Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КонтрольнаяТема: Інтеграція наук при вивченні літератури (ID:12734)
| Размер: 29 кб. | Объем: 14 стр. | Стоимость: 40 грн. | Добавлена: 12.08.2008 |
СодержаниеВступ 3
1. Суть інтеграції наук. 4
2. Вплив інтеграції наук при вивченні літератури 10
Висновок 13
ЛІТЕРАТУРА 14
Литература1. Доманский В.А. Литература и культура. Культурологический подход к изучению словесности в школе // Методическое пособие для учителей-словесников. – Томск. Томский государственній університет, 2005 2. Дышлюк И. Межпредметная интеграция средствами учебного предмета: концептуальная модель. - http://www.oim.ru/reader.asp?nomer=455
Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. Математизація наук - важливий засіб інтеграції наук
    Вступ 3 Математизація наук - важливий засіб інтеграції наук 5 Висновки 12 Список літератури 13

  2. Комісія з питань охорони праці підприємства. її основні завдання та права. 3 2. Основні заходи надання першої медичної допомоги при кровотечах, пошкодженні ока, вуха, горла, носа. 6 Список використаної літератури 12
    1. Комісія з питань охорони праці підприємства. її основні завдання та права. 3 2. Основні заходи надання першої медичної допомоги при кровотечах, пошкодженні ока, вуха, горла, носа. 6 Список використаної літератури 12

  3. Біогенетичний підхід до вивченні психіки
    Вступ 3 1. Холл і Гетчинсон: народження педології 3 2. Е. Клапаред: ідея саморозвитку 7 3. А.Гезелл: нормальне дитинство 8 4. К.Бюлер і Ш.Бюлер: стадії психічного розвитку 9 Висновок 12 Література 14

  4. У вивченні обумовлювання, проведеному І. П. Павловим ...
    Завдання B - 3. У вивченні обумовлювання, проведеному І. П. Павловим, у голодних тварин вироблявся умовний рефлекс слиновиділення при звуковому сигналі, пов'язаному з одержанням їжі. Одним тваринам, перш ніж видати їжу, пред'являли сигнал, а потім знову виключали його. Інші тварини чули сигнал аж до самої годівлі. Третя група тварин одержувала їжу до включення сигналу. Експериментатори відзначали початок салівації і її обсяг для певного проміжку часу. У наведеному дослідженні виявіть незалежну (незалежні) змінну (змінні), значення незалежної (незалежних) змінної (змінних) і залежну (залежні) змінну (змінні). Визначите, чи е незалежні змінні керованими або суб'єктивними. Укажіть, яка шкала використовувалася для виміру залежних змінних.

  5. Метод інтерв’ю у психологічному вивченні особистості
    Вступ 3 Розділ І. Використання методу інтерв’ю у психологічному вивченні особистості 4 1.1. Інтерв’ю як засіб вивчення особистості 4 1.2. Засади дослідження ідентичності та її кризи 12 Розділ ІІ. Емпіричне дослідження ідентичності та її кризи 15 2.1. Алгоритм та результати дослідження 15 Висновок 21 Література 23

  6. Європейська інтеграція
    ВСТУП 3 1. Загальна характеристика освіти Франції 5 2. Характеристика початкової та середньої освіти 8 3. Розвиток вищої школи Франції 11 ВИСНОВОК 16 ЛІТЕРАТУРА 17

  7. Документознавство в системі наук
    Зміст Вступ 3 1. Основні напрямки сучасного документознавства 6 2. Роль документа у науковому дослідженні 9 3. Місце документознавства серед інших наукових і навчальних дисциплін 12 4. Місце документознавства в системі наук 16 5. Традиційне і нетрадиційне документознавство 22 Висновки 27 Список літератури 30 Метою роботи є визначення місця науки про документ у сучасній системі знань. Об’єктом дослідження є завдання документознавства, його роль в житті сучасного суспільства. Предметом дослідження є методологія та наукові засади ддокументознавства

  8. Визначення оптимального об’єму виробництва при наявності умовно-постійних витрат при визначенні ціни
    Вступ 3 Визначення оптимального обсягу виробництва 3 Висновок 6 Література 8

  9. Визначення оптимального об’єму виробництва при наявності умовно-постійних витрат при визначенні ціни
    Вступ 3 Визначення оптимального обсягу виробництва 3 Висновок 6 Література 8

  10. Визначення оптимального об’єму виробництва при наявності умовно-постійних витрат при визначенні ціни
    Вступ 3 Визначення оптимального обсягу виробництва 3 Висновок 7 Література 9

  11. Валютна інтеграція у Європейському Союзі
    Вступ 3 І. Передумови та об’єктивна необхідність створення Європейського валютного союзу 6 II. Валютні інтеграційні процеси у ЄС на сучасному етапі 11 2.1. Основні критерії та етапи європейської валютної інтеграції 11 2.2. Діяльність Європейської системи центральних банків як суб’єкта європейської валютної та грошової політики. 18 2.3. Переваги та ризики монетарної інтеграції 26 2.4. Вплив євро на світову валютну систему 32 ІІІ. Проблеми і перспективи подальшого розширення Європейського валютного союзу 35 3.1. Перспективи приєднання Великобританії та Швеції до зони євро. 35 3.2. Інтеграція до Європейського валютного союзу країн Центральної та Східної Європи 43 3.3. Проблеми європейського вибору України 51 Висновки 60 Список використаної літератури 64

  12. Україна і глобальна інтеграція в освіті
    СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 1.Ван дер Венде М.К. Болонская декларация: расширение доступности и повышение конкурентоспособности высшего образования в Европе Вища освіта в Європі. –2000. – № 3. –Т. XXV. 2.Журавський В.С., Згуровський М.З. Болонський процес: головні принципи входження в Європейський простір вищої освіти. – К.: ІВЦ «Видавництво «Політехніка», 2003. – 200 с. 3.Кремень В.Г. Болонський процес: зближення, а не уніфікація Дзеркало тижня. – 2003.– № 48(473). – 13-19 грудня. 4.Лукичев Г.А. Интеграция и эффективность – цели реформ в высшем образовании стран Европы Научный вестник Московского государственного технического университета гражданской авиации. – 2000. – № 26. – С. 13-18. 5.Основні засади розвитку вищої освіти України в контексті болонського процесу (документи і матеріали 2003 – 2004 рр.) За ред. В.Г.Кременя. – Тернопіль: ВПЦ Тернопільського державного педагогічного університету , 2004. – 144 с.

  13. ХАРАКТЕРИСТИКА ШКОЛИ ПОВЕДІНСЬКИХ НАУК
    ХАРАКТЕРИСТИКА ШКОЛИ ПОВЕДІНСЬКИХ НАУК

  14. Міжнародна науково-технічна інтеграція підприємств
    Вступ 3 1. Міжнародна кооперація як рушій світової економіки 3 2. Міжнародна науково-технічна інтеграція 9 3. Аналіз участі України в процесі міжнародної науково-технічної інтеграції 14 Висновки 23 Список літератури 25

  15. Місце РПС в системі економічних наук
    Вступ 3 1. Об'єкт вивчення науки “Розміщення продуктивних сил” 4 2. Методологічна база науки РПС. 8 3. Мета і завдання вивчення курсу РПС. 13 4. Проблеми і завдання розміщення продуктивних сил України. 15 Висновок 18 Список використаної літератури 19

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам 098-404-55-82, 073-402-23-28


У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2017 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua