспроможності підприємства 31 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ЦЕНТРУ НА РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ УКРАЇНИ 43 2.1 Аналіз ринку туристичних послуг України 43 2.2 Аналіз внутрішнього середовища туристичного центру „ ” 68 2.3 Оцінка конкурентоспроможності туристичного центру „ ” 81 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ТУРИСТИЧНОГО ЦЕНТРУ « » 90 3.1. Обґрунтування стратегічних напрямків розвитку туристичного центру 90 3.2. Удосконалення організаційної структури управляння туристичного центру « » 96 ВИСНОВКИ 111 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 117 ДОДАТКИ 123

  5. УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ТУРИСТИЧНОГО ЦЕНТРУ (НА ПРИКЛАДІ)
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 7 1.1. Конкурентоспроможність як економічна категорія 7 1.2. Фактори впливу на конкурентоспроможність підприємства 14 1.3. Складові системи управління конкурентоспроможністю підприємства 18 1.4. Методичне забезпечення оцінки конкурентоспроможності підприємства 31 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ЦЕНТРУ НА РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ УКРАЇНИ 43 2.1 Аналіз ринку туристичних послуг України 43 2.2 Аналіз внутрішнього середовища туристичного центру „Назва” 68 2.3 Оцінка конкурентоспроможності туристичного центру „ Назва ” 81 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ТУРИСТИЧНОГО ЦЕНТРУ «Назва» 90 3.1. Обґрунтування стратегічних напрямків розвитку туристичного центру 90 3.2. Удосконалення організаційної структури управляння туристичного центру «Назва» 96 ВИСНОВКИ 111 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 117 ДОДАТКИ 123

  6. Стратегічне планування Міжнародного виставкового центру
    Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні засади стратегічного планування 5 1.1. Сутність та значення стратегічного планування 5 1.2. Проблеми впровадження інструментів стратегічного планування в практику господарювання 8 Розділ 2. Стратегічний аналіз діяльності Міжнародного виставкового центру 17 2.1. Аналіз тенденцій в галузі виставкової діяльності 17 2.2. Функціонування Міжнародного виставкового центру на ринку виставкових послуг 24 2.3. Стратегічний аналіз умов функціонування Міжнародного виставкового центру 30 Розділ 3. Стратегічне планування розвитку Міжнародного виставкового центру 35 3.1. Формування місії та стратегічних цілей 35 3.2. Розробка стратегії розвитку 36 3.3. Оцінка ефективності стратегічних заходів 41 Висновки 49 Списое використаних джерел 51

  7. Організація обслуговування побутових приладів (на прикладі сервісного центру)
    Вступ 3 1. Організація побутового обслуговування населення 5 1.1. Економічні відносини у сфері побутового обслуговування населення 5 1.2. Оцінка фінансового стану підприємств побутового обслуговування 8 1.3. Нормативні вимоги з виконання гарантійного ремонту 11 2. Аналіз діяльності сервісних центрів 14 2.1. Потреби в ремонтах сучасних побутових приладів 14 2.2. Організація побутового обслуговування в Києві 18 2.3. Організація роботи сервісного центру ВАТ «Рембуттехніка» 20 3. Напрями вдосконалення організації роботи сервісних центрів 24 3.1. Порушення прав споживачів на якісне обслуговування 24 3.2. Концепцiя розвитку сфери побутового обслуговування населення 27 Висновки 33 Література 36

  8. Техніко-економічне обґрунтування проекту відкриття дозвілевого центру в Києві
    Техніко-економічне обґрунтування проекту відкриття дозвілевого центру в Києві Література

  9. Управління проектами. Ідея проекту полягає в відкритті концептуального готелю-центру відпочинку з широким спектром культурно-розважальних послуг
    Вступ 3 Розділ 1. Основні елементи проекту : «Відкриття розважального центру «ххх» 4 - характеристика проекту - мета проекту - учасники проекту - життєвий цикл проекту - оточення проекту Розділ 2. Планування проекту : «Відкриття розважального центру «ххх» 7 - розробка сітьової моделі проекту - структуризація проекту Розділ 3. Аналіз ризиків проекту : «Відкриття розважального центру «хх» 12 - ідентифікація ризиків - якісний аналіз рхизиків Розділ 4. Управління реалізацією проекту : «Відкриття розважального центру «ххх» 17 Висновки 28 Список використаних джерел 29 Додатки 30

  10. Система права і правова система: поняття і співвідношення
    Вступ 3 Розділ І. Поняття системи права як внутрішньої його організації 5 1.1. Поняття та ознаки системи права 5 1.2. Норма права та її елементи 7 1.3. Інститути та галузі права 9 Розділ ІІ. Сутність та загальна характеристика правової системи 14 2.1. Поняття правової системи 14 2.2. Характеристика елементів правової системи 23 Розділ ІІІ. Співвідношення понять «система права» і «правова система» 29 Висновок 33

  11. Менеджмент якості
    1. Загальні поняття про міжнародні стандарти ISO 9000: 2000, ISO 14000, OHSAS 18000, SA 8000, вимоги яких покладені в основу систем менеджменту 3 2. Поняття про інтегровані системи менеджменту 7 Література 11

  12. Менеджмент якості
    1. Національні та міжнародні премії з якості. Модель ділової досконалості EFQM. 3 2. Класифікація, облік та аналіз браку і рекламацій 11 Література 14

  13. Аналіз якості обслуговування
    1. Особливості сфери послуг та контролю обслуговування 3 2. Методика аналізу якості обслуговування 7 Список використаних джерел 18 Презентація контрольної в РР - 7 слайдів

  14. Методи менеджменту якості
    1. Охарактеризуйте метод розгортання функції QFD 2 2. Охарактеризуйте принцип менеджменту якості "орієнтація на споживача". Наведіть приклади 3 3. Охарактеризуйте сім інструментів контролю якості. Наведіть приклади 4 4. Охарактеризуйте основні форми, види мотивації персоналу та мотивуючи фактори. Наведіть приклади 8 Література 16

  15. Стандартизація та сертифікація якості продукції
    1. Категорії нормативних документів з стандартизації 3 2. Міжнародна діяльність з стандартизації 5 3.Загальні відомості про розвиток і сучасний стан сертифікації 8 Використана література 13

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам 098-404-55-82, 073-402-23-28


У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2017 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua