Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КурсоваяТема: Вдосконалення роботи складського господарства підприємств ресторанного господарства (ID:14591)
| Размер: 1336 кб. | Объем: 53 стр. | Стоимость: 150 грн. | Добавлена: 12.08.2008 |
СодержаниеВступ 3
Розділ 1. Теоретична частина 6
1.1. Роль і місце складського господарства в ресторанному господарстві 6
1.2. Організація складського господарства в ресторанному господарстві 8
1.3. Нові технології складського господарства 16
Розділ ІІ. Аналітична частина 24
2.1. Характеристика підприємства 24
2.2. Аналіз складського господарства 27
Розділ ІІІ. Проектна частина 38
3.1. Удосконалення організації складського господарства 38
Література 46
Додатки 49

ЛитератураЛітература 1. Аграновский Е.Д. и др. «Организация производства в общественном питании», учебное пособие, Москва, 1990 2. Акішина О.В., Іванишин Л.Р., Мадріга Г.М. Організація матеріально-технічного забезпечення виробництва як об‘єкт логістичних рішень // Вісн. НУ „Львівська політехніка”, 2004. – №499. – С. 132. 3. Байлик С.И. Гостиничное хозяйство. Проблемы, перспективы, сертификация. – Киев: ВИРА–Р, "Альтерпрес", 2001 4. Браимер Р. Основы управления в индустрии гостеприимство. – М.: Аспект Пресс, 1995 5. Бутєйкіс Н.Г. “Органнизация производства предприятий общественного питания», учебное пособие, Москва, 1990 6. Борисова Ю.Н., Таранин Н.И. Менеджмент гостиничного и ресторанного бизнеса. – М.: РМАТ. - 1997 7. Волгин В.В. Логистика приемки и отгрузки товаров. – М.: ИТК „Дашков и Ко”, 2006 С. 460. 8. Волгин В.В. Склад: организация, управление, логистика. – М.: ИТК „Дашков и Ко”, 2005. – С. 732. 9. Галасюк С.С. Організаційно – економічні основи діяльності туристичних підприємств: Автореф. Дис. Канд.. екон. Наук – Одеса. - 1995. 10. Гостиничный и туристический бизнес /под ред. проф. Чудновского А.Д. – М.: Ассоциация авторов и издателей „ТАНДЕМ”, изд. ЭКМОС, 1998 11. „Гостинничный и туристический бизнесс”, навчальний посібник, Асоц.авторов та видавців “Тандем”, Москва, 1998 12. “Громадське харчування в умовах комерціалізації і приватизації”, збарник наукових праць. Київ, КДТЕУ, 1994 13. Голод Е. Эффективность внедрения складских систем// Современный склад. —2006. – №1. 14. Давыдов В. Реконструкция склада: сложные задачи – простые решения// Современный склад, 2006 – №1. 15. Доцяк В.С., Стремленко Л.О., Стремленко І.В. Страви, закуски, напої, десерти барів і буфетів. – К.: „Вища школа”, 1998 16. Кабушкин Н.И., Бондаренко Г. А. Менеджмент гостиниц и ресторанов. Учебное пособие Серия: Экономическое образование. Издательство: Новое знание, 2000 17. Касенін В., Ткаченко Т. „Проблеми розвитку готельного господарства в Україні”. - Економіка України - 9`97, стор. 41-46; 18. Кузнєцова Н.М. “Основи економіки готельного та ресторанного гостподарства”. Київ, 1997 19. Коршунов Н.В. “Организация обслуживания в ресторане”. – М.: высшая школа, 1976 20. Кристофер Энертон-Томас “Ресторанный бизнес”. – М.: “Росконсульт”, 1999 21. Лемисова Л. В. Організація і техніка обслуговування в ресторані / Навчальний посібник. Владивосток.: ТГЭУ. – 2004 22. “Менеджмент гостинничного и ресторанного обслуживания», навчальний посібник, Москва, 1997 23. Нечаюк Л.І., Нечаюк Н.О. “Готельно – ресторанний бізнес: менеджмент”: Навчальний посібник. – К.: Центр навчальної літератури, 2006. – 348 с 24. Обслуговування на підприємствах суспільного харчування / Навчальний посібник. Ростову-на-Дону.: Фенікс. – 2001 25. Обслуживание на предприятиях питания: Учебное пособие для колледжей и профессионально-технических училищ. Автор - составитель Л. А. Радченко. – Ростов –на – Дону: Издательство «Феникс», 2001 -384с. 26. Селюченко Н.Є., Кічор В.П. Оптимізація запасів підприємства з врахуванням взаємозамінності факторів виробництва// Вісн. НУ „Львівська політехніка”, 2002. – №446. – С. 375. 27. Соколов В. Моделирование зоны приема-сдачи груза на складе// Современный склад., 2006 – №5. 28. Таран С. Формирование системы учета и документооборота на складе// Современный склад, 2005 – №4. 29. Тиранський І.П., Гірна О.Б., Довба М.О. Складське підприємство у сучасних умовах // Вісн. НУ „Львівська політехніка”. – 2002. – №446. – С. 95. 30. Усов В.В. “Организация обслуживания в ресторане”. – Москва: “Высшая школа”, 1990 31. Никуленкова Т.Т., Лаврененко Ю.И., Ястина Г.Н., „Проектирование предприятий общественного питания”. – Москва: „Экономика”, 2002
Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. Управління персоналом в закладах ресторанного господарства та основні напрями її вдосконалення
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ В ЗАКЛАДАХ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА 5 1.1. Особливості управління персоналом в закладах ресторанного господарства 5 1.2. Формування персоналу в закладах ресторанного господарства 9 1.3. Ефективність використання персоналу в закладах ресторанного господарства 18 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ В ЗАКЛАДІ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА СП ТОВ "НАЗВА" 20 2.1. Аналіз економічного потенціалу СП ТОВ "Назва" 20 2.2. Оцінка управління персоналом в закладі ресторанного господарства СП ТОВ "Назва" 22 2.3. Ефективність використання персоналу в закладі ресторанного господарства СП ТОВ "Назва" 27 РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ В ЗАКЛАДІ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА СП ТОВ "НАЗВА" 30 3.1. Основні напрями персоналу в закладі ресторанного господарства СП ТОВ "Назва" 30 3.2. Оцінка ефективності запропонованих заходів 37 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 40 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 44 ДОДАТКИ 48

  2. Прибуток та рентабельність підприємств готельного і ресторанного господарства
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ УПРАВЛІННЯ ПРИБУТКОМ ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1. Економічна сутність прибутку 6 1.2. Показники рентабельності підприємства 9 1.3. Аналіз і планування прибутку 13 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ПРИБУТКУ І РЕНТАБЕЛЬНОСТІ НА ПРИКЛАДІ ГОТЕЛЮ „ххх” 18 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 18 2.2. Аналіз фінансового стану готелю „ххх” 23 2.3. Аналіз прибутку і рентабельності готелю 44 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ПРИБУТКОМ ГОТЕЛЮ „ххх” 49 3.1. Рекомендації щодо резервiв зростання прибутковостi та рентабельності готелю „ххх” 49 3.2. Резерви збільшення обсягів реалізації готельних послуг 54 3.3. Оптимізація поточних витрат готелю 56 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 59 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 62 ДОДАТКИ

  3. Організація санітарної служби підприємств ресторанного господарства
    ЗМІСТ Вступ 4 1. Теоретичні аспекти досліджуваної теми 6 2. Характеристика досліджуваного підприємства 17 3. Аналіз організації санітарної служби підприємств ресторанного господарства 25 4. Резерви вдосконалення роботи досліджуваного підприємства 31 Висновки і пропозиції 39 Література 41 Додатки 43-49 1. МЕНЮ РЕСТОРАНУ "БРАТИСЛАВА" 2. МЕНЮ ОБІДІВ РЕСТОРАНУ "БРАТИСЛАВА" 3. МЕНЮ ВЕЧЕРІ РЕСТОРАНУ "БРАТИСЛАВА" 4. ПЛАН-СХЕМА РЕСТОРАНУ 5. Стан номерного фонду готелю „Братислава” 6. Організаційна структура Метою роботи є визначення особливостей організації роботи санітарної служби в ресторані. Заданнями роботи є: з’ясувати роль, функції санітарної служби підприємств ресторанного господарства. Обов’язково необхідно взяти до уваги основні правила та інструкції, яких треба дотримуватися в ресторані. В роботі буде розглянуто позитивні і негативні сторони роботи санітарної служби, визначено вимоги європейських стандартів, шляхи досягнення надання якомога якісного санітарного обслуговування. Предметом роботи виступає механізм організації санітарної служби в ресторанному господарстві. Об’єктом роботи виступає ресторан „Братислава”. Основними методами дослідження можна визначити аналіз, синтез, порівняння, спостереження та інші

  4. Особливості функціонування підприємств ресторанного господарства в сучасних умовах
    План Вступ 3 Розділ І. Теоретичні аспекти досліджуваної теми. 6 Розділ II. Характеристика досліджуваного підприємства. 19 Розділ III. Аналіз роботи ЗАТ “Швидко-Україна” 22 Розділ IV. Резерви вдосконалення роботи досліджуваного підприємства. 28 Висновки і пропозиції. 34 Список використаної літератури 38 Мета роботи полягає у вивченні особливостей організації ресторанного бізнесу в сучасних ринкових умовах, аналізі основних тенденцій його розвитку та пошуку шляхів його подальшого вдосконалення. Об’єктом дослідження є ресторани, які спеціалізуються на наданні послуг з швидкого харчування. Предметом дослідження є внутрішнє середовище та процес управління мережею підприємств ресторанного господарства

  5. Ціноутворення на продукцію і послуги підприємств готельно-ресторанного господарства
    Вступ 3 Методи ціноутворення в готельній сфері 4 Методи ціноутворення в ресторанній справі 11 Висновки 14 Список використаної літератури 15

  6. Сучасний стан та перспективи розвитку підприємств ресторанного господарства (на прикладі підприємства)
    Вступ 3 1. Розділ І. Теоретичні аспекти досліджуваної теми 5 2. Розділ II. Характеристика ВАТ «Ресторан «Вітряк» 19 3. Розділ ІІІ Аналіз роботи ВАТ «Ресторан «Вітряк» 25 4. Розділ IV. Резерви вдосконалення роботи ВАТ «Ресторан «Вітряк» 28 5. Висновки і пропозиції 31 6. Список використаної літератури 36 7. Додатки 39-43

  7. Особливості режиму праці і відпочинку різних груп працівників підприємств ресторанного господарства
    Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи процесу організації праці і відпочинку працівників 5 1.1 Сутність та значення ефективності організації режиму праці і відпочинку 5 1.2 Організація праці і відпочинку 12 Розділ 2. Дослідження організації праці і відпочинку працівників підприємства по обслуговуванню споживачів «Бар Черчилль» 23 2.1 Характеристика підприємства «Бар Черчилль» 23 2.2 Аналіз праці і відпочинку працівників «Бар Черчилль» 30 Розділ 3. Вдосконалення процесу організації праці і відпочинку працівників підприємства 40 3.1 Поліпшення режиму праці і відпочинку різних груп працівників бару "Черчилль" 40 Висновок 50 Список використаної літератури 52

  8. Резерви підвищення продуктивності праці підприємств готельно-ресторанного господарства прикладі готелю м. Киева
    Вступ 3 1. Теоретичні аспекти аналізу і планування продуктивності праці в готельному господарстві 5 1.1 Сутність та класифікація трудових ресурсів підприємств готельного господарства 5 1.2 Методичні підходи до оцінки продуктивності праці персоналу підприємства готельного господарства 9 2. Дослідження продуктивності праці в готельному комплексі «1» та фактори, що на неї впливають 17 2.1 Аналіз динаміки та складу трудових ресурсів підприємства готельного господарства 17 2.2 Оцінка продуктивності праці працівників готельного комплексу «1» та факторів, що на неї впливають 24 3. Резерви підвищення продуктивності праці працівників готельного комплексу «1» 28 3.1 Основні напрямки підвищення продуктивності праці в готелі «1» 28 3.2 Економічно обгрунтування заходів щодо підвищення продуктивності праці підприємства готельного господарства 33 Висновки 38 Список використаної літератури 41 Додатки 43

  9. Характеристика головних елементів підприємств готельно-ресторанного господарства, інфраструктури ринку та їх взаємозв'язок
    1. Характеристика головних елементів підприємств готельно-ресторанного господарства, інфраструктури ринку та їх взаємозв'язок. 3 2. Показники оцінки обсягу реалізації послуг в підпримствах готельно-ресторанного господарства різних типів та джерела формування інформаційної бази даних. 6 Література 11

  10. Діяльність служби маркетингу як фактор підвищення ефективності роботи підприємств готельного господарства і туризму
    Вступ 3 1. Теоретичний аналіз маркетингу підприємств туристичної галузі 6 2. Характеристика підприємства 18 3. Аналіз маркетингової діяльності готелю “Прем’єр палас” 22 4. Резерви вдосконалення роботи підприємства 29 Висновки 34 Література 38-39 Метою роботи є узагальнення теорії та методології маркетингу, розроблення методичних положень і практичних рекомендацій з діяльності служби маркетингу, що розглядається як пріоритетний засіб ефективного функціонування підприємств туристичної галузі в умовах глобалізації.

  11. Організація ресторанного господарства
    1. Планувальна організація технологічного процесу в закладах ресторанного господарства 3 2. Підготовка персоналу до технологічного процесу сервісного обслуговування 8 3. Наведіть приклади типових технологічних операцій процесу сервісного обслуговування 10 Список використаної літератури 16

  12. Вдосконалення житлово-комунального господарства на даному етапі
    Вступ 3 1. Особливості функціонування житлово-комунального господарства 4 2. Основні шляхи вдосконалення житлово-комунального господарства 8 Висновки 12 Список літератури 13

  13. СИСТЕМА РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА В ТУРИЗМІ
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ ТУРИСТІВ В ЗАКЛАДАХ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА 5 1.1. Класифікація та основні характеристики в закладах ресторанного господарства 5 1.2. Сутність комплексу послуг, що надають заклади харчування 8 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ ТУРИСТІВ В ЗАКЛАДАХ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА 12 2.1. Аналіз методів і форм обслуговування 12 2.2. Аналіз меню, карти вин, класів та планів обслуговування туристів 16 2.3. Аналіз організації харчування іноземних туристів 29 РОЗДІЛ 3. ВДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ ТУРИСТІВ 37 3.1. Пропозиції щодо вивчення іноземного досвіду 37 3.2. Пропозиції щодо використання в туризмі закладів харчування відкритої мережі 41 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 46 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 51 ДОДАТКИ 53

  14. Система ресторанного господарства в туризмі
    ВСТУП 3 І. ХАРАКТЕРИСТИКА ТИПІВ ЗАКЛАДІВ В РЕСТОРАННОМУ ГОСПОДАРСТВІ 5 1.1. Класифікація закладів ресторанного господарства 5 1.2. Характеристика комплексу послуг закладів ресторанного господарства 10 1.3. Вимоги до закладів ресторанного господарства 14 ІІ. ФУНКЦІЯ ХАРЧУВАННЯ ТУРИСТІВ В ЗАКЛАДАХ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА 17 2.1. Характеристика методів і форм обслуговування 17 2.2. Меню, види меню, карти вин 19 2.3. Класи та плани обслуговування туристів 22 2.4. Спеціальні форми харчування, що використовують в туристичній практиці 33 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 37 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 39 ДОДАТКИ 41

  15. Контрольна з обслуговування ресторанного господарства
    1. Бракераж готової продукції. Санітарні вимоги до персоналу, виробничих приміщень підприємств громадського харчування 3 2. Організація та проведення для туристів пікніків 8 3. Національні смаки і особливості національного харчування туристів із США 12 Список використаних джерел 18

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- курьером в любом удобном для вас месте (г. Киев)

- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам (044)592-56-57, 097-087-31-72, 093-674-76-89
- Skype: diplomna1


При заказе on-line, diplomna@ukr.net скидка 10%!
У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или оплатить картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2014 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора 097-087-31-72, Skype: diplomna1. Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua