Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
ЗадачаТема: ЗАДАЧІ з дослідження операцій (ID:14841)
| Размер: 11 кб. | Объем: 4 стр. | Стоимость: 50 грн. | Добавлена: 12.08.2008 |
СодержаниеЗадача 1
За допомогою метода множників Лагранжа розвязати задачу мінімазації витрат виробництва z = x12+2x22–12x1–14x2, знайшовши обсяг факторів виробництва, які при заданих цінах факторів не перевищують бюджетного обмеження, тобто x1+ 4x2 =8.
Задача 2
Розв’язати задачу про оптимальне призначення виробників, якщо відома продуктивність праці кожного і-го виробника, який виконує роботу на j-му верстаті:

Фахівець
1 7 12 2
2 8 4 9
3 2 4 8
4 5 4 10
Верстат 1 2 3
Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. Задачі "дослідження операцій"
    Чому дорівнює ціна рівноваги на даному ринку Ринковим процесом ціноутворення керують закони попиту та пропози-ції. Встановлення рівноважної ціни відбувається на ринку під впливом тенден-цій і специфічних особливостей, як попиту, так і пропозиції. Вони проілюстро-вані нижче за допомогою кривих на відповідних графіках. Однак ринкові сили набагато різноманітніші та багатші тих моделей, що представлені. Задача 1 Знайти максимум при умовах: ... Задача 2 Знайти максимум при умовах:...

  2. Дослідження операцій задачі
    Задача 24 В результаті спостереження за роботою магазину, який торгує товарами одного виду, встановлено, що час постачання партії сталий, попит за цей період – випадкова величина , розподілена за нормальним законом з параметрами = 10000 одиниць, = 20000 одиниць. Визначити точку замовлення і розмір страхових запасів, якщо рівень обслуговування не менше 0,98. Задача 25 Купівельна спроможність за сталий час постачання партії товарів – випадкова величина, розподілена за показниковим законом з математичним сподіванням = 20000 одиниць. Визначити точку замовлення та страхові запаси, якщо рівень обслуговування не менше 0,97. Література

  3. експертне дослідження кредитних операцій
    Вступ 3 Експертне дослідження кредитних операцій 4 1. Кредитний ризик як передумова експертних досліджень кредитних операцій 4 2. Економічна експертиза та експертне дослідження фінансово-кредитних операцій 6 3. Особливості проведення судово-економічних досліджень з питань кредитування фізичних і юридичних осіб 13 Висновки 20 Література 22

  4. ДОСЛІДЖЕННЯ ОПЕРАЦІЙ В ТРАНСПОРТНИХ СИСТЕМАХ
    Вступ 2 1. Призначення повітряних суден на авіалінії 4 Виконання 4 2. Стратегія управління запасами палива 9 Виконання 9 3. Оптимізація роботи повітряних суден на авіалініях 11 Виконання 11 4. Розрахунок оптимальної кількості 13 реєстраційних пунктів аеропорту 13 Виконання 13 5. Оптимізація комплексу робіт з підготовки 16 екіпажу повітряного судна до польоту 16 Виконання 16 6. З'ясування доцільності співпраці авіакомпанії з двома іншими 18 Виконання 18 Висновки 22 Список літератури 23

  5. ДОСЛІДЖЕННЯ ОПЕРАЦІЙ В ТРАНСПОРТНИХ СИСТЕМАХ
    Вступ 2 1. Призначення повітряних суден на авіалінії 4 Виконання 4 2. Стратегія управління запасами палива 10 Виконання 10 3. Оптимізація роботи повітряних суден на авіалініях 13 Виконання 13 4. Розрахунок оптимальної кількості 15 реєстраційних пунктів аеропорту 15 Виконання 15 5. Оптимізація комплексу робіт з підготовки 18 екіпажу повітряного судна до польоту 18 Виконання 18 6. З'ясування доцільності співпраці авіакомпанії з двома іншими 20 Виконання 20 Висновки 24 Список літератури 25

  6. ДОСЛІДЖЕННЯ ОПЕРАЦІЙ В ТРАНСПОРТНИХ СИСТЕМАХ
    Вступ 2 1. Призначення повітряних суден на авіалінії 4 Виконання 4 2. Стратегія управління запасами палива 10 Виконання 10 3. Оптимізація роботи повітряних суден на авіалініях 13 Виконання 13 4. Розрахунок оптимальної кількості 15 реєстраційних пунктів аеропорту 15 Виконання 15 5. Оптимізація комплексу робіт з підготовки 18 екіпажу повітряного судна до польоту 18 Виконання 18 6. З'ясування доцільності співпраці авіакомпанії з двома іншими 20 Виконання 20 Висновки 24 Список літератури 25

  7. ДОСЛІДЖЕННЯ ОПЕРАЦІЙ В ТРАНСПОРТНИХ СИСТЕМАХ
    Вступ 2 1. Призначення повітряних суден на авіалінії 4 Виконання 4 2. Стратегія управління запасами палива 9 Виконання 9 3. Оптимізація роботи повітряних суден на авіалініях 11 Виконання 11 4. Розрахунок оптимальної кількості 13 реєстраційних пунктів аеропорту 13 Виконання 13 5. Оптимізація комплексу робіт з підготовки 16 екіпажу повітряного судна до польоту 16 Виконання 16 6. З'ясування доцільності співпраці авіакомпанії з двома іншими 18 Виконання 18 Висновки 22 Список літератури 23

  8. ДОСЛІДЖЕННЯ ОПЕРАЦІЙ В ТРАНСПОРТНИХ СИСТЕМАХ
    Вступ 2 1. Призначення повітряних суден на авіалінії 4 Нехай авіакомпанія виконує регулярні рейси по 5 маршрутах, кожен з яких характеризується протяжністю, мінімальним та максимальним обсягом пасажиропотоку. Ці рейси можуть бути виконані чотирма типами повітряних суден, кожен з яких має різні техніко-економічні показники. При цьому кіль-кість повітряних суден перших двох видів - по 1 од, інших двох видів по 2 од... Виконання 4 2. Стратегія управління запасами палива 10 Обґрунтувати оптимальну стратегію управління запасами авіацій-ного палива в аеропорту для забезпечення тижневого плану польотів. Витрати на зберігання палива в аеропорту становлять s = 0,34 у.о./т за добу. Сумарний попит на паливо (т./тижд.) береться із частини 1 для обраних оптимальних рей-сів. Дефіцит палива не допускається. Доставка палива в аеропорт може здійс-нюватися цистернами місткістю 37, 45, 93 т. Витрати на постачання палива не залежать від розміру партії постачання і дорівнюють D = 43,2 у.о./партію... Виконання 10 3. Оптимізація роботи повітряних суден на авіалініях 13 Виконання 13 4. Розрахунок оптимальної кількості 15 реєстраційних пунктів аеропорту 15 Виконання 15 5. Оптимізація комплексу робіт з підготовки 18 екіпажу повітряного судна до польоту 18 Виконання 18 6. З'ясування доцільності співпраці авіакомпанії з двома іншими 20 Виконання 20 Висновки 24 Список літератури 25

  9. ДОСЛІДЖЕННЯ ОПЕРАЦІЙ В ТРАНСПОРТНИХ СИСТЕМАХ
    Вступ 2 1. Призначення повітряних суден на авіалінії 4 Нехай авіакомпанія виконує регулярні рейси по 5 маршрутах, кожен з яких характеризується протяжністю, мінімальним та максимальним обсягом пасажиропотоку. Ці рейси можуть бути виконані чотирма типами повітряних суден, кожен з яких має різні техніко-економічні показники. При цьому кіль-кість повітряних суден перших двох видів - по 1 од, інших двох видів по 2 од.... Виконання 4 2. Стратегія управління запасами палива 10 Обґрунтувати оптимальну стратегію управління запасами авіацій-ного палива в аеропорту для забезпечення тижневого плану польотів. Витрати на зберігання палива в аеропорту становлять s = 0,93 у.о./т за добу. Сумарний попит на паливо (т./тижд.) береться із частини 1 для обраних оптимальних рей-сів. Дефіцит палива не допускається. Доставка палива в аеропорт може здійс-нюватися цистернами місткістю 37, 45, 93 т. Витрати на постачання палива не залежать від розміру партії постачання і дорівнюють D = 49,1 у.о./партію... Виконання 10 3. Оптимізація роботи повітряних суден на авіалініях 13 Виконання 13 4. Розрахунок оптимальної кількості 15 реєстраційних пунктів аеропорту 15 Виконання 15 5. Оптимізація комплексу робіт з підготовки 18 екіпажу повітряного судна до польоту 18 Виконання 18 6. З'ясування доцільності співпраці авіакомпанії з двома іншими 20 Виконання 20 Висновки 24 Список літератури 25

  10. Контрольна робота з дослідження операцій
    Сіткове планування та управління за критерієм часу 3 Завдання 1 7 З використанням методів теорії масового обслуговування порівняти осно-вні показники двох режимів системи касового обслуговування покупців міні-маркету: з однією касою та з двома касами. Відомо, що потік покупців пуас-сонівський з інтенсивністю λ покупців за годину, а тривалість обслуговування касиром одного покупця с випадковою експоненційно розподіленою величи-ною з середнім значенням 1/μ години. λ = 15; μ = 30. Розв’язання 7 Завдання 2 (вар 7) 10 Розв'язанyя задач сітьового планування комплексу з шести операцій за умов ризику щодо тривалостей операцій. Відомі структурна таблиця вико-нання комплексу а інформація про оптимістичну (аі), найімовірнішу (mі) та песимістичну (bі) оцінки тривалості виконання кожної з операцій (i = 1,6). 1. Побудувати сітьовий графік виконання комплексу операцій. 2.Знайти очікувану тривалість Т виконання комплексу операцій. Розв’язання 10-12

  11. ДОСЛІДЖЕННЯ ОПЕРАЦІЙ В ТРАНСПОРТНИХ СИСТЕМАХ
    Вступ 2 1. Призначення повітряних суден на авіалінії 4 Нехай авіакомпанія виконує регулярні рейси по 5 маршрутах, кожен з яких характеризується протяжністю, мінімальним та максимальним обсягом пасажиропотоку. Ці рейси можуть бути виконані чотирма типами повітряних суден, кожен з яких має різні техніко-економічні показники. При цьому кіль-кість повітряних суден перших двох видів - по 1 од, інших двох видів по 2 од... Виконання 4 2. Стратегія управління запасами палива 10 Обґрунтувати оптимальну стратегію управління запасами авіацій-ного палива в аеропорту для забезпечення тижневого плану польотів. Витрати на зберігання палива в аеропорту становлять s = 0,26 у.о./т за добу. Сумарний попит на паливо (т./тижд.) береться із частини 1 для обраних оптимальних рей-сів. Дефіцит палива не допускається. Доставка палива в аеропорт може здійс-нюватися цистернами місткістю 37, 45, 93 т. Витрати на постачання палива не залежать від розміру партії постачання і дорівнюють D = 42,4 у.о./партію... Виконання 10 3. Оптимізація роботи повітряних суден на авіалініях 13 Виконання 13 4. Розрахунок оптимальної кількості 15 реєстраційних пунктів аеропорту 15 Виконання 15 5. Оптимізація комплексу робіт з підготовки 18 екіпажу повітряного судна до польоту 18 Виконання 18 6. З'ясування доцільності співпраці авіакомпанії з двома іншими 20 Виконання 20 Висновки 24 Список літератури 25

  12. Контрольна робота з дослідження операцій. Варіант 5
    Завдання 1 2 З використанням методів теорії масового обслуговування порівняти основні показники двох режимів системи касового обслуговування покупців міні-маркету: з однією касою та з двома касами. Відомо, що потік покупців пуассонівський з інтенсивністю λ покупців за годину, а тривалість обслуговування касиром одного покупця с випадковою експоненційно розподіленою величиною з середнім значенням 1/μ години. λ = 25; μ = 40. Розв’язання 2 Завдання 2 5 Розв'язанyя задач сітьового планування комплексу з шести операцій за умов ризику щодо тривалостей операцій. Відомі структурна таблиця виконання комплексу а інформація про оптимістичну (аі), найімовірнішу (mі) та песимістичну (bі) оцінки тривалості виконання кожної з операцій (i = 1,6). 1. Побудувати сітьовий графік виконання комплексу операцій. 2.Знайти очікувану тривалість Т виконання комплексу операцій. Розв’язання 5-7

  13. Дослідження складових елементів праці та проектування їх раціонального використання на одній з операцій
    Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи складових елементів праці 5 1.1 Сутність та значення організації нормування праці в ринкових умовах господарювання 5 1.2 Проектування системи обслуговування робочих місць та його етапи 8 1.3 Продуктивність праці: сутність та методи вимірювання 12 1.4 Суть та значення матеріального стимулювання праці в нових умовах господарювання 17 Розділ 2. Дослідження складових елементів праці поліграфічного підприємства « » 21 2.1 Характеристика підприємства та процесу організації нормування праці 21 2.2 Аналіз продуктивності праці підприємства 31 Розділ 3. Проектування раціонального використання елементів праці 35 3.1. Розробка методики оцінки персоналу підприємства 35 3.2 Розрахунок норми часу на основну операцію виробництва – шиття блоків 42 3.3 Аналіз використання фонду оплати праці підприємства 45 Висновки 49 Список використаної літератури 53 Додатки 56

  14. Облік касових операцій та операцій з іншими грошовими коштами на підприємстві (на прикладі)
    Вступ 3 Розділ 1. Економічна сутність грошових коштів 5 1.1. Економічний зміст грошових коштів 5 1.2. Оцінка грошових коштів 7 1.3. Огляд літературних джерел 10 1.4. Організаційно-економічна характеристика підприємства 13 Розділ 2. Облік грошових коштів на підприємстві ВАТ «__» 19 2.1. Облік касових операцій 19 2.2. Облік операцій на поточному рахунку 26 2.3. Облік операцій на інших рахунках у банках та інших коштів 29 Висновок 34 Список використаної літератури 36 Додатки 39 - 55

  15. Дослідження ринку туристичних послуг України та м. Києва зокрема з використанням методик маркетингового дослідження
    Вступ 3 1. Методологія маркетингових досліджень 5 2. Характеристика туристичного ринку 6 3. Споживачі туристських послуг 10 4. Сегментування туристичного ринку 13 5. Асортимент послуг туристичного ринку 14 6. Дослідження динаміки і структури ринку туристичних послуг 16 7. Готельний бізнес України, як передумова розвитку туристичного ринку 19 Висновки 26 Список використаної літератури 28 Додатки 30-32

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам 098-404-55-82, 073-402-23-28


У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2017 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua