Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КурсоваяТема: Формування собівартості туристичних послуг (ID:18102)
| Размер: 170 кб. | Объем: 73 стр. | Стоимость: 200 грн. | Добавлена: 21.08.2009 |
Содержаниекурсова - бакалавр

ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ СОБІВАРТОСТІ ПОСЛУГ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 7
1.1. Сутність та основні характеристики собівартості туристичних послуг 7
1.2. Основні складові формування собівартості туристичних послуг 11
1.3. Методи розрахунку собівартості туристичних послуг 15
РОЗДІЛ 2. ФОРМУВАННЯ СОБІВАРТОСТІ ПОСЛУГ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «Назва» 21
2.1. Організаційно-економічна характеристика туристичного підприємства 21
2.2. Динаміка витрат туристичного підприємства ТОВ «Назва» 36
2.3. Аналіз формування собівартості туристичних послуг на прикладі деяких турпродуктів 40
РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ СОБІВАРТІСТЮ ПОСЛУГ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «Назва» 49
3.1. Оцінка факторів, що вплинули на калькуляцію собівартості туристичних послуг 49
3.2. Шляхи зниження собівартості туристичних послуг ТОВ «Назва» 54
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 61
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 65
ДОДАТКИ 68-73
Литература1. Закон № 168 - Закон України "Про податок на додану вартість" від 03.04.97 р. № 168/97-ВР. 2. Закон № 334 - Закон України "Про оподаткування прибутку підприємств" від 28.12.94 р. № 334/94-ВР. 3. Закон про бухоблік - Закон України "Про бухгалтерський облік і фінансову звітність в Україні" № 996 - XIV від 16.07.1999 р. 4. Закон № 324 - Закон України "Про туризм" від 15.09.95 р. № 324/95-ВР. 5. Закон № 2026 - Закон України "Про курорти" від 05.10.2000 р. № 2026-ІП. 6. Методичні рекомендації № 23 - наказ Державного комітету України по туризму № 23 від 04.06. 1999 року "Про затвердження Методичних рекомендацій щодо обліку витрат, які входять до собівартості туристичного продукту та порядок формування фінансових результатів, що враховуються при оподаткуванні прибутку суб’єктів туристичної діяльності" 7. Постанова № 728 - "Про заходи подальшого розвитку туризму", затверджена постановою КМУ від 29.04.99 р. № 728. 8. Указ № 127 - Указ Президента України "Про підтримку розвитку туризму в України" від 02.03.2001 р. № 127/2001. 9. Автоматизація управління турфірмами // Турбізнес. – 2005. – № 8. 10. Агєєва О.А. Витрати турфірм: склад, порядок обліку й розподілу. – К.: Либідь. – 2006. 11. Агєєва О.А. Туристські фірми. – К.: МАУП. – 2005. 12. Арефьев В.Е. Туризм на Германии: предпосылки развития и проблемы полезности / В.Е. Арефьев, А.В. Чудов. – К.: Знання. – 2005. 13. Баздырева Т.Л. Болгария / Т.Л. Баздырева // Туризм Украины. – 2005. – №4. 14. Бочарова Н.И. Организация оздоровительного отдыха / Н.И. Бочарова, О.Г.Тихонова. – М.: Академия, 2001. 15. Брагін Д.Ю. Організація відпочинку. – К.: МАУП. – 2005. 16. Васильєв Д.А. Маркетингове управління туристським підприємством. – К.: РНМК. – 2005. 17. Васильєв Д.А. Удосконалювання системи внутрішньофірмового управління туристським підприємством. – К.: КНУ ім. Т.Шевченка. – 2004. 18. Власова М.В. Стратегічне управління діяльністю туристської фірми в умовах конкурентного середовища. – К.: Либідь. – 2006. 19. Германия: путеводитель / под ред. И.Т.Васькина. – К.: Либідь. – 2006. 20. Германия: путеводитель / под ред. С.В. Чесновицкой. – К: Знание, 2005. 21. Гольдін А.А. Конкурентоспроможність туристської фірми: зміст, методи оцінки, стратегія забезпечення. – К.: Либідь. – 2005. 22. Дем’яненко С.Р. Основи планування туристської фірми. – К.: Либідь. – 2004. 23. Дороги, які ми вибираємо, або про стратегію перспективного розвитку турфірми // Туризм: практика, проблеми, перспективи. – 2006. – № 3. 24. Жукова М.А. Індустрія туризму: менеджмент організації. – К.: РНМК. – 2004. 25. Кваліфікаційні вимоги (професійні стандарти) до основних посад працівників туристської індустрії // Туризм: економіка й облік. – 2004. – № 6. 26. Король С. Класифікація витрат у системі управління основною діяльністю готелю. // Вісн. Київ. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2002. - № 2. - с. 82-91. 27. Лушников А.Т. Туризм в Болгарии: теория и практика / А.Т. Лушников // Туризм Украины. – 2005 – №11. 28. Малюхин М.А. В мире турбизнеса / М.А. Малюхин // Змеиногорский Вестник. – 2004. – №1. 29. Менеджмент туризма. Туризм как вид деятельности. – М.: Финансы и статистика, 2005. 30. Моісєєва Н.К. Стратегічне управління туристською фірмою. – К.: Знання. – 2005. 31. Сенин В.С. Организация международного туризма / В.С. Сенин. – М.: Финансы и статистика, 1999. 32. Сметанко О.В. Класифікація витрат та їхній облік в організаціях, що займаються туристичною діяльністю // Схід. - 2002. - № 3(46). - С.19-25 33. Сметанко О.В. Організація проведення автоматизованого аудиту та основні положення методики аудиту витрат з використанням комп’ютерних технологій // Схід. - 2003. - №1(51). - С.50-56. 34. Турбізнес учора, сьогодні, завтра // Туризм: практика, проблеми, перспективи. – 2006. – № 3. 35. Туристська діяльність // Аудит і оподатковування. – 2002. – № 12.
Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. Формування собівартості туристичних послуг (бакалавр)
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ СОБІВАРТОСТІ ПОСЛУГ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 7 1.1. Сутність та основні характеристики собівартості туристичних послуг 7 1.2. Основні складові формування собівартості туристичних послуг 12 1.3. Методи розрахунку собівартості туристичних послуг 18 РОЗДІЛ 2. ФОРМУВАННЯ СОБІВАРТОСТІ ПОСЛУГ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «НАЗВА» 30 2.1. Організаційно-економічна характеристика туристичного підприємства 30 2.2. Динаміка витрат туристичного підприємства ТОВ «Назва» 33 2.3. Аналіз формування собівартості туристичних послуг на прикладі деяких турпродуктів 36 РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ СОБІВАРТІСТЮ ПОСЛУГ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «НАЗВА» 44 3.1. Оцінка факторів, що вплинули на калькуляцію собівартості туристичних послуг 44 3.2. Шляхи зниження собівартості туристичних послуг ТОВ «Назва» 51 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 59 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 63 ДОДАТКИ 66

  2. Формування маркетингової стратегії виходу українських туристичних компаній на європейський ринок туристичних послуг
    Вступ 3 Розділ 1. Передумови виходу туристичних компаній на європейський ринок 6 1.1. Особливості та фактори розвитку індустрії туризму в Європі та Україні 6 1.2. Характеристика кон'юнктури туристичного ринку Європи 15 1.3. Використання концепції стратегічного управління в індустрії туризму 25 Розділ II. Основні напрямки стратегії українських компаній на європейському ринку туристичних послуг 32 2.1. Дослідження європейського ринку туристичних послуг 32 2.2. Аналіз цільових ринків та вибір стратегії захвату 36 2.3. Вибір маркетингової стратегії 41 2.4. План стратегічного маркетингу ТОВ „Тур-сервіс” 46 2.5. Оцінка та контроль виконання маркетингового плану 65 Розділ III. Шляхи підвищення ефективності маркетингової стратегії підприємства ТОВ „Тур-сервіс” 68 3.1. Впровадження системи підтримки продаж 68 3.2. Прогнозування попиту та забезпечення конкурентоспроможності 73 3.3. Використання сучасних інформаційних технологій в просуванні турпродукту на європейському ринку 89 Висновок 96 Список використаної літератури 100 Додатки 107

  3. Використовуючи дані таблиці, обчисліть рівень валової рентабельності послуг та проаналізуйте вплив чистого доходу (виручки) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) та собівартості реалізованої продукції (товарів, робіт, послуг) на його зміну. Зробити висновок.
    Задача 25 Використовуючи дані таблиці, обчисліть рівень валової рентабельності послуг та проаналізуйте вплив чистого доходу (виручки) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) та собівартості реалізованої продукції (товарів, робіт, послуг) на його зміну. Зробити висновок.

  4. Аналіз собівартості продукції (робіт, послуг)
    Вступ Розділ 1. Економічна суть та методологія визначення собівартості продукції підприємства. Розділ 2. Аналіз собівартості виробництва продукції ПП “Пекур” 2.1 Інформаційно-організаційна модель аналізу собівартості продукції. 2.2 техніко-економічна характеристика підприємства. 2.3 аналіз динаміки виконан¬ня плану за показни¬ками собівартості продукції 2.4 аналіз собівартості за калькуляційними статтями витрат 2.6 Факторний аналіз витрат на одну гривню товарної продукції Розділ 3. Шляхи зниження собівартості продукції Висновки та пропозиції Список використаних джерел Додатки

  5. АНАЛІЗ ТА ПЛАНУВАННЯ СОБІВАРТОСТІ ОСНОВНИХ ПОСЛУГ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА
    Вступ 2 1.Сутність і завдання функції організації виробництва послуг у сфері готельного бізнесу. 6 2. Планування собівартості основних послуг готельного господарства 12 3. Аналіз собівартості основних послуг готельного господарства. 30 Висновок 36 ЛІТЕРАТУРА 39

  6. Методи калькулювання собівартості продукції (робіт, послуг) на підприємстві
    Вступ 3 1. Калькулювання собівартості продукції 6 1.1. Собівартість та завдання калькулювання собівартості продукції 6 1.2. Види собівартості 10 2. Методи калькулювання собівартості продукції (робіт, послуг) на підприємстві ТОВ „Назва” 18 2.1. Методи обліку затрат на виробництво 18 2.2. Позамовний метод обліку затрат 22 2.2. Попередільний метод обліку затрат 25 2.3. Попроцесний метод обліку затрат 27 2.4. Характеристика підприємства та організація управлінського виробничого обліку ТОВ „Назва” 27 3. Калькулювання собівартості продукції на підприємстві ТОВ „Назва” 36 3.1. Процес обліку витрат і калькулювання собівартості продукції на підприємстві ТОВ „Назва” 36 3.2. Порядок застосування позамовного методу калькулювання собівартості продукції 42 Висновок 46 Список використаної літератури. 50 Додатки 53

  7. Дослідження формування собівартості продукції в умовах переходу до ринкової економіки (бакалавр)
    Вступ 3 1. Теоретико методологічні основи зниження собівартості продукції 5 1.1 Сутність собівартості продукції 5 1.2 Калькуляція собівартості та кошторис витрат 9 1.3. Витрати виробництва та їх класифікація 16 2. Аналіз собівартості продукції ЗАТ «Чексіл» 26 2.1 Стан розвитку легкої промисловості в Україні 26 2.2. Фінансово-економічна характеристика підприємства 34 2.3 Особливості калькулювання собівартості продукції на ЗАТ “назва” 38 2.4 Аналіз факторів, які впливають на рівень витрат на одиницю товарної продукції 43 3. Зниження собівартості продукції ЗАТ «Чексіл» 53 Висновки 59 Список використаної літератури 62 Додатки 68-73

  8. Формування ціни продукції на основі повної та часткової собівартості. Бюджетування на підприємстві
    1. Формування ціни продукції на основі повної та часткової собівартості. 3 1.1. Поняття ціни продукції на основі повної собівартості 3 1.1. Ціна продукції на основі часткової собівартості 7 2. Бюджетування на підприємстві. 11 2.1 Поняття та необхідність бюджетування на підприємстві 11 2.2 Бюджетування як інструмент управління розвитком роботи підприємств 13 Список використаної літератури 16

  9. Ринок туристичних послуг
    Вступ 3 1. Характеристика сучасного стану ринку туристичних послуг 4 2. Сегментування ринку 9 3. Маркетинговий комплекс для цільового ринку 18 4. Шляхи диференціації послуг 20 5. Стандарт обслуговування 23 Висновки 23 Література 24

  10. Конкурентоспроможність туристичних продуктів (послуг) на ринку
    1.Конкурентоспроможність туристичних продуктів (послуг) на ринку 3 2.Принципи стратегічної доцільності дострокових управлінських рішень 9 3. Аналіз та оцінювання ризику. Методи кількісного та якісного оцінювання ризику 11 Задача 24 Вимагає чіткого визначення та розв'язання аналітико-розрахункової задачі з поясненням. (Оцінюється за трибальною системою) Стратегічним планом розвитку підприємства на наступний рік визначено, що його товарні запаси становитимуть на 1 січня - 120 млн. грн., на 1 квітня - 150 млн. грн., на 1 липня - 200 млн. грн.., на 1 жовтня -250 млн. грн., на 1 січня наступного року - 235 млн. грн. Оборот має бути 3500 млн. грн. Необхідно визначити оборотність засобів, вкладених у товарні запаси у днях і кількості оборотів. ЛІТЕРАТУРА 26

  11. Конкурентоспроможність туристичних продуктів (послуг) на ринку
    1.Конкурентоспроможність туристичних продуктів (послуг) на ринку 3 2.Принципи стратегічної доцільності дострокових управлінських рішень 9 3. Аналіз та оцінювання ризику. Методи кількісного та якісного оцінювання ризику 11 Задача 24 Вимагає чіткого визначення та розв'язання аналітико-розрахункової задачі з поясненням. (Оцінюється за трибальною системою) Стратегічним планом розвитку підприємства на наступний рік визначено, що його товарні запаси становитимуть на 1 січня - 120 млн. грн., на 1 квітня - 150 млн. грн., на 1 липня - 200 млн. грн.., на 1 жовтня -250 млн. грн., на 1 січня наступного року - 235 млн. грн. Оборот має бути 3500 млн. грн. Необхідно визначити оборотність засобів, вкладених у товарні запаси у днях і кількості оборотів. ЛІТЕРАТУРА 26

  12. Страхування міжнародних туристичних послуг
    Вступ 3 1. Поняття та особливості страхування туристичних послуг 4 2. Основні форми страхового обслуговування туристів 6 Висновки 8 Список використаної літератури 9

  13. Вибір постачальника туристичних послуг
    Вступ 3 1. Шляхи вибору постачальника 3 2. Вибір постачальника транспортних послуг для туристичної фірми 9 Висновок 16 Література 17

  14. Конкурентоспроможність туристичних продуктів (послуг) на ринку
    1.Конкурентоспроможність туристичних продуктів (послуг) на ринку 3 2.Принципи стратегічної доцільності дострокових управлінських рішень 9 3. Аналіз та оцінювання ризику. Методи кількісного та якісного оцінювання ризику 11 Задача 24 Вимагає чіткого визначення та розв'язання аналітико-розрахункової задачі з поясненням. (Оцінюється за трибальною системою) Стратегічним планом розвитку підприємства на наступний рік визначено, що його товарні запаси становитимуть на 1 січня - 120 млн. грн., на 1 квітня - 150 млн. грн., на 1 липня - 200 млн. грн.., на 1 жовтня -250 млн. грн., на 1 січня наступного року - 235 млн. грн. Оборот має бути 3500 млн. грн. Необхідно визначити оборотність засобів, вкладених у товарні запаси у днях і кількості оборотів. ЛІТЕРАТУРА 26

  15. УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ
    ЗМІСТ 0 ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ПОНЯТТЯ МЕНЕДЖМЕНТУ СИСТЕМИ ЯКОСТІ 6 1.1. Суть та поняття якості 6 1.2. Значення стандартизації та сертифікації 18 1.3. Менеджмент системи якості 30 2. АНАЛІЗ СИСТЕМИ МЕНЕДЖМЕНТУ ЯКОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ 46 2.1. Загальна характеристика підприємства 46 2.2. Аналіз системи управління якістю 52 3. УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ СИСТЕМОЮ ЯКОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ 61 3.1. Характеристика систем управління якістю підприємств даної галузі 61 3.2. Шляхи удосконалення менеджменту якості на підприємстві 76 ВИСНОВОК 90 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 98 ДОДАТКИ 107

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам 098-404-55-82, 073-402-23-28


У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2017 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua