Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КурсоваяТема: Методи продажу товарів та їх ефективність (ID:16884)
| Размер: 80 кб. | Объем: 47 стр. | Стоимость: 130 грн. | Добавлена: 10.06.2009 |
СодержаниеВСТУП 3
1. Роздрібний продаж товарів, як складова функція комерційної діяльності торгівельного підприємства 5
2. Формування товарного асортименту у магазині ТОВ «Назва». Джерела постачання товарів 13
3. Характеристика методів продажу товарів у ТОВ «Назва» та їх ефективність 20
4. Шляхи удосконалення торгівельного обслуговування споживачів у ТОВ «Назва» 34
ВИСНОВКИ 40
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 42
ДОДАТКИ 44
Литература1. Александров Ю.Л., Терещенко Н.Н., Петрученя И.В. Экономика торгового предприятия. – К.: Основа, 2006. 2. Архипов И.А., Клишнин В.Ф. Торговое оборудование. – М.: Академия, 2000. 3. Бурмистров В.Г. Организация торговли. – М.: Академия, 1998. 4. Виноградова С.И. Основы технологии торговых процессов. – М.: Академия, 2008. 5. Гарелик М.А., Ляндман Р.Д. Организация, оборудование и технология продажи товаров. – М.: Высшая школа, 1999. 6. Голошубова Н.О. Організація торгівлі. Підручник.-К: Книга, 2007- 560 с. 7. Гребнев А.И. Экономика торгового предприятия. Учебник. – М.: Экономика, 2006. 8. Мазаракі А.А., Лігоненко Л.О., Ушакова Н.М. - Економіка торгівельного підприємства : Підручник: Навчальне видання.- К.: Хрещатик, 1999 - 800с. 9. Новиков М.Л. Организация торговли. – М.: Аспект-Пресс, 1999. 10. Организация коммерческой деятельности: справ. Пособие / С.Н. Виноградова, С.П. Гурская, О.В. Пигунова и др.; Под общ. ред. С.Н. Виноградовой. – Мн.: Высшая школа, 2000. 11. Панкратов Ф.Г., Памбухчиянц В.К. Коммерция и технология торговли. – М.: Просвещение, 2007. 12. Товароведение и организация торговли: Учеб. для нач. проф. образования / Под ред. А.Н.Неверова, Т.И.Чалых – М.: Академия, 2000. 13. Товароведение и организация торговли: Учеб. для нач. проф. образования / А.П. Новикова, Т.С. Голубкина, Н.С. Никифирова, С.А. Прокофьева. – М.: Академия,2000. 14. Товароведение и организация: Учебник / Под ред. А.Н. Неверова. – М.: Академия, 2000. 15. Торговое дело: экономика, маркетинг, организация: Учебник / Под ред. Л.А. Брагина. – М.: Академия, 2000. 16. Шуляк П.Н. Ценообразование / Учебно – практическое пособие. – М.: Информационно- практический центр «Маркетинг»,2007. 17. Щур Д.л., Труханович Л.В. Основы торговли. Розничная торговля. – Х.: Олди-Плюс, 2008. 18. Экономика предприятия: Учеб. Пособие / Л.Н. Нехорошева, Н.Б. Антонова, М.А. Зайцева и др.; Под общ. ред. Л.Н. Нехорошевой. – Мн.: Выш. Шк., 2006. 19. Экономика торговли предприятия: Методические рекомендации к выполнению курсовой работы для студентов специальностей 060800 «Экономика и управление на предприятии торговли и общественного питания» и 061400 «коммерция» (351300 торговое дело) всех форм обучения. – К.: РИО КГПУ, 2002. 20. Экономика торгового предприятия: Учебник для вузов / Под ред. А.И. Гребнева. М., 1996. Яновский А.М. Содействие продаже товара // СТИН. – 2006. – № 5. 21. Экономический анализ: Учебник для вузов / Под ред. А.Т. Гиляровской. – М.: ЮНИТИ -ДАНА, 2001.
Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. Стимулювання продажу товарів
    ВСТУП 3 1. ПОНЯТТЯ СТИМУЛЮВАННЯ ПРОДАЖУ ТОВАРІВ ТА ЙОГО МІСЦЕ В КОМПЛЕКСІ ПРОСУВАННЯ 4 1.1. Сутність стимулювання продажу товарів 4 1.2. Класифікація заходів стимулювання продукції 7 1.3. Суб’єкти процесу стимулювання 10 2. ОРГАНІЗАЦІЯ СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ ТОВАРІВ 15 2.1. Планування заходів стимулювання продажу товарів 15 2.2. Комунікативність стимулювання продажу товарів 19 2.3. Досвід компанії „AVON” у стимулюванні продажу товарів 21 3. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ СТИМУЛЮВАННЯ ПРОДАЖУ ПРОДУКЦІЇ НА РИНКУ 27 3.1. Особливості державного стимулювання продажу товарів 27 3.2. Досвід акцій зі стимулювання продажу товарів в Україні 35 ВИСНОВКИ 39 ЛІТЕРАТУРА 40-41 Метою роботи є вивчення особливостей заходів стимулювання продажу товарів для забезпечення максимального задоволення потреб вітчизняних споживачів та підвищення ефективності діяльності підприємств.

  2. Стимулювання продажу товарів
    ВСТУП 3 1. Сутність стимулювання продажу товарів та його місце в комплексі просування 5 2. Класифікація та вибір оптимальних методів стимулювання продажу товарів 11 3. Дослідження організації стимулювання продажу товарів на підприємстві ТОВ «Назва» 23 4. Оцінка ефективності стимулювання продажу товарів на підприємстві ТОВ «Назва» 32 5. Шляхи удосконалення стимулювання продажу товарів на підприємстві ТОВ «Назва» 37 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 42 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 47 ДОДАТКИ 49

  3. Організація продажу товарів для дітей
    ВСТУП 3 1. Принципи та функції продажу товарів 5 2. Види та форми організації продажу товарів для дітей 10 3. Організаційно-економічна характеристика діяльності підприємства ВАТ "Дитячий світ" 12 4. Шляхи оптимізації організації продажу товарів для дітей на даному підприємстві 26 ВИСНОВКИ 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 34 ДОДАТКИ 36

  4. Облік витрат продажу покупних товарів
    ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1. Теоретичні та методологічні основи управлінського обліку витрат виробничих діяльності 4 1.1 Економічна сутність та класифікація витрат 4 1.2 Огляд нормативної бази та літературних джерел з управлінського обліку витрат виробничої діяльності 9 1.3 Теоретичні та методологічні основи управлінського обліку витрат 11 РОЗДІЛ 2. Управлінський облік розподілу витрат на виробництво 16 2.1 Техніко-економічна характеристика господарської діяльності ВАТ "Рівненська кондитерська фабрика" 16 2.2 Організація бухгалтерського та управлінського обліку на підприємстві 18 2.3 Особливості управлінського обліку та аналізу розподілу витрат на виробництво 23 РОЗДІЛ 3. Економічний аналіз розподілу витрат на виробництво 24 3.1 Методологічні основи економічного аналізу розподілу витрат на виробництво 24 3.2 Економічний аналіз витрат на виробництво на ВАТ "Рівненська кондитерська фабрика" 32 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 35 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 37 ДОДАТОК А. Класифікація витрат на виробництво і реалізацію продукції 40 ДОДАТОК Б. Типова номенклатура статей калькуляції собівартості одиниці продукції у виробничому підприємництві 40 ДОДАТОК В. Номенклатура і зміст статей витрат на утримання і експлуатацію устаткування 41 Додаток Г. Номенклатура і зміст статей загальновиробничих витрат 42 ДОДАТОК Д. Номенклатура і зміст статей загальногосподарських витрат 43

  5. Організація продажу товарів на замовлення через пошту (на прикладі)
    Предмет: Організація та технологія торгівлі ЗМІСТ ВСТУП 3 1. Принципи та функції продажу товарів 5 2. Види та форми організації продажу товарів на замовлення через пошту 12 3. Організаційно-економічна характеристика діяльності підприємства ВАТ „Укрпошта” 19 4. Аналіз конкурентоспроможності 28 5. Шляхи оптимізації організації продажу товарів на замовлення через пошту 33 ВИСНОВКИ 38 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 41 ДОДАТКИ 44

  6. Комерційна діяльність торгового підприємства по продажу товарів і обслуговуванню покупців
    Вступ 4 1. Теоретичне обґрунтування комерційної діяльності підприємств 6 1.1. Поняття комерційної діяльності, її складові елементи 6 1.2. Принципи та функції комерційної діяльності 9 1.3. Комерційні процеси в роздрібній торгівлі, їх роль та задачі 13 1.4. Впровадження маркетингу в комерційній діяльності 17 1.5. Розвиток комерційної діяльності - вітчизняний та закордонний досвід 19 2. Характеристика торгового підприємства "Вест Лайн" 24 3. Організація роздрібного продажу продовольчих і непродовольчих товарів на торговому підприємстві 27 4. Вивчення попиту споживачів та формування товарного асортименту 31 5. Сервісне обслуговування 34 6. Шляхи поліпшення діяльності торгового підприємства 38 Висновки та пропозиції 41 Список використаної літератури 43 Додатки 45

  7. Організація продажу товарів у торгівельно-розважальному центрі (організація технології торгівлі)
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ТОРГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОРГІВЕЛЬНО-РОЗВАЖАЛЬНИХ ЦЕНТРІВ 6 1.1. Сутність торгівельно-розважальних центрів 6 1.2. Аналіз діяльності торгівельно-розважальних центрів у м. Києві 7 1.3. Сутність та класифікація методів продажу товарів 12 РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОДАЖУ ТОВАРІВ У ТОРГІВЕЛЬНО-РОЗВАЖАЛЬНОМУ ЦЕНТРІ „КАРАВАН” 20 2.1. Загальна характеристика ТРЦ „Караван” 20 2.2. Аналіз відділів та асоритменту товарів у ТРЦ „Караван” 23 2.3. Організація продажу товарів у ТРЦ „Караван” 24 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ТОРГІВЕЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТРЦ „КАРАВАН” 29 3.1. Шляхи підвищення ефективності організації продажу товарів у ТРЦ „Караван” 29 3.2. Перспективи діяльності ТРЦ „Караван” 32 ВИСНОВКИ 34 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 38 ДОДАТКИ 40

  8. Управління організації суть, методи, ефективність
    Вступ 3 1. Сутність управління організацією 5 2. Методи управління організацією 13 3. Ефективність управління та організаційні структури управління 21 Висновки 30 Література 33

  9. Підприємство як об'єкт купівлі-продажу. Вартість майна та вартість підприємства, методи їх визначення
    1. Підприємство як об'єкт купівлі-продажу. Вартість майна та вартість підприємства, методи їх визначення 3 2. Економічне регулювання та його важелі 8 Література 14

  10. Як ведеться аналітичний облік товарів в оптовій торгівлі? Первинні документи при надходженні товарів від постачальника
    1. Як ведеться аналітичний облік товарів в оптовій торгівлі? Первинні документи при надходженні товарів від постачальника. 3 2. Що відбувається при знятті товарів з реалізації у комісійній торгівлі? Первинні документи при уцінці товарів на комісії. 7 3.Особливості обліку оплати праці в будівництві. 11 4.Як обліковуються фінансові результати діяльності сільськогосподарського підприємства? 14 5. Якими первинними документами оформляється надходження квитків на автопідприємство та видача їх водіям та кондукторам. 16 6. Задача 18 Зробити бухгалтерські проведення згідно господарських операцій: - Фактична собівартість об'єкта будівництва становить 18 300 грн. - Об'єкт переданий замовнику за вартістю 36 000 грн. з ПДВ. Кошти надійшли на поточний рахунок. 7. Задача 19 Оприбуткована продукція сільського господарства за ціною 25 500 грн. і реалізована покупцю за ціною 42 000 грн з ПДВ. В кінці року фактична собівартість її складає 22 000 грн. ЛІТЕРАТУРА 20

  11. Управління асортиментом товарів основні властивості товарів
    Вступ 3 1. Економічна сутність та види товарного асортименту 5 2. Управління асортиментом товарів 10 3. Основні властивості товарів 14 Висновок 17 Список використаної літератури 18

  12. Використовуючи дані таблиці, обчисліть рівень валової рентабельності послуг та проаналізуйте вплив чистого доходу (виручки) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) та собівартості реалізованої продукції (товарів, робіт, послуг) на його зміну. Зробити висновок.
    Задача 25 Використовуючи дані таблиці, обчисліть рівень валової рентабельності послуг та проаналізуйте вплив чистого доходу (виручки) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) та собівартості реалізованої продукції (товарів, робіт, послуг) на його зміну. Зробити висновок.

  13. Тренінг продажу
    Вступ 3 1. Особливості тренінгу продажу 4 2. Види тренінгів продажу 5 Консультаційні («великі») продажі FMCG-продажі Обслуговування клієнтів Телефонні продажі 3. Мета тренінгових програм даного напрямку 8 4. Вправи до тренінгу продаж 12 Комплексна вправа «Початкова фраза про вигоду» Час проведення – 20 хвилин. Рольова гра «Встанови контакт». Час проведення – 25 хвилин. Відеоаналіз рольової гри «Встанови контакт». Час проведення – 45 хв. Мозковий штурм «Можливості для поліпшення роботи торгової точки» Час проведення – 60 хв. Фасилітація «Що необхідно з'ясувати в клієнта в ході бесіди?». Час проведення – 10 хв. Елементна вправа «Шнурування – відкриті та закриті питання». Час проведення – 20 хв. Комплексна вправа «Метод логічної воронки». Час проведення – 35 хв. Комплексна вправа «Техніки активного слухання». Час проведення – 30 хв. Висновок 16 Література 17

  14. Договір купівлі-продажу
    Вступ 3 1. Поняття, структура, правова характеристика договору купівлі-продажу. Види договорів купівлі-продажу. Правова основа кожного з цих договорів. 4 2. Істотні умови договору купівлі-продажу. Порядок їх визначення. 7 3. Форми договору купівлі-продажу. Правові наслідки недодержання передбаченої законом форми договору. 12 4. Перехід права власності на товар від продавця до покупця. Юридичне значення встановлення моменту набуття покупцем права власності на товар. 18 5. Права покупця в разі надходження від продавця товару в кількості, більшій чи меншій, ніж передбачено договором. 20 6. Гарантії належної якості товару. Право покупця в разі продажу товару неналежної якості. 22 Висновок 25 Список використаної літератури 25

  15. Договір купівлі-продажу
    Вступ 3 1. Поняття договору купівлі-продажу і його правове регулювання 4 2. Істотні умови договору 8 3. Права та обов'язки сторін 16 4. Окремі види договору купівлі-продажу 25 Висновки 29 Використана література 31

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам 098-404-55-82, 073-402-23-28


У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2017 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua