Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КонтрольнаяТема: Навести види недержавних організацій з питань надання соціальних послуг спецгрупам (ID:16025)
| Размер: 21 кб. | Объем: 15 стр. | Стоимость: 40 грн. | Добавлена: 01.04.2009 |
СодержаниеВСТУП 4
1. Система надання соціальних послуг в Україні 6
2. Потенціал недержавних організацій у процесі реформування системи соціальних послуг 8
3. Стан та види недержавних організацій у сфері надання соціальних послуг 9
ВИСНОВКИ 13
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 15

Литература1. Розпорядження КМУ "Про схвалення Концепції реформування системи соціальних послуг" від 13 квітня 2007 р. № 178-р 2. К. Чагин, Р. Страйк "Первый опыт привлечения некоммерческих организаций для оказания социальных услуг в городах России". – М.: The Urban Instіtute (Вашингтон, США) и Институт экономики (город Москва), 2001 г. 3. Кількість суб'єктів ЄДРПОУ за галузями економіки та організаційно правовими формами господарювання станом на 1 січня 2007 року//Держкомстат України. – доступно на: http://www.ukrstat.gov.ua 4. Стан та динаміка розвитку неурядових організацій України 2002-2006 роки. Звіт за даними дослідження / Творчий центр Каунтерпарт. Любов Паливода, Оксана Кікоть, Ольга Власова. – К: "КІТ", 2006. – с. 63- 64 5. Звіт про діяльність ВГО "Коаліція захисту прав осіб з інтелектуальною недостатністю" у 2006 році. 6. Досвід соціальної роботи з бездомними громадянами в Україні (збірник матеріалів україно-австрійського проекту "Розвиток системи професійної інтеграції людей з обмеженими можливостями та соціального захисту бездомних на Україні". – Чернівці, 2007. – 57 с. 7. Гуртом проти біди. Корисні поради, адреси, довідкові та інформаційні матеріали для фахівців та батьків 8. м. Києва, які опікують дітей та молодь з особливими потребами. – К: БТ "Джерела", 2006 9. Мартти Кемппайнен, Проект Тасис "Партнерство в Российской Федерации", Май 2001. – Доступно: www.systemhouse.ru
Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. Реабілітаційні програми і види надання соціальних послуг
    Вступ 3 1. Соціальна реабілітація та реабілітаційні програми 5 2. Зміст фізичної реабілітації 12 3. Види соціальних послуг 15 Висновок 17 Список використаної літератури 19

  2. Основні принципи надання соціальних послуг або фінансування соціальних послуг
    ЗМІСТ Вступ 3 1. Основні аспекти фінансування 4 2. Джерела і методи фінансування 5 Висновки 10 Список використаної літератури 11

  3. Австрія ( концепція та види соціальних послуг в Україні, законодавство щодо соціальних послуг або забезпечення, субєкти що надають соціальні послуги , недержавні організації що надають соц послуги та їх взаємодія звладою, фінаснування соц послуг)
    Вступ 3 1. Основні засади надання соціальних послуг 4 2. Соціальна ринкова економіка Австрії 8 3. Соціальна політика та соціальна допомога в Австрії 13 4. Соціальний захист бездомних в Австрії 20 Висновки 25 Література 26

  4. Види та характеристика соціальних виплат та послуг
    Розділ І. Порядок призначення та надання соціальних виплат 3 1.1. Система соціального забезпечення України 3 1.2. Умови та порядок призначення окремих видів соціальних виплат 8 1.3. Соціальні пенсії 16 Розділ ІІ. Порядок призначення та надання соціальних послуг 19 2.1. Соціальне обслуговування 19 2.2. Соціальний захист окремих категорій громадян 21 2.3. Соціальне страхування, як вид соціальної послуги 28 Висновок 33 Список використаної літератури 35

  5. Види договорів про надання послуг у новому Цивільному кодексі
    Вступ 3 1. Загальна характеристика договорів про надання послуг за новим цивільним кодексом України 6 1.1. Поняття та сутність договору про надання послуг 6 1.2. Укладення договору 12 1.3. Порядок та наслідки розірвання договору про надання послуг 13 2. Види договорів про надання послуг 16 2.1. Договори про надання послуг фактичного характеру 16 2.1.1. Договір перевезення 16 2.1.2. Договір зберігання 24 2.2. Договори про надання послуг юридичного характеру 36 2.2.1. Договір про надання юридичних послуг 36 2.2.2. Договір доручення 39 2.2.3. Договір комісії 41 2.3. Договори про надання послуг як фактичного, так і юридичного характеру 46 2.3.1. Договір транспортного експедирування 46 2.3.2. Договір управління майном 48 2.4. Договори про надання послуг грошово-кредитного характеру 52 2.4.1. Договір страхування 52 2.4.2. Договір позики 60 2.4.3. Договір банківського вкладу 62 2.4.4. Договір факторингу 65 2.4.5. Розрахункові документи 67 3. Проблеми застосування договорів про надання послуг 74 Висновок 83 Список використаних джерел 87-93 Мета і завдання дослідження. Метою дослідження є висвітлення основних підходів поняття договору в сучасному правознавстві, а також характеристика особливостей договору про надання послуг, його видів. Дослідження сучасної судової практики договору. Об'єктом дослідження є договір про надання послуг в сучасному цивільному праві як ідеальна форма активності учасників цивільного обороту. Предметом дослідження є види договорів про надання послуг, дослідження їх характерних особливостей, порядку застосування. Методологічна основа дослідження. Методологія науки дає можливість наукового пояснення договірних відносин у сфері надання послуг

  6. Роль недержавних, громадських, професійних організацій в розробці та реалізації державної політики в галузі культури і мистецтв
    Вступ 3 Розділ І. Теоретично-методологічні основи дослідження державної політики в сфері культури України 5 1.1. Організаційно-правові засади управління культурою 5 1.2. Поняття та принципи державної політики в галузі культури 6 1.3. Сучасний стан державної політики України у сфері культури 9 Розділ ІІ. Аналіз ролі недержавних, громадських, професійних організацій в розробці та реалізації державної політики в галузі культури і мистецтв 12 2.1. Показники розвитку організацій культурної сфери України 12 2.2. Характеристика недержавних, громадських, професійних організацій в сфері культури і мистецтв 15 2.3. Роль недержавних, громадських, професійних організацій в розробці та реалізації державної політики в галузі культури і мистецтв 21 Розділ ІІІ. Проблеми культури України та шляхи їх вирішення 32 3.1. Визначення проблем розвитку культурної сфери України 32 3.2. Цілі та пріоритетні завдання державної політики в галузі культури 34 3.3. Стратегічні напрями та механізми реалізації державної політики в галузі культури 38 Висновки 44 Список використаних джерел 48

  7. Методики аналізу інноваційних соціальних проектів та послуг
    Вступ 3 1. Проектний підхід у соціальній роботі 4 2. Основи економічної оцінки і реалізації інноваційних проектів 7 3. Аналіз інноваційних соціальних проектів Українського фонду соціальних інвестицій 12 Висновок 17 Література 19

  8. Організація менеджменту соціальних послуг на прикладі кінотеатру "Назва"
    Вступ 3 Розділ І. Теоретико-методичні ознаки організації праці менеджменту соціальних послуг 6 1.1. Формування менеджменту соціальних послуг 6 1.2. Основні засади менеджменту соціальних послуг 16 1.3. Менеджмент надання соціальних послуг в Україні 33 Розділ ІІ. Аналіз організації надання соціальних послуг у кінотеатрі «Назва» 46 2.1. Кінотеатр «Назва» на ринку кінопрокату 46 2.2. Проекти київської міської ради з розвитку соціальної мережі кінопрокату 60 2.3. Проект «Соціальний кінотеатр» 68 Розділ ІІІ. Шляхи покращення організації менеджменту соціальних послуг 74 3.1. Узагальненя іноземного досвіду менеджменту соціальних послуг 74 3.2. Основні рекомендації щодо покращення системи соціальних послуг в Україні 94 Висновки 101 Список використаних джерел 106 Додаток. Фінансова звітність кінотеатру «Назва» 111

  9. Організація та надання рієлторських послуг
    Вступ 3 Розділ 1 Теоретичні основи організації надання рієлторських послуг 5 1.1. Поняття, сутність та значення надання рієлторських послуг 5 1.2. Характеристика процесу надання рієлторських послуг 10 1.3. Законодавче регулювання процесу надання рієлторських послуг 18 Розділ 2 Дослідження процесу надання рієлторських послуг підприємством ЗАТ «Назва» 23 2.1. Загальна характеристика підприємства 23 2.2. Дослідження процесу надання рієлторських послуг підприємством 24 2.3. Аналіз основних економічних показників діяльності підприємства 28 2.4. Визначення та характеристика факторів, що впливають на організацію процесу надання рієлторських послуг підприємством 31 Розділ 3. Розробка основних напрямків удосконалення процесу надання ріелторських послуг 37 3.1. Основні напрямки удосконалення процесу надання ріелторських послуг в підприємстві 37 3.2. Обгрунтування економічної доцільності запропонованих заходів 38 Висновок 41 Список використаних джерел 44-46

  10. Ринок надання медичних послуг
    ВСТУП 3 1. ОСОБЛИВОСТІ НАДАННЯ МЕДИЧНИХ ПОСЛУГ В УКРАЇНІ 4 1.1. Медичні послуги у розрізі особливостей вітчизняної економіки 4 1.2. Система забезпечення якості медичної допомоги 7 2. ПРОБЛЕМИ ТА НАПРЯМКИ РОЗВИТКУ СИСТЕМИ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я В УКРАЇНІ 14 2.1. Дослідження розвитку медичної галузі в Україні 14 2.2. Концепція розвитку охорони здоров'я населення України 22 3. ЗАКОРДОННИЙ ДОСВІД РЕФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я 32 3.1. Реформування системи охорони здоров’я в країнах Європи 32 3.2. Закордонний досвід медичного страхування 37 ВИСНОВКИ 46 ЛІТЕРАТУРА 47 ДОДАТКИ 49 Метою роботи є дослідження особливостей та тенденцій розвитку вітчизняного ринку медичних послуг з врахуванням закордонного досвіду. Предметом дослідження виступає ринок медичних послуг в Україні. Об’єктом дослідження виступає механізм функціонування ринку медичних послуг в Україні. Інформаційна основа роботи: законодавчі акти, які регулюють механізм розвитку вітчизняного медичного ринку, інформація періодичних видань з проблематики роботи, наукові праці з питань управління ісистемою охорони здоров’я в Україні та за кордоном. Предмет: менеджмент медицини і фармацевтії

  11. Організація та технологія надання послуг
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА 6 1.1. Сутність поняття та значення готельного господарства 6 1.2. Характеристика різновидів послуг у сфері готельного господарства 7 1.3. Законодавче регулювання готельного господарства 11 РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ НАДАННЯ ПОСЛУГ У ГОТЕЛІ „ ” 14 2.1 Організаційна характеристика готелю 14 2.2. Аналіз процесу надання послуг в готелі “ ” 22 2.3. Аналіз основних економічних показників в готелі 30 2.4. Дослідження факторів, що впливають на надання послуг у готелі 32 РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ НАДАННЯ ПОСЛУГУ ГОТЕЛЬНОМУ ГОСПОДАРСТВІ 37 3.1. Використання новітніх методик організації готельних послуг 37 3.2. Обгрунтування запропонованих заходів 39 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 42 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ І ЛІТЕРАТУРИ 44 ДОДАТКИ 46

  12. Особливості надання готельних послуг
    Вступ 3 1. Теоретичні аспети надання готельних послуг 5 1.1. Поняття та сутність готельних послуг 5 1.2. Показники, що характеризують надання готельних послуг та методика їх розрахунку 11 2. Організаційно-економічна характеристика надання готельних послуг на прикладі ВАТ “Готель “Голосіївський” 16 2.1. Загальна характеристика готелю 16 2.2. Динаміка ефективності наданання готельних послуг 19 2.3. Аналіз надання готельних послуг та рівня витрат 21 3. Напрямки підвищення надання готельних послуг 24 3.1. Переваги над конкурентами 24 3.2. Обгрунтування прогнозних показників діяльності готелю 26 Висновки 27 Література 30-31 Мета роботи полягає в тому, щоб виявити реальний стан і узагальнити методологію удосконалення готельних послуг з врахуванням їх особливостей.

  13. Договір про надання юридичних послуг
    Вступ 3 1. Загальні положення про договір з надання юридичних послуг 4 2. Умови договору про надання юридичних послуг 6 3. Договір доручення, як приклад договору про надання юридичних послуг 10 Висновок 18 Список використаної літератури 20

  14. Договори про надання юридичних послуг
    Вступ 2 1. Представництво 5 2. Договір 6 2.1. Предмет договору 7 2.2. Зміст договору 10 2.3. Припинення договору 13 3. Довіреність 15 4. Договірні відносини (проблемні питання) 18 Висновки 26 Додаток № 1 28 Додаток № 2 29 Додаток № 3 30 Додаток № 4 34

  15. Організація надання послуг у рекламному агентстві
    Вступ 3 1. Теоретичні підходи до організації реклами на підприємстві 4 1.1. Сутність та види реклами 4 1.2. Цілі та функції реклами 9 1.3. Показники ефективності рекламної діяльності 12 2. Дослідження організації рекламної діяльності ТОВ “Студія сучасної соціальної реклами” 16 2.1. Рекламний відділ в структурі підприємства 16 2.2. Організація рекламної діяльності 21 2.3. Показники, що характеризують рекламну діяльність підприємства 25 Висновки та пропозиції 29 Список використаної літератури 32 Додатки 34

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам 098-404-55-82, 073-402-23-28


У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2017 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua