Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КонтрольнаяТема: Організація і технологія торговельної діяльності (ID:20021)
| Размер: 24 кб. | Объем: 13 стр. | Стоимость: 55 грн. | Добавлена: 27.04.2010 |
СодержаниеВаріант 4.
1. Технологічне планування приміщень магазину та визначальні фактори їх вибору
2. Законодавча та нормативно-правова база щодо регулювання торговельної діяльності й забезпечення високоякісного обслуговування населення
3. Оцініть стан розвитку та ефективність використання складського господарства оптового підприємства з торгівлі текстильними товарами, визначите шляхи його вдосконалення. Вихідні дані наведені в таблиці.
Вихідні дані для розрахунку аналітичних показників.
Показник У середньому на одне оптове підприємство України Київське регіональне оптове підприємство
Сумарний оптовий товарообіг, млн. грн. 236 828
У тому числі складський, млн. грн. 74 193
Питома вага складського товарообігу, % 31,5 23,3
Середні товарні запаси, млн. грн. 6,5 15,6
Середні товарні запаси, днів 32 29
Наявна складська площі, м2 2520 7998
Потреба у складській площі, м2 7094 21250
Складський об’єм, м3 15541 61501
Рівень механізації вантажно-розвантажувальних робіт, % 34 52
Кількість складських приміщень, од. 4 7
Висота укладання товару, м 2,8 8,3
Середньорічна сумарна вартість основних фондів, млрд. грн. 0,53 3,29
З них активних частин 0,10 0,99
Середньооблікова чисельність складських працівників, чол. 68 170
Прибуток, млн. грн. 0,88 3,31
Питома вага малих посередницько-збутових підприємств в оптовому товарообігу регіону, % 1,8 3
Література
Литература1. Голошубова Н.О. Організація торговельного обслуговування покупців: Опор. Конспект лекцій. – К., 1996. 2. Голошубова Н.О., Чижевська О.А. Організація продажу товарів у роздрібній торговельній мережі: конспект лекцій. – К., 1998. 3. Мазаракі А.А., Лігоненко Л.О., Ушакова Н.М. Економіка торговельного підприємства. – К., 1999.
Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. Організація і технологія торговельної діяльності
    1. Класифікація підприємств роздрібної торгівлі та характеристика їх видів 3 2. Структура і призначення приміщень загальнотоварних і спеціальних складів 8 3. Задача 13 Оптове підприємство уклало договір постачання з магазинами № 1 і 2, де зазначено, що борошно постачатиметься централізовано рівними партіями кожної декади місяця. Розрахуйте коефіцієнт рівномірності постачання борошна до магазинів, визначте, який магазин краще обслуговується оптовим підприємством, і запропонуйте шляхи забезпечення своєчасного завезення борошна до магазинів. Вихідні дані подано в таблиці. ... Література 15

  2. Організація і технологія торгівельної діяльності
    1. Зарубіжний досвід розвитку роздрібної торговельної мережі. 3 2. Форми оптової реалізації товарів і визначальні фактори їх вибору. 6 3. Порівняйте ефективність роботи магазинів, що застосовують різні форми продажу товарів. 10 Список використаної літератури 13

  3. Організація і технологія торгівельної діяльності
    1.Організація процесу продажу товарів і обслуговування покупців у магазинах самообслуговування 3 2. Шляхи розвитку виробництва тари в Україні, скорочення витрат і втрат з тари. 7 3. Наукове дослідження 10 Список використаної літератури 15

  4. Управління ризиками торговельної діяльності
    Вступ 3 I. Теоретичні засади управління ризиками торговельного піприємства 7 1.1. Ризик як об'єкт управління на торговельному підприємстві 7 1.2. Методика аналізу ризиків торговельного підприємства 15 1.3 Стратегія управління ризиком та її обгрунтування на торговельному підприємстві 25 II. Оцінка рівня ризику, притаманного діяльності ТОВ "***" 40 2.1 Оцінка рівня ризиків ТОВ "***" експертним методом 40 2.2 Оцінка рівня ризиків ТОВ "***" методом фінансово-економічних індикаторів 47 III. Шляхи та заходи щодо мінімізації та профілактики господарського ризику торговельного підприємства 56 3.1 Внутрішні механізми нейтралізації ризиків на торговельному підприємстві ТОВ "***" 56 3.2 Страхування ризиків торговельного підприємства ТОВ "***" 72 3.3 Оцінка ефективності розробленої політики щодо мінімізації та профілактики ризиків торговельного підприємства ТОВ "***" 77 Висновки 89 Література 97 Додатки. Фінансова звітність 103-122 Метою роботи є розробка та реалізація принципових підходів до управління ризиком торгівнльних підприємств. Теоретичною основою досліджень послугували наукові праці вітчизняних і зарубіжних учених у галузі управління ризиком

  5. Розвиток торговельної діяльності в Україні
    Вступ 3 Розвиток торговельної діяльності в Україні 4 1. Дослідження стану розвитку торговельної діяльності 4 2. Сучасний стан та пріоритети розвитку правового регулювання торговельної діяльності в Україні 9 Висновки 12 Література 13

  6. Організація та технологія надання послуг
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА 6 1.1. Сутність поняття та значення готельного господарства 6 1.2. Характеристика різновидів послуг у сфері готельного господарства 7 1.3. Законодавче регулювання готельного господарства 11 РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ НАДАННЯ ПОСЛУГ У ГОТЕЛІ „ ” 14 2.1 Організаційна характеристика готелю 14 2.2. Аналіз процесу надання послуг в готелі “ ” 22 2.3. Аналіз основних економічних показників в готелі 30 2.4. Дослідження факторів, що впливають на надання послуг у готелі 32 РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ НАДАННЯ ПОСЛУГУ ГОТЕЛЬНОМУ ГОСПОДАРСТВІ 37 3.1. Використання новітніх методик організації готельних послуг 37 3.2. Обгрунтування запропонованих заходів 39 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 42 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ І ЛІТЕРАТУРИ 44 ДОДАТКИ 46

  7. Організація і технологія торгового процесу
    План: 1. Порядок приймання і зберігання товарів на складі 2. Спеціалізація і типізація роздрібної торгівельної мережі Задача. Вирішіть ситуацію. При поверненні склотари продавець магазину вимагав від її здавальника обов"язкової купівлі товару. Чи діяв продавець згідно з чинними правилами скупки у населення склотари. Обгрунтуйте свою відповідь

  8. Технологія туристичної діяльності
    1.Законодавчо - правове регулювання туристичної діяльності 3 2.Програма перебування туристів 8 Список використаної літератури 11 Додатки 12-15

  9. технологія ресторанної діяльності
    1. Матеріальні та соціально-культурні послуги як складові послуг харчування 3 2. Функціональна та технологічна структура ресторанного господарства 4 3. Функції меню та прейскурантів 9 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 14

  10. Організація і технологія торгівлі продовольчими товарами
    1. Види торгових споруд, їх характеристика 3 2. Позамагазинні форми продажу товарів 5 3. Організація матеріальної відповідальності в магазині 9 4. Організація перевезення товарів автомобільним транспортом 11 Список літератури 14

  11. ТЕХНОЛОГІЯ ГАЛУЗІ. АНАЛІЗ ТЕХНОЛОГІЙ ТУРИСТСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
    ВСТУП 3 І. АНАЛІЗ ТЕХНОЛОГІЙ ТУРИСТСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПРИКЛАДІ ТУРИСТСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА “PILGRIM” 5 1.1. Загальна характеристика туристського підприємства „Pilgrim” 5 1.2. Розробка технологічних процесів туристського підприємства при організації нового туристського продукту 9 ІІ. АНАЛІЗ ТЕХНОЛОГІЙ НАДАННЯ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ НА ПРИКЛАДІ ГОТЕЛЮ “СЛАВУТИЧ” 21 2.1. Загальна характеристика підприємства „Славутич” 21 2.2. Технологія надання готельних послуг 28 ІІІ. АНАЛІЗ ТЕХНОЛОГІЙ НАДАННЯ РЕСТОРАННИХ ПОСЛУГ НА ПРИКЛАДІ РЕСТОРАНУ „СЛАВУТИЧ ” 43 3.1. Загальна характеристика закладу ресторанного господарства „Славутич” 43 3.2. Аналіз технологій надання ресторанних послуг 45 3.3. Технологія виробництва ресторанних послуг 56 ВИСНОВКИ 64 ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 66 ДОДАТКИ 69

  12. Якість обслуговування покупців, як фактор конкурентоспроможності магазину (Організація та технологія торгівлі)
    ВСТУП 3 1. Сутність товарного асортименту на фактори, які впливають на його формування у магазинах 5 2. Дослідження конкурентного середовища ВАТ "Назва" 15 3. Аналіз та оцінка товарного асортименту магазину ВАТ "Назва" 22 4. Дослідження стану товаропостачання у ВАТ "Назва" 26 5. Шляхи удосконалення формування товарної політики магазину 29 ВИСНОВКИ 37 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 39 ДОДАТКИ 42

  13. Спеціалізація магазинів та їхня ефективність у сучасних умовах (організація і технологія торгівлі)
    ВСТУП 3 1. Фактори, які визначають спеціалізацію магазину 5 2. Особливості та переваги мережевого магазину ВАТ „Назва” 10 3. Спеціалізація магазину ВАТ „Назва” 16 4. Організація торговельно-технологічного процесу в магазині ВАТ „Назва” 24 5. Ефективність діяльності магазину ВАТ „Назва” в сучасних умовах 28 ВИСНОВКИ 34 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 37 ДОДАТКИ 40

  14. Технологія діяльності туристського підприємства (турфірма) в процесі формування нового туру, розробити тур
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ТУРИСТСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ "Назва" 5 1.1. Базова характеристика туристського підприємства 5 1.2. Структура управління туристським підприємством 12 1.2.1. Організаційна структура управління підприємством 12 1.2.2. Посадові інструкції працівників туристичного підприємства 14 РОЗДІЛ 2. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗРОБКИ НОВОГО ТУРИСТИЧНОГО ПРОДУКТУ 16 2.1. Розробка ідеї туру 16 2.2. Головні аспекти процесу пошуку та відбору партнерів та підприємств–постачальників послуг 23 2.3. Формування основного та додаткового комплексів послуг 26 2.4. Експериментальна перевірка туру 30 РОЗДІЛ 3. ТЕХНОЛОГІЯ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА ПРИ ФОРМУВАННІ НОВОГО ТУР МАРШРУТУ 31 3.1. Загальна характеристика визначеного туру за його спрямуванням 31 3.2. Обгрунтування вибору пунктів нового маршруту 31 3.3. Розробка схеми маршруту з зазначенням транспортного обслуговування 34 3.4. Визначення програмного забезпечення нового туру у відповідності до визначеної тематики 37 3.5. Пошук та відбір партнерів–постачальників товарів та послуг в кожному пункті нового маршруту у відповідності до обраного класу обслуговування 39 3.6. Підготовка інформаційно–методичного та рекламного забезпечення туру 41 РОЗДІЛ 4. ОСОБЛИВОСТІ ТЕХНОЛОГІЇ ТУРИСТСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ПРОЦЕСІ РЕАЛІЗАЦІЇ РОЗРОБЛЕНОГО ТУРУ 45 ВИСНОВКИ 48 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 50 ДОДАТКИ 53

  15. Товаропостачання роздрібної торговельної мережі та напрями його удосконалення
    Вступ 2 1. Визначальні фактори ефективності товаропостачання роздрібної торговельної мережі 4 2. Організаційна структура та функції збутових підрозділів ТОВ "ххх" 15 3. Дослідження збутової діяльності підприємства 18 4. Ефективність товаропостачання роздрібної торговельної мережі та шляхи її підвищення 22 Висновок 31 Список використаної літератури 33

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам 098-404-55-82, 073-402-23-28


У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2017 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua