Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КурсоваяТема: Ділове оточення підприємства ресторанного господарства та його роль в досягненні ефективності управління (ID:18368)
| Размер: 110 кб. | Объем: 56 стр. | Стоимость: 160 грн. | Добавлена: 21.08.2009 |
СодержаниеВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ДІЛОВОГО ОТОЧЕННЯ ПІДПРИЄМСТВА 5
1.1. Сутність та основні характеристики процесу управління на підприємстві 5
1.2. Внутрішнє та зовнішнє середовище підприємства 8
1.3. Ділове оточення підприємствата його роль в досягненні ефективності управління 12
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ДІЛОВОГО ОТЧЕННЯ ПІДПРИЄМСТВА (НА ПРИКЛАДІ РЕСТОРАНУ "Назва") 16
2.1. Оцінка ділового оточення ресторану 16
2.2. Дослідження впливу зовнішніх факторів на процес управління підприємством 25
РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ УПРАВЛІННЯ РЕСТОРАНОМ З УРАХУВАННЯМ ВПЛИВУ ФАКТОРІВ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА 39
3.1. Основні напрямки підвищення ефективності управління рестораном 39
3.2. Обгрунтування ролі ділового оточення в забезпеченні ефективного управління підприємством 44
ВИСНОВКИ 48
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 51
ДОДАТКИ 55
Литература1. Агамірова Е.В. Управління персоналом у туризмі й готельно-ресторанному бізнесі. – М.: Академія, 2004. – 316 с. 2. Акопова Е.С. Планирование в управлении персоналом. – Ростов-на-Дону: РГУ, 2001. – 57 с. 3. Базаров Т.Ю., Єремін Б.Л., Аксьонова й ін. Управління персоналом / Під ред. Базарова Т. Ю. – М.: Академія, 2005. – 216 с. 4. Барков С.А. Управління персоналом. – М.: Юрист, 2001. – 314 с. 5. Бородін В.А. Процедура оцінки й аналізу діяльності персоналу приватного підприємства // Довідник з управління персоналом. – 2002. – № 9. – 65 с. 6. Броймер Роберт А. Основы управления в индустрии гостеприимства. – М.: Аспект Пресс, 2005. – 290 с. 7. Бухалков М.І. Внутрішньофірмове планування. Підручник. – М.: Інфра-М, 1999. – 197 с. 8. Валова Т.В. Навчання - універсальна технологія управління персоналом // Довідник з управління персоналом. – 2005. – № 11. – 68 с. 9. Вейл П. Искусство менеджмента. Новые идеи для мира хаотических перемен. – М.: Аспект-Пресс, 2003. – 158 с. 10. Веснін В.Р. Практичний менеджмент персоналу. Допомога з кадрової роботи. – М.: Юрист, 2004. – 244 с. 11. Виханський О.З, Наумов А.І. Менеджмент. – М.: Юрист, 2003. – 190 с. 12. Воліна В. Методи адаптації персоналу // Управління персоналом. – 2003. – № 12. – 39 с. 13. Вудкок М., Френсис Д. Раскрепощенный менеджер. – М.: Академия, 2001. – 345 с. 14. Галімулін В.Н. Наставництво в системі адаптації персоналу // Довідник з управління персоналом. – 2006. – № 10. – 65 с. 15. Герчикова И.Н. Менеджмент: Учеб. для вузов. - 3-е изд., перераб. и доп. - М.: Академия, 2001. – 340 с. 16. Герчікова І.Н. Менеджмент. – М.: ЮНІТІ, 2002. – 249 с. 17. Гительман Л.Д. Преобразующий менеджмент: Лидерам организации и консультантам по управлению: Учеб. пособие для вузов. - М.: Высшая школа, 1999. – 179 с. 18. Гречева О.П. Мотивация, адаптация, аттестация персонала // Кадровые технологии, 2006, № 1. – 39 с. 19. Гречева О.П. Перспективный бизнес: ставка на персонал // Кадровые технологии, 2005, № 3. – 39 с. 20. Гречева О.П. Подготовка персонала ресторана // Кадровые технологии, 2006, № 1. – 39 с. 21. Гречева О.П. Техники эффективного управления рестораном // Кадровые технологии, 2005, № 4. – 39 с. 22. Григор’єв В. Універсальний ключ // Служби кадрів. – 2001. – № 4. – 39 с. 23. Джумі Е.В. Преміальна система: новий ракурс // Довідник з управління персоналом. – 2006. – № 9. – 67 с. 24. Друкер Питер Ф. Задачи менеджмента в XXI веке: Учеб. пособие для вузов: Пер. с англ. – М.: Аспект Пресс, 2000. – 346 с. 25. Єгошин А.П. Управління персоналом. – Н: Березень, 2003. – 237 с. 26. Єфімова О., Єфімова Н. Економіка готелів і ресторанів. – М.: Нове знання, 2004. – 279 с. 27. Иванникова Е.И. Барное дело. – М.: Академия, 2002. – 29 с. 28. Іванов В.Н., Пойрушев В.І., Гладишев А.Г. Основи соціального управління. – К: Основи, 2005. – 164 с. 29. Кабушкін Н.І., Бондаренко Г.А. Менеджмент готелів і ресторанів. – М.: Нове знання, 2002. – 163 с. 30. Кабушкін Н.Н. Основи кадрового менеджменту. – М.: ЮНІТІ, 2003. – 340 с. 31. Кібанов А.Я. Управління персоналом організації. – К.: Основи, 2006. – 134 с. 32. Кібанов А.Я., Захаров Д.К. Формування системи управління персоналом на підприємстві. – М.: Справа, 2004. – 130 с. 33. Ковалев А. Г. Руководителю о работнике. Практический аспект изучения личности. – М.: Дело, 1998. – 96 с. 34. Коршунов Н.В. Обучение обслуживающего персонала ресторана. – М: Высшая школа, 2005. – 120 с. 35. Коршунов Н.В. Организация обслуживания в ресторане. – М: Высшая школа, 1999. – 278 с. 36. Коршунов Н.В. Специфика рестораного бизнеса. – М: Высшая школа, 1999. – 250 с. 37. Кочеткова А.І. Психологічні основи управління персоналом. – К.: Либідь, 2005. – 85 с. 38. Кристофер Энертон-Томас. Ресторанный бизнес. – М.: Росконсульт, 1999. – 240 с. 39. Кричевський Р.А. Якщо ви керівник. – М.: Проспект, 2001. – 49 с. 40. Кунц Т., О’Доннел С. Управление: системный и ситуационный анализ управленческих функций. – М.: Академия, 2004. – 215 с. 41. Ліфінець А.С. Основи управління персоналом. – І.: Будинок книги, 2006. – 80 с. 42. Лобанов А.А. Людські ресурси управління. – К.: Ґенеза, 2006. – 219 с. 43. Магура М.І. Пошук і відбір персоналу. – М.: Інтелсинтез, 2005. – 102 с. 44. Магура М.І., Курбатова М.Б. Навчання персоналу як конкурентна перевага. – М.: ЮНІТІ, 2004. – 218 с. 45. Маслов Е.В. Управління персоналом підприємства. – М.: Інфа-М., 2003. – 173 с. 46. Маслов Е.В. Управління персоналом. – Н.: Світанок, 2003. – 130 с. 47. Мескон М. Основы менеджмента. – М.: Дело. 1999. – 249 с. 48. Мескон М., Альберт М., Хедоури Ф. Основы менеджмента. – М.: Академия, 2002. – 490 с. 49. Музиченко В.В. Управління персоналом. – М.: Академія, 2003. – 275 с. 50. Одегов Ю.Г., Журавльов П.В. Управління персоналом. – М., Фінстатистінформ, 1999. – 210 с. 51. Одегов Ю.Г., Карташева Л.В. Управління персоналом. Оцінка ефективності. – М.: Іспит, 2004. – 235 с. 52. Плошай И.В. Организация техника и управление. – М.: Экономика, 2000. – 154 с. 53. Пугачов В.П. Керівництво персоналом організації. – М.: ЮНІТІ, 2002. – 110 с. 54. Ресторанный бизнес / Эгертон-Томас Кристофер. – К.: Либідь, 2004. – 249 с. 55. Ридель Х. Бары и рестораны. Техника обслуживания. – М.: Академия, 2002. – 69 с. 56. http://www.karta.ua/ – офіційний сайт мережі ресторанів „Мировая карта”.
Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. Сутність організаційної структури управління та її роль в досягненні цілі підприємства (фірми)
    Вступ 3 1. Основні типи організаційних структур управління 4 2. Зміна структури управління фірми як фактор досконалення її господарської діяльності 7 Висновки 11 Використана література 12

  2. Управління персаналом на підприємтвах готельного господарства (турфірмі) і підвищення ефективності його використання
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ТА ОРГАНІЗАЦІЙНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ ГОТЕЛЮ 5 1.1. Сутність управління персоналом 5 1.2. Принципи побудови системи управління персоналом готелю в Україні 6 1.3. Закордонний досвід управління персоналом у сфері готельного бізнесу 9 РОЗДІЛ 2. ХАРАКТЕРИСТИКА УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ В ГОТЕЛІ „Назва” 14 2.1. Структура персоналу готелю 14 2.2. Функції персоналу готелю „Назва” 17 2.3. Аналіз персоналу 22 РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ПО ВДОСКОНАЛЮВАННЮ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ І ЇХНЯ ЕФЕКТИВНІСТЬ 27 3.1. Напрямки покращення мотивації персоналу готелю 27 3.2.Оптимізація структури управління 27 3.3. Ефективність запропонованих заходів 28 ВИСНОВКИ 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 32 ДОДАТКИ 34

  3. Роль реклами в досягненні цілі комерційного підприємства
    ВСТУП 3 1. КЛАСИФІКАЦІЯ Й ОСНОВНІ ТИПИ РЕКЛАМИ 4 2. ЦІЛІ І ФУНКЦІЇ РЕКЛАМИ 7 3. РЕКЛАМНІ КОМУНІКАЦІЇ І СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ ТОВАРІВ 9 4. СТРАТЕГІЯ ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ РЕКЛАМИ 12 ВИСНОВКИ 15 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 17 ДОДАТОК 18

  4. Аналіз та управління внутрішнім середовищем підприємства ресторанного господарства на матеріалах ТОВ "Ідальго"
    Зміст Вступ 3 Розділ І. Теоретичні засади управління внутрішнім середовищем закладу ресторанного господарства. 7 1.1. Системний підхід до управління підприємством. 7 1.2. Особливості аналізу внутрішнього середовища закладу ресторанного господарства. 10 Розділ ІІ. Аналіз системи управління внутрішнім середовищем ТОВ "Ідальго". 2.1. Оцінка внутрішнього стану підприємства. 19 2.2. Дослідження впливу факторів внутрішнього середовища на результати діяльності підприємства. 24 Розділ ІІІ. Рекомендації щодо удосконалення управління внутрішнім середовищем ТОВ "Ідальго". 28 3.1. Основні напрями удосконалення системи управління внутрішнім середовищем підприємства. 28 3.2. Вдосконалення механізму проведення аналізу факторів внутрішнього середовища в процесі управління підприємством. 36 Висновки та пропозиції 40 Список використаних джерел 45 Додаток 1. Галерея залів ТОВ “Ідальго” 48 Додаток 2. Смакові уподобання українців щодо кухні 51 Мета роботи полягає в науковому обгрунтуванні аналізу та управління внутрішнім середовищем підприємства ресторанного господарства Реалізація поставленої мети обумовила необхідність вирішення наступних завдань: - вивчення теоретичних засад управління внутрішнім середовищем закладу ресторанного господарства на основі системного підходу до управління підприємством; - виявлення особливостей аналізу внутрішнього середовища закладу ресторанного господарства; - оцінка внутрішнього стану підприємства та аналіз системи управління внутрішнім середовищем ТОВ "Ідальго"; - дослідження впливу факторів внутрішнього середовища на результати діяльності підприємства; - розробка рекомендацій щодо удосконалення управління внутрішнім середовищем ТОВ "Ідальго" на основі визначення основних напрямів удосконалення системи управління внутрішнім середовищем підприємства; - вдосконалення механізму проведення аналізу факторів внутрішнього середовища в процесі управління підприємством. Об’єктом дослідження є підприємства ресторанного господарства різних організаційно-правових форм господарювання, зокрема ТОВ "Ідальго". Предметом дослідження є внутрішнє середовище та процес управління підприємствами ресторанного господарства.

  5. Підвищення ефективності матеріально-технічного постачання в підприємствах ресторанного господарства
    Вступ 3 1. Теоретична частина 6 1.1. Суть і значення матеріально- технічного постачання 6 1.2. Організація матеріально- технічного постачання 15 2. Аналітична частина 22 2.1. Характеричстика досліджуваного підприємства 22 2.2. Аналіз діяльності служби матеріально-технічного постачання 32 3. Проектна частина 47 3.1. Підвищення ефевикності матеріально- техночіного постачання в підприємствах ресторанного господарства 47 Висновки 62 Література 65-68

  6. Управління персоналом в закладах ресторанного господарства та основні напрями її вдосконалення
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ В ЗАКЛАДАХ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА 5 1.1. Особливості управління персоналом в закладах ресторанного господарства 5 1.2. Формування персоналу в закладах ресторанного господарства 9 1.3. Ефективність використання персоналу в закладах ресторанного господарства 18 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ В ЗАКЛАДІ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА СП ТОВ "НАЗВА" 20 2.1. Аналіз економічного потенціалу СП ТОВ "Назва" 20 2.2. Оцінка управління персоналом в закладі ресторанного господарства СП ТОВ "Назва" 22 2.3. Ефективність використання персоналу в закладі ресторанного господарства СП ТОВ "Назва" 27 РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ В ЗАКЛАДІ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА СП ТОВ "НАЗВА" 30 3.1. Основні напрями персоналу в закладі ресторанного господарства СП ТОВ "Назва" 30 3.2. Оцінка ефективності запропонованих заходів 37 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 40 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 44 ДОДАТКИ 48

  7. Оцінка діяльності підприємства ресторанного господарства
    Вступ 3 Розділ І. Оцінка ефективності діяльності підприємства ресторанного господарства 5 1.1 Поняття та види ефективності діяльності підприємства ресторанного господарства 5 1.2 Критерії і система показників ефективності діяльності підприємства ресторанного господарства 13 1.3 Шляхи підвищення ефективності діяльності підприємства ресторанного господарства 29 1.4 Висновки та пропозиції 32 Розділ ІІ. Дослідження ефективності діяльності підприємства ресторанного господарства 35 2.1 Загальна організаційно-економічна характеристика ресторану „Царське село” 35 2.2 Оцінка економічної ефективності діяльності підприємства ресторанного господарства 38 2.3 Заходи щодо функціонування ефективності підприємства ресторанного господарства 43 2.4 Висновки та пропозиції 44 Розділ ІІІ. Охорона праці 48 3.1 Заходи з техніки безпеки та виробничої санітарії на підприємстві 48 3.2 Заходи протипожежної безпеки 58 3.3 Висновки та пропозиції 60 Висновки 63 Література 70 Додаток 1. Баланс ресторану „Царське село” на 31 грудня 2001 року 73 Додаток 2. Звіт про фінансові результати ресторану „Царське село” за 2001 рік 76 Додаток 3. Звіт про рух грошових коштів ресторану „Царське село” за 2001 рік 78 Додаток 4. Основне меню ресторану „Царське Село” 80

  8. Сучасний стан та перспективи розвитку підприємств ресторанного господарства (на прикладі підприємства)
    Вступ 3 1. Розділ І. Теоретичні аспекти досліджуваної теми 5 2. Розділ II. Характеристика ВАТ «Ресторан «Вітряк» 19 3. Розділ ІІІ Аналіз роботи ВАТ «Ресторан «Вітряк» 25 4. Розділ IV. Резерви вдосконалення роботи ВАТ «Ресторан «Вітряк» 28 5. Висновки і пропозиції 31 6. Список використаної літератури 36 7. Додатки 39-43

  9. Вдосконалення роботи складського господарства підприємств ресторанного господарства
    Вступ 3 Розділ 1. Теоретична частина 6 1.1. Роль і місце складського господарства в ресторанному господарстві 6 1.2. Організація складського господарства в ресторанному господарстві 8 1.3. Нові технології складського господарства 16 Розділ ІІ. Аналітична частина 24 2.1. Характеристика підприємства 24 2.2. Аналіз складського господарства 27 Розділ ІІІ. Проектна частина 38 3.1. Удосконалення організації складського господарства 38 Література 46 Додатки 49

  10. Організація та проведення маркетингового дослідження ефективності рекламної політики туристичного ( готельного, ресторанного) підприємства (бакалавр)
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 5 1.1. Сутність рекламної політики туристичного підприємства 5 1.2. Характеристика основних засобів і носіїв реклами туристичного підприємства 9 1.3. Методика дослідження ефективності реклами 16 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА ВАТ „Назва” 21 2.1. Загальна характеристика підприємства ВАТ „Назва” 21 2.2. Аналіз зовнішнього середовища підприємства 27 2.3. Аналіз внутрішнього середовища підприємства 32 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ РЕКЛАМНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА ВАТ „Назва” ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ 37 3.1. Аналіз ефективності рекламної діяльності підприємства ВАТ „Назва” 37 3.2. Заходи щодо вдосконалення рекламної діяльності підприємства ВАТ „Назва” 60 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 63 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 66 ДОДАТКИ 72-83 звітність

  11. Сутність та зміст функції мотивації та її роль в підвищенні ефективності управління
    1. Функція мотивації. 2. Роль мотивації в ефективності управління. Джерела

  12. Суть, особливості та шляхи забезпечення ефективної цінової стратегії підприємства підприємства готельного господарства (готель "__") в умовах його реформування
    Вступ 3 1. Стратегії ціноутворення в умовах готельного господарства 6 1.1. Маркетингова філософія бізнесу як передумова забезпечення конкурентоспроможності підприємств 6 1.2. Цінова політика та цінові стратегії виробника готельних послуг 13 1.3. Механізми ціноутворення на підприємствах Укоопспілки 24 2. Аналіз цінової політики готелю "__" 34 2.1. Загальні відомості про підприємство 34 2.2. Аналіз фінансового стану 41 2.3. Цілі цінової політики підприємства 50 3. Напрямки розробки та вдосконалення цінової стратегії підприємств Укркоопспілки 56 3.1. Інструменти забезпечення конкурентоспроможності підприємств 56 3.2. Вдосконалення стратегічних засобів конкурентоспроможності підприємств споживчої кооперації 69 3.3. Напрями вдосконалення цінової політики готелю "__" 78 4. Охорона праці 89 4.1. Юридично-правові аспекти 89 4.2. Санітарно-гігієнічні вимоги 93 4.3. Електробезпека 96 4.4. Пожежна безпека 99 Висновки 107 Література 111 Додаток. Фінансова звітність готелю «Кооператор» за 2006 р. 115

  13. Аналіз фінансового стану підприємства готельно-ресторанного бізнесу, та обгрунтування пропозиції що до його покращення
    Зміст ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ АНАЛІЗУ ФІНАНСОВОГО СТАНУ ПІДПРИЄМСТВА ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ 6 1.1. Поняття та значення фінансових ресурсів в готельному господарстві 6 1.2. Методи аналізу фінансового стану 14 2. АНАЛІЗ ФІНАНСОВОГО СТАНУ ВАТ „ГОТЕЛЬ „САЛЮТ” ТА ФАКТОРІВ ЩО ЙОГО ОБУМОВЛЮЮТЬ 21 2.1. Загальна характеристика готелю 21 2.2.Хараткеристика джерел формування фінансових ресурсів готелю 22 2.3 Дослідження динамики та складу фінансових ресурсів підприємства, оцінка показників готельного господарства 24 3. ШЛЯХИ ПОКРАЩЕННЯ ФІНАНСОВОГО СТАНУ ГОТЕЛЮ 31 3.1. Основні напрями покращення фінансового стану 31 3.2. Економічна оцінка запропонованих заходів 33 3.3.Способи покращення фінансового стану підприємства готельно-ресторанного бізнесу 34 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 39 Метою даної роботи є вивчення теоретичних основ і економічної сутності аналізу фінансового стану підприємства готельного господарства, а також дослідження сучасних методів проведення даного аналізу на підприємстві, комплексний аналіз фінансового стану підприємства. Поставлена мета зумовлює необхідність вирішення наступних завдань: - вивчити інформаційно-правову базу проведення аналізу фінансового стану підприємства; - дослідити та проаналізувати діяльності ВАТ „Готель „Салют”, що дозволяє відповісти на запитання: наскільки правильно підприємство здійснювало управління фінансовими ресурсами протягом досліджуваного періоду; - дати характеристику фінансовому стану та фінансової стійкості підприємства та розглянути поняття платоспроможності та ліквідності підприємства; - проаналізувати найважливіші шляхи покращення фінансового стану досліджуваного підприємства. Завданням цієї роботи є не лише суто теоретичний опис, а й практичне застосування методів аналізу та оцінки фінансового стану підприємства України, на прикладі ВАТ „Готель „Салют”. Об’єктом дослідження є внутрішні та зовнішні відносини підприємства, які пов’язані з фінансовою стійкістю. Предметом дослідження є підприємство ВАТ „Готель”Салют”. Робота складається з вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел, додатків. Перший розділ присвячено теоретичним аспектам фінансової стійкості підприємств готельного господарства. У другому розділі проведено аналіз фінансового стану підприємства. Третій розділ присвячено способам покращення існуючого фінансового стану ВАТ „Готель „Салют”.

  14. Ділове спілкування як науково-практична проблема управління
    ЗМІСТ 1. Етика й культура спілкування в управлінні на сучасному етапі. 3 2. Ділове спілкування і проблеми управління. 6 3. Сучасні вимоги до керівника (менеджера). 8 Література 13

  15. Основні підходи до визначення сутності поняття ефективності управління організацією та виокремлення основних підходів до оцінки ефективності управління
    Основні підходи до визначення сутності поняття ефективності управління організацією та виокремлення основних підходів до оцінки ефективності управління Література

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам 098-404-55-82, 073-402-23-28


У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2017 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua