Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КонтрольнаяТема: Аналіз структури пасиву балансу туристичного підприємства (на прикладі) (ID:15790)
| Размер: 31 кб. | Объем: 11 стр. | Стоимость: 30 грн. | Добавлена: 01.04.2009 |
Содержание1. Аналіз структури пасиву балансу туристичного підприємства 3
Список використаних джерел 9
Додатки 10

Литература1. Білик М. Д., Павловська О. В., Притуляк Н. М., Невмержицька Н. Ю. Фінансовий аналіз: Навч. посіб. — К.: КНЕУ, 2005. — 592 с. 2. http://www.e-plus.com.ua/reports/
Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. Характеристика другого і третього розділів пасиву балансу та оцінка статтей згідно з ПСБО 2 балансу
    Характеристика другого і третього розділів пасиву балансу та оцінка статтей згідно з ПСБО 2 балансу Література

  2. Аналіз і проектування структури управління (на прикладі підприємства АПК)
    ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ АНАЛІЗУ ТА ПРОЕКТУВАННЯ СТРУКТУРИ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ 5 1.1. Економічна сутність поняття структури управління 5 1.2. Види управлінських структур 7 1.3. Методологія аналізу і проектування управлінських структур підприємства 10 2. АНАЛІЗ ТА ПРОЕКТУВАННЯ СТРУКРУРИ УПРАВЛІННЯ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОГО ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ « » 16 2.1. Загальна характеристика підприємства 16 2.2. Аналіз і проектування структури управління підприємством 19 ВИСНОВКИ 26 ЛІТЕРАТУРА 28 ДОДАТКИ 29

  3. Економічний аналіз ділової активності на прикладі туристичного підприємства
    ВСТУП…………………………………………………………………………3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ЕКОНОМІЧНОГО АНАЛІЗУ ДІЛОВОЇ АКТИВНОСТІ 5 1.1. Сутність ділової активності підприємства 5 1.2. Основні показники для розрахунку ділової активності підприємства 9 РОЗДІЛ 2. ЕКОНОМІЧНИЙ АНАЛІЗ ДІЛОВОЇ АКТИВНОСТІ НА ПРИКЛАДІ ТУРПІДПРИЄМСТВА ВАТ "ххх" 23 2.1. Загальна характеристика діяльності ВАТ "ххх" 23 2.2. Аналіз показників ділової активності ВАТ "ххх" 44 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПОКРАЩЕННЯ ДІЛОВОЇ АКТИВНОСТІ НА ПРИКЛАДІ ТУРПІДПРИЄМСТВА ВАТ "ххх" 55 3.1. Напрямки покращення ділової активності туристичного підприємства ВАТ "ххх" 55 3.2. Оцінка ефективності запропонованих заходів 64 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 69 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 73 ДОДАТКИ 76

  4. Аналіз технології надання туристських послуг (на прикладі туристичного підприємства, готелю, ресторану)
    Вступ 4 І. ТЕХНОЛОГІЯ ТУРИСТСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ТУРИСТСЬКОМУ ПІДПРИЄМСТВІ 6 1.1.Загальна характеристика туристського підприємства. 6 1.1.1. Назва, місце розташування фірми, її реквізити. Рік утворення; організатори. Форма власності, код фірми в міському статуправлінні. Ліцензії 6 1.1.2. Структура управління фірмою, штатний розклад, посадові інструкції 6 1.2. Основні напрямки діяльності турфірми 7 1.2.1. Форми організації поїздок, класи туризму, види туризму (по цілям), географія подорожей 8 1.2.2. Розробка турів, програма перебування, прайс-листки; види транспорту; структура туристського потоку 9 1.2.3. Склад туристського продукту. Пакет туристських послуг. Види маршрутів і турів. 11 1.2.4. Договірні відношення з партнерами і з клієнтом 11 1.2.5. Страхування туристів і забезпечення безпеки 12 1.2.6. Комп'ютеризація туристської діяльності. Рекламна діяльність турфірми 12 1.3. Організація нового внутрішнього туристського маршруту 13 ІІ. ТЕХНОЛОГІЯ ГОСТИННОСТІ ГОТЕЛЮ 15 2.1. Загальна характеристика підприємства 15 2.1.1. Класифікація готелю: місце розташування; підпорядкованість; призначення; місткість; поверховість; рівень комфорту 15 2.1.2. Склад основних функціональних груп приміщень 15 2.1.3. Функціональна схема підприємств 17 2.1.4. Планувальна організація технологічного процесу приміщень вестибульної служби 17 2.1.5. Планувальна організація технологічного процесу приміщень поверхової служби 18 2.2. Технологія готельних послуг 19 2.2.1. Технологічні процеси готельного обслуговування; види основних технологічних процесів, які забезпечують функцію надання ночівлі 19 2.2.2. Структура та зміст технологічного процесу прийому та розміщення в готельному підприємстві 20 2.2.3. Автоматизація технологічних процесів готельних послуг в даному готелі 21 2.3. Визначення рівня готельних послуг 23 2.3.1. Аналіз потреби у готельних послугах 23 2.3.2. Розрахунок об'єму наданих послуг. 24 2.3.3. Визначення і аналіз рівня готельних послуг. 26 III. ТЕХНОЛОГІЯ РЕСТОРАННИХ ПОСЛУГ ПІДПРИЄМСТВА ХАРЧУВАННЯ 27 3.1. Загальна характеристика підприємства 27 3.1.1. Тип підприємства, потужність, підпорядкованість 27 3.1.2. Концепція та профіль роботи ресторану 27 3.1.3. Атмосфера ресторану 28 3.1.4. Торгово-виробнича та просторова структура підприємства харчування, функціональна схема приміщень 29 3.2. Технологія надання ресторанних послуг 29 3.2.1. Технологічні процеси підприємств харчування 29 3.2.2. Технологічний процес передзакупівельних процедур 31 3.2.3. Технологічний процес приготування їжі 35 3.2.4. Технологічний процес обслуговування 38 3.2.5. Автоматизація технологічних процесів ресторанних послуг 39 3.3. Визначення якості наданих ресторанних послуг 40 3.3.1. Основні умови підприємства, що забезпечують якість ресторанних послуг 40 3.3.2. Використання методів, що визначають показники якості. 41 3.3.3. Оцінка рівня якості послуг. 42 Висновки 43 Використана література: 45 Додатки 46 (на прикладі туристичного підприємства “Яна”, “Президент-готелю “Київський”, ресторану “Президент-готель “Київський”)

  5. Аналіз технології надання туристичних послуг на прикладі: туристичного підприємства «...», готелю «...», ресторану «...»
    Вступ 3 І. Аналіз технологій туристської діяльності на прикладі туристського підприємства «...» 5 1.1. Загальна характеристика туристського підприємства 5 1.2. Основні напрямки діяльності туристичного підприємства 8 1.3. Аналіз технологічних процесів в діяльності туристичного підприємства при організації нового туру 11 II. Аналіз технології гостинності на прикладі готелю «...» 23 2.1. Загальна характеристика підприємства 23 2.2.Аналіз технології готельних послуг 28 2.3.Визначення ріння готельних послуг 31 III. Аналіз технології ресторанних послуг на прикладі ресторану «...» 36 3.1. Загальна характеристика підприємства 36 3.2. Аналіз технології надання ресторанних послуг 37 3.3. Визначення якості наданих ресторанних послуг 52 Висновки 55 Перелік використаної літератури 57 Додатки 59

  6. Аналіз технології надання туристичних послуг на прикладі: туристичного підприємства «Авіаль-тур», готелю «Олександрія», кафе «У Ольги»
    Вступ 3 І. Аналіз технологій туристської діяльності на прикладі туристського підприємства «Авіаль-тур» 5 1.1. Загальна характеристика туристського підприємства «Авіаль-тур» 5 1.2. Основні напрямки діяльності туристського підприємства: 7 1.3. Аналіз технологічних процесів діяльності туристського підприємства при організації нового тур маршруту 8 II. Аналіз технологій надання готельних послуг на прикладі готелю «Олександрія» 19 2.1. Загальна характеристика підприємства «Олександрія» 19 2.2. Аналіз технології надання готельних послуг 22 2.3. Визначення рівня готельних послуг 26 III. Аналіз технологій надання ресторанних послуг на прикладі кафе «У Ольги» 29 3.1. Загальна характеристика підприємства кафе «У Ольги» 29 3.2. Аналіз технологій надання ресторанних послуг 30 3.3. Визначення якості наданих ресторанних послуг 38 Висновки 43 Перелік використаної літератури 46

  7. Аналіз технології надання туристичних послуг на прикладі: туристичного підприємства «Інтурс-Київ», готелю «Кооператор», ресторану «Хата Карася»
    Вступ 3 І. Аналіз технологій туристської діяльності на прикладі туристського підприємства «Інтурс-Київ» 5 1.1. Загальна характеристика туристського підприємства «Інтурс-Київ» 5 1.2. Основні напрямки діяльності туристського підприємства: 7 1.3.Аналіз технологічних процесів діяльності туристського підприємства при організації нового тур маршруту 7 II. Аналіз технологій надання готельних послуг на прикладі готелю «Кооператор» 19 2.1. Загальна характеристика підприємства «Кооператор» 19 2.2. Аналіз технології надання готельних послуг 22 2.3.Визначення рівня готельних послуг 25 III. Аналіз технологій надання ресторанних послуг на прикладі ресторану «Хата Карася» 29 3.1. Загальна характеристика підприємства «Хата Карася» 29 3.2.Аналіз технологій надання ресторанних послуг 30 3.3. Визначення якості наданих ресторанних послуг 40 Висновки 45 Перелік використаної літератури 48

  8. Проектування організаційної структури туристичного підприємства
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОЕКТУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 7 1.1. Сутність організаційної структури управління 7 1.2. Типи організаційних структур туристичного підприємства 11 1.3. Основи проектування організаційної структури туристичного підприємства 22 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 29 2.1. Загальна характеристика підприємства 29 2.2. Організаційна структура управління туристичного підприємства 41 2.3. Недоліки організаційної структури туристичного підприємства 45 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПОКРАЩЕННЯ ПРОЕКТУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА (на базі ТОВ) 47 3.1. Проектування нової організаційної структури туристичного підприємства 47 3.2. Вплив запропонованих змін в організаційній структурі на діяльність туристичного підприємства 52 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 57 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 61 ДОДАТКИ 66-69

  9. Методика складання балансу, аудит його статей та аналіз фінансового стану підприємства
    Вступ 3 Розділ 1. Теоретико – методологічні основи складання балансу 5 1.1. Аналіз основних техніко – економічних показників діяльності ЗАТ “Осокор”, його галузеві особливості 5 1.2. Сутність та значення бухгалтерської звітності, вимоги до її складання 12 Розділ 2. Методика складання Балансу 23 2.1. Види та призначення Балансу 23 2.2. Методика складання Балансу 30 Розділ 3. Аналіз фінансового стану підприємства ЗАТ „Осокор” 38 3.1. Аналіз майнового стану підприємства ЗАТ „Осокор” 38 3.2. Аналіз ліквідності підприємства ЗАТ „Осокор” 44 3.3. Аналіз фінансової стійкості і ділової активності підприємства ЗАТ „Осокор” 49 Розділ 4. Методика і організація аудиту балансу підприємства ЗАТ „Осокор” 55 4.1.Організація аудиту 55 4.2. Викривлення фінансової звітності 61 4.3. Порядок проведення аудиту балансу 67 4.4. Формування аудиторського висновку 74 Висновки та пропозиції 78 Список використаної літератури 81 Додатки 83

  10. Дати повний опис організаційної структури підприємства (на прикладі підприємства)
    ВСТУП 3 1. ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ ПІДПРИЄМСТВА 4 2. АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ ПІДПРИЄМСТВА 8 3. ПЕРЕЛІК ПОСАДОВИХ ОБОВЯЗКІВ ВІДДІЛІВ 11 4. МОДЕЛЮВАННЯ НОВОЇ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ НА ПІДПРИЄМСТВІ 14 ВИСНОВКИ 20 ЛІТЕРАТУРА 21

  11. Аналіз технології надання туристичних послуг на прикладі туристичного підприємства «КР Сервіс», готелю «Київ», ресторан «Київ»
    Вступ 3 І. Аналіз технологій туристської діяльності на прикладі туристського підприємства «КР Сервіс» 5 1.1. Загальна характеристика туристського підприємства 5 1.2. Основні напрямки діяльності туристичного підприємства 7 1.3. Аналіз технологічних процесів в діяльності туристичного підприємства при організації нового туру 10 II. Аналіз технології гостинності на прикладі готелю «Київ» 20 2.1. Загальна характеристика підприємства 20 2.2.Аналіз технології готельних послуг 24 2.3.Визначення ріння готельних послуг 27 III. Аналіз технології ресторанних послуг на прикладі ресторану «Київ» 32 3.1. Загальна характеристика підприємства 32 3.2. Аналіз технології надання ресторанних послуг 34 3.3. Визначення якості наданих ресторанних послуг 51 Висновки 53 Перелік використаної літератури 55 Додатки 57-63 (заповлені додатки) Предметом дослідження виступають туристичне підприємство «КР Сервіс», готель «Київ», та ресторан «Київ». Мета роботи полягає в аналізі технології надання туристичних послуг

  12. Аналіз технології надання туристичних послуг на прикладі: туристичного підприємства «Лад-Тур», готелю «Дніпро», ресторану «Дніпро»
    Вступ 3 І. Аналіз технологій туристської діяльності на прикладі туристського підприємства «Лад-Тур» 5 1.1. Загальна характеристика туристського підприємства «Лад-Тур» 5 1.2. Основні напрямки діяльності туристського підприємства: 7 1.3. Аналіз технологічних процесів діяльності туристського підприємства при організації нового тур маршруту 8 II. Аналіз технологій надання готельних послуг на прикладі готелю «Дніпро» 21 2.1. Загальна характеристика підприємства «Дніпро» 21 2.2. Аналіз технології надання готельних послуг 27 2.3. Визначення рівня готельних послуг 31 III. Аналіз технологій надання ресторанних послуг на прикладі ресторану «Дніпро» 35 3.1. Загальна характеристика підприємства «Дніпро» 35 3.2. Аналіз технологій надання ресторанних послуг 37 3.3. Визначення якості наданих ресторанних послуг 46 Висновки 51 Перелік використаної літератури 53 Предметом дослідження виступають туристичне підприємство «Лад-Тур», готель «Дніпро», ресторан «Дніпро». Мета роботи полягає в аналізі технології надання туристичних послуг. При написанні роботи були використані статистичні матеріали, статті з періодичних видань, підручники, збірники. Структурно робота складається зі вступу, трьох основних розділів, висновку, списку використаних джерел та додатків.

  13. Аналіз технології надання туристичних послуг на прикладі: туристичного підприємства «Еліта-тур», готелю «Феофанія», ресторану «Феофанія»
    Вступ 3 І. Аналіз технологій туристської діяльності на прикладі туристського підприємства «Еліта-тур» 5 1.1.Базова характеристика туристського підприємства «Еліта-тур» 5 1.2. Структура управління туристичним підприємством 5 1.3. основні напрямки туристичного підприємства 8 1.4. Аналіз технологічних процесів в діяльності туристичного підприємства 11 1.5. Технологія формування нового туристського маршруту 20 II. Аналіз технології гостинності на прикладі готелю «Феофанія» 28 2.1. Загальна характеристика підприємства 28 2.2.Аналіз технології готельних послуг 31 2.3.Визначення ріння готельних послуг 36 III. Аналіз технологи ресторанних послуг на прикладі ресторану «Феофанія» 39 3.1. Загальна характеристика підприємства 39 3.2. Технологія надання ресторанних послуг 41 3.3. Визначення якості наданих ресторанних послуг 53 Висновки 56 Перелік використаної літератури 58 Додатки 60

  14. Аналіз технології надання туристичних послуг на прикладі: туристичного підприємства «Арт-тур», готелю «Мир», ресторану «Мир-шоу»
    Вступ 3 І. Аналіз технологій туристської діяльності на прикладі туристського підприємства «Акр-тур» 5 1.1.Базова характеристика туристського підприємства 5 1.2. Структура управління туристським підприємством 6 1.3. Основні напрямки діяльності туристичного підприємства 7 1.4. Аналіз технологічних процесів в діяльності туристичного підприємства 10 1.5. Технологія формування нового туристського маршруту 14 II. Аналіз технології гостинності на прикладі готелю «Мир» 21 2.1. Загальна характеристика підприємства 21 2.2.Аналіз технології готельних послуг 24 2.3.Визначення ріння готельних послуг 30 III. Аналіз технології ресторанних послуг на прикладі ресторану «Мир-шоу» 35 3.1. Загальна характеристика підприємства 35 3.2. Технологія надання ресторанних послуг 36 3.3. Визначення якості наданих ресторанних послуг 53 Висновки 56 Перелік використаної літератури 58 Додатки 60

  15. Сучасні типи організаційної структури підприємства.(на прикладі)
    ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИВЧЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ ПІДПРИЄМСТВА 4 1.1. Сутність організаційної структури підприємства 4 1.2. Типи організаційних структур управління 7 2. ІНСТРУМЕНТИ АНАЛІЗУ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ 18 2.1. Методи управління організацією 18 2.2. Принципи формування організаційних структур управління 26 3. ДОСЛІДЖЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ ПІДПРИЄМСТВА (на прикладі ЗАТ "Назва") 28 3.1. Аналіз організаційної структури підприємства 28 3.2. Напрямки вдосконалення організаційної структури 34 ВИСНОВКИ 42 ЛІТЕРАТУРА 43 ДОДАТКИ 45

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам 098-404-55-82, 073-402-23-28


У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2017 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua