Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КонтрольнаяТема: АНАЛІЗ ГОЛОВНИХ ПОКАЗНИКІВ ЕФЕКТИВНОСТІ РОБОТИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА (ID:15515)
| Размер: 21 кб. | Объем: 10 стр. | Стоимость: 30 грн. | Добавлена: 31.03.2009 |
СодержаниеАНАЛІЗ ГОЛОВНИХ ПОКАЗНИКІВ ЕФЕКТИВНОСТІ РОБОТИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ
Литература1) Горбылева З.М. Экономика туризма. – Мн.: БГЭУ, 2004. – 478 с. 2) Тёмный Ю.В., Тёмная Л.Р. Экономика туризма: Учебник. – М.: Советский спорт, 2003. – 416 с. 3) Финансово - экономический анализ деятельности турфирмы. Е.А. Соболева, И.И. Соболев, М.: Из-во:Финансы и статистика, 1999.
Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. Підвищення ефективності планування особистої роботи менеджера туристичного підприємства
    бакалавр ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПРОЦЕСУ ПЛАНУВАННЯ ОСОБИСТОЇ ПРАЦІ МЕНЕДЖЕРА В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Теоретичні засади процесу планування особистої праці менеджера в діяльності туристичного підприємства 5 1.2. Методологія підвищення індивідуальної продуктивності праці в діяльності туристичного підприємства 13 1.3. Особливості організації праці менеджера в діяльності туристичного підприємства та процес планування особистої роботи 16 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ПЛАНУВАННЯ ОСОБИСТОЇ ПРАЦІ МЕНЕДЖЕРА В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ „НАЗВА” 28 2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства ТОВ „Назва” 28 2.2. Аналіз та оцінка діяльності персоналу 31 2.3. Діагностика процесу планування особистої роботи менеджера в діяльності туристичного підприємства ТОВ „Назва” 35 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА НАПРЯМКИ УДОСКОНАЛЕННЯ ПРАЦІ МЕНЕДЖЕРА В ХОДІ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 48 3.1. Проблемні аспекти в роботі менеджера туристичного підприємства ТОВ „Назва” 48 3.2. Заходи щодо підвищення ефективності планування особистої роботи менеджера в діяльності туристичного підприємства 50 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 64 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 68 ДОДАТКИ 71

  2. Підвищення ефективності планування особистої роботи менеджера туристичного підприємства
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПРОЦЕСУ ПЛАНУВАННЯ ОСОБИСТОЇ ПРАЦІ МЕНЕДЖЕРА В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Теоретичні засади процесу планування особистої праці менеджера в діяльності туристичного підприємства 5 1.2. Методологія підвищення індивідуальної продуктивності праці в діяльності туристичного підприємства 13 1.3. Особливості організації праці менеджера в діяльності туристичного підприємства та процес планування особистої роботи 23 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ПЛАНУВАННЯ ОСОБИСТОЇ ПРАЦІ МЕНЕДЖЕРА В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ „Назва” 35 2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства ТОВ „ Назва” 35 2.2. Аналіз та оцінка діяльності персоналу 38 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА НАПРЯМКИ УДОСКОНАЛЕННЯ ПРАЦІ МЕНЕДЖЕРА В ХОДІ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 49 3.1. Проблемні аспекти в роботі менеджера туристичного підприємства ТОВ „ Назва ” 49 3.2. Заходи щодо підвищення ефективності планування особистої роботи менеджера в діяльності туристичного підприємства 51 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 63 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 67 ДОДАТКИ 71

  3. Підвищення ефективності планування особистої роботи менеджера туристичного підприємства
    ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МЕНЕДЖЕРА 6 1.1. Менеджер як запорука ефективного розвитку організації 6 1.2. Методологія підвищення індивідуальної продуктивності 11 1.3. Особливості організації праці менеджера та планування особистої роботи 13 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ПЛАНУВАННЯ ОСОБИСТОЇ РОБОТИ МЕНЕДЖЕРА 15 2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства ТОВ „Назва” 15 2.2. Аналіз трудових ресурсів 17 2.3. Діагностика планування особистої роботи менеджера 24 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ОПТИМІЗАЦІЇ ОСОБИСТОЇ РОБОТИ МЕНЕДЖЕРА 27 3.1. Недоліки планування особистої роботи менеджера на туристичному підприємстві ТОВ „Назва” 27 3.2. Напрямки підвищення ефективності планування особистої роботи менеджера 29 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 42 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 46 ДОДАТКИ 50 Звітність

  4. Підвищення ефективності роботи менеджера туристичного підприємства при підготовці ділових пропозицій
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ РОБОТИ МЕНЕДЖЕРІВ В ТУРИЗМІ 6 1.1. Значення підготовки ділових пропозицій менеджером 6 1.2. Методика формування пакету ділових пропозицій 13 1.3. Особливості підготовки ділових пропозицій на тур підприємстві 15 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ РОБОТИ МЕНЕДЖЕРА ТУРПІДПРИЄМСТВА "ххх" ПРИ ПІДГОТОВЦІ ДІЛОВИХ ПРОПОЗИЦІЙ 21 2.1. Загальна характеристика діяльності ТОВ „ххх” 21 2.2. Аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища ТОВ "ххх" 23 2.3. Дослідження ефективності роботи менеджера ТОВ "ххх" при підготовці ділових пропозицій 32 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ РОБОТИ МЕНЕДЖЕРА ТУРПІДПРИЄМСТВА ТОВ "ххх" ПРИ ПІДГОТОВЦІ ДІЛОВИХ ПРОПОЗИЦІЙ 43 3.1. Характеристика недоліків в роботі менеджера турпідприємства ТОВ "ххх" при підготовці ділових пропозицій 43 3.2. План заходів з підвищення ефективності роботи менеджера турпідприємства ТОВ "ххх" при підготовці ділових пропозицій 48 3.3. Перпективи розвитку ТОВ "ххх" внаслідок впровадження плану заходів щодо підвищення ефективності роботи менеджера при підготовці ділових пропозицій 52 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 60 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 64 ДОДАТКИ 68

  5. ЕКОНОМІКА ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА Характеристика показників ліквідності туристичного підприємства
    Завдання 1. 1. Поняття про фінанси, їх природа та сутність 3 2. Характеристика показників ліквідності туристичного підприємства 8 3. Характеристика фінансових відносин підприємств туристичної індустрії 12 Завдання 2. 20 Здійсніть розрахунок показників по труду і заробітній платі і визначте вплив основних факторів (зміни обсягу продажів, продуктивності праці і середньої заробітної плати) на фонд оплати праці у звітному році. Література 21

  6. АНАЛІЗ ПОКАЗНИКІВ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ КОРПОРАЦІЇ ( НА ПРИКЛАДІ ВАТ)
    Вступ 3 1. Ідентифікація обраної корпорації як транснаціональної 4 2. Огляд масштабів і напрямів діяльності обраної ТНК на світових ринках 7 3. Детальна характеристика одного з напрямів функціонування ТНК 9 4. Організаційна структура ТНК, форми присутності на зарубіжних ринках 13 5. Причини виходу даної ТНК на український ринок 18 6. Місце даної ТНК у структурі українського ринку та її роль у розвитку вітчизняної соціальної та економічної сфери 20 7. Проблеми взаємин даної ТНК із урядовими структурами України 22 8. Напрямки подолання суперечностей та протиріч у взаєминах ТНК-Україна 26 Висновки 30 Література 32

  7. Фінансові результати діяльності туристичного туристичного підприємства та оцінка ефективності їх використання
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ТА МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ 6 1.1. Сутність економічного аналізу 6 1.2. Характеристика фінансово-економічних показників діяльності туристичного підприємства 10 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ТА ОЦІНКА ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНИХ ПОКАЗНИКІВ ТУРИСТИЧНОГО ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «Назва» 18 2.1. Загальна техніко-економічна характеристика туристичного підприємства 18 2.2. Аналіз фінансово-економічних показників ТОВ „ Назва” 24 2.3. Аналіз платоспроможності та ліквідності туристичного підприємства 31 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНИХ ПОКАЗНИКІВ ТОВ „ Назва” 36 3.1. Напрямки підвищення фінансово-економічних показників ТОВ „ Назва ” 36 3.2. Економічне обгрунтування запропонованих заходів…………………….. 50 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 58 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 63 ДОДАТКИ 68

  8. Фінансові результати діяльності туристичного туристичного підприємства та оцінка ефективності їх використання
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ТА МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ 6 1.1. Сутність економічного аналізу 6 1.2. Характеристика фінансово-економічних показників діяльності туристичного підприємства 10 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ТА ОЦІНКА ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНИХ ПОКАЗНИКІВ ТУРИСТИЧНОГО ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «Назва» 18 2.1. Загальна техніко-економічна характеристика туристичного підприємства 18 2.2. Аналіз фінансово-економічних показників ТОВ „ Назва ” 24 2.3. Аналіз платоспроможності та ліквідності туристичного підприємства 31 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНИХ ПОКАЗНИКІВ ТОВ „ Назва ” 36 3.1. Напрямки підвищення фінансово-економічних показників ТОВ „ Назва” 36 3.2. Економічне обгрунтування запропонованих заходів…………………….. 50 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 58 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 63 ДОДАТКИ 68

  9. Аналіз ефективності роботи на підприємстві
    ЗМІСТ ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ АНАЛІЗУ ЕФЕКТИВНОСТІ РОБОТИ ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1. Основні показники оцінки діяльності підприємства 6 1.2. Економічний аналіз роботи підприємства 8 1.3. Аналіз складу й динаміки прибутку 11 1.4. Аналіз фінансових результатів від реалізації продукції й послуг 13 1.5. Аналіз ефективності використання основних засобів 17 2. АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ РОБОТИ НА ПП „АДМЕТАС” 22 2.1. Загальна характеристика підприємства 22 2.2. Аналіз діяльності підприємства 24 2.3. Аналіз ефективності використання основних фондів підприємства 28 2.4.Аналіз оборотних активів підприємства 34 2.5. Аналіз ефективності витрат господарської діяльності підприємства 34 2.6. Аналіз фінансових результатів операційної діяльності підприємства 40 ВИСНОВОК 46 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 48 Метою даного дослідження є удосконалення теоретичних знать та практичних навиків щодо фінансового аналізу діяльності підприємства та методів його здійснення. Для цього нам потрібно вирішити наступні завдання: - дослідити та проаналізувати наявні теоретичні данні щодо методів фінансового аналізу діяльності підприємства та визначення фінансових показників ефективності діяльності підприємства; - провести фінансовий аналіз конкретного підприємства; - визначити ефективність роботи на підприємстві; - вказати недоліки роботи підприємства та способи їх усунення. Предметом дослідження є ефективність діяльності підприємства. Об’єкт дослідження – Приватне підприємство „Адметас”, яке займається виробництвом алюмінієвих та інших конструкцій. Дослідження проводилось на підприємстві на основі даних за 2003-2005 роки. Під час написання дослідження було використано наукові роботи таких вчених як Кожанова Є. П., Отенко І. П., Коробов М.Я., Філімоненков О.С.,Швиданенко Г. О., Олексюк О. І. та інші.

  10. Розрахунок техніко-економічних показників роботи підприємства вар 17
    I. Вихідні дані Новостворене АТ ”Машсервіс” займається виготовленням комплектуючих деталей для машинобудівної галузі. На звітний рік передбачена виробнича програма у розмірі 225 000 шт. деталей “А”. Підприємство працює у дві зміни. В процесі обробки деталь проходить заготівельну, свердлильну, токарну, токарно-розточну, шліфувальну операції. Для забезпечення виробничого процесу підприємству необхідні верстати, які засновники вносять у статутний капітал підприємства, та приміщення для розміщення цеху та адміністрації. Ціна придбання будівлі 1900 грн. за 1 м2, висота приміщень 3,5 м. Термін експлуатації 25 років. Склад та гараж підприємство орендує, орендна плата складає 1500 гривень на місяць. Для потреб виробництва 21.01. було придбано автомобіль ГАЗ 53, за ціною 80 000 грн., та автомобіль ДЕУ СЕНС, вартістю 36 000 грн (додаток 6), 01.04. були придбані меблі та офісна техніка (додаток 4). Термін експлуатації (додаток 4,5,6), ліквідаційна вартість для основних фондів (додаток 4,5,6). Договором на постачання електроенергії передбачене споживання електроенергії за ціною 0,22 грн., для потреб виробництва за ціною 0,29 грн. Договором на постачання води для побутових потреб передбачена вартість в розмірі 2,5 грн./м3. Ціна за 1 Гкал тепла становить 150 грн. Зазначені ціни не включають ПДВ. Для виробництва деталей використовується лиття сталеве. Вартість лиття та зворотних відходів відображена в додатку 6. Підприємство сплачує відрахування на обов’язкове пенсійне страхування складає – 33,2%, відрахування на обов’язкове соціальне страхування на випадок тимчасової втрати працездатності – 1,4%, відрахування на обов’язкове соціальне страхування на випадок безробіття – 1,6%, відрахування на соціальне страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань – 1,5 %. Завдання: 1. Розрахувати необхідну кількість обладнання, площу приміщення для розміщення підприємства і обґрунтувати необхідну кількість офісної техніки та меблів для забезпечення роботи адміністрації. 2. Визначити необхідну чисельність персоналу: основних робітників, допоміжних, керівників, спеціалістів, службовців. 3. Визначити початкову, залишкову та середньорічну вартість основних фондів. Розрахувати річну суму амортизаційних відрахувань економічним і податковим методом, обґрунтувати вибір економічного методу. 4. Розрахувати річний фонд заробітної плати в цілому по підприємству. 5. Розрахувати необхідну кількість матеріалів для забезпечення виконання виробничої програми. Скласти кошторис витрат на утримання і експлуатацію обладнання та кошторис адміністративних витрат. На основі проведених розрахунків визначити собівартість одиниці виробу та ціну. 6. Розрахувати показники товарної, реалізованої та валової продукції . 7. Оцінити ефективність виробництва, визначивши прибуток від реалізації продукції, рентабельність продукції, фондовіддачу, фондомісткість, фондоозброєність. Обґрунтувати висновки і пропозиції щодо перспектив існування виробництва. II. Основна частина 1. Розрахунок необхідної кількості обладнання та обсягів виробничої площі 2. Розрахунок чисельності персоналу підприємства та офісної техніки 3. Розрахунок суми амортизаційних відрахувань та вартості основних фондів 4. Розрахунок фонду заробітної плати працівників 5. Розрахунок собівартості та ціни виробу 6. Розрахунок показників товарної, валової та реалізованої продукції 7. Розрахунок показників, що характеризують економічну ефективність підприємства III. Висновки Список використаної літератури

  11. Розрахунок техніко-економічних показників роботи підприємства Варіант 6
    ЗМІСТ I. Вихідні дані II. Основна частина 1. Розрахунок необхідної кількості обладнання та обсягів виробничої площі 2. Розрахунок чисельності персоналу підприємства та офісної техніки 3. Розрахунок суми амортизаційних відрахувань та вартості основних фондів 4. Розрахунок фонду заробітної плати працівників 5. Розрахунок собівартості та ціни виробу 6. Розрахунок показників товарної, валової та реалізованої продукції 7. Розрахунок показників, що характеризують економічну ефективність підприємства III. Висновки Список використаної літератури ВИХІДНІ ДАНІ Новостворене АТ ”Машсервіс” займається виготовленням комплектуючих деталей для машинобудівної галузі. На звітний рік передбачена виробнича програма у розмірі 225 000 шт. деталей “А”. Підприємство працює у дві зміни. В процесі обробки деталь проходить заготівельну, свердлильну, токарну, токарно-розточну, шліфувальну операції. Для забезпечення виробничого процесу підприємству необхідні верстати, які засновники вносять у статутний капітал підприємства, та приміщення для розміщення цеху та адміністрації. Ціна придбання будівлі 1900 грн. за 1 м2, висота приміщень 3,5 м. Термін експлуатації 25 років. Склад та гараж підприємство орендує, орендна плата складає 1500 гривень на місяць. Для потреб виробництва 21.01. було придбано автомобіль ГАЗ 53, за ціною 80 000 грн., та автомобіль ДЕУ СЕНС, вартістю 36 000 грн (додаток 6), 01.04. були придбані меблі та офісна техніка (додаток 4). Термін експлуатації (додаток 4,5,6), ліквідаційна вартість для основних фондів (додаток 4,5,6). Договором на постачання електроенергії передбачене споживання електроенергії за ціною 0,22 грн., для потреб виробництва за ціною 0,29 грн. Договором на постачання води для побутових потреб передбачена вартість в розмірі 2,5 грн./м3. Ціна за 1 Гкал тепла становить 150 грн. Зазначені ціни не включають ПДВ. Для виробництва деталей використовується лиття сталеве. Вартість лиття та зворотних відходів відображена в додатку 6. Підприємство сплачує відрахування на обов’язкове пенсійне страхування складає – 33,2%, відрахування на обов’язкове соціальне страхування на випадок тимчасової втрати працездатності – 1,4%, відрахування на обов’язкове соціальне страхування на випадок безробіття – 1,6%, відрахування на соціальне страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань – 1,5 %. Завдання: 1. Розрахувати необхідну кількість обладнання, площу приміщення для розміщення підприємства і обґрунтувати необхідну кількість офісної техніки та меблів для забезпечення роботи адміністрації. 2. Визначити необхідну чисельність персоналу: основних робітників, допоміжних, керівників, спеціалістів, службовців. 3. Визначити початкову, залишкову та середньорічну вартість основних фондів. Розрахувати річну суму амортизаційних відрахувань економічним і податковим методом, обґрунтувати вибір економічного методу. 4. Розрахувати річний фонд заробітної плати в цілому по підприємству. 5. Розрахувати необхідну кількість матеріалів для забезпечення виконання виробничої програми. Скласти кошторис витрат на утримання і експлуатацію обладнання та кошторис адміністративних витрат. На основі проведених розрахунків визначити собівартість одиниці виробу та ціну. 6. Розрахувати показники товарної, реалізованої та валової продукції . 7. Оцінити ефективність виробництва, визначивши прибуток від реалізації продукції, рентабельність продукції, фондовіддачу, фондомісткість, фондоозброєність. Обґрунтувати висновки і пропозиції щодо перспектив існування виробництва.

  12. Розрахунок техніко-економічних показників роботи підприємства вар 15
    I. Вихідні дані II. Основна частина 1. Розрахунок необхідної кількості обладнання та обсягів виробничої площі 2. Розрахунок чисельності персоналу підприємства та офісної техніки 3. Розрахунок суми амортизаційних відрахувань та вартості основних фондів 4. Розрахунок фонду заробітної плати працівників 5. Розрахунок собівартості та ціни виробу 6. Розрахунок показників товарної, валової та реалізованої продукції 7. Розрахунок показників, що характеризують економічну ефективність підприємства III. Висновки Список використаної літератури ВИХІДНІ ДАНІ Новостворене АТ ”Машсервіс” займається виготовленням комплектуючих деталей для машинобудівної галузі. На звітний рік передбачена виробнича програма у розмірі 225 000 шт. деталей “А”. Підприємство працює у дві зміни. В процесі обробки деталь проходить заготівельну, свердлильну, токарну, токарно-розточну, шліфувальну операції. Для забезпечення виробничого процесу підприємству необхідні верстати, які засновники вносять у статутний капітал підприємства, та приміщення для розміщення цеху та адміністрації. Ціна придбання будівлі 1900 грн. за 1 м2, висота приміщень 3,5 м. Термін експлуатації 25 років. Склад та гараж підприємство орендує, орендна плата складає 1500 гривень на місяць. Для потреб виробництва 21.01. було придбано автомобіль ГАЗ 53, за ціною 80 000 грн., та автомобіль ДЕУ СЕНС, вартістю 36 000 грн (додаток 6), 01.04. були придбані меблі та офісна техніка (додаток 4). Термін експлуатації (додаток 4,5,6), ліквідаційна вартість для основних фондів (додаток 4,5,6). Договором на постачання електроенергії передбачене споживання електроенергії за ціною 0,22 грн., для потреб виробництва за ціною 0,29 грн. Договором на постачання води для побутових потреб передбачена вартість в розмірі 2,5 грн./м3. Ціна за 1 Гкал тепла становить 150 грн. Зазначені ціни не включають ПДВ. Для виробництва деталей використовується лиття сталеве. Вартість лиття та зворотних відходів відображена в додатку 6. Підприємство сплачує відрахування на обов’язкове пенсійне страхування складає – 33,2%, відрахування на обов’язкове соціальне страхування на випадок тимчасової втрати працездатності – 1,4%, відрахування на обов’язкове соціальне страхування на випадок безробіття – 1,6%, відрахування на соціальне страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань – 1,5 %. Завдання: 1. Розрахувати необхідну кількість обладнання, площу приміщення для розміщення підприємства і обґрунтувати необхідну кількість офісної техніки та меблів для забезпечення роботи адміністрації. 2. Визначити необхідну чисельність персоналу: основних робітників, допоміжних, керівників, спеціалістів, службовців. 3. Визначити початкову, залишкову та середньорічну вартість основних фондів. Розрахувати річну суму амортизаційних відрахувань економічним і податковим методом, обґрунтувати вибір економічного методу. 4. Розрахувати річний фонд заробітної плати в цілому по підприємству. 5. Розрахувати необхідну кількість матеріалів для забезпечення виконання виробничої програми. Скласти кошторис витрат на утримання і експлуатацію обладнання та кошторис адміністративних витрат. На основі проведених розрахунків визначити собівартість одиниці виробу та ціну. 6. Розрахувати показники товарної, реалізованої та валової продукції . 7. Оцінити ефективність виробництва, визначивши прибуток від реалізації продукції, рентабельність продукції, фондовіддачу, фондомісткість, фондоозброєність. Обґрунтувати висновки і пропозиції щодо перспектив існування виробництва.

  13. Розрахунок техніко-економічних показників роботи підприємства Варіант № 34
    ЗМІСТ I. Вихідні дані II. Основна частина 1. Розрахунок необхідної кількості обладнання та обсягів виробничої площі 2. Розрахунок чисельності персоналу підприємства та офісної техніки 3. Розрахунок суми амортизаційних відрахувань та вартості основних фондів 4. Розрахунок фонду заробітної плати працівників 5. Розрахунок собівартості та ціни виробу 6. Розрахунок показників товарної, валової та реалізованої продукції 7. Розрахунок показників, що характеризують економічну ефективність підприємства III. Висновки Список використаної літератури ВИХІДНІ ДАНІ Новостворене АТ ”Машсервіс” займається виготовленням комплектуючих деталей для машинобудівної галузі. На звітний рік передбачена виробнича програма у розмірі 225 000 шт. деталей “А”. Підприємство працює у дві зміни. В процесі обробки деталь проходить заготівельну, свердлильну, токарну, токарно-розточну, шліфувальну операції. Для забезпечення виробничого процесу підприємству необхідні верстати, які засновники вносять у статутний капітал підприємства, та приміщення для розміщення цеху та адміністрації. Ціна придбання будівлі 1900 грн. за 1 м2, висота приміщень 3,5 м. Термін експлуатації 25 років. Склад та гараж підприємство орендує, орендна плата складає 1500 гривень на місяць. Для потреб виробництва 21.01. було придбано автомобіль ГАЗ 53, за ціною 80 000 грн., та автомобіль ДЕУ СЕНС, вартістю 36 000 грн (додаток 6), 01.04. були придбані меблі та офісна техніка (додаток 4). Термін експлуатації (додаток 4,5,6), ліквідаційна вартість для основних фондів (додаток 4,5,6). Договором на постачання електроенергії передбачене споживання електроенергії за ціною 0,22 грн., для потреб виробництва за ціною 0,29 грн. Договором на постачання води для побутових потреб передбачена вартість в розмірі 2,5 грн./м3. Ціна за 1 Гкал тепла становить 150 грн. Зазначені ціни не включають ПДВ. Для виробництва деталей використовується лиття сталеве. Вартість лиття та зворотних відходів відображена в додатку 6. Підприємство сплачує відрахування на обов’язкове пенсійне страхування складає – 33,2%, відрахування на обов’язкове соціальне страхування на випадок тимчасової втрати працездатності – 1,4%, відрахування на обов’язкове соціальне страхування на випадок безробіття – 1,6%, відрахування на соціальне страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань – 1,5 %. Завдання: 1. Розрахувати необхідну кількість обладнання, площу приміщення для розміщення підприємства і обґрунтувати необхідну кількість офісної техніки та меблів для забезпечення роботи адміністрації. 2. Визначити необхідну чисельність персоналу: основних робітників, допоміжних, керівників, спеціалістів, службовців. 3. Визначити початкову, залишкову та середньорічну вартість основних фондів. Розрахувати річну суму амортизаційних відрахувань економічним і податковим методом, обґрунтувати вибір економічного методу. 4. Розрахувати річний фонд заробітної плати в цілому по підприємству. 5. Розрахувати необхідну кількість матеріалів для забезпечення виконання виробничої програми. Скласти кошторис витрат на утримання і експлуатацію обладнання та кошторис адміністративних витрат. На основі проведених розрахунків визначити собівартість одиниці виробу та ціну. 6. Розрахувати показники товарної, реалізованої та валової продукції . 7. Оцінити ефективність виробництва, визначивши прибуток від реалізації продукції, рентабельність продукції, фондовіддачу, фондомісткість, фондоозброєність. Обґрунтувати висновки і пропозиції щодо перспектив існування виробництва.

  14. Аналіз показників складу, структури і технічного рівня основних фондів підприємства
    Аналіз показників складу, структури і технічного рівня основних фондів підприємства 2 Список використаної літератури 14

  15. Підвищення ефективності діяльності менеджера туристичного підприємства по перспективному плануванню
    Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти підвищення ефективності діяльності менеджера туристичного підприємства по перспективному плануванню 5 1.1. Планування особистої праці менеджера 5 1.2. Сутність перспективного планування та його роль в діяльності менеджера туристичного підприємства 21 1.2. Види планів 27 Розділ 2. Аналітичні аспекти досліджуваної теми 30 2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства ТОВ «Сакіс» 30 2.2. Аналіз господарської діяльності туристичного підприємства 35 2.3. Аналіз організації системи планування на туристичному підприємстві ТОВ «Сакіс» 46 Розділ 3. Напрями вдосконалення підвищення ефективності діяльності менеджера діючого туристичного підприємства по перспективному плануванню 50 3.1. Система планування на тур підприємстві та її покращення 50 3.2. Підвищення ефективності роботи менеджера по бронюванню на прикладі туристичної фірми «Сакіс» 53 Література 59-61

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам 098-404-55-82, 073-402-23-28


У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2017 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua