Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КурсоваяТема: Шляхи підвищення культури обслуговування в готельних комплексах (на прикладі готелю Києва) (ID:12619)
| Размер: 430 кб. | Объем: 50 стр. | Стоимость: 180 грн. | Добавлена: 12.08.2008 |
Содержание
ВСТУП 3


1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ЯКОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ В ІНДУСТРІЇ ТУРИЗМУ 4

1.1. Загальні аспекти технології надання туристичних послуг 4
1.2. Культура обслуговування туристів в готельному підприємстві 9

2. ДОСЛІДЖЕННЯ КУЛЬТУРИ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ ... 20

2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства 20
2.2. Аналіз механізму надання готельних послуг 26

3. ПРОБЛЕМИ ТА ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ КУЛЬТУРИ ОБСЛУГОВУВАННЯ В ІНДУСТРІЇ ТУРИЗМУ 35

3.1. Проблеми вітчизняних підприємств готельного господарства 35
3.2. Напрямки вдосконалення механізму обслуговування на підприємстві 39


ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 44
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 46
ДОДАТКИ 49

Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. Організація обслуговування харчування в туристичних та готельних комплексах
    1. Що таке культура застілля? 3 2. Отримання та підготовка посуди, приборів, столової білизни для обслуговування відвідувачів: основні прийоми та особливості 6 3. Яка техніка безпеки у роботі офіціантів? 8 4. Порядок подачі закусок, блюд та напоїв у закладах харчуванні 10 5. Правила поведінки у закладах харчування 12 6. Які існують схеми обов'язкової сертифікації готельних послуг 13 Список використаної літератури: 16

  2. Шляхи підвищення ефективності підприємств готельної галузі з іноземними інвестиціями (на прикладі готелю)
    Вступ 3 Розділ І. Теоретичні аспекти дослідження ефективності підприємств готельного господарства 6 1.1. Сутнісна характеристика та вимірювання ефективності виробництва 6 1.2. Умови ефективності структури управління підприємств готельно-ресторанного бізнесу. 14 1.3. Інтеграція стратегій управління продуктивністю та якістю обслуговування в готельному підприємстві 20 Розділ ІІ. Аналіз ефективності діяльності ВАТ «Назва» 26 2.2. Аналіз ефективності діяльності підприємства 30 2.3. Аналіз конкурентоспроможності готельних послуг 38 Розділ ІІІ. Розробка рекомендацій і заходів з вдосконалення ефективності ВАТ «Назва» 43 3.1. Напрями вдосконалення формування готельних послуг 43 3.2. Напрями вдосконалення зовнішнього фінансування готельного господарства 48 Висновки і пропозиції 51 Список використаної літератури 55 Додаток. Фінансова звітність ВАТ «Назва» .. 58

  3. Комерційна діяльність сервісного обслуговування та шляхи її вдосконалення (на прикладі готелю “Братислава”)
    Вступ 3 1. Економічна сутність послуг 5 1.1. Види і сектори послуг 5 1.2. Сутність послуг 6 1.3. Класифікація послуг 8 2. Комерційна діяльність готельного комплексу “Братислава” 14 2.1. Загальна характеристика готельного комплексу 14 2.2. Аналіз доходів і витрат готельного комплексу 16 2.3. Аналіз рентабельності підприємства 26 3. Напрямки підвищення ефективності комерційної діяльності підприємства 29 Висновки та пропозиції 32 Список використаної літератури 36

  4. Технологія обслуговування на житлових поверхах готелю на прикладі готелю "Назва"
    Вступ 3 1. Аналіз технології надання готельних послуг на прикладі готелю «Назва» 5 1.1. Загальна характеристика підприємства 5 1.2. Склад основних функціональних груп приміщень 8 1.3. Функціональна схема готелю 8 1.4. Планувальна організація технологічного процесу приміщень житлового поверху 14 2. Технологія обслуговування на житловому поверсі готелю 16 2.1. Структура технологічного процесу експлуатації приміщень житлового поверху готельного підприємства 16 2.2. Автоматизація технологічних процесів готельних послуг 26 Висновки 35 Література 38

  5. Аналіз технології надання готельних послуг на прикладі готелю
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 5 ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ГОТЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Базова характеристика готельного підприємства „ ” 5 1.1.1 Місце розташування, підпорядкованість, призначення, місткість, поверховість, рівень комфорту 5 1.1.2 Склад основних функціональних груп приміщень 6 1.1.3. Склад та характеристика житлових приміщень 7 1.1.5 Планувальна організація технологічного процесу приміщень вестибульної служби 10 1.1.6 Планувальна організація технологічного процесу приміщень житлового поверху 13 1.1.7 Структура управління підприємством 14 РОЗДІЛ 2 16 ТЕХНОЛОГІЯ НАДАННЯ ПОСЛУГ РОЗМІЩЕННЯ В ГОТЕЛІ 16 2.1. Структура та зміст основного технологічного процесу виробництва готельних послуг: технологічні цикли і технологічні операції 16 2.2 Структура та зміст основного технологічного процесу споживання готельних послуг: технологічні цикли, технологічні операції 21 29 РОЗДІЛ 3 31 ФОРМУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ЗА ІНДИВІДУАЛЬНИМ ЗАВДАННЯМ 31 ВИСНОВОК 45 ЛІТЕРАТУРА 47

  6. Організація обслуговування виробництва та шляхи підвищення її ефективності
    Анотація 4 Вступ 5 1. Науково-методичне обгрунтування організації обслуговування виробництва та його роль в діяльності підприємства 8 1.1. Поняття про виробничий процес і організацію виробництва 8 1.2. Організація матеріально-технічного обслуговування 12 1.3. Організація контролю якості та сертифікації продукції 16 1.4. Організація та обслуговування робочих місць 23 1.5. Збут готової продукції 28 1.6. Теоретичні основи і перспективи направлення стандартизації. Якість продукції, показники, методи оцінки їх рівня 32 2. Техніко-економічна характеристика та аналіз виробничо- господарської діяльності „Горлівського машинобудівельного заводу” 41 2.1. Характеристика Горлівського машинобудівельного заводу 41 2.2. Техніко-економічна характеристика процесів організації обслуговування виробництва на підприємстві 43 2.3. Аналіз виробничо-господарської діяльності підприємства 52 2.4. Планово-управлінські рішення по забезпеченню якості продукції 67 3. Розробка плану заходів та пропозицій з покращення організації виробництва 70 3.1. Характеристика видів заходів, покращуючих організацію виробництва на підприємстві 70 3.2. Розрахунок економічної ефективності впровадження різних запропонованих заходів 76 3.3. Визначення ефективності програми стандартизації на Горлівському машинобудівельному заводі 78 Висновки 81 Список літератури 84

  7. Організація спортивно-рекреаційних приміщень при готельних комплексах
    Вступ 1. Загальна характеристика організаційної та господарської діяльності підприємства 6 2. Організація приміщень спортивно-рекреаційного обслуговування в підприємстві готельного господарства 10 2. 1. Організація спортивно - рекреаційних приміщень на прикладі туристичного комплексу “Ялта” 21 3. Удосконалення організації приміщень спортивно- рекреаційних приміщень при готельних комплексах 25 Висновки 32 Використана література: 33 Додатки 34

  8. Вдосконалення обслуговування на підприємствах ресторанного бізнесу (на прикладі будь-якого ресторану Києва)
    ВСТУП 4 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВАХ РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ 6 1.1. Принципи організації обслуговування на підприємствах ресторанного бізнесу 6 1.2. Організація обслуговування на підприємствах ресторанного бізнесу 9 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ОБСЛУГОВУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВАХ РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ НА ПРИКЛАДІ РЕСТОРАНУ «Назва» 15 2.1. Загальна характеристика готельного комплексу та ресторану як його складової 15 2.2. Аналіз обслуговування в ресторані туристів за різними класами 21 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ В ЗАКЛАДАХ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА 31 3.1. Напрямки розвитку ресторанного бізнесу в Україні 31 3.2. Підвищення рівня обслуговування клієнтів в ресторані «Назва» 39 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 48 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 51 ДОДАТКИ 54-59

  9. Цільові програми готельного обслуговування (на прикладі готелю «Назва»)
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ЦІЛЬОВІ ПРОГРАМИ ЯК ТЕНДЕНЦІЇ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ 6 1.1. Готельні господарства світу, тенденції розвитку 6 1.2. Цільові програми та їх використання в туризмі. Тенденції розвитку 18 РОЗДІЛ 2. ВИКОРИСТАННЯ ЦІЛЬОВИХ ПРОГРАМ У ВІТЧИЗНЯНОМУ ТУРИЗМІ 24 2.1. Готельне господарство України на сучасному етапі 24 2.2. Використання цільових програм обслуговування ( на прикладі готелю «Назва») 29 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 45 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 48

  10. Резерви підвищення продуктивності праці підприємств готельно-ресторанного господарства прикладі готелю м. Киева
    Вступ 3 1. Теоретичні аспекти аналізу і планування продуктивності праці в готельному господарстві 5 1.1 Сутність та класифікація трудових ресурсів підприємств готельного господарства 5 1.2 Методичні підходи до оцінки продуктивності праці персоналу підприємства готельного господарства 9 2. Дослідження продуктивності праці в готельному комплексі «1» та фактори, що на неї впливають 17 2.1 Аналіз динаміки та складу трудових ресурсів підприємства готельного господарства 17 2.2 Оцінка продуктивності праці працівників готельного комплексу «1» та факторів, що на неї впливають 24 3. Резерви підвищення продуктивності праці працівників готельного комплексу «1» 28 3.1 Основні напрямки підвищення продуктивності праці в готелі «1» 28 3.2 Економічно обгрунтування заходів щодо підвищення продуктивності праці підприємства готельного господарства 33 Висновки 38 Список використаної літератури 41 Додатки 43

  11. Особливості технологічного процесу обслуговування туристів по класу "VIP" (на прикладі готелю)
    ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ЯКОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ В ІНДУСТРІЇ ТУРИЗМУ 4 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ЯКОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ В ІНДУСТРІЇ ТУРИЗМУ (на прикладі готелю „__”) 15 2.1. Організаційна та економічна характеристика підприємства 15 2.2. Аналіз технології надання готельних послуг 18 3. ПРОБЛЕМИ ТА НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ЯКОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ В ІНДУСТРІЇ ТУРИЗМУ 32 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 48 ЛІТЕРАТУРА 50 ДОДАТКИ 52-55

  12. Рекламна діяльність роздрібного торговельного підприємства і шляхи підвищення її ефективності (на прикладі ПП)
    ВСТУП 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти організації рекламної діяльності підприємства 6 Розділ 2. Аналіз рекламної програми підприємства та рекламних засобів 17 Розділ 3. Оцінка ефективності реклами в магазині. 24 Висновки. 41 Список використаної літератури 43

  13. Ефективність господарсько-фінансової діяльності торгівельного підприємства і шляхи її підвищення (на прикладі)
    Вступ 3 РОЗДІЛ 1. Теоретичні засади оцінки ефективності господарсько-фінансової діяльності торговельного підприємства. 5 1.1. Поняття ефективності господарсько-фінансової діяльності торговельного підприємства, методологічні засади її оцінки 5 1.2. Методичні підходи до оцінки ефективності господарсько-фінансової діяльності торговельного підприємства 10 РОЗДІЛ 2. Дослідження ефективності господарсько-фінансової діяльності ТОВ «Назва» 14 2.1. Аналіз фінансового-майнового стану торговельного підприємства 14 2.2. Оцінка ефективності господарсько-фінансової діяльності торговельного підприємства 18 2.3. Оцінка впливу факторів на ефективність господарсько-фінансової діяльності торговельного підприємства 32 РОЗДІЛ 3. Обґрунтування пропозицій щодо підвищення ефективності господарсько-фінансової діяльності ТОВ «Назва» 40 Висновки 43 Список використаних джерел 46 Додатки 50-65

  14. Шляхи підвищення ефективності використання основних фондів (на прикладі ТОВ “Фіолент”)
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. Загальна характеристика основних фондів 5 РОЗДІЛ 2. Інформаційна основа проведення аналізу основних засобів 13 РОЗДІЛ 3. Аналіз основних засобів 16 3.1. Характеристика об’єкту дослідження 16 3.2. Аналіз основних засобів ТОВ “Фіолент” 17 3.2.1. Аналіз обсягу, динамікі і структури основних фондів 17 3.2.2. Аналіз зносу і відновлення основних фондів 20 3.2.3. Аналіз ефективності використання основних фондів 22 ВИСНОВКИ 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32

  15. Ефективність праці працівників підприємств готельного господарства та шляхи її підвищення (на прикладі ГК)
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ПЕРСОНАЛУ ПІДПРИЄМСТВ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА 6 1.1. Поняття трудових ресурсів та особливості праці в готельному господарстві 6 1.2. Ефективність і продуктивність праці персоналу підприємств готельного господарства 11 1.3. Методи планування чисельності працівників в готельному господарстві 14 РОЗДІЛ ІІ. ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПРАЦІ ПЕРСОНАЛУ ГОТЕЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ «Назва» 17 2.1. Аналіз основних показників з праці в динаміці 17 2.2. Дослідження динаміки продуктивності праці та факторів, які на неї впливають 21 2.3. Аналіз ефективності використання робочого часу 25 РОЗДІЛ ІІІ. РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПРАЦІ ПЕРСОНАЛУ ГОТЕЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ «Назва» 28 3.1. Резерви підвищення продуктивності праці 28 3.2. Пропозиції щодо ефективності використання робочого часу 33 ВИСНОВКИ 36 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 40 ДОДАТКИ 42

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам 098-404-55-82, 073-402-23-28


У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2017 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua