Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КонтрольнаяТема: Використання соціологічного інтерв’ю в соціальній роботі в будь якій країні (ID:19870)
| Размер: 24 кб. | Объем: 18 стр. | Стоимость: 55 грн. | Добавлена: 27.04.2010 |
СодержаниеВступ 3
1. Інтерв’ю – як усний вид опитування 4
2. Основні етапи організації та проведення 7
соціологічного інтерв’ю 7
3. Види інтерв’ю, необхідних для соціальної роботи 11
Висновок 16
Список використаної літератури 18

Литература1. Піча В.М. Соціологія. Навчальний посібник. – К., 1999. 2. Руденко І.П. Соціологія: Курс лекцій. – Харків, 1996. 3. Соціологія. Навчальний посібник / Упорядник П.П.Марчук. – Тернопіль, 1998. 4. Соціологія. Посібник для студентів вищих навчальних закладів / За ред. проф. Городяненка В.Г. – К., 1999. 5. Соціологія. Курс лекцій / Під ред. І.Ф.Безродного. – К., 1994.
Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. Психологічне консультування та його використання в соціальній роботі
    ЗМІСТ Вступ. 3 І. Роль психологічної консультації в соціальній роботі. 4 ІІ. Інтерв'ю як основний метод психологічного консультування 6 ІІІ Етапи психологічної консультації 8 Висновок 13 Література 14

  2. Деонтологія в соціальній роботі
    1. Етичні погляди та благодійність Г.С. Сковороди 3 2. Соціальний працівник у конфліктній і екстремальній ситуаціях 7 Список використаної літератури 18

  3. Реабілітаційна педагогіка в соціальній роботі
    ЗМІСТ Вступ 4 1. Теоретичні основи реабілітаційної педагогіки 6 2. Особливі освітні потреби дітей з порушеннями в розвитку 9 3. Педагогічна реабілітація в соціумі засобами освіти 13 Висновок 15 Список використаної літератури 16

  4. Представництво інтересів клієнта в соціальній роботі
    Зміст Вступ 3 1. Соціальна робота як феномен цивілізованого суспільства. 5 1.1. Генезис і зміст соціальної роботи 5 1.2. Соціальна робота як складова цілісного впливу на людину 11 2. Соціально-правовий статус клієнта соціальної служби 18 3. Види представництва інтересів клієнта 21 3.1. Юридичне представництво та його характеристика 21 3.2. Педагогічне представництво і його характеристика 24 3.3. Психологічне представництво і його характеристика 27 Висновки 31 Література 33 Об’єкт дослідження – соціальна робота з різними категоріями населення в Україні. Предмет дослідження – сутність, закономірності та провідні тенденції розвитку соціальної роботи в Україні

  5. Патронаж в соціальній роботі і види патронажу
    ВСТУП 4 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ СОЦІАЛЬНОГО ПАТРОНАЖУ 6 1.1. Соціальна робота: сутність та значення 6 1.2. Поняття соціального патронажу 9 1.3. Види соціального патронажу 12 РОЗДІЛ ІІ. СОЦІАЛЬНИЙ ПАТРОНАТ ЯК ВИД ПАТРОНАЖУ 14 2.1 Технології раннього виявлення сімейних проблем 14 2.2 Розлучення та його наслідки 18 2.3. Соціальний патронаж сім’ї 22 РОЗДІЛ ІІІ. ОСОБИСТІСТЬ СОЦІАЛЬНОГО ПРАЦІВНИКА, ЩО ПРОВОДИТЬ ПАТРОНАЖ 30 3.1 Актуальність діяльності соціального працівника, що проводить патронаж 30 3.2 Професійний портрет соціального працівника у трудовій діяльності 31 ВИСНОВКИ 37 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 40 ДОДАТКИ 42-43

  6. Історія виникнення принципу активізації в соціальній роботі
    Вступ 3 1. Історія формування принципів соціальної роботи 5 2. Розкриття сутності принципів соціальної роботи 6 Висновки 12 Список використаної літератури 13

  7. Зміст технології зв’язків з громадськістю в соціальній роботі
    Вступ 3 1. PR-кампанія як сума технологій 7 1.1. Постановка задачі 7 1.2. Визначення ресурсів 8 1.3. Детальне планування – шлях до успіху 8 2. Створення фондів 9 3. Центри громадських зв’язків для НПО (PR-центри) 11 4. Відомість для НПО 12 Висновки 12 Література 14

  8. Технологія налагодження і підтримки партнерських зв’язків у соціальній роботі
    Вступ 3 1. Значення партнерських зв’язків у соціальній роботі 4 2. Технологія налагодження і підтримки партнерських зв’язків 8 Висновок 13 Література 14

  9. Інтерв’ю, його особливості та різновиди. Основні фази інтерв’ю і вимоги до їх проведення
    СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 1.Нейл Смейзер. Социология. - М.: Феникс, 2004. 2.Социология: наука об обществе. Под ред. проф. Андрущенко. – Харьков, 2002. 3.Кравченко В.В. Введение в социологию. – М.: ЮНИТИ, 2002. 4.Радугин А.А., Радугин К.А. Социология. - М.: Центр, 2000. 5.Диалектика. Творчество. Гумманизм. – С.-Пб., 2005.

  10. Опитування як метод формування маркетингової інформації: індивідуальне інтерв'ю та інтерв'ю за методом фокус групи
    Вступ 3 1. Опитування як метод формування маркетингової інформації 4 2. Переваги та недоліки індивідуального інтерв'ю 6 3. Метод фокус-групи 15 Висновок 19 Список використаної літератури 20

  11. Інтерв’юер та респондент як головні діючі особи інтерв’ю: природа та особливості комунікативного контакту
    Вступ 3 I. Особливості інтерв’ю як методу соціологічного дослідження 5 1.1. Особливості інформаційного обміну між інтерв’юером та респондентом 5 1.2. Специфіка отримання та інтерпретації соціологічної інформації в ситуації інтерв’ю 8 1.3. Стадії комунікативного контакту інтерв’юера та респондента 10 ІІ. Фактори ефективності комунікації інтерв’юера та респондента 13 2.1. Лексика та фразеологія інтерв’юера та респондента 13 2.2. Часові показники адекватності комунікативного контакту інтерв’юера та респондента 15 2.3. Умови проведення інтерв’ю 19 III. Мотиваційні аспекти комунікативного контакту між інтерв’юером та респондентом 22 3.1. Загальні закономірності підтримання мотивації в ситуації інтерв’ю 22 3.2. Залежність мотивації до інтерв’ю від демографічних характеристик респондентів 25 3.3. Залежність мотивації від часової динаміки інтерв’ю 28 Висновки 31 Список використаних джерел 33 Додатки 35

  12. Використання музеїв в екскурсійній роботі
    Вступ 3 1. Музейна мережа України 5 1.1. Спеціалізація музеїв в профільній групі 5 1.2. Типи музеїв 16 1.3. Історико - культурні заповідники. Музеї-заповідники. 19 2. Роль і значення музеїв в туристсько - екскурсійній справі 22 2.1. Співпраця музейних та екскурсійних установ 22 2.2. Включення музеїв до програм туристсько-екскурсійного обслуговування 26 2.3. Популярізація музеїв 29 Висновок 36 Література 39-41

  13. Використання природних ресурсів в екскурсійній роботі
    ВСТУП 3 1. ЕКСКУРСІЙНА РОБОТА ЯК ВАЖЛИВА СКЛАДОВА ТУРИСТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 5 1.1. Поняття екскурсії та основні засади її планування 5 1.2. Особливості проведення пізнавальних екскурсій 14 2. ПРИРОДНІ РЕСУРСИ УКРАЇНИ ТА ЇХ ВИКОРИСТАННЯ В ЕКСКУРСІЙНІЙ РОБОТІ 22 2.1. Види природних ресурсів України 22 2.2. Особливості проведення екскурсій з використанням природних ресурсів 28 2.3. Напрями вдосконалення екскурсійної діяльності з вивчення природних ресурсів України 34 ВИСНОВКИ 37 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 40

  14. Літературна спадщина України і її використання в екскурсійній роботі
    Вступ 3 1. Екскурсійна робота як важлива складова туристичної діяльності 7 1.1. Поняття екскурсії та основні засади її планування 7 1.2. Особливості проведення пізнавальних екскурсій 10 1.3. Роль літературної спадщини у формуванні особистості 16 2. Літературна спадщина як основа для формування тематичних екскурсій 21 2. Літературна спадщина як основа для формування тематичних екскурсій 21 2.1. Тарасовими шляхами 21 2.2. Літературний Київ 26 2.3. Літературний Львів 32 2.4. Літературна Одесса 36 3. Напрями вдосконалення екскурсійної діяльності з вивчення літературної спадщини 42 3.1. Напрями відродження популярних маршрутів 42 3.2. Організаційно-методологічні засади розвитку екскурсійної діяльності 47 Висновки 52 Література 55

  15. Використання історико-культурних ресурсів в туристсько-екскурсійній роботі
    Вступ 3 1. Історико-культурні ресурси як об’єкти світового туризму 6 1.1. Діяльність ЮНЕСКО з охорони історико-культурних світових ресурсів 6 1.2. Виявлення та вивчення пам’яток засобами туризму та екскурсій 14 2. Історико-культурна спадщина України та потенціал її використання в екскурсійній роботі 20 2.1. Класифікація історико-культурних ресурсів 20 2.2. Нормативно-правова база формування та збереження історико-культурних ресурсів України 22 2.3. Туристичний потенціал історико-культурних ресурсів України 26 3. Шляхи оптимізації використання історико-культурних ресурсів 34 3.1. Напрями вдосконалення музейної діяльності 34 3.2. Маркетингові заходи з просування історико-культурних ресурсів України на туристичному ринку 38 Висновки 46 Література 49

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам 098-404-55-82, 073-402-23-28


У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2017 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua