Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
ДипломТема: Формування маркетингової стратегії виходу українських туристичних компаній на європейський ринок туристичних послуг (ID:19)
| Размер: 145 кб. | Объем: 107 стр. | Стоимость: 0 грн. | Добавлена: 10.08.2004 |
СодержаниеВступ 3
Розділ 1. Передумови виходу туристичних компаній на європейський ринок 6
1.1. Особливості та фактори розвитку індустрії туризму в Європі та Україні 6
1.2. Характеристика кон'юнктури туристичного ринку Європи 15
1.3. Використання концепції стратегічного управління в індустрії туризму 25
Розділ II. Основні напрямки стратегії українських компаній на європейському ринку туристичних послуг 32
2.1. Дослідження європейського ринку туристичних послуг 32
2.2. Аналіз цільових ринків та вибір стратегії захвату 36
2.3. Вибір маркетингової стратегії 41
2.4. План стратегічного маркетингу ТОВ „Тур-сервіс” 46
2.5. Оцінка та контроль виконання маркетингового плану 65
Розділ III. Шляхи підвищення ефективності маркетингової стратегії підприємства ТОВ „Тур-сервіс” 68
3.1. Впровадження системи підтримки продаж 68
3.2. Прогнозування попиту та забезпечення конкурентоспроможності 73
3.3. Використання сучасних інформаційних технологій в просуванні турпродукту на європейському ринку 89
Висновок 96
Список використаної літератури 100
Додатки 107

ЛитератураСписок використаної літератури 1. Закон України „Про туризм” від 15 вересня 1995р. / Голос України вiд 14.11.1995р.; зі змінами та доповненнями. 2. Абрамишвили Г. Г., Война В. А., Трусов Ю. Ф. Операция «маркетинг». — М.: Международные отношения, 1976. 3. Абрамова Г. П. Маркетинг: вопросы и ответы. — ВО «Агропромиздат», 1991. 4. Агрессивный маркетинг, или партизанская война в малом бизнесе. — Самара.: «Самарский Дом печати», 1992. 5. Азар В. Туризм - еще один феномен XX века // Туризм: практика, проблемы, перспективы, №5, 2002 6. Азоев Г. Л. Маркетинг и конкуренция. - М.: Центр экономики и маркетинга, 1999. 7. Азоев Г.Л. Конкуренция: Анализ, стратегия и практика. - М.: Центр экономики и маркетинга, 1996. 8. Алексеев А.А. Методика сегментирования потребителей.// Маркетинг,1999, 1 9. Алексеев А.А. Определение удовлетворенности потребителей свойствами товара при выведении новых товаров на рынок или модернизации старых.// Маркетинг, 1997, 3 10. Алексеев А.А., Маркетинговые принципы оптимизации глубины ассортимента продукции. // Маркетинг, №6, 2001 11. Англо-русский словарь рекламных терминов. — М.: Внешторгреклама, 1978. 12. Андропов О.М. Стан рекреаційного комплексу України // Економіка і Екологія, 2002, № 24. 13. Ансофф И. Стратегическое управление: Пер. с англ.- М.: Экономика, 1989. 14. Афанасьева Н.В., Багиев Г.Л., Лейдиг Г. Конкуренция и инструментарий эффективного предпринимательства. Под общей редакцией академика Багиева Г.Л.- СПб.: Изд-во СПбУЭФ, 1996. 15. Багиев Г.Л. Маркетинг. Словарь.-СПб.: Изд-во СПбГУЭФ,1998. 16. Багиев Г.Л., Красикова Н.И. Мотивация коммерческих коммуникаций в системе маркетинга: Учеб. пособие. - СПб.: Изд-во СПбУЭФ, 1994. 17. Баззель Р. Д., Кокс Д. Ф., Браун Р. В. Информация и риск в маркетинге. — М.: Финстатинформ, 1993. 18. Благоев В. Маркетинг в определениях и примерах: Пер. с болгарского и предисловие д.э.н., проф. А.М.Немчина. - СПб.: Научный центр "Корпорации двадцатый трест", 1993. 19. Бланк И.А. Менеджмент в туризме. - К : Украинско-Финский институт менеджмента и бизнеса, 1997.- 408 с. 20. Бове К. Л., Аренс У. Ф. Современная реклама. Пер. с англ. — Тольятти.: Издательский Дом Довгань, 1995. 21. Богатко О.Г. Вплив лісів на клімат в Україні // Україна Молода, 19 січня 2002. 22. Богачев В.Ф., Кабаков В.С., Ходачек А.М. Стратегия малого предпринимательства. - СПб.: Корвус. 1995. 23. Большаков Н. М. Рекреационная роль лесов. // Економіка і Екологія, 2002, №10 24. Бородина В.В. Ресторанно-гостиничный бизнес, М.: Книжный мир, 1999. – 364с 25. Борозняк В.С. Перспективи розвитку українського туризму // Бізнес, №15, 2002 – с. 15-16; 26. Бочарников С.А. Финансово-экономический анализ деятельности турфирмы, М.: Финансы и статистика, 2000.- 270с. 27. Браверман А. А. Маркетинг в российской экономике переходного периода. — М.: ОАО «Издательство «Экономика», Тоо «Ко-Маркт Лтд», 1997 28. Бутусов Г. Аналіз туристичного ринку України // Галицькі контракти №5, 2003, с.8-10; 29. Видяпин В. И., Данько Т. П., Слеповченко В. А., Попов Б. В. Предпринимательство: маркетинг и цены. К.: Діло, 1992. 30. Волков С.Н Туризм и информатизация общества. – М.: Финансы и статистика, 2002. – 254с. 31. Гаспарян А.А. Розвиток гірського туризму в Україні. //Бізнес, 2003, №5 32. Герасимчук В.Г. Маркетинг. Теория и практика. – К.: Высшая школа, 1994. – 328 с. 33. Гнатів О.К. Проблеми розвитку вітчизняного туризму // Економіка України, №5, 2003, с.23-25. 34. Голубков Е. П. Маркетинг: стратегии, планы, структуры. М.: Дело, 1995. 35. Голубков Е. П., Голубкова Е. Н., Секерин В. Д. Маркетинг: выбор лучшего решения. — М: Экономика, 1993. 36. Голубков Е.П. Маркетинговые исследования: Теория, практика и методология. - М.: Финпресс,1998. 37. Голубков Е.П. Маркетинг.учебное пособие.- М.: Экономика, 1995. 38. Гонгало П.Ф. Проблеми відтворення ресурсного комплексу України. // Економіка і Екологія, 2001, №15 39. Горобець Н.П. Нові технології в галузі туризму // Економіка і інформатизація, №7, 2003, с. 27-28. 40. Дайан А. Маркетинг: В кн. Академия рынка: маркетинг. — М.: Экономика, 1993. 41. Данько Т.П. Управление маркетингои ( методологический аспект ).-М.:ИНФРА-М,1997. 42. Дихтль Е., Хершген Х. Практический маркетинг: Учеб. пособие / Пер. с нем. А.М.Макарова; Под ред. И.С.Минко. - Высш. шк., 1995. 43. Дракер П. Рынок: как выйти в лидеры - М.: Прогресс, 1992. 44. Дурович А. П. Маркетинг в туризме., Минск., Новое знание, 1998; с.205-217 45. Завгородня А.В., Кодзевич М.С. Маркетинг: методы и процедуры: Уч. посібник., К.: Діло - 1990. 46. Заїкина О.О Внесок туристичної галузі в подолання економічної кризи, http://www.niss.gov.ua; 47. Заставний Ф.Д. Географія України. – Львів, Екотехніка, 1994. 48. Зіновчук Т.С. Вплив екологічних факторів на туризм // Екологічний вісник, №9, 2002, с.7-10. 49. Зовнішня торгівля: проблеми і перспективи. Під ред. проф.. О.А.Кириченка.- Х.:Акта.1997 – 240с. 50. Иванов В.М, Красильников В.П. Менеджмент в туризме.- М.: Финансы и статистика, 2002.- 345с. 51. Иванова Т. Е., Платова Т. В. Основы информационного маркетинга. Учебн. пособие. — Ярославль, ЯрГУ, 1990. 52. Інформаційно-статистичний бюлетень „Туризм в Києві”” за 2001-2003рр. 53. Інформація Держкомстату України 54. Как добиться успеха. — М.: Политиздат, 1991. 55. Калиновский С.С., Гончаренко П.А и др. Стратегический менеджмент туризма. - С-Пб.: Оркестр, 2003.- 561с. 56. Карлоф Б. Деловая стратегия. Пер. с англ. — М.: Экономика, 1991. 57. Качанівський В.С. Концепція розвитку туризму в Україні. – Л.: Брама, 2003. – 317с. 58. Квартальнов В.А. Иностранный туризм., Москва, Финансы и статистика, 1999; с.91-101 59. Квартальнов В.А. Туризм: теория и практика., Москва., Финансы и статистика, 1999; с.15-17 60. Кириченко О.А Туризму кваліфікованих фахівців. – Політика і час. – 1997. - №8 61. Кішко П.К. Деревообробна промисловість України: проблеми та перспективи розвитку // Бізнес, 2003, №3. 62. Коноплев В.Т. Международный маркетинг.- Донецк : Юго-Восток, 1998.- 320 с. 63. Костюхин Д. И. Маркетинг: цели, функции и организационные основы. — В сб. Проблемы современного маркетинга, вып. 1. — М.: ТПП СССР, 1977. 64. Котлер Ф. Маркетинг, менеджмент. Анализ, планирование, внедрение и контроль. – СПб.: Оркестр, 1998. 65. Котлер Ф. Основы маркетинга. – М., Дело, 1995. 66. Котлер Ф. Управление маркетингом. — М.: Экономика, 1980. 67. Куроїдов О.Н. Навколишнє середовище та розвиток рекреаційного комплексу України // Україна Молода, 7 листопада 2000. 68. Лавров С. Н., Злобин С. Ю. Основы маркетинга промышленных объектов. — М.: Внешторгиздат, 1989. 69. Ламбен Ж.-Ж. Стратегический маркетинг. — Санкт-Петербург: Наука, 1996. 70. Лук’яненко Д.Г. Міжнародна економіка. –К.: Вид-во „ВІПОЛ”, 1996 – 73с. 71. Маркетинг. Сборник. Пер. с англ./, Общ. Ред. и предисловие д. э. н. Д. И. Костюхина. — М.: Прогресс, 1974. 72. Маркетинг: Пер. с англ./ Под ред.Д.И. Костюхина . - М.: Прогресс, 1974. 73. Маркетинг: пособие для практиков. Сост. Г. Лайс: Пер. с нем. — М.: Машиностроение, 1992. 74. Маркетинг: Учебник / А.Н.Романов, Ю.Ю.Корлюгов, С.А.Красиль ников и др.; Под ред. А.Н.Романова. - М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 1995. 75. Международная научная конференція " Маркетинг и культура предпринимательства " : Тезисы докладов. - СПб.: Изд-во СПбУЭФ, 1996. - Ч.1,2. 76. Михайлов В.А. Антропогенний вплив на навколишнє середовище. // Економіка і Екологія, 2001, №15 77. Мішогло Г.О. Економічна географія України з основами виробництва. – К., Поступ, 1997. 78. Папирян Г.А. Маркетинг в туризме, М.: Финансы и статистика, 1997.- 457с. 79. Папирян Г.А. Экономика туризма, М.: Финансы и статистика, 2000. – 435с. 80. Попов А.В., Интегрированные маркетинговые коммуникации – теория и практика .// Маркетинг, №5, 2001 81. Потемкін О.С. Київ туристичний // Галицькі контракти №5, 2003, с.17-20; 82. Припольцев В. А. Маркетинг в управлении фирмами. — В сб. Проблемы современного маркетинга. Вып. 1. — М.: ТПП СССР, 1977. 83. Розміщення продуктивних сил / Під ред.Є.П.Качана. – К., Діло,1997. 84. Рябова Т. Ф., Стрелков Е. В. Маркетинг: словарь-справочник. — М.: Агентство массовой информации, 1992. 85. Современный маркетинг. В. Е. Хруцкий. И. В. Корнеева, Е. Э. Автухова. — М.: Финансы и статистика, 1991. 86. Соловьев Б. А. Маркетинг: учебн. пособие. — М.: Изд-во Рос. экон. акад., 1993. 87. Статистичний бюлетень ДТА України за 2001-2003 рр. 88. Теория и практика маркетинговой деятельности: Ученые записки коммерческого факультета / СПбУЭФ. - СПб., 1993. 89. Тимчук О. Перспективи розвитку гірського туризму в Україні // Збірник наукових праць НДФІ, №7, 2002, с.31-34. 90. Томилов В.В., Крупанин А.А. Экономико-организационные основы предприни- мательства / Под общ. ред. акад. Г.Л. Багиева. - СПб.: Изд-во СПбУЭФ, 1996. 91. Харрис Г., Кац К. Стимулирование международного туризма.- М.: Финансы и статистика, 1992.- 578с. 92. Чинарьян Р.А. Торговый маркетинг - эффективный инструмент продвижения товаров на рынок.// Маркетинг, №2,96 93. Швальбе Х. Практика маркетинга для малых и средних предприятий: Пер. с нем. - М.: Республика, 1995. 94. Эванс Дж., Берман Б., Маркетинг. — М.: Экономика, 1990. 95. Экономическая стратегия фирмы: Учеб. пособие. - СПб.: Специальная литература, 1995. 96. Эффективные технологии маркетинга / Effective Marketing Technologies / Ю.А.Ковальков, О.Н.Дмитриев. - М.: Машиностроение, 1994. 97. Яровиков А. Н. Рынок, потребности и спрос на товары народного потребления. Учебн. Пособие, 1989. 98. Kniffin F. The Modern Concept of Marketing Management: Implications and Problems, Bloomington 1958. 99. Kotler Ph. Marketing Management. Analises, planning, and control, Englewood Cliffs, NJ, Prentice-Hall, 1972. 100. Rodger L. W. Marketing in a Competitive Economy, London, 1968. 101. Simmons H. New Techniques in Marketing, Englewood Cliffs, NJ, Prentice-Hall 1958. 102. http://www.itravel.ru – туристичний інформаційний сервер 103. http://www.turism.ru – статистичний сервер в галузі туризму 104. http://enbv.narod.ru – економічна бібліотека 105. http://www.marketing.spb.ru – інформаційний сервер з маркетингу 106. http://www.cfin.ru – інформаційний сервер з фінансів і маркетингу
Просмотр
Просмотр Просмотреть с сайта...
Скачивание
См. также:
  1. Можливості виходу на міжнародні фінансові ринки для українських компаній
    1. Вступ 3 2. Постановка задачі 5 2.1. Характеристика задачі 5 2.2. Вихідна інформація 7 2.3. Вхідна інформація 8 2.4. Опис алгоритму 9 3. Технологічний процес автоматизованого рішення задачі 15 4. Висновки 19 5. Література 20 Задача: Розробити постановку й алгоритм автоматизованого розв"язання задачі "Розрахунок річного об"єму виконання плану випуску промислової продукції у вартісному виразі"

  2. Можливості виходу на міжнародні фінансові ринки для українських компаній
    Вступ 2 Особливості міжнародного фінансового ринку 2 Сучасні тенденції розвитку міжнародних фінансових ринків 7 Український досвід 11 Висновок 13 Література 15

  3. Ринок туристичних послуг
    Вступ 3 1. Характеристика сучасного стану ринку туристичних послуг 4 2. Сегментування ринку 9 3. Маркетинговий комплекс для цільового ринку 18 4. Шляхи диференціації послуг 20 5. Стандарт обслуговування 23 Висновки 23 Література 24

  4. Інтеграція України в міжнародний ринок туристичних послуг
    Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи інтеграції України в міжнародний ринок туристичних послуг 8 1.1. Індустрія міжнародного ринку туристичних послуг та її розвиток в сучасних умовах 8 1.2. Туристичні послуги та туристичний продукт: характеристика та сутність 20 1.3. Передумови і напрями формування туристичного ринку в Україні 32 Розділ 2. Оцінка туристичного ринку України з метою інтенсифікації двохсторонніх зв’язків в сфері туризму 41 2.1. Нормативно-правова база туристичної діяльності в Україні 41 2.2. Динаміка та тенденції розвитку ринку туристичних послуг 47 Розділ 3. Шляхи інтеграції України в міжнародний ринок туристичних послуг 69 3.1. Проблеми та шляхи пожвавлення сучасного національного ринку туризму 69 3.2. Укріплення позицій України на світовому ринку 80 3.3. Співробітництва України з Європейським Союзом у галузі туризму 91 Висновки 111 Список використаної літератури 114 Додатки 119-122 1. Фактори впливу на обсяги реалізації туристичних послуг підприємства 2. Статистика туризму Мета і задачі дослідження. Метою дипломної роботи є розвиток теоретичних питань і розробка методичних рекомендацій щодо удосконалення розвитку міжнародного туризму в Україні в умовах ринкових відносин, на основі аналізу й узагальнення наукових праць вітчизняних і закордонних авторів, а також дослідження стану і тенденцій інтеграції України в міжнародний ринок туристичних послуг. Для досягнення зазначеної мети в дипломній роботі поставлено й вирішено такі задачі:  уточнено сутність понять: “туризм”, “туристичні послуги”, “туристичний продукт”;  виявлено основні функції міжнародного туризму, від яких залежить його розвиток;  визначено й охарактеризовано фактори, що впливають на розвиток міжнародного туризму в існуючих економічних умовах;  проаналізовано сучасний стан туризму в Україні;  виявлено можливості та перспективи розвитку туризму на території України;  визначено напрямки інтеграції України в міжнародний ринок туристичних послуг. Предмет дослідження – проблеми інтеграції України в міжнародний ринок туристичних послуг. Об'єкт дослідження – туристична галузь України. Хронологічними рамками роботи є 2001-2004 роки. Літературною базою служать підручники Антропова А.А. «Международный туризм в Украине: реалии и тенденции развития», Абукова К. Х. «Туризм сегодня и завтра», Барчукова Н.С. «Правовое регулирование международного туризма на многосторонней основе», Виноградської А. «Маркетингове дослідження туристичного бізнесу в Україні», Квартальнова В. «Международный туризм: политика развития». Методи дослідження. Теоретичною і методологічною основою роботи є результати досліджень в сфері туризму. У дослідженні використовувалися роботи закордонних і вітчизняних шкіл маркетингу, менеджменту, економіки. У процесі дослідження використовувалися історичний метод, метод системного аналізу і статистики, методи наукової класифікації, соціологічні методи, прийоми економічного аналізу (табличний, порівняння, угруповання, графічний). Структура й обсяг дипломної роботи. Дипломна робота складається з вступу, 3 розділів, 8 підрозділів, висновків, загальним обсягом 120 сторінок, а також 5 рисунків і 13 таблиць, списку використаних джерел з 65 найменувань, 2 додатки

  5. Формування собівартості туристичних послуг
    курсова - бакалавр ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ СОБІВАРТОСТІ ПОСЛУГ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 7 1.1. Сутність та основні характеристики собівартості туристичних послуг 7 1.2. Основні складові формування собівартості туристичних послуг 11 1.3. Методи розрахунку собівартості туристичних послуг 15 РОЗДІЛ 2. ФОРМУВАННЯ СОБІВАРТОСТІ ПОСЛУГ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «Назва» 21 2.1. Організаційно-економічна характеристика туристичного підприємства 21 2.2. Динаміка витрат туристичного підприємства ТОВ «Назва» 36 2.3. Аналіз формування собівартості туристичних послуг на прикладі деяких турпродуктів 40 РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ СОБІВАРТІСТЮ ПОСЛУГ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «Назва» 49 3.1. Оцінка факторів, що вплинули на калькуляцію собівартості туристичних послуг 49 3.2. Шляхи зниження собівартості туристичних послуг ТОВ «Назва» 54 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 61 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 65 ДОДАТКИ 68-73

  6. Формування собівартості туристичних послуг (бакалавр)
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ СОБІВАРТОСТІ ПОСЛУГ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 7 1.1. Сутність та основні характеристики собівартості туристичних послуг 7 1.2. Основні складові формування собівартості туристичних послуг 12 1.3. Методи розрахунку собівартості туристичних послуг 18 РОЗДІЛ 2. ФОРМУВАННЯ СОБІВАРТОСТІ ПОСЛУГ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «НАЗВА» 30 2.1. Організаційно-економічна характеристика туристичного підприємства 30 2.2. Динаміка витрат туристичного підприємства ТОВ «Назва» 33 2.3. Аналіз формування собівартості туристичних послуг на прикладі деяких турпродуктів 36 РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ СОБІВАРТІСТЮ ПОСЛУГ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «НАЗВА» 44 3.1. Оцінка факторів, що вплинули на калькуляцію собівартості туристичних послуг 44 3.2. Шляхи зниження собівартості туристичних послуг ТОВ «Назва» 51 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 59 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 63 ДОДАТКИ 66

  7. Аналіз стратегії виходу фірм вітчизняних виробників на зовнішній ринок та розробка міжнародного маркетингового комплексу
    Вступ 3 Розділ 1. Стратегії виходу підприємств на зовнішні ринки. 4 Розділ 2. Аналіз діяльності підприємств масложирової промисловості України при виході на зовнішні ринки. 10 Список літератури: 18

  8. Формування маркетингової стратегії фірми в умовах кризи, на прикладі інтернет-магазину цифрової фототехніки
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1. Сутність і види маркетингових стратегій 6 1.2.Аналіз ресурсів і конкурентних можливостей підприємства 14 1.3. Основні етапи розробки стратегії підприємства 29 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА 40 2.1. Загальна характеристика підприємства 40 2.2. Аналіз маркетингової стратегічної діяльності фірми 51 2.3. Аналіз конкурентного середовища 64 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ФІРМИ 73 3.1. Стратегічні рішення в ціновій політиці 74 3.2. Вибір оптимальної комунікаційної політики 79 3.2. Оцінка запропонованих заходів 87 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 99 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 105-126

  9. Конкурентоспроможність туристичних продуктів (послуг) на ринку
    1.Конкурентоспроможність туристичних продуктів (послуг) на ринку 3 2.Принципи стратегічної доцільності дострокових управлінських рішень 9 3. Аналіз та оцінювання ризику. Методи кількісного та якісного оцінювання ризику 11 Задача 24 Вимагає чіткого визначення та розв'язання аналітико-розрахункової задачі з поясненням. (Оцінюється за трибальною системою) Стратегічним планом розвитку підприємства на наступний рік визначено, що його товарні запаси становитимуть на 1 січня - 120 млн. грн., на 1 квітня - 150 млн. грн., на 1 липня - 200 млн. грн.., на 1 жовтня -250 млн. грн., на 1 січня наступного року - 235 млн. грн. Оборот має бути 3500 млн. грн. Необхідно визначити оборотність засобів, вкладених у товарні запаси у днях і кількості оборотів. ЛІТЕРАТУРА 26

  10. Конкурентоспроможність туристичних продуктів (послуг) на ринку
    1.Конкурентоспроможність туристичних продуктів (послуг) на ринку 3 2.Принципи стратегічної доцільності дострокових управлінських рішень 9 3. Аналіз та оцінювання ризику. Методи кількісного та якісного оцінювання ризику 11 Задача 24 Вимагає чіткого визначення та розв'язання аналітико-розрахункової задачі з поясненням. (Оцінюється за трибальною системою) Стратегічним планом розвитку підприємства на наступний рік визначено, що його товарні запаси становитимуть на 1 січня - 120 млн. грн., на 1 квітня - 150 млн. грн., на 1 липня - 200 млн. грн.., на 1 жовтня -250 млн. грн., на 1 січня наступного року - 235 млн. грн. Оборот має бути 3500 млн. грн. Необхідно визначити оборотність засобів, вкладених у товарні запаси у днях і кількості оборотів. ЛІТЕРАТУРА 26

  11. Вибір постачальника туристичних послуг
    Вступ 3 1. Шляхи вибору постачальника 3 2. Вибір постачальника транспортних послуг для туристичної фірми 9 Висновок 16 Література 17

  12. Конкурентоспроможність туристичних продуктів (послуг) на ринку
    1.Конкурентоспроможність туристичних продуктів (послуг) на ринку 3 2.Принципи стратегічної доцільності дострокових управлінських рішень 9 3. Аналіз та оцінювання ризику. Методи кількісного та якісного оцінювання ризику 11 Задача 24 Вимагає чіткого визначення та розв'язання аналітико-розрахункової задачі з поясненням. (Оцінюється за трибальною системою) Стратегічним планом розвитку підприємства на наступний рік визначено, що його товарні запаси становитимуть на 1 січня - 120 млн. грн., на 1 квітня - 150 млн. грн., на 1 липня - 200 млн. грн.., на 1 жовтня -250 млн. грн., на 1 січня наступного року - 235 млн. грн. Оборот має бути 3500 млн. грн. Необхідно визначити оборотність засобів, вкладених у товарні запаси у днях і кількості оборотів. ЛІТЕРАТУРА 26

  13. УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ
    ЗМІСТ 0 ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ПОНЯТТЯ МЕНЕДЖМЕНТУ СИСТЕМИ ЯКОСТІ 6 1.1. Суть та поняття якості 6 1.2. Значення стандартизації та сертифікації 18 1.3. Менеджмент системи якості 30 2. АНАЛІЗ СИСТЕМИ МЕНЕДЖМЕНТУ ЯКОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ 46 2.1. Загальна характеристика підприємства 46 2.2. Аналіз системи управління якістю 52 3. УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ СИСТЕМОЮ ЯКОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ 61 3.1. Характеристика систем управління якістю підприємств даної галузі 61 3.2. Шляхи удосконалення менеджменту якості на підприємстві 76 ВИСНОВОК 90 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 98 ДОДАТКИ 107

  14. Страхування міжнародних туристичних послуг
    Вступ 3 1. Поняття та особливості страхування туристичних послуг 4 2. Основні форми страхового обслуговування туристів 6 Висновки 8 Список використаної літератури 9

  15. Відповідальність за організацію безпеки туристичних послуг
    з дисципліни «Міжнародне туристичне право» ЗМІСТ 1. Організація безпеки туристичних послуг 3 2. Відповідальність за організацію безпеки туристичних послуг 8 Список використаної літератури 11

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам 098-404-55-82, 073-402-23-28


У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2017 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua