Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КонтрольнаяТема: Використання наочності на уроках української мови. Міжпредметні зв′язки на уроках мови (ID:16857)
| Размер: 14 кб. | Объем: 11 стр. | Стоимость: 40 грн. | Добавлена: 10.06.2009 |
СодержаниеВСТУП 3
1. Види наочності, що застосовуються на уроках української мови 4
2. Методичні рекомендації щодо використання наочного матеріалу 5
3. Здійснення міжпредметних зв'язків 7
ВИСНОВОК 9
Література 11

Литература1. Беспалько В.П. Слагаемые педагогической технологии. — М.: Педагогика, 1989. 2. Педагогика и психология высшей школы: Учебное пособие. — Ростов-на-Дону: Фенікс, 2002. 3. Левина М.М. Технологии профессионального педагогического образования. — М.: Академия. — 2001. 4. Калапуша Л.Р. Моделювання у вивченні фізики. — К. — 1982. 5. Штофф В.А. Моделирование й философия. — М. — Л.: Наука, 1966. 6. Паламарчук В.Ф. Техне інтелектус (технологія інтелектуальної діяльності учнів). — Суми: ВВП «Мрія-1» АТД, 1999. 7. Беспалько В.П., Беспалько Л. В. Педагогическая технология // Новые методы и средства обучения. — Вып. 2(6). — М.: Знание, 1989. 8. Новые педагогические и информационные технологии в системе образования / Под ред. Е.С. Полат, 1999. 9. Освітні технології / За заг. ред. О.М. Пєхоти. — К. — 2001.
Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. Ефективне використання наочних засобів навчання при організації навчально-пізнавальної діяльності учнів молодших класів на уроках англійської мови
    ВСТУП 3 1. ЕТАПИ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ НА ПОЧАТКОВОМУ РІВНІ 6 2. МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ НАОЧНОСТІ 10 2.1. КЛАСИФІКАЦІЯ НАОЧНИХ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ. 10 2.1 АНАЛІЗ ВИКОРИСТАННЯ НАОЧНОСТІ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ НА ПОЧАТКОВОМУ ЕТАПІ 13 ВИСНОВОК 20 СПИСОК ВИКОРИТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 22 ДОДАТОК 23

  2. Вірши та пісні на уроках іноземної мови
    Вступ 3 Розділ 1. Навчання іншомовного усного мовлення школярів молодшого віку на базі різножанрових музичних тел 5 1.1. Природа мотивації та вплив пісні на підвищення продуктивності іншомовної мовленнєвої діяльності у школярів 5 1.2. Ефективність використання різних музичних жанрів на уроці англійської мови 10 Розділ 2. Пісня та вірш як один із прийомів навчання іноземній мові 15 2.1. Вірші та римування на уроці англійської мови 15 2.2 Пісня на уроці англійської мови 25 Висновок 32 Список використаної літератури 34 Додатки 35

  3. Історія становлення української мови як мови українського народу
    Вступ 3 1. Українська мова – національна мова українського народу 3 2. Походження і розвиток мови українського народу 4 3. Сучасна українська літературна мова та територіальні діалекти 9 Висновки 12 Література 13

  4. Стан проблеми активізації словникового запасу учнів у педагогічній теорії та практиці. Методика використання малюнкових текстів на уроках навчання грамоти
    Вступ. Розділ 1. Стан проблеми активізації словникового запасу учнів у педагогічній теорії та практиці. 1.1. Засоби активізації словникового запасу учнів у педагогічній теорії і практиці. 1.2. Видатні педагоги і методисти про використання малюнка на уроках навчання грамоти. Висновки до І розділу. Розділ 2. Методика використання малюнкових текстів на уроках навчання грамоти. 2.1. Прийоми використання малюнкових текстів у процесі активізації словника учня. 2.2. Організація експериментельного дослідження. 2.3. Результати експериментального дослідження. Висновки до ІІ розділу. Висновки Список використаних джерел Додатки

  5. Контрольна з української мови
    1. Власне українська, запозичена й термінологічна лексика, та її місце в мові писемного професійного тексту 3 2.Реферат як студентська наукова праця. Основні вимоги до композиції реферату, його мови та стилю 7 3.Напишіть документ на ім’я декана енергетичного факультету з проханням перевести Вас на навчання з енергетичного на факультет АКС у зв’язку з бажанням поглиблено вивчати програмне забезпечення комп’ютерно-інтегрованих технологій 9 4. Перепишіть речення, вставляючи, де потрібно, пропущенні літери та розділові знаки 10 5. Перекладіть українською мовою 10 6. Скласти інформаційний лист (лист-запит) 11 7. Описати загальні правила опису документів постійного та тимчасового терміну зберігання 12 8. Сутність поняття «документообіг» 13 9. Порядок підготовки оформлення та виконання внутрішніх документів 17 10. Порядок індексації документів 18 11. Скласти та оформити Супровідний лист 19 12. Описати передачу справ до архіву установи, організації, підприємства 20 13. Побудувати схему документообігу вихідних документів 27

  6. Контрольна з української мови
    Вправа 1. Дайте відповідь на запитання: 1. Що таке літературна мова? 2. Які найголовніші ознаки літературної мови? 3. У яких формах реалізується літературна мова? Що таке мовна норма? 4. На яких ознаках ґрунтується нормативність мовного явища? 5. Які типи норм розрізняють у сучасній українській літе¬ратурній мові? Наведіть приклади різних норм та охаракте¬ризуйте їх. Розрізняють різні типи норм: 6. Що таке кодифікація? Назвіть головні типи лінгвістич¬них словників. Вправа 2. Переписуючи, поставте наголос у словах. Пра¬вильність його перевірте за словником наголосів. Вправа 3. Прочитайте слова, правильно наголошуючи їх. Випишіть слова, які мають подвійний наголос, та запам'я¬тайте їх. Вправа 4. Прочитайте слова, визначте, які з поданих гра¬матичних форм іменників чоловічого роду II відміни є норма¬тивними. Відповідь обґрунтуйте. Вправа 5. Прочитайте словосполучення, виправте по¬милки. Запишіть правильно. Довести до відома, виділити кошти на підручники, завдя¬ки підтримці, Вправа 6. Прочитайте подані слова. Чи єнормативним їх уживання? Відповідь обґрунтуйте. • Пошлина (русизм)- Мито; Вправа 7. Прочитайте подані синонімічні ряди. Які з форм доцільно вживати в офіційно-діловому стилі? адресат; апеляція, звернення, петиція, клопотання, скарга; відомості, Вправа 8. Запишіть словосполучення, добираючи з ду¬жок найбільш точне слово. Мотивуйте свій вибір. Вправа 9. Згрупуйте подані слова в синонімічні ряди. Обґрунтуйте можливість використання їх у ділових паперах. Вправа 10. Дайте відповіді на запитання: Що таке мовний стиль? Дайте визначення стилю. Які стилі властиві сучасній українській літературній мові? В яких підстилях та жанрах реалізуються стилі укра¬їнської мови? Які найголовніші ознаки цих стилів? Вправа 11. Прочитайте подані тексти. Визначте, до якого стилю належить кожен із них. Відповідь обґрунтуйте Назвіть найголовніші ознаки офіційно-ділового стилю. Використана література

  7. Контрольна з української мови
    7. Випишіть окремо слова з дублетним наголосом, а окремо слова, в яких наголос сприяє диференціації слів. Поясніть їх значення. Рапорт, вирок, поверх, алфавіт, заклад, розбір, заголовок, користь, відомість, батьківщина, прошу, типовий, усмішка, вигода, недарма, жалібний, білизна, характерний, артикул, атлас, тепло, віщовий, милувати, орган, тупик. 8. Підкресліть помилки у використанні слів, з’ясуйте причини таких помилок. Відредагуйте речення та словосполучення. 1. До заяви додаю мою автобіографію. 2. Необхідно постійно приймати міри щодо поліпшення обслуговування населення. 3. Внаслідок літніх пожеж народному господарству задано значних матеріальних збитків. 4. Начальник підписався на кілька періодичних видань. 5. Командир відділення обрав самий найдоцільніший варіант. 6. Термін повноважень закінчується у січні місяці 2005 року. 7. За три години часу команда прибула на пункт призначення. 8. Ми повинні взаємно допомагати один одному. 9. Прейскурант цін слід вивісити на видному місці. 10. Урочистий вечір розпочнеться о дев’ятнадцятій годині вечора. 11. Нам потрібно об’єднати воєдино свої зусилля. 12. Треба більш чіткіше формулювати питання. 13.Звільнити Петренка І.І. з посади у зв’язку з невиконанням ним своїх службових обов’язків. 14. Письменник вдало зобразив образ головного героя. 15. Роботу ми встигли зробити за чотири години часу. 16. Доповідач висловив свою власну думку. 17. У хворого були виявлені червоні плями на долонях рук. 18. Олімпійці – передовий авангард наших спортсменів. 9. Вставте пропущені букви е чи и, з’ясуйте їх правопис. Ст…хати, верес…нь, ст…повий, зал…вати, справ...дливий, кр…ниця, скр…піти, віддз...ркалювати, чов..н, квіт…нь, бл…щати, дер…во, тр…вога, гр…чаний, ор…гінальний, л…ман, кр…вий, дж…р…ло, ш…л…стіти др…жати, тр…валий, ч…р…да, здр…гатися, ч...р…вик, л…дацюга, кр…тичний, д…л…гат, л…б…диний, м…довий, тр…мтіти, хв…лястий, пр…гортати, ос...литися, дят...л, щ...б...тати, майст...р, хр...бет, експ...р...мент, тол...рантний, щ...б...тати, р...ж...сер, інт...лігенція, д...р...гент, опт...міст, к...шеня, в...т...ран, пригв...нтити, л...йт...нант, д...ржати, ан...кдот, ат...стат, ч...брець, д...с...ртація, м...тушня, еф...ктивний, ч...пуритися, ж...тон, в...л...чати, пр...з...дент, кел..х, п...с...міст, зас...нати, відт...нати. 10. Наведені власні географічні назви запишіть у родовому відмінку однини, поясніть їх правопис. Хорол, Псьол, Байкал, Єнісей, Амур; Пирятин, Миргород, Новгород, Житомир, Львів, Чернігів, Конотоп, Тернопіль, Кременчук, Гадяч, Бориспіль, Іванків, Васильків,

  8. Контрольна з української мови
    1. Розкрийте зміст понять "стиль і стилістика" 3 2. Подайте дефініцію понять, номінованих термінами: ланцюг готельний, готель, комплекс обслуговування, караван-сарай, план, форс-мажорні обставини, туристична фірма. 5 3. Виберіть правильний варіант словосполучення. 7 4. Напишіть текст довідки працівникові готелю "Мир" із вказівкою місця роботи, займаної посади, розміру заробітної плати. 8 5. Перекладіть текст українською мовою. 9 Список використаної літератури 10

  9. Контрольна з української мови
    1. Текст - структурний елемент документа 3 2. Змоделюйте у вигляді діалогу ситуацію: Керівник доручив Вам віддрукувати наказ. Але в чернетці, написаній рукою шефа, Ви бачите помилки... 9 3. Укладіть довідку про те, що Ви навчаєтесь на ... курсі ... факультету Національного університету харчових технологій, для подання до Національної бібліотеки України імені В.Вернадського. 10 4. Доберіть до поданих іншомовних слів українські відповідники. 11 3. Перекладіть українською мовою 13 Список використаної літератури 14

  10. Контрольна з української мови
    1. Історичні форми літературної мови 3 2. Граматичні категорії іменника 6 3. Однорідні члени речення та розділові знаки при них 9 Література 12

  11. Контрольна з української мови
    1. Правила правопису іншомовних прізвищ та географічних назв 3 2. Вживання апострофа 7 Список використаної літератури 9

  12. Контрольна робота з української мови 5
    Контрольна робота з української мови № 5 2 1. Прийменник як частина мови. Функція прийменника у реченні. Вживання прийменників з іменниками у відповідних відмінках. Групи прийменників за походженням. Групи прийменників за будовою. Особливості правопису похідних прийменників разом, окремо, через дефіс. 2 2. Сполучник як частина мови. Розряди сполучників. Групи за вживанням, за походженням, за будовою. Особливості творення і правопису складних та складених сполучників. 4 3. Частка як частина мови. Розряди часток. Які граматичні форми творяться за допомогою формотворчих часток? Особливості правопису часток. 5 4. Вигук як частина мови. Значення вигуків. Групи вигуків за значенням, за походженням. Написання вигуків. Розділові знаки при вигуках. 6 5. Завдання синтаксису і пунктуації. Словосполучення і речення. Підрядний та сурядний зв'язок між словами. Головне і залежне слова в словосполученні. Типи словосполучень. Способи підрядного зв'язку слів у словосполученні. 7 6. Речення як основна синтаксична одиниця. Граматична основа речення. Порядок слів у реченні. Типи речень у сучасній українській мові. 9 7. Підмет і присудок як головні члени двоскладного речення. Особливості узгодження присудка з підметом. Способи вираження підмета. Типи присудків. Способи їхнього вираження. Основні функції компонентів складеного присудка. Тире між підметом і присудком. 10 8. Односкладні речення. Граматична основа односкладного речення. Типи односкладних речень. Способи вираження головних членів односкладних речень. 11 9. Другорядні члени речення в двоскладному й односкладному реченні. 1) Означення узгоджене й неузгоджене. Прикладка як різновид означення. Способи вираження означень. Написання непоширених прикладок. 2) Додаток прямий і непрямий. Способи вираження додатків. 3) Типи обставин. Зв'язки другорядних членів речення як залежних слів з головними словами. 13 10. Просте ускладнене речення. Ускладнюючі засоби. Речення з однорідними членами. Зв'язок між однорідними членами речення. Способи поєднання однорідних членів речення між собою. Кома між однорідними членами. Узагальнюючі слова в реченнях з однорідними членами. Двокрапка і тире при узагальнюючих словах в реченнях з однорідними членами. 14

  13. Контрольна з ділової української мови
    1. Напишіть лист-запит до офіційної установи. Назвіть реквізити службових листів. 2 2. Назвіть основні правила оформлення документів. 3 3. З’ясуйте, зміст яких понять розкривають запропоновані визначення: 5 4. Прочитайте текст документа. 5 5. Зробіть переклад на українську мову. 6 6. Відредагуйте речення. 7 7. Перекладіть з російської мови. 7 8. Запишіть топоніми українською мовою. Поясніть правопис. 7 9. Перепишіть слова, вставляючи пропущені букви. 8 Література 9

  14. Контрольна робота з української мови 6
    1. Речення із звертанням. Речення зі вставними словами, словосполученнями, реченнями. 3 2. Речення з відокремленими членами. 3 3. Складне речення. 5 4. Складносурядне речення. 5 5. Складнопідрядне речення. 6 6. Складнопідрядні речення з кількома підрядними. 9 7. Безсполучникове складне речення. Типи безсполучникових складних речень 10 8. Складні речення з різними видами зв'язку. 11 9. Способи передачі чужого мовлення. 12 10. Поняття про стиль і стилістичну норму. Стилі української мови 13

  15. Контрольна робота з української мови
    1. ДОВІДКОВО-ІНФОРМАЦІЙНІ ДОКУМЕНТИ (НАУКОВА РОБОТА, РЕФЕРАТ, ТЕЗИ, КОНСПЕКТ, АДРЕСА, ТЕЛЕГРАМА). 3 2. РОЗДІЛОВІ ЗНАКИ У СКЛАДНОМУ РЕЧЕННІ. 7 3. СИСТЕМНО-ОПИСОВИЙ ПІДХІД ДО ВИВЧЕННЯ МОРФОЛОГІЇ. 9 4. КОРОТКИЙ ТЛУМАЧНИЙ СЛОВНИК ПРОФЕСІЙНИХ ТЕРМІНІВ (100-120 СЛІВ). 12 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ. 18

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам 098-404-55-82, 073-402-23-28


У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2017 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua