Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
ДипломТема: Збагачення знань дітей старшого дошкільного віку про тваринний світ засобами словесних методів (ID:18163)
| Размер: 238 кб. | Объем: 132 стр. | Стоимость: 240 грн. | Добавлена: 21.08.2009 |
СодержаниеВСТУП 3
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОБЛЕМИ ЗБАГАЧЕННЯ ЗНАНЬ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ПРО ТВАРИННИЙ СВІТ В ПРОЦЕСІ ВИКОРИСТАННЯ СЛОВЕСНИХ МЕТОДІВ 9
1.1. Роль природи в розумовому розвитку дошкільників 9
1.2. Використання словесних методів в процесі ознайомлення дітей з тваринним світом 23
1.3. Аналіз сучасних програм і практики роботи дошкільних навчальних закладів 45
ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ І 56
РОЗДІЛ ІІ. ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА З ПРОБЛЕМИ ЗБАГАЧЕННЯ ЗНАНЬ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ПРО ТВАРИННИЙ СВІТ В ПРОЦЕСІ ВИКОРИСТАННЯ СЛОВЕСНИХ МЕТОДІВ 58
2.1. Наявний рівень знань дітей старшого дошкільного віку про тваринний світ до початку дослідної роботи 58
2.2. Система роботи по збагаченню знань дітей старшого дошкільного віку про тваринний світ в процесі використання словесних методів 72
2.3. Вплив словесних методів на збагачення знань дітей старшого дошкільного віку про тваринний світ 76
ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ ІІ 85
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ 87
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 90
ДОДАТКИ 97-132

Литература 1. Базовий компонент дошкільної освіти в Україні // Дошкільне виховання. – 1999. – № 1. – С. 6-19. 2. Дитина. Програма виховання дітей дошкільного віку /наук. кер. автор. колективу Кононко О.Л. – К., Освіта, 1993. – 270с. 3. Малятко. Програма виховання дітей дошкільного віку. – К.:Педагогічна думка, 1999. – 286 с. 4. Аквилева Г.Н., Клепинина З.А. Методика преподавания естествознания в начальных классах. – М.: Педагогика, 2001. 5. Аквилева Г.Н., Постникова Е.А., Суворова Г.Ф. Преподавание природоведения в малокомплектной школе: Пособие для учителя. – М.: Просвещение, 1987. – 96с. 6. Андреев А.А. Применение телекоммуникаций в учебном процессе. М.: - 1998. 7. Бабанский Ю.К. Оптимизация процесса обучения. Ростов-на-Дону, - 1972. 8. Бахарева А.С. Игра на уроках природоведения: Метод. пособие. – Ш.: изд. Шадринского пединститута, 1999. 9. Бєлєнька Г. Змалку ближче до природи / Г. Бєлєнька. - С.7-9. 10. Богініч О. Оздоровчу ідеологію - в життя малят / О. Богініч. - С.7-9. 11. Богініч О.Л., Бєлєнька Г.В. Природа і рух. - К.: Кобза, 2003. – 190 с. 12. Буре Р. С. "Нравственно-трудовое воспитание детей в детском саду", Москва, "Просвещение", 1987 г. 13. Буре Р. С., Година Г. Н., "Учите детей трудиться", Москва, "Просвещение", 1983 г. 14. Вересов Н. Мы – земляне. Програма по экологическому воспитанию старших дошкольников. //Дошкольное воспитание. – 1994. – №12. – С.23-32. 15. Вересов Н., "Основы гуманитарного подхода к экологическому воспитанию старших дошкольников", // "Дошкольное воспитание", 1995 г. 16. Веретенникова С. А. "Ознакомление дошкольников с природой", Москва, "Просвещение", 1993 г. 17. Виноградова Н. Ф. "Умственное воспитание детей в процессе ознакомления с природой"., Москва, "Просвещение", 1978 г. 18. Виноградова Н.Ф. Окружающий мир. Методич. рекомендации. – М.: Педагогика, 2004. 19. Возрастная и педагогическая психология, под ред. А.В. Петровского. М.: - 1973. 20. Выготский Л.С. Игра и ее роль в психическом развитии ребенка // Вопросы к психологии. – №6. – 1966. 21. Гончар О.Д. Підвищення ефективності викладання зоології.- К.: Рад. шк.., 1975.- 103 с. 22. Горощенко В.П. Хрестоматия по природоведению. Пособие для учителей. – М.: Просвещение, 1979. 23. Градобоева Т. "Создание экологической тропы и методики работы с ней". // "Дошкольное воспитание", № 1, 1993 г. 24. Давыдов В.В. Проблемы развивающего обучения. – М.: Педагогика, 1986. 25. Дерябо С. Д., Ясвин В. А. "Методики диагностики и коррекции в экологическом воспитании", Москва, 1995г. 26. Дерябо С. Д., Ясвин В. А. "Природа: объект или субъект отношений личности", Москва, "Школа здоровья", 1995 г., т. 1,2. 27. Дмитриев Ю.Д. , Пожарицкая Н. М., "Твоя Красная книга.", Москва, "Молодая гвардия", 1986 г. 28. Жуковская Р. Н. и др. "Родной край: пособие для воспитателей детского сада"/Под ред. Козловой С. А., Москва, "Просвещение", 1985 г. 29. Занимательное азбуковедение. Книга для учителя. – М.: Просвещение, 2001. 30. Игра как средство обучения младших школьников: Метод. пособие. – Н.: НПК, 2004. 31. Игры - обучение, тренинг, досуг / под ред. В.В. Петрусинского. – М.: Новая школа, 2004. 32. Игры и загадки на уроках природоведения: Метод. пособие. – СПб.: Питер, 2005. 33. Ильченко В.Р, Гуз К.Ж. Образовательная модель «Логика природы». Технология интеграции содержания естественно-научного образования. – М.: Народное образование, 2003. – 240 с. 34. Кавтарадзе Д. Н. "Природа: от охраны к заботе?" // "Знание -сила", 1993 г., №3. 35. Калуська Л.В. Дивокрай. Вибрані дидактико-методичні матеріали у 2-х книгах для працівників дошкільних закладів. Книга друга. - Тернопіль: Мандрівець, 2004. 36. Карабельников В.А. Краски природы. – М., Просвещение, 1999. 37. Карпова Е.В. Дидактические игры в начальной школе: Попул. пособие для родит. и педагогов. – Я.: Академия развития, 1999. 38. Клепинина З.А. Я и мир вокруг. - М.: Ассоциация ХХІ век, 2000. 39. Колягин Ю.М., Авдеева Т.К. Еще раз о занимательности в обучении младших школьников // Начальная школа. – №9-10. – 2002. 40. Копейкіна О. Оглядова інформація про діючі державні, регіональні, авторські, варіативні програми виховання і навчання дітей дошкільного віку. //Дитячий садок. – 2002. – Жовтень, – № 40 (184), – С. 17. 41. Костюк Г.С. Развитие и воспитание.// Общие основы педагогики. Под ред. Королева Ф.Ф. 42. Коцун Б.Б., Коцун Л.О. Основи натуралістичної роботи: робоча навчальна програма,- Луцьк.: "Вежа", 2002.- 26 с. 43. Краткий психологический словарь. // Под ред. А.В. Петровского, М.Г. Ярошевского. М.: Политиздат. - 1985. – 431 с. 44. Кузьмина Н.В. Способности, одаренность, талант учителя. М.: - 1985. 45. Лисенко Н.В. Екологічне виховання дошкільників. - К.: Вища школа, 1993. 46. Литвин С.Д. Психологические закономерности формирования дидактических способностей. Автореф. дисс. канд. психол. наук. М.: 1987. – 24 с. 47. Лихачев Б.Т. "Экология личности" , // "Педагогика", №2, 1993 г. 48. Лучич М.В. Детям о природе. - М.: Просвещение, 1989. 49. Мазурина А.Ф. Наблюдения и труд детей в природе М., Просвещение, 1976. 50. Методика ознакомления детей с природой /под ред. Саморуковой П.Г./ М., Просвещение, 1984. 51. Мир природы и ребенок (Методика экологического воспитания дошкольников): Учебное пособие для пед.уч. по специальности «Дошкольное образование» / Л.А. Каменева, Н.Н. Яришева Н.Ф. Методика ознайомлення дітей з природою. - К.: Вища школа, 1993. 52. Мифтакова Л.Н. Игры и игровые задачи на уроках природоведения // Начальная школа. – №9. – 2003. 53. Нечаева В. Г. "Воспитание дошкольника в труде", Москва, "Просвещение", 1983 г. 54. Никишов А.И. Зоологический уголок живой природы // Биология в школе, 1974.- №11.- С.28-31. 55. Николаева С. Н "Создание условий для экологического воспитания детей", Москва, "Новая школа", 1993 г. 56. Николаева С. Н. "Место игры в экологическом воспитании дошкольников". Пособие для специалистов по дошкольному воспитанию., Москва, "Новая школа", 1996 г. 57. Николаева С. Н. "Формирование начал экологической культуры", // "Дошкольное воспитание", 1994 г., №7. 58. Николаева С. Ню "Программа "Юный эколог""// "Дошкольное воспитание", №9, 1994 г. 59. Николаева С.Н. Юный еколог. – М.: Мозаика-синтез, 2002. – 128 с. 60. Нога Г.С. Наблюдения и опыты по зоологии: Пособие для учителя. М.: Просвещение, 1979.- 187 с. 61. Оконь В. Основы проблемного обучения. М.:- 1968. 62. Онегов А. Школа юннатов.- М.: Дет.л-ра, 1990.- 270 с. 63. Пакулова В.М., Кузнецова В.И. Методика исследования природоведения. – М.: Просвещение, 2000. 64. Плавильщиков Н.Н. Юным любителям природы. – М.: Педагогика, 1975. 65. Плешаков А.А. Природоведение в 1,2,3,4 кл. Метод. рекомендации к учебникам. – М.: Просвещение, 2004. 66. Присяжнюк Н. Особливості роботи у класі-комплекті // Початкова школа. – 1999. – №2. – С.34-36. 67. Пучинина О.А. Игра «В мир за знаниями» // Начальная школа. – №2. – 2006. 68. Русова С.Ф. Нова школа / Зб. Вибрані педагогічні твори. – К.: Освіта, 1996, – С. 207-218. 69. Рутцова Н.С. Кроссворды на уроках природоведения // Начальная школа. – №6. – 2004. 70. Рыжова Н. А. "Наш дом - природа", // "Дошкольное воспитание", 1994 г., №7. 71. Рыжова Н. А., Тычина Ю. Н. "Что такое экология?" Методическое пособие по экологическому воспитанию и образованию дошкольников", Тамбов, ИПКРО, 1993 г. 72. Рыжова Н.А. Экологическое образование в детском саду. – М.: Карапуз, 2001. – С. 26. 73. Савченко О.Я., Суворова Г.Ф. Навчально-виховний процес у малокомплектній школі: посібник для вихователя. – 2-ге вид. – К.: Радянська школа, 1988. – 232 с. – (Б-ка вихователя початкових класів). 74. Саморукова П. Г. "Как знакомить дошкольников с природой", Москва, "Просвещение", 1983 г. 75. Сапронова Д.Д. Использование занимательных материалов на уроке природоведения // Начальная школа. – №7-8. – 2004. 76. Серебряковский А.С. Биологические прогулки.-М., 1983.- С.127-167. 77. Смирнова О.М. Дифференцированный подход в обучении природоведению. Метод. рекомендации в помощь учителю нач. школы. – М., Новая школа, 1997. 78. Сосновский И.П., Коренева В.И. Уголок природы в школе: Книга для учителя.- М.: Просвещение, 1986.- 112 с. 79. Стрезикозин В.П. Урок в сельской малокомплектной школе. – М.: Просвещение, 1972. – 80 с. 80. Тихомиров О.К. Психология мышление. М.: - 1997. 81. Трайтак Д.И. Как сделать интересной внеклассную работу по биологии: Пособие для учителей. – М.: Просвещение, 1979.- 145 с. 82. Шпиця В. Навчаю у малокомплектній // Початкова школа. - 2000. – № 10. – С. 22-24. 83. Эльконин Д.Б. Психология игры. – М.: Просвещение, 1978. 84. Ядешко В. И., Сахина В. А."Дошкольная педагогика",Москва, "Просвещение",1978 г. 85. Ясвин В. А., Дерябо С. Д. "Методика проведения эколого-психологического тренинга", // "Школа здоровья", №2, 1995 г. 86. Яришева Н.Ф. Методика ознайомлення дітей з природою. - К.: Вища школа, 1993.
Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. Закріплювання та систематизація знань дітей старшого дошкільного віку засобами дидактичних ігор
    Вступ 3 1. Дидактичні ігри, як засіб систематизації знань. 6 1.1 Дидактичні ігри в педагогіці. 6 1. 2 Особливості впливу дидактичних ігор на дошкільників. 11 2. Особисте дослідження в сфері впливу дидактичних ігор на дітей старшого дошкільного віку. 20 2.1. Практичнее дослідження впливу дидактичних ігор на старших дошкільників. 20 2.2. Висновки дослідження. 26 Висновок 29 Перелік використаної літератури 31

  2. ФОРМУВАННЯ ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
    Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи формування діалогічного мовлення дітей дошкільного віку в ігровій діяльності 7 1.1. Психологічні й лінгвістичні особливості діалогічного мовлення дітей дошкільного віку 7 1.2. Навчання діалогічного мовлення як проблема дошкільної лінгводидактики 17 1.3. Особливості використання дидактичних та сюжетно-рольових ігор у розвитку діалогічного мовлення дітей 34 Висновок до розділу 44 Розділ ІІ. Дослідно-експериментальна робота з проблеми формування діалогічного мовлення дітей 5-6 років (старшої вікової групи) в ігровій діяльності 47 2.1. Констатуючий етап: вивчення первинного рівня діалогічного мовлення дітей 5-6 років 47 2.2. Формуючий етап: методичні прийоми навчання дітей діалогічному мовленню з використанням дидактичних та сюжетно-рольових ігор 60 2.3. Контролюючий етап: перевірка ефективності методичних прийомів навчання дітей діалогічному мовленню 64 Висновок до розділу 69 Висновки 70 Список використаної літератури 73 Додатки 80

  3. ФОРМУВАННЯ ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
    Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи формування діалогічного мовлення дітей дошкільного віку в ігровій діяльності 7 1.1. Психологічні й лінгвістичні особливості діалогічного мовлення дітей дошкільного віку 7 1.2. Навчання діалогічного мовлення як проблема дошкільної лінгводидактики 17 1.3. Особливості використання дидактичних та сюжетно-рольових ігор у розвитку діалогічного мовлення дітей 34 Висновок до розділу 44 Розділ ІІ. Дослідно-експериментальна робота з проблеми формування діалогічного мовлення дітей 5-6 років (старшої вікової групи) в ігровій діяльності 47 2.1. Констатуючий етап: вивчення первинного рівня діалогічного мовлення дітей 5-6 років 47 2.2. Формуючий етап: методичні прийоми навчання дітей діалогічному мовленню з використанням дидактичних та сюжетно-рольових ігор 60 2.3. Контролюючий етап: перевірка ефективності методичних прийомів навчання дітей діалогічному мовленню 64 Висновок до розділу 69 Висновки 70 Список використаної літератури 73 Додатки 80

  4. Формування пізнавальної активності у дітей старшого дошкільного віку засобами дидактичних ігор математичного змісту
    ВСТУП 3 Розділ І. Теоретичні основи формування пізнавальної активності у дітей старшого дошкільного віку засобами дидактичних ігор математичного змісту 8 1.1. Теоретичні основи формування пізнавальної активності у дітей старшого дошкільного віку у процесі ознайомлення з елементами математики 8 1.2. Дидактична гра як засіб формування пізнавальної активності 17 1.3. Аналіз альтернативних програм виховання та навчання з проблеми формування пізнавальної активності старших дошкільників в процесі ознайомлення з елементами математики 36 Висновки до І розділу 39 Розділ ІІ. Дослідно - експериментальна робота з формування пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку засобами дидактичних ігор математичного змісту 42 2.1. Аналіз стану використання дидактичних ігор математичного змісту для формування пізнавальної активності у дітей старшого дошкільного віку (констатувальний експеримент) 42 2.2. Використання дидактичних ігор математичного змісту, як засобу формування пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку (на матеріалі формувального експерименту) 57 2.3. Вплив дидактичних ігор математичного характеру на розвиток пізнавальної активності старших дошкільників (контрольний експеримент) 61 Висновки до ІІ розділу 65 ВИСНОВОК 68 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 71 ДОДАТКИ 75-95

  5. Формування у дітей старшого дошкільного віку уявлень про сім'ю
    Вступ 4 Розділ 1. Сімейна атмосфера та її вплив на створення уявлення сім’ї у дітей старшого дошкільного віку 6 1.2 Формування у дошкільнят уявлень про родину 6 1.2. Сімейний бюджет родини 11 1.3. Статеве виховання 14 Розділ 2. Практична частина 21 Список використаної літератури 28

  6. Формування у дітей старшого дошкільного віку уявлень про сім'ю
    План. Вступ 3 1.Психолого-педагогічні дослідження проблеми формування уявлень про сім'ю 6 2.Аналіз програмових вимог з проблеми 8 3.Визначення рівнів уявлень дітей старшого дошкільного віку про сім'ю (констатуючий експеримент) 19 4.Система роботи з дітьми старшого дошкільного віку з формування уявлень про сім'ю (формуючий експеримент) 21 5.Аналіз результатів проведеної роботи (контрольний експеримент) 22 Висновки та педагогічні рекомендації. 24 Використана література. 25 Об'єкт дослідження - процес формування уявлень про сім'ю. Предмет дослідження – Формування у дітей старшого дошкільного віку уявлень про сім'ю. Гіпотеза - формування в дітей дошкільного віку уявлень про сім'ю залежить від гармонічних подружніх і батьківсько-дитячих відношень в родині. Подружні відносини є одним з головних факторів, що впливають на психологічний мікроклімат у родині. Отже, вони обумовлюють стиль виховання, характер системи відносин “батьки – дитина” що, у свою чергу, визначає майбутнє дитини як сім'янина. Мета дослідження. Виходячи з даної гіпотези ми визначили мету дослідження – виявити формування в дітей повноцінних уявлень про сім'ю.

  7. Прояви креативності у дітей старшого дошкільного віку
    ВСТУП 4 РОЗДІЛ І 7 АНАЛІТИЧНИЙ ОГЛЯД ПРОБЛЕМИ ДОСЛІДЖЕННЯ КРЕАТИВНОСТІ В СУЧАСНІЙ ПСИХОЛОГІЇ 7 1.1 Основні підходи до вивчення креативності у вітчизняній та зарубіжній психології 7 1.2 Психологічний аналіз творчості обдарованих дітей 17 1.3 Проблеми розвитку креативності дітей в умовах дошкільної освіти 30 Вісновки до І розділу 41 РОЗДІЛ ІІ 43 ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЯВІВ КРЕАТИВНОСТІ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 43 2.1 Організація і обгрунтування методологічного забеспечення дослідження 43 2.2 Методика та хід дослідження 44 2.3 Обробка та інтерпритація емпіричних данних 57 Висновок до ІІ розділу 60 РОЗДІЛ ІІІ 61 ПСИХОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ПРОВЕДЕННЯ ФОРМУВАЛЬНОГО ЕКСПЕРЕМЕНТУ 61 3.1 Методичне обгрунтування системи завдань, розвиваючих вправ та структури занять для проведення формувального експеременту 61 3.2 Організація та проведеня розвивальної програми для розвитку творчого потенціалу і здібностей дітей старшого дошкільного віку 64 3.3 Дослідження проявів креативності в умовах формувального впливу на пізнавальну сферу 89 Висновок до ІІІ розділу 93 ВИСНОВОК 95 Список використаної літератури 101 ДОДАТКИ 106-114 Мета дипломної роботи полягає у теоретичному вивчення та емпіричному дослідження особливостей прояву креативності у детей старшого дошкільного віку Дана дипломна робота має наступну структуру: вступ, три основні розділи, висновки, список використаної літератури та додатки

  8. Використання експериментальної діяльності в природі як засіб розвитку пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 5 1.1. Особливості екологічного виховання дітей дошкільного віку 5 1.2. Сутність пізнавального розвитку дітей в дошкільний період дитинства 9 1.3. Організація експериментальної діяльності в природі в роботі з дітьми старшого дошкільного віку 16 РОЗДІЛ 2 22 2.1. Діагностика рівня розвитку пізнавальної активності у дітей старшого дошкільного віку 22 2.2. Методика використання експериментальної діяльності в природі як засобу розвитку пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку 27 2.3. Аналіз ефективності впровадження експериментальної системи впливу на розвиток пізнавальної активності 33 ВИСНОВКИ 40 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 44 ДОДАТКИ 48

  9. Організація і проведення нескладних дослідів в природі, як засіб виховання у дітей старшого дошкільного віку інтересу до природи
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. НЕСКЛАДНІ ДОСЛІДИ, ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА 6 1.1. Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми 6 1.2. Роль нескладного експерементування природничого змісту при вихованні у дітей старшого дошкільного віку інтересу до природи 10 1.3. Методика роботи з організації та проведення нескладних дослідів в природі, як засобу виховання у дітей старшого дошкільного віку інтересу до природи 13 РОЗДІЛ ІІ. ОРГАНІЗАЦІЯ НЕСКЛАДНИХ ДОСЛІДІВ В СУЧАСНІЙ ПРАКТИЦІ 17 2.1. Стан організації та проведення нескладних дослідів в природі з дітьми старшого дошкільного віку в сучасні практиці 17 2.2. Система роботи з формування у дітей старшого дошкільного віку інтересу до природи в процесі проведення нескладних дослідів 24 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 34

  10. Юридична відповідальність за порушення законодавства про тваринний світ
    Зміст Вступ 3 1. Основні положення законодавства про охорону тваринного світу 4 1.1. Тваринний світ як об’єкт екологічного законодавства 4 1.2. Суб’єкти права власності на тваринний світ 6 2. Правова охорона тваринного світу 8 2.1. Правові вимоги по забезпеченню заходів охорони тваринного світу 8 2.2. Державне управління і державний контроль у сфері охорони тваринного світу 15 3. Юридична відповідальність за порушення законодавства про використання, охорону і відтворення тваринного світу 21 3.1. Загальна характеристика юридичної відповідальності за порушення законодавства про використання, охорону і відтворення тваринного світу 21 3.2. Дисциплінарна відповідальність 22 3.3. Цивільно-правова майнова відповідальність 23 3.4. Адміністративна відповідальність 24 3.5. Кримінальна відповідальність 26 4. Практика вирішення спорів пов’язаних із застосуванням законодавства про тваринний світ 28 Висновки 32 Список використаної літератури 34 Метою дослідження є вивчення засад забезпечення юридичної відповідальності за порушення законодавства про тваринний світ. Об'єктом даного дослідження є законодавство про тваринний світ. Предметом дослідження є механізм юридичної відповідальності за порушення законодавства про тваринний світ. Предмет: екологічне право Використано 25 джерел

  11. Темперамент у дітей дошкільного віку
    Вступ 3 1. ТИП ВНД І ЙОГО ПРОЯВИ НА РІЗНИХ ЕТАПАХ ДОШКІЛЬНОГО ДИТИНСТВА 4 2. ІНДИВІДУАЛЬНІ ВІДМІННОСТІ ДИНАМІКИ ПСИХІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 7 3. ВРАХУВАННЯ ТЕМПЕРАМЕНТУ В ПРОЦЕСІ ПЕДАГОГІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ 11 Висновки 17 Список використаної літератури 18

  12. Ставлення дітей дошкільного віку до вихователя
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИВЧЕННЯ ПРОБЛЕМИ ВІДНОШЕННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ДО ВИХОВАТЕЛЯ ДОШКІЛЬНОЇ УСТАНОВИ 7 1.1. Авторитет педагога як традиційна основа організації процесу освіти 7 1.2. Модель освітнього процесу, заснованого на авторитеті педагога 14 1.3. Динаміка відношення дошкільників до особистості вихователя 16 РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ВІДНОШЕННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ДО ВИХОВАТЕЛЯ 20 2.1. Характеристика вибірки, бази і методів дослідження 20 2.2. Результати діагностичного дослідження 26 2.3. Інтерпретація результатів дослідження 38 ВИСНОВОК 42 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 44

  13. Антропометричні показники дітей дошкільного віку
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 ФІЗИЧНИЙ РОЗВИТОК ДІТЕЙ ТРЬОХ-СЕМИ РІЧНОГО ВІКУ 10 1.1. Швидкість фізичного розвитку дітей віком від трьох до семи років 10 1.2. Визначення та методи корекції фізичного розвитку дітей 19 1.3. Контроль за розвитком і станом здоров’я дітей віком від трьох до семи років. 24 РОЗДІЛ 2 ЗНАЧЕННЯ АНТРОПОМЕТРИЧНИХ ВИМІРІВ 31 ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗДОРОВ’Я ДІТЕЙ 3-7 РІЧНОГО ВІКУ 31 2.1. Поняття антропометричних вимірів 31 2.2. Використання антропометричних індексів для оцінки харчового статусу дітей 46 РОЗДІЛ 3 РЕЗУЛЬТАТИ АНТРОПОМЕТРИЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ДІТЕЙ ВІКОМ ВІД ТРЬОХ ДО СЕМИ РОКІВ 54 ВИСНОВКИ 68 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 76 Об’єктом дослідження є фізичний розвиток та стан здоров’я дітей віком від трьох до семи років. Предметом дослідження є комплекс питань виконання антропометричних вимірів та їх використання для контролю та поліпшення здоров’я дітей віком трьох-семи років. Мета дослідження - визначити поняття антропометричних вимірів, проаналізувати порядок, методики їх проведення, аргументувати необхідність антропометричних вимірів, вивчити питання практичного використання результатів антропометричних вимірів дітей віком від трьох до семи років для забезпечення покращення стану здоров’я дітей, дослідити важливість антропометричних вимірів для своєчасної та якісної діагностики здоров’я дітей віком від трьох до семи років.

  14. Діяльність і пізнавальний розвиток дітей дошкільного віку
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ПІЗНАВАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ І РОЗВИТОК ДИТИНИ 5 1.1. Пізнавальний розвиток дитини 5 1.2. Психологічні основи розвитку пізнавальних здібностей дитини дошкільного віку 11 РОЗДІЛ ІІ. ОСОБЛИВОСТІ ГРИ ЯК ЗАСОБУ ВСЕБІЧНОГО РОЗВИТКУ ДИТИНИ 18 2.1. Розвиток пізнавальної діяльності у грі 18 2.2. Пізнавальний розвиток старшого дошкільника 20 РОЗДІЛ ІІІ. ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДИТИНИ – ДОШКІЛЬНИКА 26 3.1. Описання діагностичних методик 26 3.2. Організація та хід досліджень 32 3.3. Результати досліджень 43 ВИСНОВКИ 52 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 54 ДОДАТКИ 58 Класифіація ігор Діагностика рівня невербальної креативності (Субтест “Завершення картинок” (стислий варіант тесту К. Торренса))

  15. Технології збереження психічного здоров’я дітей дошкільного віку
    Вступ…………………………………………………………………………………3 1. Арт-терапiя як технологія збереження психічного здоров'я…………….……5 2. Основні види арт-терапiі їхнє застосування в дитячій практиці……………..8 2.1. Музико терапія………………………………………………………...8 2.2. Танцювальна терапія………………………………………...……….10 2.3. Психогімнастика……………………………………………………...11 2.4. Імаготерапія…………………………………….….……………….....11 2.5. Iзотерапія……………………………………………………………..14 Висновки……………………………………………………………………………16 Список використаних джерел……………………………………………………..17

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам 098-404-55-82, 073-402-23-28


У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2017 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua