Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КурсоваяТема: Організація та технологія надання послуг (ID:16434)
| Размер: 181 кб. | Объем: 56 стр. | Стоимость: 130 грн. | Добавлена: 01.04.2009 |
СодержаниеВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА 6
1.1. Сутність поняття та значення готельного господарства 6
1.2. Характеристика різновидів послуг у сфері готельного господарства 7
1.3. Законодавче регулювання готельного господарства 11
РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ НАДАННЯ ПОСЛУГ У ГОТЕЛІ „ ” 14
2.1 Організаційна характеристика готелю 14
2.2. Аналіз процесу надання послуг в готелі “ ” 22
2.3. Аналіз основних економічних показників в готелі 30
2.4. Дослідження факторів, що впливають на надання послуг у готелі 32
РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ НАДАННЯ ПОСЛУГУ ГОТЕЛЬНОМУ ГОСПОДАРСТВІ 37
3.1. Використання новітніх методик організації готельних послуг 37
3.2. Обгрунтування запропонованих заходів 39
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 42
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ І ЛІТЕРАТУРИ 44
ДОДАТКИ 46

Литература1. Агафонова Л.Г., Агафонова О.Є. Туризм, готельний та ресторанний бізнес: Ціноутворення, конкуренція, державне регулювання / Навч. посібник. – К.: Знання України, 2002. – 358 с. 2. Агєєва О. А., Акуленок Д. Н., Васильєв Н. М., Васянін Ю. Л., Жукова М. А. Туризм і готельне господарство: Підручник. – М.: Екмос, 2004. – 400 с. 3. Ахмін А.М., Гасюк Д.П. Основи управління якістю продукції. Учб. посібник. – СПб.: Союз, 2002. – 192 с. 4. Браймер Р.А. Основи управління в індустрії гостинності // Пер. з англ. Е.Б. Циганова. – К.: Либідь, 2003. – 382 с. 5. Браймер Р.А. Основи управління в індустрії гостинності / Пер. з англ. – М.: Аспект-Прес, 2005. – 254 с. 6. Галєєв В.І. Керівні вказівки за послугами. – М.: ВНІІС, 2006. – 68 с. 7. Герчикова І.Н. Менеджмент. – М.: ЮНІТІ, 2005. – 290 с. 8. Данильчук В.Ф. Світовий ринок послуг турбізнесу: Учб. посібник. – К.: Ґенеза, 2002. – 146 с. 9. Джанджугазова Е.А. Маркетинг в індустрії гостинності / М.: Академія, 2003. – 185 с. 10. Зорін Е.В., Віноградов П.А., Ільїна Е.Н. та ін. Туризм та галузеві системи: Підручник. – М.: Фінанси та статистика, 2001. – 178 с. 11. Ісмаєв Д.К. Міжнародне готельне господарство: за матеріалами зарубіжних публікацій. – М.: ВШТГ, 2004. – 86 с. 12. Кабушкін Н.І., Бондаренко Г.А. Менеджмент готелів та ресторанів: учб. посібник. – К: Знання, 2004. – 180 с. 13. Кобяк М.В. Готелі Херсонщини // Готелі, 2006. – №2. – 55 с. 14. Котлер Ф., Армстронг Г., Сондерс Д., Вонг В. Основи маркетингу / Пер. з англ.; 2-е європ. вид. – СПб.: Вільямс, 2004. – 580 с. 15. Кудімова М.В. Повага до клієнта починається з поваги до себе // 5 зірок, 2006. – №6. – 35 с. 16. Лабскір В.М., Любієв А. Г., Юшко О. В., Курило С. І., Копієвська Л. А. Туристичні об'єкти України: Навч. посіб. – Х.: НТУ "ХПІ", 2002. – 175 с. 17. Леснік А.Л., Смірнова М.Н. Методика проведення маркетингових досліджень в готельному бізнесі. – К.: Ґенеза, 2002. – 126 с. 18. Леснік А.Л., Чернишев А.В. Практика маркетингу в готельному та ресторанному бізнесі. – К.: Ґенеза, 2005. – 286 с. 19. Лук'янова Л. Г., Дорошенко Т. Т., Мініч І. М. Уніфіковані технології готельних послуг: Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. – К.: Вища школа, 2006. – 236 с. 20. Ляпіна І.Ю. Організація і технологія готельного обслуговування. К.: Либідь, 2004. – 187 с. 21. Організація та управління готельним бізнесом / Під ред. Лесніка А.Л., Чернишева А.В. – К.: Знання, 2006. – 212 с. 22. Пітер P. Діксон. Управління маркетингом / Пер. з англ. – М.: БІНОМ, 2004. – 174 с. 23. Туризм та готельне господарство / Під ред. Чудновського А.Д. – М.: ЕКМОС, 2005. – 197 с. 24. Чудновський А.Д. Готельний і туристичний бізнес: Підручник. – М.: ЕКМОС, 2004. – 168 с. 25. Юданов А.Ю. Конкуренція: теорія та практика: Учб. посібник; 2-е вид., випр. і доп. – К.: Либідь, 2003. – 224 с.
Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. Організація та надання рієлторських послуг
    Вступ 3 Розділ 1 Теоретичні основи організації надання рієлторських послуг 5 1.1. Поняття, сутність та значення надання рієлторських послуг 5 1.2. Характеристика процесу надання рієлторських послуг 10 1.3. Законодавче регулювання процесу надання рієлторських послуг 18 Розділ 2 Дослідження процесу надання рієлторських послуг підприємством ЗАТ «Назва» 23 2.1. Загальна характеристика підприємства 23 2.2. Дослідження процесу надання рієлторських послуг підприємством 24 2.3. Аналіз основних економічних показників діяльності підприємства 28 2.4. Визначення та характеристика факторів, що впливають на організацію процесу надання рієлторських послуг підприємством 31 Розділ 3. Розробка основних напрямків удосконалення процесу надання ріелторських послуг 37 3.1. Основні напрямки удосконалення процесу надання ріелторських послуг в підприємстві 37 3.2. Обгрунтування економічної доцільності запропонованих заходів 38 Висновок 41 Список використаних джерел 44-46

  2. Організація надання послуг у рекламному агентстві
    Вступ 3 1. Теоретичні підходи до організації реклами на підприємстві 4 1.1. Сутність та види реклами 4 1.2. Цілі та функції реклами 9 1.3. Показники ефективності рекламної діяльності 12 2. Дослідження організації рекламної діяльності ТОВ “Студія сучасної соціальної реклами” 16 2.1. Рекламний відділ в структурі підприємства 16 2.2. Організація рекламної діяльності 21 2.3. Показники, що характеризують рекламну діяльність підприємства 25 Висновки та пропозиції 29 Список використаної літератури 32 Додатки 34

  3. Організація і методика надання консультацій як виду аудиторських послуг
    Вступ 3 1. Теоретичні засади організації і надання консультацій як виду аудиторських послуг 6 1.1 Загальні положення щодо організації аудиторської діяльності в Україні 6 1.2 Консультації як вид аудиторських послуг 8 2. Консультації, пов’язані з аналізом фінансової звітності та фінансового стану підприємства 15 2.1 Методи аналізу фінансової звітності 15 2.2 Методика аналізу фінансового стану 17 3. Управлінське консультування 30 Висновки 36 Література 38

  4. Організація надання послуг діловим туристам у засобах розміщення
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ОРГАНІЗАЦІЯ Й ТЕХНОЛОГІЯ НАДАННЯ ПОСЛУГ ДЛЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ ДІЛОВИХ ТУРИСТІВ В ПІДПРИЄМСТВАХ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА 5 1.1. Характеристика послуг обслуговування туристів в підприємствах готельного господарства типу «діловий» 5 1.2. Характеристика організації побутового обслуговування ділових туристів в підприємствах готельного господарства 7 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ НАДАННЯ ПОСЛУГ ДІЛОВИМ ТУРИСТАМ В ГОТЕЛЬНОМУ КОМПЛЕКСІ „Назва” 11 2.1. Загальна характеристика роботи у готельному комплексі „Назва” 11 2.2. Аналіз організації обслуговування ділових туристів в готельному комплексі „Назва” 19 РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ ДІЛОВИХ ТУРИСТІВ В ГОТЕЛЬНОМУ КОМПЛЕКСІ „Назва” 32 3.1. Загальні засади удосконалення роботи готельного комплексу „Назва” 32 3.2. Обґрунтування заходів щодо покращення організації побутового обслуговування в готельному комплексі „Назва” 37 ВИСНОВКИ 47 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 50 ДОДАТКИ 53

  5. Організація надання послуг закладами ресторанного господарства при готелі 5*
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ ЗАКЛАДІВ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА ПРИ ГОТЕЛЯХ ***** 5 1.1. Організація роботи закладів ресторанного господарства при готелях ***** 5 1.2. Особливості обслуговування туристів в ресторанах при готелях 8 1.3. Обслуговування туристів в ресторанах при готелях 8 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ РОБОТИ ЗАКЛАДУ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА „ххх” ПРИ ГОТЕЛІ КАТЕГОРІЇ ***** „ххх” 13 2.1. Організація роботи закладу ресторану при готелі „ххх” 13 2.2. Особливості обслуговування туристів в ресторані „Теракота” готелі „ххх” 27 2.3. Дослідження туристів в ресторані „ххх” готелі„ххх” 30 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ В РЕСТОРАНІ „ххх” ГОТЕЛІ „ххх” 32 3.1. Напрямки обслуговування туристів в ресторані „ххх” готелі „ххх” 32 3.2. Технологія впровадження пропозицій 40 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 44 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 50 ДОДАТКИ 52

  6. Організація надання послуг з виготовлення кулінарної продукції та кондитерських виробів в закладах ресторанного господарства при готельно-туристичних комплексах
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖУВАНОЇ ТЕМИ 5 1.1. Організація роботи закладів ресторанного господарства при готельно-туристичних комслексах 5 1.2. Особливості обслуговування туристів в ресторанах при готельно-туристичних комплексах 7 1.3. Обслуговування туристів в ресторанах при готельно-туристичних комплексах 10 РОЗДІЛ ІІ. ХАРАКТЕРИСТИКА ДОСЛІДЖУВАНОГО ПІДПРИЄМСТВА 13 2.1. Коротка характеристика ресторану 13 2.2. Економічні показники ресторану 19 РОЗДІЛ ІІІ. АНАЛІЗ РОБОТИ ДОСЛІДЖУВАНОГО ПІДПРИЄМСТВА ПО ВИЗНАЧЕНІЙ ТЕМІ КУРСОВОЇ РОБОТИ 22 3.1. Організація надання послуг з виготовлення кулінарної продукції та кондитерських виробів 22 3.2. Аналіз організації роботи кулінарного цеху в досліджуваному ресторані 30 РОЗДІЛ ІV. РЕЗЕРВИ ВДОСКОНАЛЕННЯ РОБОТИ ДОСЛІДЖУВАНОГО ПІДПРИЄМСТВА 33 4.1. Напрямки обслуговування туристів в ресторані „Назва” готелі „Назва” 33 4.2. Технологія впровадження пропозицій 41 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 45 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 51 ДОДАТКИ 53

  7. Основні принципи надання соціальних послуг або фінансування соціальних послуг
    ЗМІСТ Вступ 3 1. Основні аспекти фінансування 4 2. Джерела і методи фінансування 5 Висновки 10 Список використаної літератури 11

  8. Особливості надання готельних послуг
    Вступ 3 1. Теоретичні аспети надання готельних послуг 5 1.1. Поняття та сутність готельних послуг 5 1.2. Показники, що характеризують надання готельних послуг та методика їх розрахунку 11 2. Організаційно-економічна характеристика надання готельних послуг на прикладі ВАТ “Готель “Голосіївський” 16 2.1. Загальна характеристика готелю 16 2.2. Динаміка ефективності наданання готельних послуг 19 2.3. Аналіз надання готельних послуг та рівня витрат 21 3. Напрямки підвищення надання готельних послуг 24 3.1. Переваги над конкурентами 24 3.2. Обгрунтування прогнозних показників діяльності готелю 26 Висновки 27 Література 30-31 Мета роботи полягає в тому, щоб виявити реальний стан і узагальнити методологію удосконалення готельних послуг з врахуванням їх особливостей.

  9. Ринок надання медичних послуг
    ВСТУП 3 1. ОСОБЛИВОСТІ НАДАННЯ МЕДИЧНИХ ПОСЛУГ В УКРАЇНІ 4 1.1. Медичні послуги у розрізі особливостей вітчизняної економіки 4 1.2. Система забезпечення якості медичної допомоги 7 2. ПРОБЛЕМИ ТА НАПРЯМКИ РОЗВИТКУ СИСТЕМИ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я В УКРАЇНІ 14 2.1. Дослідження розвитку медичної галузі в Україні 14 2.2. Концепція розвитку охорони здоров'я населення України 22 3. ЗАКОРДОННИЙ ДОСВІД РЕФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я 32 3.1. Реформування системи охорони здоров’я в країнах Європи 32 3.2. Закордонний досвід медичного страхування 37 ВИСНОВКИ 46 ЛІТЕРАТУРА 47 ДОДАТКИ 49 Метою роботи є дослідження особливостей та тенденцій розвитку вітчизняного ринку медичних послуг з врахуванням закордонного досвіду. Предметом дослідження виступає ринок медичних послуг в Україні. Об’єктом дослідження виступає механізм функціонування ринку медичних послуг в Україні. Інформаційна основа роботи: законодавчі акти, які регулюють механізм розвитку вітчизняного медичного ринку, інформація періодичних видань з проблематики роботи, наукові праці з питань управління ісистемою охорони здоров’я в Україні та за кордоном. Предмет: менеджмент медицини і фармацевтії

  10. Договори про надання юридичних послуг
    Вступ 2 1. Представництво 5 2. Договір 6 2.1. Предмет договору 7 2.2. Зміст договору 10 2.3. Припинення договору 13 3. Довіреність 15 4. Договірні відносини (проблемні питання) 18 Висновки 26 Додаток № 1 28 Додаток № 2 29 Додаток № 3 30 Додаток № 4 34

  11. Договір про надання юридичних послуг
    Зміст Вступ 3 1. Загальні положення про договори 6 1.1. Поняття договору, його зміст та форма 6 1.2. Класифікація договорів 8 2. Правове регулювання договору про надання юридичних послуг 12 2.1. Договір про надання юридичних послуг – новела Цивільного кодексу України 12 2.2. Поняття та сутність договору про надання юридичних послуг 14 2.3. Укладення договору про надання юридичних послуг 18 2.4. Відповідальність за порушення виконання зобов’язань за договором про надання юридичних послуг 20 3. Договір про надання юридичних послуг: огляд судової практики 27 Висновки 36 Список використаних джерел 40 Мета і завдання дослідження. Метою дослідження є з'ясування основних підходів поняття договору в сучасному правознавстві, а також характеристика особливостей договору про надання юридичних послуг. Дослідження сучасної судової практики договору. Ця мета конкретизована в комплексі науково-дослідних завдань. До них відносяться: - з'ясувати зміст поняття договору; - уточнити відповідно до цього зміст та форму договору; - з’ясувати поняття та сутність договору про надання юридичних послуг; - розкрити укладення договору про надання юридичних послуг; - проаналізувати особливості договору про надання юридичних послуг; - зробити огляд судової практики стосовно договорів про надання юридичних послуг. Об'єктом дослідження є договір в сучасному правознавстві як ідеальна форма активності учасників цивільного обороту. Дослідження його суті, умов та змісту, який визначається шляхом типі¬зації договірних умов. Предметом дослідження є договір про надання юридичних послуг, тобто дії з надання послуг як об'єкт зобов'язання. Дослідження особливостей його предмету, умов та змісту, а також відповідальності за порушення даних зобов’язань. Методологічна основа дослідження. Методологія науки дає можливість наукового пояснення договірних відносин. Системній метод вживався при аналізі різних понять. Методом порівняльно-правового аналізу досліджувалися питання зв’язані з формою договору. На підставі методу прогнозування формувалися пропозиції щодо вдосконалення договірних відносин в Україні. Окрім загальних методів використовувалися і спеціальні, до яких належить історичний метод соціологічних досліджень. Історичний метод дає можливість виявити суспільну думку, оцінку договорів

  12. Договір про надання юридичних послуг
    Вступ 3 1. Загальні положення про договір з надання юридичних послуг 4 2. Умови договору про надання юридичних послуг 6 3. Договір доручення, як приклад договору про надання юридичних послуг 10 Висновок 18 Список використаної літератури 20

  13. Вдосконалення технології надання послуг на підприємстві розміщення
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕХНОЛОГІЯ НАДАННЯ ТА УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ 6 1.1. Порядок надання готельних послуг та сертифікація їх якості в Україні 6 1.2. Основні поняття та визначення якості в сфері готельних послуг 20 1.3. Cтан розвитку туризму та готельного господартсва м. Києва та управління якістю готельних послуг 26 1.4. Використання інноваційних технологій в готельній сфері. 37 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ УПРАВЛІННЯ ТЕХНОЛОГІЧНИМИ ПРОЦЕСАМИ НАДАННЯ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ В УКРАЇНІ НА ПРИКЛАДІ ЗАТ «Назва» 43 2.1. Організаційна характеристика та фінансовий аналіз діяльності ЗАТ «Назва» 43 2.2. Характеристика основних і додаткових послуг готелю 61 2.3. Аналіз технології надання послуг в готелі 76 РОЗДІЛ 3. ВДОСКОНАЛЕННЯ ТЕХНОЛОГІЇ НАДАННЯ ПОСЛУГ У ЗАТ «Назва» 89 3.1. Удосконалення технологічної структури управління якістю послуг в готелі ЗАТ «Назва» 89 3.2. Використання новітніх технологій надання готельних послуг у роботі готелю «Назва» 99 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 114 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 118 ДОДАТКИ 125

  14. Вдосконалення технології надання послуг на туристичному підприємстві
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. СУТНІСТЬ ТУРИСТИЧНОЇ ПОСЛУГИ ТА СТАН РОЗВИТКУ СВІТОВОЇ ТУРИСТИЧНОЇ ІНДУСТРІЇ 6 1.1. Сутність туристичної послуги та технології її надання 6 1.2. Індустрія туризму та її складові 16 1.3. Сучасний стан та перспективи розвитку світової туристичної індустрії 27 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАДАННЯ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ В СВІТІ ТА УКРАЇНІ 44 2.1. Аналіз стану туристичної сфери України 44 2.2. Сучасні інновації у технології надання туристичних послуг – світовий досвід 58 2.3. Аналіз використання сучасних технологій надання послуг в сфері туризму в Україні 63 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ВПРОВАДЖЕННЯ СУЧАСНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ТА ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ВДОСКОНАЛЕННЯ ТЕХНОЛОГІЇ НАДАННЯ ПОСЛУГ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ 72 3.1. Проблеми та перспективи впровадження сучасних технологій надання послуг в туристичній сфері України 72 3.2. Пропозиції щодо вдосконалення технологій надання послуг в туристичних підприємствах України 81 ВИСНОВКИ 88 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 92 ДОДАТКИ 101

  15. Аналіз та прогнозування діяльності з надання банківських послуг
    Вступ 3 Розділ 1. Загальна характеристика банківських послуг та управління банківськими послугами 7 1.1. Сутність банківських послуг та їх класифікація 7 1.2. Характеристика основних видів банківських послуг та їх місце в діяльності банків 22 1.3. Поняття менеджменту банківських послуг, його роль в управлінні банком 30 Розділ 2. Управління банківськими послугами на прикладі банку «Назва» 37 2.1. Місце банку на ринку банківських послуг та його місія 37 2.2. Аналіз платіжних послуг банку 42 2.3. Аналіз основних тенденцій розвитку лізингових послуг 50 2.4. Аналіз факторингових послуг банку 56 Розділ 3. Прогнозування діяльності банку з надання банківських послуг 60 3.1. Удосконалення платіжних послуг 60 3.2. Стратегія банків на ринку лізингових послуг 73 3.3. Розвиток факторингу як напрямок взаємодії комерційних банків із підприємствами 90 Висновки 97 Список використаних джерел 102 Додатки 109

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам 098-404-55-82, 073-402-23-28


У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2017 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua