Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КонтрольнаяТема: Запропонувати можливі стратегії розвитку для туристичної компанії, розкрити їх зміст (ID:17518)
| Размер: 37 кб. | Объем: 12 стр. | Стоимость: 40 грн. | Добавлена: 21.08.2009 |
СодержаниеЗапропонувати можливі стратегії розвитку для туристичної компанії, розкрити їх зміст
Список використаних джерел:
Литература1. Дмитриев М.Н., Забаева М.Н. Экономика и предпринимательство в социально-культурном сервисе и туризме. Учебник. – М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2006. – 399 с. 2. Запесоцкий А. С. Стратегический маркетинг в туризме. Теория и практика. - СПб.: СПбГУП, 2003. - 352 с. 3. Ильина Е.Н. Туроперейтинг: стратегия и финансы: Учебник. – М.: Финансы и статистика, 2002. – 192 с. 4. Квартальнов В.А. Стратегический менеджмент в туризме: Современный опыт управления. - М.: Финансы и статистика, 1999.- 496 с. 5. Моисеева Н.К. Стратегическое управление туристской фирмой. – М.: Финансы и статистика, 2007. - 208 с. 6. Морозова Н.С. Реклама в соціально-культурном сервисе и туризме: ученик для студ. высш. учеб. заведений / Н.С. Морозова, М.А. Морозов – 4-е изд, стер. – М.: Издательский центр «Академия», 2008. – 288 с. 7. Наумова С. А. Экономика и предпринимательство в социально-культурном сервисе и туризме: Учеб. пособие. – Томск: Изд. ТПУ, 2003. – 127 с. 8. Чудновский А. Д. Управление индустрией туризма : учебное пособие. - 2-е изд. / А.Д. Чудновский, М.А. Жукова, B.C. Сенин. - М.: КНОРУС, 2005. -448 с.
Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. Стратегії розвитку компанії
    Зміст 2 1. Елементи стратегії компанії 3 2. Види стратегій, що розробляються фірмою 6 3. Аналіз стратегії що впроваджує підприємство. 9 Висновок 16 Використана література 17

  2. Стратегії розвитку компанії
    ВСТУП 3 1. Сутність та основні характеристики стратегії 4 2. Стратегії розвитку компанії 9 ВИСНОВКИ 20 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 21

  3. Що корисного можна запропонувати для України з Шведської моделі державного регулювання економіки?
    Що корисного можна запропонувати для України з Шведської моделі державного регулювання економіки? Література

  4. Аналіз та зміст структури нормативного документа (розкрити будь-який стандарт Україні за планом)
    1. Позначення та назва стандарту? ДСТУ 3768:2009 Пшениця. Технічні умови. 2. Хто є розробником стандартів? 3. Коли стандарт набув чинності в Україні? 4. Назвати основні розділи та додатки 5. Сфера застосування стандарту 6. Проаналізувати стисло змістову частину стандарту Список використаних джерел

  5. Зміст корекційно-педагогічної роботи в закладах для дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ І ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА 5 1.1. ВИЗНАЧЕННЯ ТА ПРИЧИНИ ВИНИКНЕННЯ ЗАТРИМКИ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ 5 1.2. КОРЕКЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНА РОБОТА З ДІТЬМИ З ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ 7 1.3. ГРА – ЯК, ВИД КОРЕКЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРОГРАМИ ДЛЯ ДІТЕЙ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ 11 ВИСНОВОК ДО ПЕРШОГО РОЗДІЛУ 16 РОЗДІЛ ІІ ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА 17 ХІД КОРЕКЦІЙНОЇ ПРОГРАМИ 20 ВИСНОВОК ДО ДРУГОГО РОЗДІЛУ 27 ВИСНОВОК 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 31

  6. Стиль і дизайн у готелі Розкрити зміст поняття “інтер’єрний дизайн”
    1. Розкрити зміст поняття “інтер’єрний дизайн” 3 2. Тенденції введення кольору в інтер’єр готелю. Чинники, які впливають на вибір кольору. Психологічний ефект впливу кольору на комфорт перебування в приміщенні. 6 3. Навести приклади композиційних рішень торгових залів в готелі. Запропонувати варіанти колористичних композицій торгових залів, описати меблювання таких приміщень, запропонувати декоративне оздоблення. 17 Література 20

  7. Зміст та критичний аналіз теорем добробуту, що були розроблені А.Лорнером, О. Ланге, К. Ерроу та оцінка їх значення для розвитку сучасної теорії добробуту
    Вступ 3 1. Економіка добробуту 3 2. Внесок в теорію добробуту А. Лернера, О.Ланге та К. Ерроу 6 Висновки 15 Література 17

  8. Практичне завдання - Розробка стратегії транснаціональної компанії на зовнішніх ринках
    Практичне завдання “Розробка стратегії транснаціональної компанії на зовнішніх ринках” Наприкінці ХХ століття на світовому ринку з’явився новий вантажний автомобіль марки “Ford”, у виробництві якого брали участь декілька країн. Його кабіна виготовляється в Європі, шасі – у Північній Америці, дизельний двигун - у корпорації, яка виробляє сільськогосподарські машини (Бразилія). Кінцеве складання відбувається в Бразилії. Перша партія автомобілів середньої вантажопідйомності націлена на ринки Бразилії та Північної Америки. Компанія має можливості для виробництва 4 тис. автомобілів за рік. Кабіну нового автомобіля, яка виробляється в Європі, буде переобладнано на базі моделі “Ford”, компоненти кабіни будуть надходити з Великої Британії до Бразилії для складання нових машин. Однак через високі транспортні витрати в Європі та митний тариф на постачання подібних товарів в ЄС – 14%, навряд чи нові вантажівки швидко з’являться на ринках Європи. Тому компанія “Ford” зацікавлена у розробці нової експортної програми, націленої на ринки Азії. Оскільки попит на вантажні автомобілі збільшується у багатьох країнах світу, компанія успішно випроваджує свій проект. При цьому, за попередніми розрахунками, вона має можливості зменшити витрати завдяки ефективному розміщенню виробництва окремих вузлів автомобіля на заводах інших країн, зокрема тих, що розвиваються. Ці вироби мають відповідати єдиним міжнародним стандартам. Для певної реалізації проекту компанії “Ford” потрібно вісім років. У перші п’ять років на будівництво нових заводів і налагодження виробництва планується витратити понад 1 млрд. дол. США, що складає 25% загального бюджету. За період 1995 – 2000рр. частка “Ford” на західноєвропейському ринку зменшилась з 7 до 6% (по вантажних автомобілях). Але компанія завдяки своїм заводам у Великій Британії планує розширити свою частку в Європі, особливо по вантажівках середньої та високої вантажопідйомності, для чого планує на британські підприємства направити 70% капіталовкладень. Додаткова інформація Показники діяльності компанії «Ford» серед 100 найбільших фірм та банків світу (млн. дол.) Місце компанії за розміром доходів Доходи Прибутки Активи Власний капітал Кількість зайнятих, тис. чол.. 7 128439 5308 219354 21659 337 Сумарні економічні показники автомобільної галузі світу (млн. дол.) Місце галузі за показни¬ками про¬відних компаній Кількість фірм Доходи Прибутки Активи Власний капітал Кількість зайнятих, тис. чол.. 2 26 971825 20433 122846 222060 3328 Компанія “Ford” посідає 2 місце серед 500 найбільших компаній світу за розміром прибутку, 9 – за кількістю зайнятих. Завдання 1. Проаналізувати місце компанії “Ford” на світовому ринку. 2. Визначити вид глобальної стратегії, яку використовує фірма, проаналізувати його. 3. Визначити типи товарних стратегій, які використовуються, запропонувати найбільш доцільні для привабливих цільових ринків. 4. на прикладі компанії “Ford” визначити головні складові транснаціонального маркетингу, розробити структуру експортної програми.

  9. Зміст і методи оцінки ефективності компанії
    Зміст і методи оцінки ефективності компанії 2 Література 9

  10. Управління собівартістю послуг і цінами на підприємстві сфери туризму (на прикладі туристичної компанії)
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ СОБІВАРТІСТЮ ПОСЛУГ І ЦІНАМИ НА ПІДПРИЄМСТВІ СФЕРИ ТУРИЗМУ 8 1.1. Сутність та основні характеристики собівартості туристичних послуг 8 1.2. Управління собівартістю туристичних послуг 12 1.3. Характеристика цінової політики в туризмі 21 РОЗДІЛ 2. УПРАВЛІННЯ СОБІВАРТІСТЮ ПОСЛУГ І ЦІНАМИ НА БАЗІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «Назва» 34 2.1. Організаційно-економічна характеристика туристичного підприємства 34 2.2. Цінова політика ТОВ «Назва» 53 2.3. Аналіз формування собівартості туристичних послуг на прикладі деяких турпродуктів 59 РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ СОБІВАРТІСТЮ ПОСЛУГ І ЦІНАМИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «Назва» 66 3.1. Оцінка факторів, що вплинули на калькуляцію собівартості туристичних послуг 66 3.2. Шляхи зниження собівартості туристичних послуг ТОВ «Назва» 70 3.3. Перегляд цінової політики підприємства 76 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 85 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 91 ДОДАТКИ 97

  11. Особливості стану розвитку туристичної галузі Мексики: сучасний стан і перспективи розвитку
    1. Основні етапи розвитку мексиканського туризму 1 2. Туристичне районування країни 3 3. Аналіз туристичного ринку, перспективи розвитку Мексики 4 Висновок 10 Список використаних джерел 12 Додатки 13

  12. Конфлікт як позитивний фактор розвитку персоналу компанії
    Вступ 3 1. Сучасні погляди на конфлікт. Позитивні та негативні наслідки конфліктів 4 2. Види конфліктів та їх особливості 7 3. Модель процесу конфлікту 10 4. Методи вирішення конфліктів 12 Висновок 18 Література 19

  13. Підготовка кадрів для туристичної галузі
    ВСТУП 3 1. ХАРАКТЕРИСТИКА РОЗВИТКУ ТУРИЗМУ У НЕЗАЛЕЖНІЙ УКРАЇНІ, ЯК ПІДҐРУНТЯ СТАНОВЛЕННЯ СИСТЕМИ ТУРИСТИЧНОЇ ОСВІТИ 5 1.1. Розвиток туристичної інфраструктури 5 1.2. Динаміка туристичних потоків 11 2. СТАНОВЛЕННЯ СИСТЕМИ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ ДЛЯ ТУР ГАЛУЗІ 15 2.1. Особливості підготовки кадрів туризму за радянської доби 15 2.2. Динаміка чисельності навчальних закладів, зайнятих підготовкою фахівців для туризму в регіонах України 16 3. ЗМІСТ ОСВІТИ 21 3.1. Спеціалізація туристичної освіти 21 3.2. Порівняльний аналіз системи підготовки кадрів в Україні та країнах заходу 24 3.3. Туристична освіта в Україні та Болонський процес 28 ВИСНОВКИ 32 ЛІТЕРАТУРА 36 Додаток А 38 Додаток Б 41 Додаток В 44

  14. Формування стратегії розвитку підприємства
    В роботі багато графічного матеріалу Вступ 4 1. Теоретичні основи поняття стратегії розвитку підприємства 7 1.1. Історичний розвиток поняття „стратегія підприємства” 7 1.2. Стратегічний набір 11 1.3. Етапи формування стратегії підприємства та її види 13 2. Аналіз типових стратегій розвитку та підходи стратегічного планування 20 2.1. Аналіз типових стратегій розвитку підприємства 20 2.2. Аналіз моделей стратегічного планування 28 3. Вдосконалення формування стратегічних програм підприємства 34 3.1. Удосконалення процесу стратегічного планування 34 3.2. Матричні структури як спосіб формалізації стратегії розвитку підприємства 39 Висновки 44 Список використаної літератури 45

  15. Контрольна з міжнародної стратегії економічного розвитку
    Вступ 3 1. Аналіз ефективності імпорту обладнання для української промисловості 4 2. Теоретико-методологічні основи механізму розвитку галузі промисловості 8 3. ТОВ “Компанія ВІМ” на ринку хлібопекарського обладнання України 17 Висновки 20 Література 22 Додаток. Зразки продукції, які пропонує ТОВ “Компанія ВІМ” 24

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам 098-404-55-82, 073-402-23-28


У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2017 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua