Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КурсоваяТема: Експериментальне дослідження зорового сприйняття (ID:12611)
| Размер: 70 кб. | Объем: 23 стр. | Стоимость: 100 грн. | Добавлена: 12.08.2008 |
СодержаниеВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ВИВЧЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ЗОРОВОГО СПРИЙНЯТТЯ 5
1.1. Загальна характеристика сприйняття 5
1.2. Фізіологічна основа зорового сприйняття 6
1.3. Психологічні закономірності зорового сприйняття 9
РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ВИВЧЕННЯ ЗОРОВОГО СПРИЙМАННЯ 14
2.1. Планування та методики дослідження 14
2.2. Результати дослідження та їх інтерпретація 18
ВИСНОВОК 20
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 22
Литература1. Бурлачук Л. Ф., Морозов С. М. Справочник по психологии и психиатрии. СПб., 1999. - Бушурова В.Е. О взаимодействии анализаторов в формировании так называемого "чувства времени" // Материалы Ленингр. зональной психол. конф. Л.: Изд–во ЛГУ, 2000. 2. Грановская Р.М.“Элементы практической психологии” СПб. Изд. “Свет” – 2000. 3. Инженерная психология: Теория, методология, практическое применение /Под ред. Б.Ф. Ломова. М.: Наука, 2004. - 304 с. 4. Крысько В.Г.“Психология и педагогика в схемах и таблицах” Мн.: Харвест, 1999. 5. Леонтьев А.Н. Психология образа // Вести. МГУ. Сер. 14. Психология. 1999. N 2. С. 3—13. 6. Маклаков А.Г.“Общая психология” СПб.: Питер, 2000. 7. Мельников В.М., Ямпольский Л.Т. Введение в экспериментальную психологию личности.- М.: Просвещение, 1985. 8. Немов Р.С Психология / Учебник для студентов высших педагогических учебных заведений. В 3 кн. Кн 3. - 2-ое изд. - М.: Просвещение ВЛАДОС, 1995. 9. Пономаренко В. А., Лапа В. В. Изучение познавательных процессов оператора как основа разработки требований к сигнальным устройствам // Техн. эстетика. 2004. N 5. С. 13—15. 10. Практикум по общей психологии / Под ред. А.И. Щербакова. 2-е изд. перераб. и доп. - М.: 1990. 11. Практическая психодиагностика. Методики и тесты. Учеб.пособие. Сост. Д.Я.Райгородский.. –Самара:Издательский Дом «БАХРАХ-М», 2004, - 672 с. 12. Проблемы восприятия пространства и пространственных представлений /Под ред. Б. Г. Ананьева, Б.Ф. Ломова, М:: Изд–во АПН РСФСР, 2001. - 197 с. 13. Проблемы сенсорной изоляции /Под ред. А.А. Смирнова, Б.Ф. Ломова, В.Д. Небылицына. М.: Наука, 2000. - 204 с. 14. Психологический словарь /под ред. В. Е. Давыдова, А. В. Запорожца, Б. Ф. Ломова и др./. М., 1983. - 448 с. 15. Психологический словарь /под ред. В. П. Зинченко, Б. Г. Мещерякова/. М., 1996. - 440 с. 16. Психологический словарь /под ред. П. И. Питкасистого/. М., 1988. - 544 с. 17. Психолого-педагогический словарь/под ред. С. Ю. Циркина/. Ростов-на-Дону, 1998. - 544 с. 18. Рубинштейн С. Н. Основы общей психологии. СПб., 1999. 720 с. 19. Шемякин Н. Ф. О психологии пространственных представлений // Учен. зап. ГНИИ психологии. 2000, Т. 1, 2-е изд. С. 197—236.
Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. Темперамент особистості і його експериментальне дослідження
    Вступ 3 1. Фізіологічна основа темпераменту 4 2. Психологічна характеристика темпераментів 5 3. Експериментальні методи дослідження темпераменту - практика 7 (Для дослідження можна використовувати опитувальник формально-динамічних властивостей індивідуальності (ОФДВІ) В.М. Русалова) Висновок 13 Список використаної літератури 14

  2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ СТАТЕВО-РОЛЬОВОЇ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДОШКІЛЬНИКІВ
    Дослідження гендерних аспектів статево-рольової соціалізації дошкільників Інтерв’ю з вихователями Методичні рекомендації для розвитку статево-рольової соціалізації дошкільників СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

  3. Інструмент контролінгу «карти сприйняття»
    1. Опис сутності інструменту. 2. Управлінські рішення, для підтримки яких використовується інструмент. 3. Відділи чи посади, для підтримки діяльності якої може використовуватися даний інструмент. 4. Джерела інформації для застосування даного інструменту. 5. Вихідна форма подання інформації за результатами використання інструменту та періодичність надання цієї інформації. Література

  4. Психологічні особливості сприйняття анкети респондентом
    План Вступ 3 I. Психологічні аспекти ставлення респондента до процедури заповнення анкети 5 1.1. Мотивація респондента до участі в анкетуванні 5 1.2. Сприйняття респондентом мети анкетного опитування 8 1.3. Сприйняття звертання та інструкції по заповненню анкети 10 ІІ. Сприйняття структури та оформлення анкети 14 2.1. Залежність сприйняття анкети від послідовності анкетних запитань 14 2.2. Психологічні особливості сприйняття віяла відповідей 18 2.3. Сприйняття оформлення анкети 21 III. Сприйняття та розуміння окремих питань анкети 24 3.1. Загальні закономірності сприйняття анкетних запитань 24 3.2. Сприйняття складних питань 27 3.3. Сприйняття тенденційних питань 31 Висновки 35 Список використаної літератури 38 Додатки 40

  5. Особливості сприйняття часу людиною: закономірності та ефекти
    Вступ 3 1. Сприйняття, як психофізіологічний процес: поняття, властивості, види 5 1.1. Поняття про сприйняття, фізіологічні основи 5 1.2. Особливості сприйняття 13 1.3. Класифікація та види сприйняття 14 1.4. Сприйняття часу людиною: закономірності та ефекти 17 2. Дослідження хронобіологічних особливостей сприйняття часу 20 2.1. Методи й організація дослідження. 20 2.2. Результати дослідження і їх обговорення. 22 Висновок 29 Використана література 30-32

  6. Релігійне сприйняття світу як сутність культури у добу середньовіччя у Західній Європі
    1. Єврпопейське середньовіччя 3 2. Релігійний світогляд середньовіччя 4 3. Мистецтво: вираження духовного буття світу й людини 6 Висновок 14 Список використаної літератури 15

  7. Аналіз сприйняття себе і своєї хвороби у пацієнтів, що проходять лікування із приводу бронхіальної астми
    Вступ 3 1. Бронхіальна астма як психосоматичне 6 захворювання у світлі різних підходів: 6 теоретичний аналіз 6 1.1.Проблема психосоматичних розладів у психології 6 1. 2. Поняття про внутрішню картину хвороби 11 1.3.Бронхіальна астма як психосоматичне захворювання 17 1.4.Астма у світлі психоаналізу 19 1.5.Астма, як захисний механізм 20 1.6.Бронхіальна астма й емоції 24 1.7.Особливості особистості астматиків 25 1.8.Психічні розлади при бронхіальній астмі 26 2. Емпіричне дослідження відношення хворих бронхіальною астмою до себе й до свого захворювання 29 2.1.Методи й методики дослідження 29 2.2.Характеристика вибірки випробуваних 34 2.3.Результати і їх інтерпретація 35 ВИСНОВКИ 54 Список використаних джерел 56 Додатки 58-70 Ціль роботи – вивчення психологічних особливостей хворих бронхіаль-ною астмою, зокрема сприйняття й оцінювання себе в контексті хвороби. Об'єкт дослідження – психологічні особливості хворих бронхіальною астмою. Предмет дослідження – особливості внутрішньої картини хвороби (ВКХ) і самооцінки хворих бронхіальною астмою. Завдання дослідження: 1) вивчити внутрішню картину хвороби у хворих бронхіальною астмою; 2) вивчити особливості самооцінки в даного контингенту хворих; 3) провести клінічне інтерв'ю серед хворих на бронхіальну астму; 4) зіставити отримані результати з даними, описаними в наукових джерелах. Дослідження проводилося на базі пульмонологічного відділення клініч-ної лікарні протягом вересня 2006 р. Теоретичний огляд літературних джерел і наукових даних поданий у першому розділі. Хід проведення дослідницької частини роботи й аналіз отри-маних результатів відображені у другій частині

  8. Дослідження ринку туристичних послуг України та м. Києва зокрема з використанням методик маркетингового дослідження
    Вступ 3 1. Методологія маркетингових досліджень 5 2. Характеристика туристичного ринку 6 3. Споживачі туристських послуг 10 4. Сегментування туристичного ринку 13 5. Асортимент послуг туристичного ринку 14 6. Дослідження динаміки і структури ринку туристичних послуг 16 7. Готельний бізнес України, як передумова розвитку туристичного ринку 19 Висновки 26 Список використаної літератури 28 Додатки 30-32

  9. Програма соціального дослідження (дослідження соціопсихологічних проблем мотивації діяльності особистості взагалі, і вибору нею місця роботи зокрема)
    План: 1. Опис актуальності проблеми (важливість вивчення даної проблеми, мотивація обрання теми) 3 1. Формулювання теми (проблема яка вивчається, із вивченням об’єкту та причини дослідження) 3 2. Визначення мети та основних завдань (різні сторони проблеми, наявність і поширення проблеми, суб’єктивні та об’єктивні чиники які зумовлюють проблемну ситуацію і постають її причинами) 4 4. Формування анкети (декілько блоків питань, кількість блоків питань має відповідати кількості завдань. Має містити стандартних блок питань. Складатися з закритих і напіівзакритих питань) 5 5. Формування робочих гіпотез (власне бачення дослідника яформульоване в імовірносній формі стосовно різних сторін проблемної сетуації, кількість гіпотиз має відповідати кількості завдань) 6 Література 7

  10. ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБИСТОСТІ ЗА ДОПОМОГОЮ СТАНДАРТИЗОВАНОГО БАГАТОФАКТОРНОГО МЕТОДУ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБИСТОСТІ СМІЛ (АДАПТОВАНОГО ТЕСТУ ММРI)
    Жіночий варіант методики 3 1.1. Реєстраційний бланк відповідей піддослідної 3 2.1 Підрахунок балів за кожною шкалою 26 2.3. Профільний лист 27 2.4. Інтерпретація отриманих в ході дослідження результатів 28 Чоловічий варіант методики 33 2.1. Реєстраційний бланк відповідей піддослідного 33 2.2. Підрахунок балів за кожною шкалою 65 2.3. Профільний лист 66 2.4. Інтерпретація отриманих в ході дослідження результатів 67 Висновок 72 Список використаної літератури 73 В ході дослідження за допомогою стандартизованого багатофакторного методу дослідження особистості СМІЛ (адаптованого тесту ММРI ) нами було проведено методику для двох осіб (чоловічої і жіночої статі) та оброблені результати тестування. Підрахувавши отримані сирі бали, ми перевели їх у Т-бали і склали особистісний профіль наших піддослідних.

  11. Маркетингове дослідження споживачів ЖУ "Південне" ДП "ЕКОС" АТ ХК "Київміськбуд" (Маркетингове дослідження підприємств ЖКГ)
    ВСТУП 3 1. Загальна характеристика об’єкту дослідження (ЖУ "Південне ДП "ЕКОС" АТ ХК "Київміськбуд") 5 2. Маркетингове дослідження споживачів ЖУ "Південне" ДП "ЕКОС" АТ ХК "Київміськбуд" 10 3. Шляхи покращення діяльності ЖУ "Південне" ДП "ЕКОС" АТ ХК "Київміськбуд" 19 ВИСНОВКИ 24 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 26

  12. Маркетингове дослідження ринку: основні напрями та порядок проведення дослідження ринку
    ВСТУП 3 1. ПРОЦЕС МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ 4 2. ПОСТАНОВКА ПРОБЛЕМИ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ 7 3. ПРОЕКТ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ 11 4. ВИКОНАВЦІ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ 16 ВИСНОВОК 18 ЛІТЕРАТУРА 19

  13. Маркетингове дослідження ринку меблів (дослідження ринку меблів)
    Вступ 3 1 Оцінка стану та перспектив розвитку макросередовища 6 2 Загальний аналіз ринку 10 3 Аналіз поведінки споживачів та характеристик споживання 13 4 Аналіз конкурентного середовища 15 5 Аналіз внутрішнього середовища фірми 19 6 Аналіз портфеля продуктів фірми 22 7 Аналіз каналів збуту 26 8 Аналіз цінової політики фірми 27 9 Аналіз політики просування 29 10 Аналіз реакції ринку на фірму та її продукцію 31 Висновки 33 Використана література 36 Об’єктом дослідження виступає ринок меблів міста Києва та товар, що представлений на ньому - спальні ліжка. Предметом написання роботи виступає дослідження ринку меблів та його кон’юнктури.

  14. Маркетингові дослідження
    Провести економіко статистичний аналіз динаміки виробництва цементу згідно із вихідними даними. Вихідні дані за варіантом наступні. Таблиця 1. Дані про виробництво цементу. Роки Квартали I II III IV 1 702 1488 1633 1202 2 749 1540 1615 1205 3 792 1649 1934 1238 4 653 1798 2086 1331 Список використаної літератури.

  15. Дослідження характеру
    1. Поняття про характер 3 2. Провідні риси характеру 5 3. Акцентуйовані типи характеру 8 4. Характерологічний опитувальник Леонгарда 14 5. Процедура і методика дослідження 15 Висновки 20 Список літератури 21 Додатки 22

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам 098-404-55-82, 073-402-23-28


У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2017 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua