Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КонтрольнаяТема: Вплив природи на морально-естетичне виховання дітей (ID:18460)
| Размер: 29 кб. | Объем: 17 стр. | Стоимость: 50 грн. | Добавлена: 21.08.2009 |
СодержаниеВСТУП 3
1. Роль природи в розвитку дошкільників 5
2. Вплив природи на морально-естетичне виховання дітей 9
ВИСНОВКИ 14
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 16

Литература1. Базовий компонент дошкільної освіти в Україні // Дошкільне виховання. – 1999. – № 1. – С. 6-19. 2. Дитина. Програма виховання дітей дошкільного віку /наук. кер. автор. колективу Кононко О.Л. – К., Освіта, 1993. – 270с. 3. Малятко. Програма виховання дітей дошкільного віку. – К.: Педагогічна думка, 1999. – 286 с. 4. Аквилева Г.Н., Клепинина З.А. Методика преподавания естествознания в начальных классах. – М.: Педагогика, 2001. 5. Аквилева Г.Н., Постникова Е.А., Суворова Г.Ф. Преподавание природоведения в малокомплектной школе: Пособие для учителя. – М.: Просвещение, 1987. – 96с. 6. Андреев А.А. Применение телекоммуникаций в учебном процессе. М.: - 1998. 7. Бабанский Ю.К. Оптимизация процесса обучения. Ростов-на-Дону, - 1972. 8. Бахарева А.С. Игра на уроках природоведения: Метод. пособие. – Ш.: изд. Шадринского пединститута, 1999. 9. Бєлєнька Г. Змалку ближче до природи / Г. Бєлєнька. - С.7-9. 10. Богініч О. Оздоровчу ідеологію - в життя малят / О. Богініч. - С.7-9. 11. Богініч О.Л., Бєлєнька Г.В. Природа і рух. - К.: Кобза, 2003. – 190 с. 12. Буре Р. С. "Нравственно-трудовое воспитание детей в детском саду", Москва, "Просвещение", 1987 г. 13. Буре Р. С., Година Г. Н., "Учите детей трудиться", Москва, "Просвещение", 1983 г. 14. Вересов Н. Мы – земляне. Програма по экологическому воспитанию старших дошкольников. //Дошкольное воспитание. – 1994. – №12. – С.23-32. 15. Вересов Н., "Основы гуманитарного подхода к экологическому воспитанию старших дошкольников", // "Дошкольное воспитание", 1995 г. 16. Веретенникова С. А. "Ознакомление дошкольников с природой", Москва, "Просвещение", 1993 г. 17. Виноградова Н. Ф. "Умственное воспитание детей в процессе ознакомления с природой"., Москва, "Просвещение", 1978 г. 18. Виноградова Н.Ф. Окружающий мир. Методич. рекомендации. – М.: Педагогика, 2004. 19. Возрастная и педагогическая психология, под ред. А.В. Петровского. М.: - 1973. 20. Выготский Л.С. Игра и ее роль в психическом развитии ребенка // Вопросы к психологии. – №6. – 1966.
Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. Методи та засоби виховання у дітей діяльності та любові до природи
    Методи та засоби виховання у дітей діяльності та любові до природи Список літератури

  2. Організація і проведення нескладних дослідів в природі, як засіб виховання у дітей старшого дошкільного віку інтересу до природи
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. НЕСКЛАДНІ ДОСЛІДИ, ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА 6 1.1. Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми 6 1.2. Роль нескладного експерементування природничого змісту при вихованні у дітей старшого дошкільного віку інтересу до природи 10 1.3. Методика роботи з організації та проведення нескладних дослідів в природі, як засобу виховання у дітей старшого дошкільного віку інтересу до природи 13 РОЗДІЛ ІІ. ОРГАНІЗАЦІЯ НЕСКЛАДНИХ ДОСЛІДІВ В СУЧАСНІЙ ПРАКТИЦІ 17 2.1. Стан організації та проведення нескладних дослідів в природі з дітьми старшого дошкільного віку в сучасні практиці 17 2.2. Система роботи з формування у дітей старшого дошкільного віку інтересу до природи в процесі проведення нескладних дослідів 24 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 34

  3. Естетичне виховання у творчій спадщині В.О. Сухомлинського
    Вступ 3 Розділ І. Теоретичні основи естетичного виховання у творчій спадщині В.О. Сухомлинського 5 1.1. Естетичний розвиток і естетичне виховання дітей дошкільного віку 5 1.2. Естетична освіта в педагогічній спадщині В.О.Сухомлинського….8 1.3. Проблема естетичного виховання дітей старшого дошкільного віку та молодших школярів у творчій спадщині В.О.Сухомлинського………….. 11 1.4. Основні напрями та завдання естетичного виховання дітей у педагогічній спадщині В.О.Сухомлинського 14 1.5. В.О.Сухомлинський про формування почуття прекрасного в процесі спостережень за природою та її збереження 19 Розділ II. Впровадження ідей В.О.Сухомлинського з питання естетичного виховання в практику роботи сучасних дошкільних навчальних закладів…… 25 2.1. Визначення рівня естетичної культури у дітей старшого дошкільного віку 25 2.2.Технологія використання ідей В.О.Сухомлинського в розвитку естетичної культури у дітей старшого дошкільного віку 26 2.3. Аналіз результатів експериментальної роботи 35 Висновки 42 Список використаних джерел 44

  4. Естетичне виховання учнів в процесі навчання БЖД
    Вступ 3 Розділ І. Суть та значення естетичного виховання у формуванні особистості школяра 5 1.1. Поняття, завдання та функції естетичного виховання 5 1.2. Психологічні основи естетичного виховання 8 1.3. Шляхи здійснення естетичного виховання в загальноосвітній школі 11 Розділ ІІ. Особливості естетичного виховання на уроках БЖД 15 2.1. Форми та методи естетичного виховання на уроках БЖД 15 2.2. Естетичне виховання в позакласній та позанавчальній роботі 19 Розділ ІІІ. План-конспект виховного заходу з БЖД 35 Висновки 43 Список використаних джерел 45

  5. Морально-психологічний клімат сім’ї та його вплив на формування особистості дитини
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВПЛИВУ СІМ’Ї НА ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ ДИТИНИ 7 1.1. Сім’я як об’єкт і суб’єкт в соціальній психології та педагогіці 7 1.2. Особливості сім’ї як об’єкта виховання дитини 14 1.3. Психолого-педагогічна культура сім’ї 21 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ МОРАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОГО КЛІМАТУ СІМ’Ї НА ВИХОВАННЯ ОСОБИСТОСТІ ДИТИНИ 30 2.1. Методи дослідження сімейного укладу та морально-психологічного клімату в сім’ї 30 2.2. Технологія дослідження морально-психологічного клімату сім’ї на розвиток особистості дитини 39 2.3. Результати дослідження 43 ВИСНОВКИ 47 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 50 ДОДАТКИ 53

  6. Правила ефективного родинного виховання дітей
    Зміст Вступ 3 Родина - особлива соціальна група й культурна спільність, сфера самоактуалізації особистості. 5 Роль батьків у розвитку дитини 6 Зміст і методи сімейного виховання 8 Помилки сімейного виховання 9 Виховання і потреба в емоційному контакті. 9 Виховання і потреба сенсу життя. 10 Виховання і потреба досягнення. 10 Висновок 14 Література 16 Предмет: Вікова та педагогічна психологія

  7. Зміст методики музичного виховання дітей, як предмету
    Вступ 3 Методика музичного виховання як наука 4 Висновки 9 Список використаної літератури: 11

  8. Особливості розвитку, навчання і виховання дітей з порушеннями зору
    ВСТУП 3 1.Особливості фізичного розвитку дітей з порушенням зору 5 2.Особливості психічного розвитку дітей з порушенням зору 7 3.Особливості психічних процесів у дітей з порушенням зору 8 4.Особливості у вихованні та навчанні дітей з порушеннями зору 12 ВИСНОВОК 17 ЛІТЕРАТУРА 18

  9. Проблеми статевого виховання дітей та молоді в діяльності соціального педагога
    ВСТУП 4 РОЗДІЛ І 7 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ СТАТЕВОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ТА МОЛОДІ ЯК ПІДГОТОВКА ДО СІМЕЙНОГО ЖИТТЯ 7 1.1. Сутність та значення сім`ї та джерел сімейної злагоди в житті людини 7 1.2. Особливості статевого виховання дітей та молоді 9 1.3. Соціалізація статевої поведінки 15 1.3.1. Послідовність прояву ознак пубертатного розвитку в обох статей 15 1.3.2.Періодизація вікових етапів психосексуального розвитку дитини 16 1.4. Специфіка статевого виховання 17 РОЗДІЛ ІІ 22 ДОСВІД РОБОТИ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА У СФЕРІ СТАТЕВОГО ВИХОВАННЯ З ДІТЬМИ ТА МОЛОДДЮ 22 2.1. Здійснення статевого виховання на різних вікових етапах 22 2.2. Груповий тренінг як засіб роботи соціального педагога з молоддю у сфері статевого виховання 26 2.2.1.Ключові елементи організації тренінгу 26 2.2.2. Підготовка до занять 27 2.2.3. Традиційна схема заняття 28 ВИСНОВОК 35 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 37 Метою дослідження є теоретичне вивчення та практичне застосування прийомів та методів роботи соціального педагога з проблеми статевого виховання дітей та молоді.

  10. Корекційна спрямованість змісту сенсомоторного виховання дітей із недоліками інтелекту
    ВСТУП 3 ПОНЯТТЯ СЕНСОМОТОРНОГО ВИХОВАННЯ У ДИТИНСТВІ 6 Постановка виховного процесу з раннього дитячого віку 6 Розвиток дрібної моторики дитини та використання дидактиктичної ігрової практики. 7 Сенсорний розвиток та сенсомоторна координація 11 Сенсорне пізнання світу розумово відсталими дітьми 15 Сенсомоторна освіта 18 Дослідження тіла 20 Дослідження руху 21 Пізнання наслідків власних дій 23 Вибіркові дидактичні правила для корекційно-виховної роботинад моторикою 24 Дельфінотерапія як приклад сенсомоторного корекційного впливу на дітей з обмеженим інтелектуальим потенціалом 26 ОСОБЛИВОСТІ КОРЕКЦІЙНОГО ПРОЦЕСУ ПРИ ВИХОВАННІ ДІТЕЙ З НЕДОЛІКАМИ ІНТЕЛЕКТУ 28 Основні напрямки психологічно-педагогічної корекційної роботи 28 Координація роботи фахівців і родини 30 ВИСНОВОК 38 ЛІТЕРАТУРА 40

  11. Дидактична гра як засіб сенсорного виховання дітей з порушеннями зору
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТОЕРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ ДОСЛІДЖЕННЯ ДИДАКТИЧНОЇ ГРИ ЯК ЗАСОБУ СЕНСОРНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ ЗОРУ 5 1.1. Аналіз наукових підходів до досліджуваної проблеми 5 1.2. Своєрідність ігрової діяльності дітей з порушеннями зору 8 1.3. Методика використання дидактичних ігор 11 Висновок до І розділу 14 РОЗДІЛ ІІ. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ ДИДАКТИЧНОЇ ГРИ НА СЕНСОРНИЙ РОЗВИТОК ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ ЗОРУ 15 2.1. Обґрунтування методик дослідження 15 2.2. Аналіз результатів дослідження 19 2.3. Рекомендації тифлопедагогам щодо використання дидактичної гри в сенсорному вихованні дітей 26 Висновок до ІІ розділу 32 ВИСНОВКИ 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 36 ДОДАТКИ 40 Додаток А. Результати констатуючого експерименту в групі дітей з порушенням зору за методикою С.Д. Забрамної 40 Додаток Б. Результати контрольного експерименту в групі дітей з порушенням зору за методикою С.Д. Забрамної 41

  12. Спортивні ігри в системі фізичного виховання дітей дошкільного віку
    Вступ 3 РОЗДІЛ 1 5 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ В СИСТЕМІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ 5 1.1. Сутність і значення фізичного виховання 5 1.2 Роль фізичного виховання в дошкільному дитинстві 8 1.3. Загальні особливості народних рухливих ігор як виду спортивних ігор 12 РОЗДІЛ 2. 20 ЕМПІРИЧНЕ ВИВЧЕННЯ ЗАЛУЧЕННЯ СПОРТИВНИХ ІГОР ДО ЗАНЯТЬ З ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДЛЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 20 2.1 Організація та методика дослідження 20 2.2 Результати проведення дослідження 21 ВИСНОВОК 28 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 30 ДОДАТОК 32-35

  13. Катарсісне виховання та його значення у формуванні емоційно-інтелектуального розвитку дітей
    Катарсісне виховання та його значення у формуванні емоційно-інтелектуального розвитку дітей Нема літератури

  14. Виховання культурно-гігієнічних навичок у дітей дошкільного віку (середня група 4-5 років)
    ВСТУП 3 І. ТЕРЕТИЧНА ЧАСТИНА 5 1.1. Виховання культурно-гігієнічних навичок – один з важливих завдань фізичного виховання дітей середнього дошкільного віку 5 1.2. Значення культурно-гігієнічних навичок в житті дітей середнього дошкільного віку 8 1.3. Види культурно-гігієнічних навичок 10 1.4. Зміст програмних вимог до виховання культурно-гігієнічних навичок в середній групі 11 ІІ. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА 21 2.1. Визначення рівня культурно-гігієнічних навичок у дітей 21 2.2. Формування культурно-гігієнічних навичок у дітей середнього дошкільного віку 29 ВИСНОВКИ 34 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 36

  15. Виховання самостійності та організованості у дітей середнього дошкільного віку в процесі виконання трудових доручень
    План Вступ 3 Значення трудових доручень у вихованні самостійності дітей середнього дошкільного віку (аналіз науково-методичної літератури). 6 Аналіз програмових вимог до організації трудових доручень (програма "Малятко", "Дитина". 15 Рівень самостійності та організованості у дітей середнього дошкільного віку в різних видах трудових доручень (на основі констатуючого експерименту). 17 Методи виховання самостійності та організованості в процесі виконання трудових доручень (на основі формуючого експерименту). 20 Методи виховання самостійності та організованості 20 Проведення формуючого експерименту. 22 Аналіз результатів експериментальної роботи. Висновки та педагогічні рекомендації. 24 Список використаної літератури. 26 Мета роботи. Отже виходячи з вищеназваного ми обрали метою нашої роботи вивчення виховання самостійності та організованості у дітей середнього дошкільного віку в процесі виконання трудових доручень. Предмет дослідження. Система методів трудового виховання дітей середнього дошкільного віку. Об'єкт дослідження. Система методів виховання самостійності та організованості у дітей середнього дошкільного віку в процесі виконання трудових доручень.

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам 098-404-55-82, 073-402-23-28


У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2017 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua