Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КонтрольнаяТема: Міжнародний факторинг (ID:15961)
| Размер: 82 кб. | Объем: 26 стр. | Стоимость: 50 грн. | Добавлена: 01.04.2009 |
СодержаниеВступ 3
1. Історія виникнення факторингу 4
2. Основні засади факторингових операцій 8
3. Факторинг як засіб фінансування суб‘єктів господарювання 16
Висновки 23
Література 26
Литература1. Цивільний Кодекс України зі змінами від 12.05.2004 № 1713-IV (1713-15) - ВР 2. Закон України «Про податок на додану вартість» від 03.04.97р. № 168/97-ВР. 3. Закон України«Про банки та банківську діяльність»вiд 07.12.2000 №2121-III 4. Внукова Н.М., Грачов В.І., Кузьминчук Н.В. Ринок фінансових послуг. – Х.: ВД «Інжек», 2004. – 276 с. 5. Ковалева А.М., Лапуста М.Г., Скомай Л.Г. Финансы фирмы: Учебник. 2-е изд. испр., допол. – М.: ИНФРА – М, 2002 – 493 с. 6. Буценко І.М. Факторинг у міжнародній торгівлі// Держава та регіони. Серія: Економіка та підприємництво. – 2006. - № 5. – с.53-55. 7. Внукова Н., Шапошникова К. Можливості та ризики факторингу в ракурсі SWOT-аналізу// Фінансовий ринок України. – 2007. - №2(40) – с.6-11. 8. Колесова І.В. Використання факторингу в управлінні фінансами корпорації// Фінанси України. – 2004. - № 3. – с. 135-143. 9. Никитин А.В., Ковалев Д.А. Развитие факторингових операцій в коммерческих банках России// Финансовый бизнес. – 2005. – май-июнь. – с.24-30. 10. Пашко Д. Факторинг в Україні// Вісник НБУ. – 2004. – Жовтень. – с.18-19. 11. Склєповий Є.В. Ринок факторингових послуг в Україні// Фінанси України. – 2005. - № 9. – с. 109-115. 12. Склєповий Є.В. Інструменти запобігання фінансовим ризикам при здійсненні факторингових операцій комерційними банками// Банківська справа. – 2005. - № 3. – с.70-75.
Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. Факторинг у міжнародних фінансах
    ВСТУП 3 1. Сутність факторингу 4 2. Види факторингу 9 3. Факторинг в Україні 11 ВИСНОВКИ 13 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 15

  2. Факторинг та форфейтинг в банківській справі
    Вступ 3 1. Поняття факторингових операцій 4 2. Основні засади факторингових операцій 9 3. Поняття форфейтингу 18 4. Основні засади форфейтингу 20 Висновок 25 Література 28

  3. Факторинг та облік векселів в управлінні оборотними активами підприємства і його фінансовим станом
    Вступ 3 1. Теоретичні засади управління оборотними активами підприємств АПК в ринкових умовах господарювання 5 1.1. Зміст управління фінансовими ресурсами підприємств елеваторної промисловості в системі АПК. 5 1.2. Управління дебіторською заборгованістю 8 1.3. Форми рефінансування дебіторської заборгованості 11 2. Аналіз ефективності управління фінансовими ресурсами ВАТ «Назва» 15 2.1. Аналіз виробничо-господарської діяльності підприємства 15 2.2. Аналіз фінансового стану підприємства 19 2.3. Аналіз ефективності управління оборотними активами 25 3. Шляхи удосконалення системи управління фінансовими ресурсами акціонерних товариств елеваторної промисловості 30 3.1. Використання форвардних контрактів 30 3.2. Шляхи підвищення ефективності вексельного обігу 33 Висновки 37 Література 39 Додаток 42

  4. Міжнародний арбітраж
    Вступ 3 Європейська конвенція про зовнішньоторговельний арбітраж 4 Висновки 18 Список використаних джерел 19

  5. Міжнародний туризм
    1. Загальні тенденції розвитку міжнародного туризму 3 2. Гуманітарне значення міжнародного туризму 10 3. Побудуйте схему основних напрямків діяльності туроператора 16 Список використаних джерел: 18

  6. Міжнародний маркетинг
    1. Міжнародні аспекти маркетингу. Принципи й методи міжнародного маркетингу. 3 2. Сутність експортної товарної політики. Призначення ринкового потенціалу експортного товару. 12 3. Обмежувальна торгова практика та ставлення до монополій у різних країнах. Комерційні операції на міжнародних торгових біржах. 21 Список використаної літератури 32

  7. Міжнародний менеджмент
    1. Політико-правове середовище міжнародних корпорацій 3 2. Особливості технологічної політики міжнародних корпорацій в Україні 9 Література 15

  8. Міжнародний менеджмент
    1. Міжнародний бізнес: поняття, сутність, основні риси, фактори розвитку 3 10. Структура даних для економічного аналізу зовнішнього середовища 7 44. Характеристика організаційних структур управління 10 Список літератури 15

  9. Міжнародний туризм
    1. ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ ОРГАНІЗАЦІЇ ТУРИЗМУ 3 2. ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В СФЕРІ МІЖНАРОДНОГО ТУРИЗМУ 9 3. УМОВИ ФОРМУВАННЯ ТУРИСТСЬКОГО РИНКУ УКРАЇНИ 13 ЛІТЕРАТУРА 19

  10. Міжнародний кредит
    Вступ 3 1. Міжнародний кредит як економічна категорія, його принципи та роль міжнародного кредиту в процесі відтворення 4 2. Функції міжнародного кредиту 10 3. Форми міжнародного кредиту 12 4. Міжнародний ринок банківських кредитів та його основні оператори 15 Висновки 16 Список використаної літератури 17

  11. Міжнародний менеджмент
    1. Джерела інформації для прийняття рішень 3 2. Бар’єри міжнародних комунікацій 8 3. Планування міжнародних НДДКР 12 4. Кодекс поведінки. Етика бізнесу (у міжнародному контексті) 16 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 24

  12. Міжнародний маркетинг
    1. Особливості формування вітчизняної, інтернаціональної та глобальної продуктової стратегії 3 2. Основні напрями державного регулювання зовнішньоекономічної діяльності 17 Література 29

  13. Міжнародний маркетинг
    Вступ 3 1. Характеристика об’єкту дослідження 5 2. Характеристика чинників зовнішнього середовища країни 11 2.1. Характеристика географічних чинників 11 2.2. Характеристика розвитку транспортної інфраструктури 12 2.3. Характеристика соціальних і демографічних чинників 14 2.4. Рівень економічного розвитку і основні економічні показники 15 2.5. Характеристика чинників мікросередовища підприємства 16 3. Розробка стратегії виходу підприємства на міжнародний ринок 18 3.1. Сприятливі чинники для підприємства 18 3.2. Несприятливі чинники для підприємства 18 3.3. Ризики, які повинне врахувати підприємство 18 3.4. Переваги, які може принести підприємству діяльність на міжнародному ринку 19 3.5. Мета, яку ставить перед собою підприємство 19 3.6. Форма економічної діяльності підприємства на зовнішньому ринку 19 3.7. Товарна політика для виходу підприємства на міжнародний ринок 19 3.8. Основні принципи цінової політики підприємства 20 3.9. Канали дистриб’юції підприємства 22 3.10. Основні види комунікацій підприємства 22 Висновки 24 Список використаної літератури 28

  14. Міжнародний менеджмент
    1. Визначення середовища міжнародного менеджменту та його структура 3 2. Японський національний стереотип 9 3. Проектування міжнародних стратегічних альянсів 11 Список використаних джерел 18

  15. Міжнародний туризм
    1. Основні чинники формування туристсько-рекреаційних потреб 3 2. Прогноз розвитку міжнародного туризму у найближчі десять років 9 3. Побудуйте схему відносин основних суб'єктів міжнародного туризму 16 Список використаних джерел: 17

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам 098-404-55-82, 073-402-23-28


У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2017 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua