Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КонтрольнаяТема: Зміст технології зв’язків з громадськістю в соціальній роботі (ID:14767)
| Размер: 27 кб. | Объем: 14 стр. | Стоимость: 50 грн. | Добавлена: 12.08.2008 |
СодержаниеВступ 3
1. PR-кампанія як сума технологій 7
1.1. Постановка задачі 7
1.2. Визначення ресурсів 8
1.3. Детальне планування – шлях до успіху 8
2. Створення фондів 9
3. Центри громадських зв’язків для НПО (PR-центри) 11
4. Відомість для НПО 12
Висновки 12
Література 14
Литература1. Алёшина И. В. Паблик рилейшнз для менеджеров. – М.: ЭКМОС, 2006. – 480 с. 2. Блэк Сэм. Введение в паблик рилейшнз. – Ростов н/Д: Феликс, 1998. – 320 с. 3. Капська А. Й. Соціальна робота: Навч. посібник для вузів. – К.: Центр навч. л-ри, 2005. – 328 с. 4. Лысикова О.В., Лысикова Н.П. Имиджелогия и паблик рилейшнз в социокультурной сфере: Учеб. пособие. – М.: Флинта, 2006. – 168 с.
Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. Технологія налагодження і підтримки партнерських зв’язків у соціальній роботі
    Вступ 3 1. Значення партнерських зв’язків у соціальній роботі 4 2. Технологія налагодження і підтримки партнерських зв’язків 8 Висновок 13 Література 14

  2. Основні складові системи зв'язків з громадськістю та їх характеристика
    Вступ 3 1. Основні складові системи зв’язків з громадськістю (PR) та їх характеристика 4 2. PR і споріднені з ним напрямки діяльності 8 3. Сучасні тенденції розвитку PR 13 Висновок 17 Література 18

  3. Використання сучасних інформаційних технологій в організації зв’язків з громадськістю у вищому навчальному закладі
    Вступ 3 1. Сутність та напрямки ПР-діяльності у вищому навчальному закладі 5 1.1 Поняття та сутність зв’язків з громадськістю 5 1.2 Особливості зв’язків з громадськістю в сфері освіти 33 2. Сучасні інформаційні технології в організації зв’язків з громадськістю 40 2.1 Інструменти і методи проведення ПР-заходів 40 2.2 Особливості використання сучасних інформаційних технологій в організації зв’язків з громадськістю 53 3. Аналіз практики використання сучасних інформаційних технологій в організації зв’язків з громадськістю у вищому навчальному закладі (на прикладі ЄУФІМБ) 81 3.1 Загальна характеристика об’єкта дослідження 81 3.2 Аналіз основних методів здійснення зовнішніх комунікацій ВУЗу та резерви підвищення їх ефективності 85 Висновки 102 Список використаної літератури 106 Додаток 1. Загальний вигляд та перелік основних розділів сайту ЄУФІМБ 110 Додаток 2. Приклад інформаційного матеріалу ЄУФІМБ, який розповсюджується каналами мережі Інтернет 111

  4. Удосконалення взаємозв’язків з громадськістю - важлива умова підвищення якості житлово-комунальних послуг
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ПАРТНЕРСЬКІ СТОСУНКИ ЯК ОСНОВА РОЗВИТКУ ЗВ’ЯЗКІВ З ГРОМАДСЬКІСТЮ 6 1.1 Співробітництво та партнерські стосунки 6 1.2 Теоретичні моделі соціальної взаємодії, які пояснюють проблеми співробітництва між комунальним підприємством і громадськістю 13 РОЗДІЛ 2 ІНФОРМАЦІЙНО-РОЗ’ЯСНЮВАЛЬНА РОБОТА ЯК СКЛАДОВА ЗВ’ЯЗКІВ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА З ГРОМАДСЬКІСТЮ 18 2.1 Потріби житлово-комунальному підприємству у зв’язках з громадськістю 18 2.2 Моделі та стратегії роботи з громадськістю 19 2.3 Інформаційно-освітня кампанія як складова частина роботи зі створення партнерських стосунків житлово-комунального підприємства із споживачами 21 2.4 Індивідуальна і громадська думка. Деякі особливості формування громадської думки 24 2.5 Детермінанти соціальних думок та дій 27 РОЗДІЛ 3. МЕТОДИКА ПРОВЕДЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-РОЗ’ЯСНЮВАЛЬНОЇ РОБОТИ 30 3.1 Формування іміджу житлово-комунального підприємства у масовій свідомості 30 3.2 Формування зацікавленості жителів у вирішенні житлово-комунальних проблем: зв’язки із ЗМІ 37 3.3. Специфіка інформаційної кампанії перед громадським слуханням 40 ВИСНОВКИ 43 ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНЩЇ ЛІТЕРАТУРИ 46

  5. Деонтологія в соціальній роботі
    1. Етичні погляди та благодійність Г.С. Сковороди 3 2. Соціальний працівник у конфліктній і екстремальній ситуаціях 7 Список використаної літератури 18

  6. Реабілітаційна педагогіка в соціальній роботі
    ЗМІСТ Вступ 4 1. Теоретичні основи реабілітаційної педагогіки 6 2. Особливі освітні потреби дітей з порушеннями в розвитку 9 3. Педагогічна реабілітація в соціумі засобами освіти 13 Висновок 15 Список використаної літератури 16

  7. Представництво інтересів клієнта в соціальній роботі
    Зміст Вступ 3 1. Соціальна робота як феномен цивілізованого суспільства. 5 1.1. Генезис і зміст соціальної роботи 5 1.2. Соціальна робота як складова цілісного впливу на людину 11 2. Соціально-правовий статус клієнта соціальної служби 18 3. Види представництва інтересів клієнта 21 3.1. Юридичне представництво та його характеристика 21 3.2. Педагогічне представництво і його характеристика 24 3.3. Психологічне представництво і його характеристика 27 Висновки 31 Література 33 Об’єкт дослідження – соціальна робота з різними категоріями населення в Україні. Предмет дослідження – сутність, закономірності та провідні тенденції розвитку соціальної роботи в Україні

  8. Патронаж в соціальній роботі і види патронажу
    ВСТУП 4 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ СОЦІАЛЬНОГО ПАТРОНАЖУ 6 1.1. Соціальна робота: сутність та значення 6 1.2. Поняття соціального патронажу 9 1.3. Види соціального патронажу 12 РОЗДІЛ ІІ. СОЦІАЛЬНИЙ ПАТРОНАТ ЯК ВИД ПАТРОНАЖУ 14 2.1 Технології раннього виявлення сімейних проблем 14 2.2 Розлучення та його наслідки 18 2.3. Соціальний патронаж сім’ї 22 РОЗДІЛ ІІІ. ОСОБИСТІСТЬ СОЦІАЛЬНОГО ПРАЦІВНИКА, ЩО ПРОВОДИТЬ ПАТРОНАЖ 30 3.1 Актуальність діяльності соціального працівника, що проводить патронаж 30 3.2 Професійний портрет соціального працівника у трудовій діяльності 31 ВИСНОВКИ 37 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 40 ДОДАТКИ 42-43

  9. Психологічне консультування та його використання в соціальній роботі
    ЗМІСТ Вступ. 3 І. Роль психологічної консультації в соціальній роботі. 4 ІІ. Інтерв'ю як основний метод психологічного консультування 6 ІІІ Етапи психологічної консультації 8 Висновок 13 Література 14

  10. Історія виникнення принципу активізації в соціальній роботі
    Вступ 3 1. Історія формування принципів соціальної роботи 5 2. Розкриття сутності принципів соціальної роботи 6 Висновки 12 Список використаної літератури 13

  11. Використання соціологічного інтерв’ю в соціальній роботі в будь якій країні
    Вступ 3 1. Інтерв’ю – як усний вид опитування 4 2. Основні етапи організації та проведення 7 соціологічного інтерв’ю 7 3. Види інтерв’ю, необхідних для соціальної роботи 11 Висновок 16 Список використаної літератури 18

  12. Зміст функціональних обов’язків фахівця із соціальної роботи
    Зміст функціональних обов’язків фахівця із соціальної роботи 3 Список використаної літератури 8

  13. Організація роботи менеджера туристичного агентства при роботі із проблемними людьми (колегами по роботі, середня ланка)
    Вступ 3 Основна частина 4 Висновок 13 Список використаної літератури 14

  14. Організація роботи менеджера туристичного агентства при роботі із проблемними людьми (колегами по роботі, виконавська ланка)
    Вступ 3 1. Конфліктна ситуація та напрями її подолання 4 2. Особливості роботи з проблемними людьми 8 Висновок 11 Література 12

  15. Організація роботи менеджера туристичного агентства при роботі із проблемними людьми (колегами по роботі, виконавська ланка)
    1. Конфліктна ситуація та напрями її подолання 3 2. Особливості роботи з проблемними людьми 8 Література 13

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам 098-404-55-82, 073-402-23-28


У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2017 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua