Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КонтрольнаяТема: Організація обслуговування харчування в туристичних та готельних комплексах (ID:17436)
| Размер: 205 кб. | Объем: 16 стр. | Стоимость: 50 грн. | Добавлена: 21.08.2009 |
Содержание
1. Що таке культура застілля? 3
2. Отримання та підготовка посуди, приборів, столової білизни для обслуговування відвідувачів: основні прийоми та особливості 6
3. Яка техніка безпеки у роботі офіціантів? 8
4. Порядок подачі закусок, блюд та напоїв у закладах харчуванні 10
5. Правила поведінки у закладах харчування 12
6. Які існують схеми обов'язкової сертифікації готельних послуг 13
Список використаної літератури: 16

Литература1. Агафонова Л. Г., Агафонова О. Є. Туризм, готельне господарство і ресторанний бізнес: ціноутворення, конкуренція, державне регулювання: Навч. посібник. – К: Знання, 2002 – 358 с. 2. Агєєва О. А., Акуленок Д. Н., Васильєв Н. М., Васянін Ю. Л., Жукова М. А. Туризм і готельне господарство: Підручник. – М.: Екмос, 2004. – 400 с. 3. Архіпов В. В. Організація ресторанного господарства: Навч. посібник. – К:ЦУЛ, 2007 . – 280 с. 4. Бородіна В.В. Ресторанно-готельний бізнес: Облік, податки, маркетинг, менеджмент. – М.: Книжковий світ, 2003. – 165 с. 5. Пуцентейло П. Р. Економіка і організація туристично-готельного підприємства: Навч. посібник. –К: ЦУЛ, 2007. – 344 с. 6. Шматько Л. П. Туризм та готельне господарство. –М: Март, 2007. – 346 с.
Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. Організація обслуговування в готелях і туристичних комплексах
    1. Форми управління готелями в світі та в Україні. 3 2. Служби обслуговування в готелі. 7 Анкета готелю ХХХ 11 Список використаної літератури 15

  2. Шляхи підвищення культури обслуговування в готельних комплексах (на прикладі готелю Києва)
    ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ЯКОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ В ІНДУСТРІЇ ТУРИЗМУ 4 1.1. Загальні аспекти технології надання туристичних послуг 4 1.2. Культура обслуговування туристів в готельному підприємстві 9 2. ДОСЛІДЖЕННЯ КУЛЬТУРИ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ ... 20 2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства 20 2.2. Аналіз механізму надання готельних послуг 26 3. ПРОБЛЕМИ ТА ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ КУЛЬТУРИ ОБСЛУГОВУВАННЯ В ІНДУСТРІЇ ТУРИЗМУ 35 3.1. Проблеми вітчизняних підприємств готельного господарства 35 3.2. Напрямки вдосконалення механізму обслуговування на підприємстві 39 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 44 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 46 ДОДАТКИ 49

  3. ТЕХНОЛОГІЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ В ТУРИСТИЧНИХ КОМПЛЕКСАХ
    1. Структура туризму виходячи з системного підходу. 3 2. Проаналізуйте основні форми туризму організації харчування туристів в польоті. 3 3. Роль туристських ресурсів в туризмі. 8 4. Основні туристські центри та їх насиченість туристськими об'єктами 9 5. Педагогічні основи туризму як засобу освіти і виховання. 12 6. Пріоритети розвитку туризму в Україні. 14 Список використаних джерел 17

  4. Організація спортивно-рекреаційних приміщень при готельних комплексах
    Вступ 1. Загальна характеристика організаційної та господарської діяльності підприємства 6 2. Організація приміщень спортивно-рекреаційного обслуговування в підприємстві готельного господарства 10 2. 1. Організація спортивно - рекреаційних приміщень на прикладі туристичного комплексу “Ялта” 21 3. Удосконалення організації приміщень спортивно- рекреаційних приміщень при готельних комплексах 25 Висновки 32 Використана література: 33 Додатки 34

  5. Організація надання послуг з виготовлення кулінарної продукції та кондитерських виробів в закладах ресторанного господарства при готельно-туристичних комплексах
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖУВАНОЇ ТЕМИ 5 1.1. Організація роботи закладів ресторанного господарства при готельно-туристичних комслексах 5 1.2. Особливості обслуговування туристів в ресторанах при готельно-туристичних комплексах 7 1.3. Обслуговування туристів в ресторанах при готельно-туристичних комплексах 10 РОЗДІЛ ІІ. ХАРАКТЕРИСТИКА ДОСЛІДЖУВАНОГО ПІДПРИЄМСТВА 13 2.1. Коротка характеристика ресторану 13 2.2. Економічні показники ресторану 19 РОЗДІЛ ІІІ. АНАЛІЗ РОБОТИ ДОСЛІДЖУВАНОГО ПІДПРИЄМСТВА ПО ВИЗНАЧЕНІЙ ТЕМІ КУРСОВОЇ РОБОТИ 22 3.1. Організація надання послуг з виготовлення кулінарної продукції та кондитерських виробів 22 3.2. Аналіз організації роботи кулінарного цеху в досліджуваному ресторані 30 РОЗДІЛ ІV. РЕЗЕРВИ ВДОСКОНАЛЕННЯ РОБОТИ ДОСЛІДЖУВАНОГО ПІДПРИЄМСТВА 33 4.1. Напрямки обслуговування туристів в ресторані „Назва” готелі „Назва” 33 4.2. Технологія впровадження пропозицій 41 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 45 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 51 ДОДАТКИ 53

  6. Сертифікація готельних та туристичних послуг в готелі
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. СУЧАСНИЙ СТАН МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ ЗАСОБІВ РОЗМІЩЕННЯ М. КИЄВА 6 1.1. Сутність підприємств розміщення 6 1.2. Тенденції розвитку готельного господарства України 10 1.3. Сучасний стан розвитку матеріально-технічної бази готельного господарства м. Києва 17 РОЗДІЛ 2. ПРАВИЛА ОБОВ’ЯЗКОВОЇ СЕРТИФІКАЦІЇ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ В УКРАЇНІ 21 2.1. Коротка характеристика системи „зірок” 21 2.2. Правила здійснення сертифікації готелів 22 2.3. Порядок проведення робіт із сертиівкації готелю 25 РОЗДІЛ 3. ГАРМОНІЗАЦІЯ КРИТЕРІЇВ ГОТЕЛЬНОЇ КЛАСИФІКАЦІЇ. ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ ДО ЗАСОБІВ РОЗМІЩЕННЯ РІЗНИХ КАТЕГОРІЙ 30 3.1. Гармонізація критеріїв готельної класифікації 30 3.2. Загальні вимоги до засобів розміщення різних категорій 32 ВИСНОВКИ 39 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 41 ДОДАТКИ 43

  7. Організація активних форм туризму. Організація харчування у туристському поході. Водно-соляний режим
    Організація харчування у туристському поході. Водно-соляний режим Література

  8. Організація роботи міжнародних готельних ланцюгів
    Вступ 3 Розділ І. Теоретичні основи організації роботи міжнародних готельних ланцюгів 5 1.1. Сутність і види об’єднань готельних підприємств та їх особливості в готельному бізнесі 5 1.2. Організаційний та економічний механізм створення і функціонування готельних мереж 12 Розділ ІІ. Організація обслуговування проживаючих в готелі «Назва» 20 2.1. Загальна характеристика готелю 20 2.2. Дослідження організації процесу надання послуг готелю «Назва» 23 2.3. Інноваційні форми обслуговування готелю «Назва» 31 Розділ ІІІ. Контроль якості в готелі «Назва» 37 Висновки 41 Список використаних джерел: 42

  9. Контрольна робота з предмету організація роботи в готельних і туркомплексах
    1.Перспективи розвитку клубних готелей (готелей клубного типу) в Україні 3 2. Проблеми діяльності клубних готелів в Україні та шляхи їх вирішення (на прикладі готелю "Назва") 25 3. Список використаної літератури і джерел 35

  10. Організація послуг розміщення в готельних підприємствах Русь і Турист
    Описання послуг розміщення в готелях Русь і Турист

  11. контрольна робота з предмету організація роботи в готельних і туркомплексах
    1.Перспективи розвитку клубних готелей (готелей клубного типу) в Україні 3 2. Проблеми діяльності клубних готелів в Україні та шляхи їх вирішення (на прикладі готелю "Назва") 18 3. Список використаної літератури і джерел 31

  12. Організація послуг харчування
    1. Фактори що визначають рівень науково технічної підготовки виробничих процесів (ДСТУ ІСО 9004-2-96) 3 2. Особливості організації послуг харчування у мобільних засобах розміщення 6 3. Назвіть оснвні види нормативно технологічних документів що регламентують організацію виробничих процесів послуг харчування 8 Список використаної літератури 17

  13. Організація послуг харчування
    1. Основні напрямки науково-технічного прогресу в ресторанному господарстві 2 2. Правила обов'язкової сертифікації послуг харчування 4 3. Визначте типові технологічні операції в процесі сервісного обслуговування 17 Література 20

  14. Організація послуг харчування
    1. Стратегія та концепція розвитку ресторанного господарства 3 2. Методи оцінки кулінарної продукції (ГОСТ 30390-95) 6 3. Виявити визначальні аспекти при виборі операційних систем виробництва продукції 11 Список використаної літератури 16 Додатки 17

  15. Організація харчування туристів в Ізраїлі
    Вступ 3 Розділ І. Етнічні особливості народу Ізраїлю 6 1.1. Національні та етнічні особливості народу Ізраїлю 6 1.2. Характеристика та аналіз туристичного потоку в Україні туристів Ізраїлю 9 Розділ ІІ. Особливості харчування туристів Ізраїлю в Україні 13 2.1. Національні смаки і особливості національного харчування туристів Ізраїлю 13 2.2. Національна українська кухня, як база для харчування туристів Ізраїлю 15 2.3. Національна українська кухня, як предмет туристичного інтересу і пропозиції в туристів Ізраїлю 18 2.4. Організація харчування туристів Ізраїлю в Києві підприємствами громадського харчування 20 Висновки і пропозиції 27 Список використаної літератури 28 Додатки 29

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам 098-404-55-82, 073-402-23-28


У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2017 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua