Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КонтрольнаяТема: Організація і проведення нестандартних уроків з української мови та літератури (ID:1467)
| Размер: 35 кб. | Объем: 28 стр. | Стоимость: 0 грн. | Добавлена: 22.06.2004 |
Содержание1. Сучасні уроки української мови і літератури. (Вступ) 3
2. Типологія уроків і структура. (Основна частина) 6
а) за різною класифікацією 6
б) нестандартні уроки і методика їх проведення 14
3. Висновки. 23
4. Список літератури. 26

Просмотр
Просмотр Просмотреть с сайта...
Скачивание
См. также:
  1. Удосконалення методів проведення уроків-семінарів
    Зміст Вступ 2 Розділ 1. Аналіз методичної літератури 5 1.1. Поняття, зміст та мета уроку в сучасній школі 5 1.2. Загальна характеристика інтерактивної форми навчання. Уроку-семінару як різновид інтерактивної форми навчання 6 Розділ 2. Досвід вчителів у застосуванні методів вдосконалення викладання біології в школі 10 2.1. Можливості застосування уроків-семінарів в навчанні 10 2.2. Значення інтерактивного навчання у викладанні біології в школі 12 Розділ 3. Педагогічний експеримент 14 3.1. Організація проведення уроків-семінарів з біології у групах 14 3.2. План уроку з елементом гри-аукціону для 6 класу на тему „Плоди і насіння” 19 3.3. Прийом уроку-лабораторії для 7 класу на тему: „Загальна характеристика класу плазуни. Різноманітність плазунів, їх значення у природі та житті людина. Охорона плазунів” 26 3.4. Розробка семінару для 8 класу на тему: „Тромбоцити, зсідання крові. Лейкоцити” 34 Висновок 40 Список використаної літератури 41-44 Мета курсової роботи – вивчити новітні методики викладання біології та розробити плани уроків-семінарів. Предметом даної курсової є методи дослідження викладання біології в якості уроків-семінарів. Об’єкт дослідження – удосконалення методів проведення уроків семінарів для учнів 6-8 класів. Для досягнення мети курсової роботи, формуємо ряд завдань: 1. Проаналізувати методичну літературу з обраної теми. 2. Вивчити досвід вчителів, що займалися даною проблематикою. 3. Дати характеристику інтерактивної роботи, в якій удосконалюються проведення уроків-семінарів у 6-7 класах. 4. Розробити різні типи уроки семінари на прикладі навчання учнів шостих, сьомих та восьмих класів. 5. Зробити відповідні висновки Структура роботи: робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та списку використаної літератури. В роботі надається велика кількість дидактичного матеріалу

  2. Історія становлення української мови як мови українського народу
    Вступ 3 1. Українська мова – національна мова українського народу 3 2. Походження і розвиток мови українського народу 4 3. Сучасна українська літературна мова та територіальні діалекти 9 Висновки 12 Література 13

  3. ЛІПЛЕННЯ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ: МЕТОДИКА ПРОВЕДЕННЯ УРОКІВ ЛІПЛЕННЯ
    1 Вступна частина 1. Поняття про скульптуру. 2. Значення уроків ліплення в початковій школі. 11 Основна частина 1. Матеріали та інструменти на уроках ліплення. 2. Сушіння та розпис виробів з гліни. 3. Види уроків. 4. Загальні вимоги до уроків. 5. Методика проведення уроків ліплення у початковій школі. 6. Вступні бесіди на уроках ліплення. 7. Організація практичної роботи дітей. 8. Розробка уроку на тему: Ліплення чашки. 111 Заключна частина. 1. Додаток. 2. Список літератури.

  4. Контрольна робота з української літератури 5
    1.Валер'ян Підмогильний. 3 1) Зразок урбаністичної прози "Місто": провідні проблеми, художні ідеї, складність і неоднозначність образу головного героя. 3 2) Теорія літератури. Екзистенціалізм. 3 2. Юрій Яновський: 4 1) Жанрова своєрідність роману у новелах «Вершники», особливості сюжету, композиції, центральні персонажі, ідейний зміст, художня мова. 4 2) "Майстер корабля" - новаторський характер твору; сюжетна інтрига, символічність образів, умовність зображення АБО (твір на вибір) «Чотири шаблі» художнє новаторство роману, романтичний характер творчості. 5 3.Микола Куліш: 5 1) «Мина Мазайло» - жанр, тема, проблематика, сюжет, композиція, персонажі, ідейний зміст; засоби творення комічного. 5 2) «Патетична соната» - жанр, тема, проблематика, сюжет, композиція, персонажі, ідейний зміст. 6 3) Теорія літератури: жанрові різновиди драми: трагедія, комедія, власне драма, трагікомедія. 6 4. Іван Кочерга: 7 1) «Свіччине весілля» - жанр, тема, сюжет; історична основа і художній домисел; групування персонажів, засоби створення історичного колориту; особливості композиції. 7 2) «Ярослав Мудрий» - жанр, тема, сюжет, образ Ярослава, його роль у композиції та ідейно-художньому змісті твору. Образи Журейка, Милуші, Микити. 8 3) Теорія літератури: драматична поема як жанр ліро-драми. 8 5. Олександр Довженко: 8 1) «Зачарована Десна» - жанр, сюжет, образ оповідача; автобіографічність; романтизм оповіді та реалізм побутових деталей. 8 2) «Україна в огні» - жанр, тема, особливості сюжетно-композиційних вирішень, ідейно-художній зміст. Образ-символ долі України (Христя). Політичні звинувачення автора. 9 3) «Щоденник» - характер записів, їх роль як матеріалу для творів і як документа доби. 9 6. Юрій Клен: 10 1) «Сковорода» - жанр, образ мандрівного поета і філософа, художня ідея, мова твору. 10 2) «Беатріче» - велич кохання, духовної краси та чистоти. 11 3) «Терцини» - Осуд злочинств тоталітарного режиму в Україні. 11 7. Євген Маланюк: 12 1) «Невичерпальність» - образи України і «малоросійства», трагізм обставин і віра в непереможність народного духу, провідні мотиви; 12 2) «Біографія» - формування характеру і переконань митця-патріота. 12 3) «Шевченко» - своєрідне бачення центрального образу у вірші; роль антитези. 13 8. Улас Самчук: 13 1) «Марія» - жанр, тематика, проблематика, сюжет і композиція, центральні персонажі та їх характеристика; Біблійні образи і мотиви, їх роль; індивідуальне й типове, національне, конкретно-історичне та загальнолюдське у творі. 13 2) Роман-трилогія "Волинь" - епопея життя українського народу XX ст.; риси роману-хроніки (оглядове). 14 9. Микола Бажан: 15 1) "Політ крізь бурю" - сюжет, проблематика, ідеологічна клішованість; ідеї патріотизму та засудження "культу особи"; образ головної героїні; морально-етичні колізії. 15 2) "Данило Галицький" (оглядове). 15 3) Теорія літератури. Необароко. 16 10. Іван Багряний: 16 1)«Сад Гетсиманський» - жанр, тематика і проблематика, автобіографічна основа, центральні персонажі, засоби психологізму, індивідуалізації і типізації, ідейний зміст. 16 2) "Тигролови" своєрідність романної форми; жанрові особливості, тематика і проблематика, характеристика образів; своєрідність романтичної форми. 16 3) Роман "Людина біжить над прірвою" - доля людини в антисвіті війни (оглядово). 18 4) Теорія літератури. Пригодницький роман 18 11. Василь Барка: 19 «Жовтий князь» - відтворення картин голодомору 1933 p., геноциду щодо українців; життєва основа (особистий досвід автора, його рідних і земляків); Сюжет, центральні персонажі, їх групування, засоби психологізму, контрастування, типізації та індивідуалізації, роль художніх деталей, ідейний зміст. 19 12. Олег Ольжич: 20 1) Аналіз поетичних творів «Воно зросло з шукання і розпуки...», «Гали» - образ ліричного героя; висока культура та самобутність образного мислення. 20 2) Огляд поетичних збірок «Рінь», «Вежі», «Підзамча». 20 13.Олена Теліга. 21 Романтичне звучання поезії; продовження традицій Лесі Українки; поєднання ліричної ніжності й твердості переконань у віршах: «Чоловікові» «Літо», «Мужчинам», «Вечірня пісня». 21 Список літератури 22

  5. Методика викладання української літератури
    1. Вимоги до сучасного уроку літератури 3 2. Особливості вивчення епічних творів 6 3. Метод шкільної лекції. Активізація пізнавальної діяльності учнів у процесі лекційного викладу матеріалу 9 Список літератури 13

  6. К/р історія української та зарубіжної літератури
    1. Лисенко і встановлення української професійної музики 3 2. Гуманізм (антропоцентризм) як ідеологія епохи відродження 6 Список використаної літератури 14

  7. Контрольна робота з української літератури
    1. Початковий період творчості Т. Г. Шевченка (1838-1843) 3 2. Шевченко Т. Г. Творчість періоду «Трьох літ» (1843-1847) 8 3. Творчість періоду ув’язнення і заслання Т. Г. Шевченка (1847-1857) 13 4. Поезія періоду творчості Т. Г. Шевченка після заслання (1857-1861) 19 5. П. Куліш 23 6. Марко Вовчок 26 7. Ю. Федькович 27 8. І. Нечуй-Левицький 29 9. Л. Глібов 32 10. П. Мирний та І. Білик 33 Література 37

  8. Розвиток української літератури у другій половині 19 ст.
    Розвиток української літератури у другій половині 19 ст. Література

  9. Використання наочності на уроках української мови. Міжпредметні зв′язки на уроках мови
    ВСТУП 3 1. Види наочності, що застосовуються на уроках української мови 4 2. Методичні рекомендації щодо використання наочного матеріалу 5 3. Здійснення міжпредметних зв'язків 7 ВИСНОВОК 9 Література 11

  10. Полісемія у фразіологічній системі немецької мови у перекладацькому аспекті (на матеріалі науково-технічної літератури)
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА 8 1.1. Полісемія як лінгвістичне явище 8 1.2. Багатозначність фразеологізмів 11 1.3. Полісемія фразеологізмів як проблема науково-технічного перекладу 20 1.4. Співставлення та проблема відбору еквівалентів полісемічних фразеологічних одиниць в різних мовах у сфері науково-технічного перекладу 27 РОЗДІЛ ІІ. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА 31 2.1. Особливості перекладу полісемічних фразеологізмів 31 2.1.1. Специфічні риси німецьких фразеологізмів 33 2.2. Переклад еквівалентних фразеологічних одиниць 37 2.3. Переклад фразеологізмів з різним значенням у вихідній і цільовій мовах 43 2.4. Вибір варіантів перекладу фразеологізмів 44 ВИСНОВКИ 48 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 52 ЛЕКСИКОГРАФІЧНІ ДЖЕРЕЛА 56 ДОДАТКИ 57-64

  11. Контрольна з української мови
    1. Правила правопису іншомовних прізвищ та географічних назв 3 2. Вживання апострофа 7 Список використаної літератури 9

  12. Контрольна з української мови
    1. Власне українська, запозичена й термінологічна лексика, та її місце в мові писемного професійного тексту 3 2.Реферат як студентська наукова праця. Основні вимоги до композиції реферату, його мови та стилю 7 3.Напишіть документ на ім’я декана енергетичного факультету з проханням перевести Вас на навчання з енергетичного на факультет АКС у зв’язку з бажанням поглиблено вивчати програмне забезпечення комп’ютерно-інтегрованих технологій 9 4. Перепишіть речення, вставляючи, де потрібно, пропущенні літери та розділові знаки 10 5. Перекладіть українською мовою 10 6. Скласти інформаційний лист (лист-запит) 11 7. Описати загальні правила опису документів постійного та тимчасового терміну зберігання 12 8. Сутність поняття «документообіг» 13 9. Порядок підготовки оформлення та виконання внутрішніх документів 17 10. Порядок індексації документів 18 11. Скласти та оформити Супровідний лист 19 12. Описати передачу справ до архіву установи, організації, підприємства 20 13. Побудувати схему документообігу вихідних документів 27

  13. Контрольна з української мови
    1. Історичні форми літературної мови 3 2. Граматичні категорії іменника 6 3. Однорідні члени речення та розділові знаки при них 9 Література 12

  14. Контрольна з української мови
    7. Випишіть окремо слова з дублетним наголосом, а окремо слова, в яких наголос сприяє диференціації слів. Поясніть їх значення. Рапорт, вирок, поверх, алфавіт, заклад, розбір, заголовок, користь, відомість, батьківщина, прошу, типовий, усмішка, вигода, недарма, жалібний, білизна, характерний, артикул, атлас, тепло, віщовий, милувати, орган, тупик. 8. Підкресліть помилки у використанні слів, з’ясуйте причини таких помилок. Відредагуйте речення та словосполучення. 1. До заяви додаю мою автобіографію. 2. Необхідно постійно приймати міри щодо поліпшення обслуговування населення. 3. Внаслідок літніх пожеж народному господарству задано значних матеріальних збитків. 4. Начальник підписався на кілька періодичних видань. 5. Командир відділення обрав самий найдоцільніший варіант. 6. Термін повноважень закінчується у січні місяці 2005 року. 7. За три години часу команда прибула на пункт призначення. 8. Ми повинні взаємно допомагати один одному. 9. Прейскурант цін слід вивісити на видному місці. 10. Урочистий вечір розпочнеться о дев’ятнадцятій годині вечора. 11. Нам потрібно об’єднати воєдино свої зусилля. 12. Треба більш чіткіше формулювати питання. 13.Звільнити Петренка І.І. з посади у зв’язку з невиконанням ним своїх службових обов’язків. 14. Письменник вдало зобразив образ головного героя. 15. Роботу ми встигли зробити за чотири години часу. 16. Доповідач висловив свою власну думку. 17. У хворого були виявлені червоні плями на долонях рук. 18. Олімпійці – передовий авангард наших спортсменів. 9. Вставте пропущені букви е чи и, з’ясуйте їх правопис. Ст…хати, верес…нь, ст…повий, зал…вати, справ...дливий, кр…ниця, скр…піти, віддз...ркалювати, чов..н, квіт…нь, бл…щати, дер…во, тр…вога, гр…чаний, ор…гінальний, л…ман, кр…вий, дж…р…ло, ш…л…стіти др…жати, тр…валий, ч…р…да, здр…гатися, ч...р…вик, л…дацюга, кр…тичний, д…л…гат, л…б…диний, м…довий, тр…мтіти, хв…лястий, пр…гортати, ос...литися, дят...л, щ...б...тати, майст...р, хр...бет, експ...р...мент, тол...рантний, щ...б...тати, р...ж...сер, інт...лігенція, д...р...гент, опт...міст, к...шеня, в...т...ран, пригв...нтити, л...йт...нант, д...ржати, ан...кдот, ат...стат, ч...брець, д...с...ртація, м...тушня, еф...ктивний, ч...пуритися, ж...тон, в...л...чати, пр...з...дент, кел..х, п...с...міст, зас...нати, відт...нати. 10. Наведені власні географічні назви запишіть у родовому відмінку однини, поясніть їх правопис. Хорол, Псьол, Байкал, Єнісей, Амур; Пирятин, Миргород, Новгород, Житомир, Львів, Чернігів, Конотоп, Тернопіль, Кременчук, Гадяч, Бориспіль, Іванків, Васильків,

  15. Контрольна з української мови
    1. Текст - структурний елемент документа 3 2. Змоделюйте у вигляді діалогу ситуацію: Керівник доручив Вам віддрукувати наказ. Але в чернетці, написаній рукою шефа, Ви бачите помилки... 9 3. Укладіть довідку про те, що Ви навчаєтесь на ... курсі ... факультету Національного університету харчових технологій, для подання до Національної бібліотеки України імені В.Вернадського. 10 4. Доберіть до поданих іншомовних слів українські відповідники. 11 3. Перекладіть українською мовою 13 Список використаної літератури 14

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Внимание! офис работает с 13-00 обратите внимание на график работы каждого офиса на страничке АДРЕСА:
1-й офис ул. Вышгородская 28/1
2-й офис ул. Драйзера 6
Заказы принимаются в офисах или по электронной почте diplomna@ukr.net


Наши телефоны
Звоните нам с 13-00 до 19-00
По индивидуальным заказам
(044) 592-56-57, 098-097-31-72
По готовым работам с сайта
098-404-55-82


К вашим услугам виртуальный офис!
У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.


Наши цены на новые заказы
Материал под заказ:
  • для написания вами контрольных работ - 7-10 грн. за страницу,
  • для написания вами курсовых работ - от 12 грн. за страницу,
  • для написания вами дипломных работ - от 20 грн.,
  • для решения вами задач - от 30 грн.


  • На сайте выложена база нового материала 2013 года!


    Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора 098-404-55-82. Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте, или забрать в офисе



    Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.


    Для вашего удобства появился наш новый проект, посвященный образовательному консалтингу: специализация туризм reftur.org.ua!

    О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
    Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua