Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КонтрольнаяТема: Встановлення цін за географічними принципами (ID:11323)
| Размер: 11 кб. | Объем: 8 стр. | Стоимость: 20 грн. | Добавлена: 12.08.2008 |
СодержаниеОсновна частина присвячена теоретичному питанню:
Встановлення цін за географічними принципами
Література
Литература1. Закон України про туризм: За станом на 20 січня 2003 р. / Верховна Рада України. — Офіц. вид. — К. : Парламентське видавництво, 2003. — 20с. 2. Агафонова Л.Г., Агафонова О.Є. Туризм, готельний та ресторанний бізнес: ціноутворення, конкуренція, державне регулювання: Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Київський ун-т туризму, економіки і права. — К. : Знання України, 2002. — 352с. 3. Бажал І. Туризм у законі. “Дзеркало тижня” № 49 (424) Субота, 21 - 27 Грудня 2002 року. 4.Данильчук В.Ф. Мировой рынок услуг турбизнеса: Учеб. пособие / Донецкий ин-т туристического бизнеса. — Донецк, 2000. — 146с. 5. Дурович А.П., Копанев А.С. Маркетинг в туризме. Мн. “Экономпресс”, 1998. 6. Ермилова Д. В. Характеристика зарубежных школ индустриального туризма и гостеприимства: Учеб. пособие / Российская международная академия туризма. — М., 2000. — 123с. 7. Кабушкин Н.И. Менеджмент туризма: Учебник для студ. спец. "Экономика и управление социально-культурной сферой" вузов. — 3. изд., испр. — Минск : ООО "Новое знание", 2002. — 409с 8. Котлер Филип, Боуэн Джон, Мейкенз Джеймс. Маркетинг. Гостеприимство. Туризм: Учебник для студ. вузов / Р.Б. Ноздрева (ред.пер.с англ.). — М. : ЮНИТИ, 1998. — 787с.
Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. Методи встановлення цін
    Вступ 3 1.Сутність та взаємозв’язок понять ціна, ціноутворення і цінова політика 5 2. Методика формування цін. 7 3. Аналіз цін і товарів конкурентів та інших зовнішніх факторів в ціноутворенні 12 Висновок 17 Список використаних джерел 19

  2. СУТНІСТЬ, ХАРАКТЕРИСТИКА, ВИДИ, МЕТОД ВСТАНОВЛЕННЯ ТА РЕГУЛЮВАННЯ ЦІН ПІДПРИЄМСТВА
    СУТНІСТЬ, ХАРАКТЕРИСТИКА, ВИДИ, МЕТОД ВСТАНОВЛЕННЯ ТА РЕГУЛЮВАННЯ ЦІН ПІДПРИЄМСТВА ЛІТЕРАТУРА

  3. Відмінності між принципами непорушності державних кордонів і територіальної цілісності держав
    Зміст Зміст 2 Відмінності між принципами непорушності державних кордонів і територіальної цілісності держав 3 Список використаної літератури 13

  4. Встановлення контакту
    Вступ 3 1. Сутність ділового контакту 4 2. Характеристика проведення ділових індивідуальних бесід 6 3. Психологічні механізми і тактичні прийоми переговорного процесу 10 Висновок 15 Список використаної літератури 16

  5. Встановлення особистих контактів зі споживачем
    Вступ 3 1. Характеристика особистих контактів зі споживачем у ресторанному бізнесі 4 2. Програми лояльності клієнтів - основа встановлення особистих контактів зі споживачем 10 3. Методи встановлення особистих контактів зі споживачем на всіх рівнях 15 Висновки 18 Список використаної літератури 21

  6. Встановлення меж адміністративно-територіальних утворень
    Вступ 3 1. Визначення та правова характеристика територіальних меж 4 2. Затвердження проекту землеустрою. 7 3. Проблеми сучасного розмежування територіальних одиниць 10 Висновок 17 Література 20

  7. Ціни на продукцію (послуги) - види, методи встановлення та регулювання
    Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретичнометодологічні аспекти ціноутворення на підприємстві 4 1.1. Сутність цін, їх види та функції 4 1.2. Державний вплив на ціноутворення 8 Розділ 2. Вибір стратегії ціноутворення на підприємстві 13 2.1. Оцінка процесу ціноутворення на підприємстві 13 2.2. Розрахунки створення цін на підприємстві 18 2.3. Визначення економічної ефективності ціноутворення на підприємстві 23 Розділ 3. Напрямки удосконалення ціноутворення на підприємстві 29 3.1. Ціноутворення в межах товарної політики 29 3.2. Встановлення цін за географічними ознаками 30 3.3. Встановлення цін за знижками 31 Висновки 35 Список використаної літератури 36 Додатки 37 Додаток 1. Показники виробничої діяльності Комбінату за 2002 р. Додаток 2. Показники платоспроможності Комбінату Предметом роботи є ціна на продукцію. Об’єктом роботи є компанія “Металхолдинг”

  8. ПДВ: порядок встановлення, справляння, прогнози, що до змін в законодавстві України
    ВСТУП 3 1. Загальна характеристика податку на додану вартість в сучасній системі оподаткування України 4 2. Визначення порядку справляння податку на додану вартість 7 3. Прогнози, щодо змін правового режиму податку на додану вартість у зв’язку із прийняттям Податкового кодексу України 12 ВИСНОВКИ 14 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 17

  9. Напрями та засоби встановлення партнерських відносин клієнта і соціального працівника при визначенні завдань спілкування
    Вступ 3 1. Сутність та особливості взаємодії соціального працівника і клієнта 4 2. Основні напрями професійної взаємодії соціального працівника з клієнтом 7 3. Відновлення соціального функціонування як основна задача соціального працівника 13 Висновок 16 Література 17

  10. Мова жестів та етикет під час бесіди, та вступу. Встановлення контакту Візитні картки, види і основні вимоги щодо їх оформлення
    Зміст 1. Мова жестів та етикет під час бесіди, та вступу 3 2. Візитні картки, види і основні вимоги щодо їх оформлення 10 Список використаної літератури 12

  11. Види цін
    ВСТУП 3 1. ОСНОВНІ ВИДИ ЦІН 4 2. ФУНКЦІЇ ЦІН 11 ВИСНОВОК 16 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 17

  12. Види цін у зовнішньоторговельних операціях
    Вступ 3 1. Особливості ціноутворення у сфері зовнішньоекономічної діяльності 4 1.1 Види цін у зовнішньоекономічній діяльності 4 1.2 Індекси зовнішньоторговельних цін 5 1.3 Принципи розрахунку зовнішньоторговельних цін 9 2. Умови, які потрібно враховувати при визначенні ціни зовнішньоекономічної діяльності 11 2.1 Підвищення продуктивності праці 11 2.2 Життєвий цикл товару 11 2.3 Ступінь монополізації ринку 12 2.4 Державна політика 14 2.5 Особливості реалізації товарів 15 2.6 Рівень розвитку країн-експортерів 15 2.7 Умови постачання та тарифи 16 3. Методи визначення цін зовнішньоекономічних контрактів 19 3.1 Метод аналогій з поправками 19 3.2 Методи техніко-економічних розрахунків 21 4. Державне регулювання цін у зовнішньоекономічній діяльності 24 4.1 Традиційні засоби підтримки національного товаровиробника у сфері міжнародної торгівлі: тарифно-нетарифне регулювання 24 4.2 Застосування нетарифних інструментів 26 Висновки 30 Список літератури 32

  13. Функції цін та механізм їх дії
    ВСТУП 3 1. ЦІЛІ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА. ЧИННИКИ, ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА ВСТАНОВЛЕННЯ ЦІНИ 4 2. ПРОЦЕС ВСТАНОВЛЕННЯ ЦІНИ НА ПІДПРИЄМСТВІ 9 ВИСНОВКИ 13 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 14

  14. Показники динаміки рівня цін
    Список літературы: 1. Сиденко А.В., Попов Г.Ю., Матвеева В.М. Статистика: Учебник. – М.: Издательство «Дело и сервис», 2000. – 464с. 2. Статистика: підручник / С.С. Герасименко та ін. – К.: КНЕУ, 2000. 3. Практикум по статистике: Учебное пособие для вузов / Под ред. В.М. Симчера / ВЗФЭИ. – М.: ЗАО «Финстатинформ», 1999. 4. Социально-экономическая статистика / Под ред. С.Р. Несторович. – Минск: БГЭУ, 2000. 5. Статистика рынка товаров и услуг: Учебник / Под ред. И.К. Беляевского. – М.: Финансы и статистика, 1995. – 432с.

  15. Правове регулювання цін та ціноутворення
    ВСТУП 3 1. Ціни в ринковій економіці 5 2. Законодавство про ціни і ціноутворення. Види цін 8 ВИСНОВОК 11 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 12

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- курьером в любом удобном для вас месте (г. Киев)

- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам (044)592-56-57, 097-087-31-72, 093-674-76-89
- Skype: diplomna1


При заказе on-line, diplomna@ukr.net скидка 10%!
У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или оплатить картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2014 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора 097-087-31-72, Skype: diplomna1. Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua