Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КонтрольнаяТема: Встановлення контакту (ID:11423)
| Размер: 20 кб. | Объем: 16 стр. | Стоимость: 35 грн. | Добавлена: 12.08.2008 |
СодержаниеВступ 3
1. Сутність ділового контакту 4
2. Характеристика проведення ділових індивідуальних бесід 6
3. Психологічні механізми і тактичні прийоми переговорного процесу 10
Висновок 15
Список використаної літератури 16

Литература1. Кальницька К.О. Психологія управління. — Чернігів, 2002. — 104с. 2. Кубрак О.В. Етика ділового та повсякденного спілкування. — Суми, 2003. — 219с. 3. Мельник Л.П. Психологія управління. — К., 1999. — 172с. 4. Орбан-Лембрик Л.Е. Психологія управління. — К., 2003. — 567с 5. Хміль Ф.І. Ділове спілкування. — К., 2004. — 278с
Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. Мова жестів та етикет під час бесіди, та вступу. Встановлення контакту Візитні картки, види і основні вимоги щодо їх оформлення
    Зміст 1. Мова жестів та етикет під час бесіди, та вступу 3 2. Візитні картки, види і основні вимоги щодо їх оформлення 10 Список використаної літератури 12

  2. Психологія ділового контакту
    Вступ 3 1. Поняття спілкування та його види 4 2. Мета, цілі та завдання ділового спілкування 7 3. Зони та фази ділового спілкування 10 4. Форми і функції ділового спілкування 12 5. Стратегія і тактика ділового спілкування 13 6. Засоби спілкування 16 7. Соціальні типи, в діловому спілкуванні 19 Висновок 21 Список літератури 22

  3. Формування психологічного контакту у педагогічному діалозі
    Вступ 3 I. Роль і місце діалогу в міжособистісному спілкуванні 5 1.1. Загальне визначення поняття діалогу 5 1.2. Співвідношення діалогу і монологу в педагогічному спілкуванні 7 II. Методичні підходи до встановлення психологічного контакту у педагогічному діалозі 11 2.1. Характеристика комунікативної діяльності педагога в процесі навчання 11 2.2. Шляхи корекції та вдосконалення педагогічної діяльності в структурі міжособистісного спілкування 13 III. Проблеми і ускладнення при встановленні психологічного контакту в педагогічному діалозі та шляхи їх подолання 18 3.1. Визначення і характеристика ускладненого діалогового спілкування 18 3.2. Аналіз та подолання психологічних бар’єрів в діалоговому спілкуванні 20 Висновки 25 Література 27

  4. Психологічна характеристика контакту як етапу ділового спілкування
    1. Мета та роль контакту 3 2. Засоби встановлення, розвитку та позитивного виходу з контакту 6 3. Забезпечення психологічного комфорту 8 Список використаної літератури 13

  5. Психологічна характеристика контакту як етапу ділового спілкування
    1. Мета та роль контакту. 3 2. Засоби встановлення, розвитку та позитивного виходу. 6 3. Забезпечення психологічного комфорту. 14 Використана література: 16

  6. Методи встановлення цін
    Вступ 3 1.Сутність та взаємозв’язок понять ціна, ціноутворення і цінова політика 5 2. Методика формування цін. 7 3. Аналіз цін і товарів конкурентів та інших зовнішніх факторів в ціноутворенні 12 Висновок 17 Список використаних джерел 19

  7. Встановлення особистих контактів зі споживачем
    Вступ 3 1. Характеристика особистих контактів зі споживачем у ресторанному бізнесі 4 2. Програми лояльності клієнтів - основа встановлення особистих контактів зі споживачем 10 3. Методи встановлення особистих контактів зі споживачем на всіх рівнях 15 Висновки 18 Список використаної літератури 21

  8. Встановлення цін за географічними принципами
    Основна частина присвячена теоретичному питанню: Встановлення цін за географічними принципами Література

  9. Встановлення меж адміністративно-територіальних утворень
    Вступ 3 1. Визначення та правова характеристика територіальних меж 4 2. Затвердження проекту землеустрою. 7 3. Проблеми сучасного розмежування територіальних одиниць 10 Висновок 17 Література 20

  10. Ціни на продукцію (послуги) - види, методи встановлення та регулювання
    Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретичнометодологічні аспекти ціноутворення на підприємстві 4 1.1. Сутність цін, їх види та функції 4 1.2. Державний вплив на ціноутворення 8 Розділ 2. Вибір стратегії ціноутворення на підприємстві 13 2.1. Оцінка процесу ціноутворення на підприємстві 13 2.2. Розрахунки створення цін на підприємстві 18 2.3. Визначення економічної ефективності ціноутворення на підприємстві 23 Розділ 3. Напрямки удосконалення ціноутворення на підприємстві 29 3.1. Ціноутворення в межах товарної політики 29 3.2. Встановлення цін за географічними ознаками 30 3.3. Встановлення цін за знижками 31 Висновки 35 Список використаної літератури 36 Додатки 37 Додаток 1. Показники виробничої діяльності Комбінату за 2002 р. Додаток 2. Показники платоспроможності Комбінату Предметом роботи є ціна на продукцію. Об’єктом роботи є компанія “Металхолдинг”

  11. ПДВ: порядок встановлення, справляння, прогнози, що до змін в законодавстві України
    ВСТУП 3 1. Загальна характеристика податку на додану вартість в сучасній системі оподаткування України 4 2. Визначення порядку справляння податку на додану вартість 7 3. Прогнози, щодо змін правового режиму податку на додану вартість у зв’язку із прийняттям Податкового кодексу України 12 ВИСНОВКИ 14 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 17

  12. СУТНІСТЬ, ХАРАКТЕРИСТИКА, ВИДИ, МЕТОД ВСТАНОВЛЕННЯ ТА РЕГУЛЮВАННЯ ЦІН ПІДПРИЄМСТВА
    СУТНІСТЬ, ХАРАКТЕРИСТИКА, ВИДИ, МЕТОД ВСТАНОВЛЕННЯ ТА РЕГУЛЮВАННЯ ЦІН ПІДПРИЄМСТВА ЛІТЕРАТУРА

  13. Інтерв’юер та респондент як головні діючі особи інтерв’ю: природа та особливості комунікативного контакту
    Вступ 3 I. Особливості інтерв’ю як методу соціологічного дослідження 5 1.1. Особливості інформаційного обміну між інтерв’юером та респондентом 5 1.2. Специфіка отримання та інтерпретації соціологічної інформації в ситуації інтерв’ю 8 1.3. Стадії комунікативного контакту інтерв’юера та респондента 10 ІІ. Фактори ефективності комунікації інтерв’юера та респондента 13 2.1. Лексика та фразеологія інтерв’юера та респондента 13 2.2. Часові показники адекватності комунікативного контакту інтерв’юера та респондента 15 2.3. Умови проведення інтерв’ю 19 III. Мотиваційні аспекти комунікативного контакту між інтерв’юером та респондентом 22 3.1. Загальні закономірності підтримання мотивації в ситуації інтерв’ю 22 3.2. Залежність мотивації до інтерв’ю від демографічних характеристик респондентів 25 3.3. Залежність мотивації від часової динаміки інтерв’ю 28 Висновки 31 Список використаних джерел 33 Додатки 35

  14. Напрями та засоби встановлення партнерських відносин клієнта і соціального працівника при визначенні завдань спілкування
    Вступ 3 1. Сутність та особливості взаємодії соціального працівника і клієнта 4 2. Основні напрями професійної взаємодії соціального працівника з клієнтом 7 3. Відновлення соціального функціонування як основна задача соціального працівника 13 Висновок 16 Література 17

  15. Яка логіка алгоритмізації керування операціями? 3 1.2. В чому полягає сутність операційної системи? 9 1.3. В чому полягає задача встановлення тривалості життєвого циклу операційної системи? 13
    1. Завдання 1 3 1.1. Яка логіка алгоритмізації керування операціями? 3 1.2. В чому полягає сутність операційної системи? 9 1.3. В чому полягає задача встановлення тривалості життєвого циклу операційної системи? 13 2. Завдання 2 18 Тести 18 У кожному тесті необхідно вибрати одну правильну відповідь із запропонованих. 2. Методи оцінки рівня якості продукції: 3. «Зірка якості» включає наступні елементи: 4. Методи забезпечення ресурсами: 3. Завдання 3 20 Вимагає розв'язання задачі з поясненням. Група підприємців має намір заснувати приватну медичну фірму. Якщо стан ринку буде сприятливим, то вони отримуватимуть річний прибуток в обсязі 100 000 ум. од.; якщо ж ринок буде несприятливим, то втрати становитимуть 40 000 ум. од. Також вони можуть замовити проведення маркетингових досліджень, вартість яких 5 000 ум. од. Результати дослідження можуть бути позитивними чи негативними. Необхідно побудувати дерево рішень і на основі його аналізу обрати оптимальну стратегію поведінки у визначених умовах. Список використаної літератури 22

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- курьером в любом удобном для вас месте (г. Киев)

- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам (044)592-56-57, 097-087-31-72, 093-674-76-89
- Skype: diplomna1


При заказе on-line, diplomna@ukr.net скидка 10%!
У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или оплатить картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2014 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора 097-087-31-72, Skype: diplomna1. Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua