Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КонтрольнаяТема: Контрольна робота управління якістю (ID:18889)
| Размер: 30 кб. | Объем: 21 стр. | Стоимость: 55 грн. | Добавлена: 27.04.2010 |
СодержаниеВСТУП 3
1. Міжнародні організації зі стандартизації, якості та сертифікації 4
2. Загальне управління якістю на підприємстві 11
ВИСНОВКИ 18
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 21

Литература1. Богатырев А.А., Филиппов Ю.Д. Стандартизация статистических методов управления качеством. – М.: Изд. Стандартов. 1999. 2. Бодди Д. Основы управления качеством. – К.: Либідь, 2007. 3. Боженко Л.І., Гутта О.Й. Управління якістю, основи стандартизації та сертифікації продукції: [Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл.] / Боженко Л.І., Гутта О.Й.; Наук.-метод. центр вищ. освіти, Нац. ун-т «Львів. політехніка». — Львів: Афіша, 2001. 4. Вакуленко А.В. Управління якістю: Навч.-метод. посіб. для самост. вивч. дисципліни / Київ. нац. екон. ун-т. — К., 2007. 5. Варналий З.С. Анализ финансовой деятельности предприятия // Економіка України. – 2007. – № 62. 6. Версан В.Г., Чайка И.И. Системы управления качеством продукции. – М.: Изд.стандартов, 2006. 7. Герасимчук В.Г. Розвиток підприємництва: діагностика, стратегія, ефективність. – К.: Вища школа, 2008. 8. Гиссин В.И. Управление качеством продукции. – Р.-на-Дону: Феникс, 2008. 9. Гиссин В.И. Управление качеством продукции: Учебн. пособие. – Ростов н/Д: Феникс, 2000. 10. Гличев А. Основы управления качеством продукции. – К.: Основа, 2008. 11. Гличев А.В. Нововведения, маркетинг и управление качеством // Стандарты и качество, №10, 2008. 12. Гличев А.В. Основы управления качеством продукции. – М.: Издательство стандартов, 1999.
Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. Контрольна робота з управління якістю
    1. Система якості поліграфічного підприємства 4 2. Система якості магазину промислових товарів 17 Список використаних джерел 20

  2. Контрольна робота основи стандартизації, метрології та управління якістю
    1.19. Міжнародні організації з питань стандартизації (діяльність та функції) 3 2.33. Похибки вимірювань. 8 3.46. Оцінка рівня якості продукції: характеристика та порядок здійснення. 11 4.70. Використовуючи каталог нормативних документів, визначити, з якими міжнародними стандартами гармонізовані такі державні стандарти України: ДСТУ 2035-92; ДСТУ 2202-93; ДСТУ 2773-94. 14 5.72. Використовуючи каталог нормативних документів, встановити, чи входять наступні стандарти до переліку міждержавних нормативних документів, які розроблені країнами-учасницями відповідної угоди, та чи чинні вони на території України: ГОСТ ИСО 1389-II-93; КНД 3-01-9-94; ГОСТ МЭК 384-14-95. 15 Список використаної літератури 16

  3. Контрольна з управління якістю
    ВСТУП 3 Процеси та системи управління якістю продукції 4 Організаційно – технічні та соціально – економічні напрямки вдосконалення системи якості (практика) 9 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 15

  4. Контрольна управління якістю
    ВСТУП 3 1. Вітчизняний досвід управління якістю продукції 4 2. Оцінювання рівня якості продукції на підприємстві (на прикладі готелю) 10 ВИСНОВКИ 18 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 20

  5. Управління якістю. Поява елементів управління якості товарів (послуг) на основі розвитку та впровадження стандартизації
    1. Поява елементів управління якості товарів (послуг) на основі розвитку та впровадження стандартизації 3 2. Розвиток управління якістю в країні: контроль якості, оцінка якості, системний підхід до управління якістю 6 Список використаних джерел 18

  6. УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ
    Сутність статистичних методів контролю якості. Порядок збирання інформації. 3 1. Що таке сфера послуг ? 8 2. Економічні проблеми, які виникають у сфері послуг на макрорівні. 11 3. Значення показника загального обсягу споживання послуг для галузі обслуговування. 15 Література 20

  7. Управління якістю
    ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА 4 Захист прав споживачів та його вплив на якість продукції 2. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА 12 Управління якістю продукції на рівні підприємства (на матеріалах ВАТ «Назва») ВИСНОВКИ 20 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 22

  8. УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ
    1. Вимоги до аудиторів (інспекторів). Обов'язки аудиторів. 3 2. Корегувальні дії щодо виправлення виявлених невідповідностей. 9 Завдання 2 12 1. Визначте мету і завдання управління якістю. 12 2. Назвіть основні напрямки діяльності української асоціації споживачів та української асоціації якості. 13 Література 20

  9. УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ
    Завдання 1. 3 1. Підготовка до зовнішнього аудиту щодо відповідності стандартам ISO серії 9000. Попередня організаційна робота. Підготовка документації. Технологія здійснення процедури зовнішнього аудиту 3 2. Сертифікаційний та внутрішній аудити. Процес сертифікації щодо відповідності стандартам TSO серії 9000. Мета проведення внутрішнього аудиту, основні етапи. 5 Завдання 2. 9 1. У чому полягає досвід Японії щодо впровадження систем управління якістю та підвищення конкурентоспроможності продукції? 9 2. Назвіть основні аспекти досвіду управління якістю в США 15 Література 21

  10. УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ
    Завдання 1. 3 1. Типи аудиторський перевірок та моделей оцінювання рівня якості. Причини проведення оцінки якості. 3 2. Причини мотивації проведення оцінки якості. Характеристика типів аудиторських перевірок якості. Достовірність результатів оцінювання. Самостійне оцінювання. 7 Завдання 2. 13 1. Чим відрізняються стандарти ISO серії 9000-2000 від їх попередньої версії? 13 2. Якою є структура комплексу міжнародних стандартів ISO серії 9000? 19 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 25

  11. УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ
    1. Структура базових стандартів ISO серії 9000 3 2. Організація робіт з впровадження стандартів ISO серії 9000 в Україні. 7 1. Наведіть власні приклади класифікаційних ознак якості 12 2. Визначте, чи будуть співпадати значення комплексних показників, що визначаються за чотирма формулами (середнього арифметичного, середнього геометрично зваженого, середнього квадратичного зваженого і середнього гармонічного зваженого) 15 Література 20

  12. УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ
    Завдання 1. 3 Проблема якості продукції (послуг) на сучасному етапі. Взаємозв'язок якості продукції (послуг) у сфері туризму з успіхом та ефективністю розвитку національної економіки, конкурентоспроможністю, національним престижем країни. 3 2. Значення та сутність управління якістю продукції (послуг). Якість та розвиток науково-технічного й соціального прогресу. 11 Завдання 2 19 1. Визначте сутність комплексної системи управління якістю. 19 2. Поясніть суть управління якістю в країнах Західної Європи. 21 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 24

  13. Управління якістю
    1. В чому полягає проблема забезпечення якості туристичних послуг в умовах ринку? 3 2. В чому проявляються відмінні риси кожного з етапів розвитку процесу управління якістю як економічною категорією, в розвинених країнах світу? 6 Література 12

  14. УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ
    2. Сутність статистичних методів контролю якості. Порядок збирання інформації. 3 1. Що таке сфера послуг ? 8 2. Економічні проблеми, які виникають у сфері послуг на макрорівні. 11 3. Значення показника загального обсягу споживання послуг для галузі обслуговування. 15 Література 20

  15. Система управління якістю
    1. Дайте трактування поняттям «система управління», «настанова з якості», «план з якості». В яких аспектах використовуються ці терміни стосовно сфери управління якістю? 3 2. Стандарт ISO 9001:2000 вимагає управляти всіма ресурсами, необхідними для належної діяльності організації. Поясніть, які категорії ресурсів при цьому передбачаються стандартом? Охарактеризуйте їх роль в системі управління якістю. Наведіть приклади 4 3. Опишіть види документів, які використовують у системах управління якістю. Поясніть їх роль, та наведіть приклади 7 4. Надайте визначення терміну «продукція» та наведіть узагальнені категорії продукції. Поясніть їх та наведіть відповідні приклади 14 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 17

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам 098-404-55-82, 073-402-23-28


У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2017 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua