Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КурсоваяТема: Професія психолога в сучасному світі (ID:18122)
| Размер: 41 кб. | Объем: 34 стр. | Стоимость: 120 грн. | Добавлена: 21.08.2009 |
СодержаниеВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ДОСЛІДЖЕННЯ ОСНОВ ПРОФЕСІЇ ПСИХОЛОГА 5
1.1. Класифікація професії на місце у ній професії психолога 5
1.2. Розвиток професії психолога 8
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ПРОФЕСІЇ ПСИХОЛОГА В СУЧАСНОМУ СВІТІ 14
2.1. Характеристика професії психолога 14
2.2. Принципи професійної діяльності психолога 17
2.3. Освіта майбутнього психолога 22
РОЗДІЛ 3. ОСНОВНІ ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ ПРОФЕСІЇ ПСИХОЛОГА 25
3.1. Переваги професії психолога 25
3.2. Недоліки професії психолога 26
ВИСНОВКИ 28
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 32

Литература1. Бадалова М.В. Ментальный опыт психологов: к постановке проблемы профессионального интеллекта/ М.В. Бадалова //Практична психологія та соціальна робота. - 2006. - № 11. - C. 18-23. 2. Бадалова М.В. Моральные суждения будущих психологов : поиск специфического/ М.В. Бадалова, О. А. Кондрашихина //Практична психологія та соціальна робота. - 2008. - № 3. - C. 22-28. 3. Блинова О.Є. Зміст і організація професійної підготовки практичного психолога/ О.Є.Блинова //Практична психологія та соціальна робота. - 2001. - № 8. - C. 46-47. 4. Дмитренко А.К. Мотиваційні та світоглядні аспекти вибору професії психолога/ А.К.Дмитренко //Практична психологія та соціальна робота. - 2002. - № 4. - C. 31-33. 5. Иванников В.А. Проблемы подготовки психологов/ В.А. Иванников //Вопросы психологии. - 2006. - № 1. - C. 48-52. 6. Кваліфікований психолог потрібен завжди //Персонал плюс. - 2008. - 20-26 березня. - C. 13. 7. Коломінський Н.Л. Методологічні засади професійної підготовки практичного психолога/ Н.Л. Коломінський //Практична психологія та соціальна робота. - 2003. - № 4. - C. 12-13. 8. Мартинюк І.А. Тренінг творчих якостей психолога/ І.А. Мартинюк //Обдарована дитина. - 2005. - № 1. - C. 32-42. 9. Профессиональная рефлексия практических психологов: опыт изучения/ М.В.Бадалова //Практична психологія та соціальна робота. - 2002. - № 4. - C. 28-30. 10. Радчук Г. Підготовка особистості майбутніх практичних психологів/ Г. Радчук //Практична психологія та соціальна робота. - 2003. - № 4. - C. 18-20. 11. Радчук Г.К. Організація практики у системі професійної підготовки психологів/ Г.К. Радчук //Практична психологія та соціальна робота. - 2006. - № 8. - C. 65-74. 12. Родина О.Н. Предпосылки успеха в труде психолога/ О.Н.Родина //Вестник Московского университета. - 2000. - № 4: Сер.14 Психология. - C. 55-65. 13. Самоукина Н.В. Работа социального психолога в банковской системе/ Н.В.Самоукина //Вопросы психологии. - 1997. - № 4. - C. 48-57. 14. Сарженко И.В. Программа "психологические основы выбора профессии"/ И.В. Сарженко //Практична психологія та соціальна робота. - 2003. - № 2-3. - C. 64-65. 15. Сидоренко О. Психолог сьогодні: штрихи до соціально-психологічного портрету/ О. Сидоренко //Вісник. - 2008. - № 1. - C. 141-142. 16. Скрипко Л. Проблемы адаптации психологов в учреждениях образования/ Л. Скрипко //Практична психологія та соціальна робота. - 2002. - № 5. - C. 56-59. 17. Тимощук И. Г. Специфика формирования морально-этической ответственности психолога-практика/ И. Г. Тимощук //Практична психологія та соціальна робота. - 2004. - № 7. - C. 9-15. 18. Титаренко Т.М. Життєві домагання і професійне становлення особистості практичного психолога/ Т.М. Титаренко //Практична психологія та соціальна робота. - 2003. - № 4. - C. 21-23. 19. Ткаченко А. Профессиональная подготовка практических психологов/ А. Ткаченко //Персонал. - 2003. - № 6. - C. 62-65. 20. Украинская ассоциация профессиональных психологов //Вопросы психологии. - 1997. - № 4. - C. 155. 21. Фурман А. Наука і практика у роботі психолога, соціолога: між правдою і лукавством/ Анатолій Фурман //Психологія і суспільство. - 2004. - № 4. - C. 7-12. 22. Черній Е.В. Профессиональная идентичность практического психолога/ Е.В.Черній //Практична психологія та соціальна робота. - 2000. - № 8. - C. 36-39. 23. Чунихина Л.В. Формирование способности к эмоциональной саморегуляции у будущих практических психологов в процессе профессиональной подготовки/ Л.В. Чунихина //Практична психологія та соціальна робота. - 2004. - № 5. - C. 27-29. 24. Я-концепція як складова професійної самосвідомості психологів/ Тетяна Іванова //Соціальна психологія. - 2004. - № 1. - C. 134-139. 25. http://www.maup.com.ua/news/news.php?idn=739 26. http://www.personal-plus.net/312/4574.html 27. http://www.maup.com.ua/news/news.php?idn=934 28. http://www.slv.com.ua/darom/psixolog/061.html 29. http://www.paracels.ru/statyi/statyi05.html 30. http://visualfreak.com/?item_id=4824
Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. Основні задачі практичного психолога в сучасному спорті
    Вступ 3 1. Суть професійної діяльності психолога в спорті. 4 2. Вимоги до психолога в січаному спорті. 7 3. Загальна характеристика професійної діяльності психолога у спорті вищих досягнень 10 Висновок 21 Літератури 23

  2. Православ’я в сучасному світі
    Вступ 3 1. Модернізм сучасного православ'я. 4 2. Православна молодь і проблеми сучасного церковного життя 5 3. Православ'я та екуменічні перспективи сучасності 9 Висновок 19 Список використаної літератури 20

  3. ЗАКОРДОННЕ УКРАЇНСТВО У СУЧАСНОМУ СВІТІ
    Вступ 3 1. Закордонне українство як частина українського етносу 7 1.1. Причини та наслідки української еміграції 7 1.2. Джерела та етапи формування української діаспори 15 1.3. Типологія основних закордонних поселень українців 19 2. Українські поселення на Далекому Сході як історичний та етнокультурний феномен 23 2.1. Громадсько-політичне життя українців на Далекому Сході 23 2.2. Етнокультурні процеси серед українців на Далекому Сході 29 2.3. Відродження організованого громадського життя українців на Далекому Сході в пострадянській Росії 32 3. Проблеми і перспективи закордонного українства у сучасному світі 34 3.1. Етнос і діаспора 34 3.2. Державна політика України стосовно української діаспори 39 Висновок 46 Література 52

  4. Республіка у стародавньому та сучасному світі
    Вступ 3 1. Республіка як форма правління 6 1.1. Види форм державного правління та їх характеристика 6 1.3. Республіки як наслідки буржуазних революцій 20 1.4. Республіки сучасності та їх характеристика 22 2. Форма республіканського державного правління як основа конституційного ладу сучасних держав 25 2.1. Основні риси парламентської і президентської республіки 25 2.2. Загальна характеристика держави зі змішаною формою республіканського правління 27 3. Політична реформа в Україні як розвиток республіканської форми правління 29 3.1. Види демократичних режимів у пострадянському просторі 29 3.2. Характеристика політичного режиму України 32 Висновки 34 Список використаних джерел 37

  5. РЕЛІГІЯ І ЦЕРКВА В СУЧАСНОМУ СВІТІ
    1. Всесвітні релігійні об'єднання (спілки, братства, конгреси) та їхня роль у світовій політиці і культурі 3 2. Екуменічний рух в сучасному християнському світі 6 3. Релігійна інтеграція та релігійний синкретизм як ознака сучасності 7 4. Релігії "нового віку" та їх поширення серед сучасної молоді 10 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 13

  6. Особливості сімї, шлюбу у сучасному світі
    Вступ 3 1. Поняття шлюбу та сім’ї 4 1. 1. Типи шлюбів 4 1.2. Сім’я 6 2. Сім’я у сучасному суспільстві 10 2.1. Тип родини в сучасному суспільстві 10 2.2. Сучасна українська сім’я 11 Висновки 15 Література: 16

  7. Тендеції розвитку сім’ї в сучасному світі
    Вступ 3 Соціальні фактори кризи сучасної сім’ї та проблеми психологічної оптимізації шлюбних відносин 4 Психологічний аспект вибору шлюбного партнера у сучасних умовах 8 Готовність молоді до шлюбних відносин у наш час 11 Міжособистісні стосунки у сучасній сім’ї 17 Стан сімейних відносин в Україні 20 Висновок 24 Література 25

  8. Тероризм в сучасному світі. Антитерористична кампанія США
    1. ЗАГАЛЬНИЙ ОГЛЯД ПРОБЛЕМИ. 3 2. ІСТОРИЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ. 4 3. ПОТОЧНА СИТУАЦІЯ. ПОЗИЦІЇ СТОРІН. 6 4. ПОЗИТИВНІ ФАКТОРИ ДЛЯ РОЗВИТКУ ПОДІЙ. 8 5. НЕГАТИВНІ ФАКТОРИ ДЛЯ РОЗВИТКУ ПОДІЙ. 10 6. АНАЛОГІЧНІ СИТУАЦІЇ У СВІТІ (ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ) 12 7. КЛЮЧОВІ ФАКТОРИ, ЯКІ ВИЗНАЧАЮТЬ РОЗВИТОК ПОДІЙ НА ПЕРСПЕКТИВУ. 14 8. ПРОГНОЗИ НА ПЕРСПЕКТИВУ 16 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ. 18

  9. Вазємодія національних та міжнародних правових систем в сучасному світі
    Вступ 2 1. Національні правові системи та їх взаємодія 3 2. Міжнародні правові системи та їх співвідношення з національними 7 Висновок 12 Список використаної літератури: 13

  10. Дитина як жертва насильства в сучасному світі (провести експеримент на дошкільниках, діти 5-6 років)
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ НАСИЛЬСТВА НАД ДІТЬМИ 5 1.1. Насильство над дитиною як соціально-психологічна проблема 5 1.2. Класифікація видів насильства 13 1.3. Наслідки жорстокого поводження з дітьми 15 Висновок до І розділу 24 РОЗДІЛ ІІ. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ З ВИЯВЛЕННЯ ДІТЕЙ, ЯКІ ПІДДАВАЛИСЯ НАСИЛЬСТВУ В СІМ'Ї 26 2.1. Опис методик дослідження 26 2.2. Аналіз і інтерпретація отриманих результатів 27 2.3. План дій вихователя в ситуації здійснення насильства над дитиною 30 Висновок до ІІ розділу 32 ВИСНОВКИ 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 35 ДОДАТКИ 38 Додаток А. Класифікація насильства за В.П. Степяном 38 Додаток Б. Результати діагностики за методикою «Карта спостережень» Д. Стотта 39

  11. Професія і ми: хто кого обирає
    Професія і ми: хто кого обирає Список використаної літератури

  12. Професійна етика психолога
    Вступ 3 1. Моральні якості практичного психолога 4 2. Етичні проблеми в роботі психолога 8 3. Основні принципи роботи практичного психолога 10 4. Етичні стандарти психолога 13 Висновок 18 Список використаної літератури 19

  13. ДІЯЛЬНІСТЬ І ПРОФЕСІОНАЛІЗМ ПСИХОЛОГА
    ВСТУП 3 1. ПРОФЕСІЙНО ВАЖЛИВІ ЯКОСТІ ДЛЯ ПСИХОЛОГА 4 2. ОСНОВНІ ФОРМИ РОБОТИ ПСИХОЛОГА 8 3. ПРИНЦИПИ ДІЯЛЬНОСТІ ПСИХОЛОГА (на прикладі психодіагностики) 17 ВИСНОВКИ 21 ДОДАТКИ 23 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 24

  14. Робота психолога у позашкільних закладах
    ВСТУП 3 1. Перелік типів позашкільних навчальних закладів 5 2. Роль психологічної служби в системі роботи позашкільного навчального закладу 6 3. Психологічний вплив позашкільних закладів на особистість дитини 9 4. Напрями роботи психолога в позашкільних закладах 10 5. Позашкільна організація діяльності психологічних служб 13 ВИСНОВОК 17 Література 18

  15. Питання до держіспиту психолога білети
    1. Сутність і зміст політичних конфліктів. Суб'єкти політичного конфлікту 6 2. Місце політичного конфлікту серед інших соціальних конфліктів. Стадії політичного конфлікту 7 3. Соціальні функції політичного конфлікту. Класифікація політичних конфліктів, їхня характеристика 8 4. Взаємодія держави й громадянського суспільства в попередженні деструктивності конфліктів 9 5. Протиріччя інтересів як фундаментальна причина конфліктів 10 6. Об'єктивні фактори виникнення конфліктів 11 7. Особистісні фактори виникнення конфліктів 12 8. Форми вираження, структура й функції соціального конфлікту 13 9. Пропаганда як соціально-психологічний феномен 14 10. Форми й технології інформаційно-психологічного впливу пропаганди 15 11. Контрпропаганда як психологічний засіб посилення й нейтралізації інформаційно-пропагандистського впливу 16 12. Політичне маніпулювання: поняття, зміст, історія 17 13. Тактика проведення виборчої кампанії й формування іміджу 18 14. Теледебати як виборча технологія 19 15. Чутки як засіб інформаційно-психологічної протидії 20 16. Використання Інтернет у виборчих кампаніях 21 17. Роль психолога в політичній кампанії: завдання й можливості 22 18. Типологія політичного лідера 23 19. Відмінності між психологічними й інформаційними війнами 24 20. Природа етносу. Етногенез українців 25 21. Мова як етнокультура цілісність та універсальна система символів етнічного буття народу 26 22. Проблеми міжконфесійних конфліктів 27 23. Національна ідея як чинник формування особистості та виховання громадянської позиції 28 24. Сучасна українська еліта та її роль у політиці націотворчих процесів 29 25. Міжетнічні конфлікти: проблеми, передбачення та шляхи розв’язання 30 26. Психосексуальний розвиток і статева соціалізація особистості 31 27. Типологія особистості в залежності від її еротичних особливостей за З.Фрейдом 32 28. Вплив індивідуально-психологічних особливостей особистості на її сексуальність 33 29. Мотивоутворення сексуальної поведінки 34 30. Культура як детермінанта розвитку людської сексуальності 35 31. Психосексуальні типи та їх вплив на сексуальну поведінку 36 32. Поняття та класифікація сексуальної дисгармонії 37 33. Поняття творчості та творчого мислення 38 34. Фази творчого процесу й етапи внутрішнього плану дії 39 35. Здібності й особистісні якості (інтелектуальна активність, мотиваційна напруженість, сенситивність) як компоненти структури периферичної ланки творчості 40 36. Проблема несвідомого у вивченні творчої діяльності 41 37. Проблема свідомості й психологія творчості 42 38. Соціальні й особистісні фактори в розвитку творчої обдарованості 43 39. Психологічна структура й принципи розвитку творчої обдарованості 44 40. Сенситивні етапи в розвитку творчої обдарованості 45 41. Соціальні й психологічні бар'єри в розвитку й реалізації творчої обдарованості 46 42. Структура та етапи психологічного дослідження 47 43. Методологія психологічного дослідження 48 44. Методи та методики психологічного дослідження 49 45. Поняття про психологічну залежність та адиктивну поведінку: загальна характеристика 50 46. Психологічні чинники формування адиктивної поведінки 51 47. Загальна характеристика співзалежностей 52 48. Психологічні передумови формування адиктивної поведінки в особистості на різних вікових стадіях 53 49. Програма «12 кроків» у подолання алкогольної залежності 54 50. Патогенетична психотерапія алкоголізму 55 51. Психоаналітичні моделі психотерапії та психокорекції при різних видах адикції 56 52. Когнітивно-поведінкова модель психотерапії алкоголізму та наркоманій 57 53. Екзистенційно-гуманістичні моделі психотерапії та психокорекції при подоланні аддикції 58 54. Місце та роль психолога в організації (фірмі): зовнішня та внутрішня позиції психолога 59 55. Функції психолога в організації: експертна, консультаційна, просвітницька. Напрями роботи психолога в організації 60 56. Американська класична школа організаційної психології: теорія 61 Ф. Тейлора, теорія Г. Емерсона 61 57. Американська соціально-психологічна школа: теорія „людських ставлень” Е. Мейо 62 58. Японська школа в організаційній психології 63 59. Основні завдання, напрями та специфіка роботи HR-менеджера (психолога по роботі з персоналом) 64 60. Етапи проведення відбору персоналу 65 61. Методи відбору персоналу (інтерв’ю, опитувальники, анкетування, психометричні тести, вправи для оцінок) 66 62. Методи та етапи найму персоналу 67 63. Поняття „ассесмент”, „компетенції”, „центри оцінки” в відборі та оцінці персоналу 68 64. Специфіка викладання психології у закладах загальної середньої освіти, вищих навчальних закладах, закладах післядипломної освіти, освіти дорослих 69 65. Поняття про дидактичні закономірності навчального процесу у викладанні дисципліни, їх об’єктивний та суб’єктивний характер. Дидактичні принципи навчання 70 66. Нормативно - правова база організації навчального процесу у вищій школі 71 67. Навчальні плани та програми 72 68. Науково-методичне забезпечення навчального процесу з психології 73 69. Лекція як форма організації і метод навчання. Завдання, переваги і недоліки лекційного викладання 74 70. Види семінарських занять: просемінари, семінари, спецсемінари, наукові студентські семінари, методика їх проведення 75 71. Групові та ігрові методи навчання дорослих у викладанні психології 76 72. Специфіка управління в різних соціальних сферах (бізнес, виробництво, освіта, культура, наука тощо) 77 73. Змiст та структура психологiчної готовностi керiвникiв до управлiння 78 74. Природа та структура стилю керiвництва управлiнського персоналу. Психологiчнi особливостi основних стилів керiвництва 79 75. Професiйна деформацiя особистостi працiвникiв організацій, причини виникнення та умови попередження 80 76. Мотивацiя дiяльностi працiвникiв як фактор ефективностi управлiння 81 77. Роль психологiчного клiмату колективу в забезпеченнi ефективностi управлiння. Психологiчний аналiз факторiв, якi впливають на формування психологiчного клiмату в організаціях 82 78. Типи та причини виникнення конфлiктiв в організаціях. Функцiї конфлiктiв в процесi управлiння організаціями. Структура та динамiка конфлiктiв, якi виникають в організаціях 83 79. Клінічний психоаналіз. Сучасні базові психоаналітичні теорії 84 80. Теорія Фройда (тріб-теорія). Поняття Ід, его, супер-его 85 81. Принцип задоволення і принцип реальності 86 82. Характеристики зрілої особистості 87 83. Формування психологічних захисних механізмів. Поділ психічних захистів на примітивні (первинні) та зрілі (вторинні) 88 84. Селф-психологія, теорія нарцисизму (Когут, Менцос). Поняття нарцистичного гомеостазу 89 85. Етапи становлення самооцінки людини. Варіанти порушення самооцінки 90 86. Психоаналітична діагностика і терапія. Психоаналітична процедура. Психоаналітична ситуація. 91 87. Терапевтичний альянс. Опір. Види опорів. Перенос, контрперенос 92 88. Психоаналітична діагностика особистості. Психоаналітичне первинне інтерв’ю. Основні питання аналітичної бесіди 93 89. Висновки психотерапевта, варіанти ведення терапії, прогноз. Заключення терапевтичного контракту. Рамкові умови терапії 94 90. Рівні та типи організації особистості. Психотичний рівень функціонування. Межовий рівень функціонування. Нарцистичний рівень функціонування. Невротичний рівень функціонування 95

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- курьером в любом удобном для вас месте (г. Киев)

- в офисе ул. Драйзера 6 (097-087-31-72), См. схему проезда
- в офисе м. Дорогожичи (097-087-31-72)
- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам (044)592-56-57, 097-087-31-72, 093-674-76-89
- Skype: diplomna1


Наши телефоны
По индивидуальным заказам и готовым работам с сайта
(044) 592-56-57, 097-087-31-72, 093-674-76-89, Skype: diplomna1


При заказе on-line, diplomna@ukr.net скидка 10%!
У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или оплатить картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.


Наши цены на новые заказы
Материал под заказ:
  • для написания вами контрольных работ - 7-10 грн. за страницу,
  • для написания вами курсовых работ - от 12 грн. за страницу,
  • для написания вами дипломных работ - от 20 грн.,
  • для решения вами задач - от 30 грн.


  • На сайте выложена база нового материала 2014 года!


    Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора 097-087-31-72, Skype: diplomna1. Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте, или забрать в офисе



    Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.


    Для вашего удобства появился наш новый проект, посвященный образовательному консалтингу: специализация туризм reftur.org.ua!

    О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
    Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua