Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КонтрольнаяТема: Тренінг організацій ведення переговорів (ID:14411)
| Размер: 16 кб. | Объем: 13 стр. | Стоимость: 40 грн. | Добавлена: 12.08.2008 |
Содержание1. Стиль «гнучкий переговорщик» - суть, переваги та недоліки 3
2. Специфіка переговорів з представниками Близького Сходу 7
Список літератури 13
Литература1. Бороздина Г.В. Психология делового общения: Учебное пособие. - М.: ИНФРА-М, 2000. 2. Бройниг Гисберт. Руководство по ведению переговоров. - М.: ИНФРА-М, 1996. 3. Дараховский И.С., Т.В.Прехул " Бизнес и менеджер" Москва, 1992г. 4. Лебедева М.М. Вам предстоят переговоры... - М., 1991 г. 5. Лебедева М.М. Уметь вести переговоры... - М., 1991 г. 6. Фишер Р., Эртель Д. "Подготовка к переговорам" Москва, Филинъ, 1996г. 7. Шипунов В.Г., Кишкель Е.Н. Основы управленческой деятельности. - М., Высшая школа, 2000.
Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. Контрольна тренінг ведення переговорів
    ВСТУП 3 1. Тиснення на переговорах, його результативність 5 2. Специфіка переговорів з представниками країн СНД 8 ВИСНОВКИ 12 Список використаної літератури 13

  2. Протокольні вимоги до організації та ведення ділових переговорів
    1 .Протокольні вимоги до організації та ведення ділових переговорів 3 2. Національні особливості ділового спілкування у Швейцарії 8 Список використаної літератури 13

  3. Протокольні вимоги до організації та ведення ділових переговорів
    1 .Протокольні вимоги до організації та ведення ділових переговорів. 3 2. Національні особливості ділового спілкування у Швейцарії. 10 Список використаних джерел 15

  4. Протокольні вимоги до організації та ведення ділових переговорів
    1. Протокольні вимоги до організації та ведення ділових переговорів. 3 2. Національні особливості ділового спілкування у Швейцарії 8 Список використаної літератури 13

  5. Протокольні вимоги до організації та ведення ділових переговорів
    1. Протокольні вимоги до організації та ведення ділових переговорів 3 2. Національні особливості ділового спілкування у Швейцарії 10 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 14

  6. Майстерність успішних ділових переговорів
    Вступ 3 1. Сутність та класифікація ділових переговорів 4 2. Етапи проведення ділових переговорів 6 Висновок 18 Список використаної літератури 19

  7. Міжпредметний тренінг
    Завдання з тренінгу. 3 1. У результаті проведеної ревізії фінансово-господарської діяльності АХК «ххх» встановлено, що за актами ліквідації основних засобів № 9 від 2 березня 2007 р., № 10 від 15 квітня 2007 р. і № 11 від 27 листопада 2007 р. списано об’єкти основних засобів: 1) офісне обладнання: первинна вартість – 9600 грн., знос – 7800 грн.; 2) бібліотечні фонди: первинна вартість – 1700 грн., знос – 1700 грн.; 3) спеціальні інструменти і спеціальний одяг: первинна вартість – 3900 грн., знос – 3900 грн. У бухгалтерському обліку зроблено наступні записи: Д-т 976 «Списання необоротних активів» – на суму 1800 грн., Д-т 131 «Знос основних засобів» – 13400 грн., К-т 106 «Інструменти, прилади та інвентар» – 15200 грн. 2. Під час ревізії виявлено, що АХК «ххх» у першому кварталі 2008 р. було нараховано амортизацію основних засобів: Показники Основні засоби група 1 група 2 група 3 1. Первісна вартість на 01.01.08 р., тис. грн. 3941 1424 155 2. Нарахований знос на 01.01.08р., тис. грн. 2043 1177 150 3. Норма амортизації, % 8 40 24 4. Нараховано амортизацію основних засобів за 1 кв. 2008 р. (для цілей податкового обліку), тис. грн. 151,84 98,80 1,20 Виконання завдання з тренінгу. 4 Список використаної літератури. 26

  8. Міжпредметний тренінг
    Завдання 3 На підставі наведених даних: скласти договір та вказати необхідні дані; відобразити змодельовані господарські операції в регістрах бухгалтерського обліку; вказати на види оцінки, що застосовуються в обліку та при митному оформлені вантажу; зазначити первинні документи, якими оформлюються наведені операції; здійснити необхідні розрахунки та оформити їх; вказати ризики та застереження, пов’язані з виконанням договору та можливість їх усунення. Дані для виконання завдання: 29-го жовтня 2008р. фірма Ренк Ксерокс Лімітед, згідно з умовами договору купівлі-продажу з відстроченням платежу на 90 діб під відсотки, відвантажено товар замовник: ТзОВ “Новітекс ЛТД” на суму 30000 англ. фунтів. Відсотки по товарному кредиту складають 10 % річних та сплачуються 28-го числа кожного місяця . 90-го дня ц.р. перераховано сумму 35 000 дол. США. Транспортні витрати на умовах DDU – 2000 евро, страхові – 1%, мито – 10%, ПДВ – 20%, митні збори складають 1000 грн. Курси валют відповідно до строків проведення операцій за даними НБУ. умови поставки DDU (доставка зі сплатою за оформлення митних формальностей, виключаючи мито та ПДВ); замовник: ТзОВ “Новітекс ЛТД”, митний склад - в м. Київ; вул. Київська, 253 постачальник: фірма Ренк Ксерокс Лімітед, Паркуей Марлоу, Бекс SL7 IYL, Великобританія предмет договору: комплектуючі копіювальної техніки XEROX 022 K 82890 (ролліек фюзера) за ціною 100,0 англ. фунт за 1 шт.; XEROX 005 E 91370 за ціною 50,0 англ. фунт за 1 шт. Виконання завдання 4 Список використаної літератури. 13

  9. Тренінг продажу
    Вступ 3 1. Особливості тренінгу продажу 4 2. Види тренінгів продажу 5 Консультаційні («великі») продажі FMCG-продажі Обслуговування клієнтів Телефонні продажі 3. Мета тренінгових програм даного напрямку 8 4. Вправи до тренінгу продаж 12 Комплексна вправа «Початкова фраза про вигоду» Час проведення – 20 хвилин. Рольова гра «Встанови контакт». Час проведення – 25 хвилин. Відеоаналіз рольової гри «Встанови контакт». Час проведення – 45 хв. Мозковий штурм «Можливості для поліпшення роботи торгової точки» Час проведення – 60 хв. Фасилітація «Що необхідно з'ясувати в клієнта в ході бесіди?». Час проведення – 10 хв. Елементна вправа «Шнурування – відкриті та закриті питання». Час проведення – 20 хв. Комплексна вправа «Метод логічної воронки». Час проведення – 35 хв. Комплексна вправа «Техніки активного слухання». Час проведення – 30 хв. Висновок 16 Література 17

  10. Міжпредметний тренінг
    1. Скласти схему організаційної структури управління враховуючи специфіку і дані про підприємство. 3 2. Самостійно розробити макет відомості обліку засновників, внести в неї дані АХК «Укрнафтопродукт». 3 3. Використовуючи сучасну нормативну базу та інформацію про підприємство скласти скорочений проект Статуту АХК «Укрнафтопродукт». 4 4. Скласти скорочений проект положення про бухгалтерську службу підприємства, враховуючи специфіку діяльності. 9 5. Скласти графік документообігу установчих документів на етапі створення Акціонерного товариства (5-7 документів). 15 6. Користуючись довідником кваліфікаційних характеристик професій робітників та інформацією про підприємство скласти посадові інструкції для Головного бухгалтера та його заступника (помічника). 16 7. Скласти заявку на замовлення необхідної кількості бланків цінних паперів на 2010 рік для друкарні «Бліц-прінт», опираючись на дані попереднього року. 25 Список використаної літератури. 26

  11. Тренінг командоутворення
    Вступ 4 1. Тренінг утворення ефективної команди 5 2. Вправи на створення працездатності в групі 8 Висновок 16 Список використаної літератури 16

  12. Історія створення СОТ. Раунди багатосторонніх переговорів в рамках ГАТТ
    1. Історія підписання Угоди ГАТТ, та її основні положення 3 2. Раунди багатосторонніх переговорів в рамках ГАТТ до Уругвайського раунду 9 3. Уругвайський раунд багатосторонніх торговельних переговорів 15 4. Укладання Угоди про заснування СОТ 17 5. Порівняльний аналіз нормативних баз ГАТТ та СОТ 22 Список використаної літератури 31

  13. Групи тренінгу навичок переговорів і вирішення конфліктів: зміст і вимоги
    Вступ 3 1. Концепція ведення переговорів при врегулюванні конфліктів у сфері ділових відносин 4 2. Стратегії ефективності соціально-психологічного тренінгу управління конфліктами та успішного ведення переговорів 8 3. Вправи 12 1. Ділова гра «Прийняття групових рішень» Список використаної літератури 17

  14. Бізнес-тренінг контрольна
    1. Венчурний бізнес 3 2. Стратегія ціни 11 Література 18

  15. Тренінг розвитку стресостійкості
    Вступ 3 1. Тренінг стресостійкості як форма боротьби зі стресом 4 2. Принципи побудови сценарію тренінгу стресостійкості 6 3. Вправи до тренінгу розвитку стресостійкості 8 Висновок 14 Література 15

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- курьером в любом удобном для вас месте (г. Киев)

- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам (044)592-56-57, 097-087-31-72, 093-674-76-89
- Skype: diplomna1


При заказе on-line, diplomna@ukr.net скидка 10%!
У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или оплатить картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2014 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора 097-087-31-72, Skype: diplomna1. Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua