Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КурсоваяТема: Магазини економ класу: види, особливості, ефективність їх функціонування (ID:20127)
| Размер: 102 кб. | Объем: 66 стр. | Стоимость: 145 грн. | Добавлена: 28.04.2010 |
СодержаниеВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ЕКОНОМІЧНА СУТНІСТЬ УПРАВЛІННЯ ДІЯЛЬНІСТЮ МАГАЗИНУ ЕКОНОМ-КЛАСУ 5
1.1. Поняття та характеристика магазинів 5
1.2. Місце магазинів економ-класу в торговельному обслуговуванні населення 14
РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ТОРГІВЛІ В МАГАЗИНІ ЕКОНОМ КЛАСУ ТОВ «Назва» 21
2.1. Характеристика магазину 21
2.2. Вивчення попиту та формування асортименту 24
2.3. Організація продажу товарів та обслуговування покупців 32
РОЗДІЛ 3. ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ МАГАЗИНУ ЕКОНОМ-КЛАСУ «Назва» 44
3.1. Автоматизація торгово-технологічних операцій в магазині «Назва» 44
3.2. Напрямки вдосконалення організації торгово-технологічних операцій в магазині «Назва» 46
3.3. Шляхи удосконалення обслуговування покупців у магазині «Назва» 49
ВИСНОВКИ 52
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 59
ДОДАТКИ 62
Литература1. ГОСТ 15.007-88 »Система разработки и постановки продукции на производство. Продукция легкой промышленности. Основные положения». – М.: Издательство стандартов, 1988- 9 с. 2. Акулич И.Л. Маркетинг. – Мн.: Высшая школа, 2000. 3. Александров С. П. Развитие обувной промышленности. // Кожвенно-обувная промышленность. – 2003. - № 4 – с. 22-23. 4. Александров Ю.Л., Терещенко Н.Н., Петрученя И.В. Экономика торгового предприятия. – К.: Основа, 2003. 5. Архипов И.А., Клишнин В.Ф. Торговое оборудование. – М.: Академия, 2000. 6. Бурмистров В.Г. Организация торговли непродовольственными товарами. - М., 1992. 7. Бурмистров В.Г. Организация торговли. – М.: Академия, 1998. 8. Виноградова С.И. Основы технологии торговых процессов. – М.: Академия, 2005. 9. Гарелик М.А., Ляндман Р.Д. Организация, оборудование и технология продажи товаров. – М.: Высшая школа, 1999. 10. Горбачик В. Е., Линник А. И., Фукин В. А. Исследование жесткости обувных текстильных материалов // Межвузовский сборник научных трудов. «Формование и формоустойчивость материалов и изделий легкой промышленности». – М., 1998. – с. 6-10. 11. Гребнев А.И. Экономика торгового предприятия. Учебник. – М.: Экономика, 2006. 12. Гриневич Т.М., Стоянов І.С. Аналіз результатів випробувань взуття з метою сертифікації та шляхи забезпечення їх відповідності нормативним вимогам // Вісник технологічного університету Поділля. – 2003. – № 5. – Ч 1. – с. 52-56. 13. Дякив Р.С., Рудавский А.В. Совершенствование фирменной торговли - «Наукова думка» - Киев., 1998. 14. Іспірян Г.П. Дослідження та вдосконалення організаційно-економічних методів забезпечення ефективності підприємств на прикладі взуттєвих підприємств: Автореф. дис... канд. екон. наук: 27.06.02. / КНУТД. – К., 2002. – 17 с. 15. Кондрашов П.Д., Таривердиев Л.А. Совершенствование организации торговли. - М., 1997. 16. Крауз Я. Огляд українського ринку взуття для польських підприємців // БРУТТО. – 2005. – № 7. – с. 36-38. 17. Мазаракі П.П., Ушакова А.М. Економіка торговельного підприємства. – К., 2000. 18. Марченко В. С., Крюк А. С. Виставка взуття. Передовики галузі // Бізнес. – 2003. – № 16 – с. 12-17. 19. Новиков М.Л. Организация торговли. – М.: Аспект-Пресс, 1999. 20. Организация коммерческой деятельности: справ. Пособие / С.Н. Виноградова, С.П. Гурская, О.В. Пигунова и др.; Под общ. ред. С.Н. Виноградовой. – Мн.: Высшая школа, 2000. 21. Осипова Л.В., Синяева И.М. основы коммерческой деятельности. – М., 1997. 22. Памбухчиянц О.В. Организация и технология коммерческой деятельности. – М., 2001. 23. Панкратов Ф.Г., Памбухчиянц В.К. Коммерция и технология торговли. – М.: Просвещение, 2004. 24. Панкратов Ф.Т., Серегина Т.К. Коммерческая деятельность. – М., 1998. 25. Решетнікова І.Л. Створення ефективної організації маркетингу на підприємстві //Маркетинг в Україні. - 2000. - №1. – с. 46-48. 26. Стайоха Т.Б. Склади підприємств АПК і торгове обладнання. – 1999. 27. Стоянов І. С. Аналіз результатів експертизи якості взуття та шляхи його вдосконалення. // Вісник Хмельницького національного університету. – 2007. – № 6. – Т. 2. – С. 108-110. 28. Ткаченко Н.В., Березін О.В., Вахтін С.Р. Організація збуту сільськогосподарської продукції. – 1998 р. 29. Товароведение и организация торговли: Учеб. для нач. проф. образования / Под ред. А.Н.Неверова, Т.И.Чалых – М.: Академия, 2000. 30. Товароведение и организация торговли: Учеб. для нач. проф. образования / А.П. Новикова, Т.С. Голубкина, Н.С. Никифирова, С.А. Прокофьева. – М.: Академия,2000. 31. Товароведение и организация: Учебник / Под ред. А.Н. Неверова. – М.: Академия, 2000. 32. Торговое дело: экономика, маркетинг, организация: Учебник / Под ред. Л.А. Брагина. – М.: Академия, 2000. 33. Шкаев А.В. и др. Управление производством, качеством, маркетингом. - М., 1999. 34. Шуляк П.Н. Ценообразование / Учебно – практическое пособие. – М.: Информационно- практический центр «Маркетинг»,2004. 35. Щур Д.л., Труханович Л.В. Основы торговли. Розничная торговля. – Х.: Олди-Плюс, 2005. 36. Экономика предприятия: Учеб. Пособие / Л.Н. Нехорошева, Н.Б. Антонова, М.А. Зайцева и др.; Под общ. ред. Л.Н. Нехорошевой. – Мн.: Выш. Шк., 2003. 37. Экономика торговли предприятия: Методические рекомендации к выполнению курсовой работы для студентов специальностей 060800 «Экономика и управление на предприятии торговли и общественного питания» и 061400 «коммерция» (351300 торговое дело) всех форм обучения. – К.: РИО КГПУ, 2002. 38. Экономика торгового предприятия: Учебник для вузов / Под ред. А.И. Гребнева. М., 1996. Яновский А.М. Содействие продаже товара // СТИН. – 2003. – № 5.
Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. Особливості технологічного процесу обслуговування туристів по класу "VIP" (на прикладі готелю)
    ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ЯКОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ В ІНДУСТРІЇ ТУРИЗМУ 4 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ЯКОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ В ІНДУСТРІЇ ТУРИЗМУ (на прикладі готелю „__”) 15 2.1. Організаційна та економічна характеристика підприємства 15 2.2. Аналіз технології надання готельних послуг 18 3. ПРОБЛЕМИ ТА НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ЯКОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ В ІНДУСТРІЇ ТУРИЗМУ 32 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 48 ЛІТЕРАТУРА 50 ДОДАТКИ 52-55

  2. Економічна ефективність функціонування підприємства з іноземним капіталом
    Вступ 3 1. Сутність спільних підприємств 4 2. Розрахунки прибутку та інтегрального економічного ефекту. 6 Висновок 9 Список використаної літератури 11

  3. ВИДИ БАНКІВ У ЯПОНІЇ, ОСОБЛИВОСТІ ЇХ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ОПЕРАЦІЇ. СПЕЦІАЛЬНІ КРЕДИТНО-ФІНАНСОВІ УСТАНОВИ: ЇХ ВИДИ ТА ФУНКЦІЇ
    Зміст 1. Сучасна кредитна система Японії 3 2. Центральний банк Японії, його структура та функції 7 3. Спеціальні кредитно-фінансові установи: їх види та функції 10 Список використаної літератури 19

  4. Особливості функціонування піприємницьких структур
    ВСТУП 5 1. ПІДПРИЄМСТВО В ЕКОНОМІЧНІЙ СИСТЕМІ СУЧАСНОГО СУСПІЛЬСТВА 6 1.1. Підприємство як економічний суб'єкт господарювання 6 1.2. Функції та мета підприємства 9 1.3. Особливості створення підприємства підприємницького типу 13 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ФУНКЦІОНУВАННЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКИХ СТРУКТУР (на прикладі корпорації ROSHEN) 18 2.1. Історія розвитку кондитерської корпорації ROSHEN 18 2.2. Аналіз розвитку ЗАТ "Київська кондитерська фабрика ім. К. Маркса" як складової корпорації ROSHEN 23 3. АНАЛІТИЧНИЙ ОГЛЯД ВІТЧИЗНЯНОГО РИНКУ КОНДИТЕРСЬКИХ ВИРОБІВ 28 3.1. Загальні показники розвитку підприємств кондитерської галузі 28 3.2. Прогнози та перспективи виробництва і реалізації української кондитерської промисловості 35 ВИСНОВКИ 38 ЛІТЕРАТУРА 39

  5. Особливості функціонування бірж України
    Вступ 3 1. ІСТОРІЯ ВИНИКНЕННЯ БІРЖІ І ФОРМУВАННЯ СУЧАСНИХ БІРЖЕВИХ СТРУКТУР 5 2. ОСОБЛИВОСТІ ЗДІЙСНЕННЯ МІЖНАРОДНОЇ БІРЖЕВОЇ ТОРГІВЛІ 17 2.1. Сучасний механізм діяльності біржі 17 2.2. Особливості укладання біржевих угод 21 3. ПРОБЛЕМИ ТА ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ БІРЖЕВОЇ ТОРГІВЛІ В УКРАЇНІ 29 Література 42 Додатки 44

  6. Особливості формування і функціонування комплексів відпочинку
    Вступ 3 1. Суть туристично-рекреаційного комплексу та його функції 4 2. Класифікація комплексів відпочинку України за рівнем комфорту 9 3. Функціональна структура туристично-рекреаційного комплексу регіону 14 4. Територіальна структура туристично-рекреаційного комплексу регіону 16 5. Основи маркетингу рекреаційних систем 18 Висновки 26 Література 27

  7. Особливості функціонування ресурсних ринків: ринок праці
    Конкурентний ринок Недосконала конкуренція на ринку фактора виробництва

  8. Особливості управління і функціонування міжнародних форм підприємств
    Вступ. 3 1. Особливості організації міжнародної компанії. 5 1.1 Еволюція переходу національної компанії в статус міжнародної. 5 1.2 Особливості організації транснаціональних компаній, як найбільш ефективної форми міжнародного підприємництва. 8 2. Особливості організаційної структури управління міжнародних компаній. 14 2.1 Управління транснаціональними корпораціями. 14 2.2 Основні форми організаційної структури управління зовнішньоекономічною діяльністю міжнародних компаній. 16 3. Особливості функцыонування міжнародних компаній на світовому ринку. 21 Висновки. 30 Список використаних літературних джерел. 33

  9. Особливості функціонування підприємств за умов ринкових економічних відносин
    ВСТУП 3 1. ПІДПРИЄМСТВО ЯК ЕКОНОМІЧНИЙ СУБ'ЄКТ ГОСПОДАРЮВАННЯ 4 2. ФУНКЦІЇ ТА МЕТА ПІДПРИЄМСТВА 8 3. МАРКЕТИНГ НА ПІДПРИЄМСТВІ 12 ВИСНОВКИ 18 ЛІТЕРАТУРА 19

  10. Машинубудівний комплекс світу: регіональні та екологічні особливості функціонування
    ВСТУП 3 1. Сутність та значення машинобудівного комплексу в розвитку економіки світу 6 2. Характеристика структури машинобудівного комплексу світу 10 3. Регіональні особливості розміщення машинобудівного комплексу світу 12 4. Екологічні аспекти функціонування машинобудівного комплексу світу 26 5. Напрями розвитку машинобудівного комплексу в умовах глобалізації 30 ВИСНОВКИ 35 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 38 ДОДАТКИ 42

  11. Особливості функціонування підприємств ресторанного господарства в сучасних умовах
    План Вступ 3 Розділ І. Теоретичні аспекти досліджуваної теми. 6 Розділ II. Характеристика досліджуваного підприємства. 19 Розділ III. Аналіз роботи ЗАТ “Швидко-Україна” 22 Розділ IV. Резерви вдосконалення роботи досліджуваного підприємства. 28 Висновки і пропозиції. 34 Список використаної літератури 38 Мета роботи полягає у вивченні особливостей організації ресторанного бізнесу в сучасних ринкових умовах, аналізі основних тенденцій його розвитку та пошуку шляхів його подальшого вдосконалення. Об’єктом дослідження є ресторани, які спеціалізуються на наданні послуг з швидкого харчування. Предметом дослідження є внутрішнє середовище та процес управління мережею підприємств ресторанного господарства

  12. Особливості функціонування митно-тарифної політики в регулюванні зовнішньої економіки
    Вступ 3 Розділ 1. Концептуальні засади тарифного регулювання зовнішньої торгівлі 6 1.1Суть та загальна характеристика інструментів тарифного регулювання 6 1.2. Види тарифів 13 Розділ ІІ. Аналіз впливу тарифів на зовнішню торгівлю країни 18 2.1 Законодавчо-нормативне забезпечення тарифного регулювання в Україні 18 2.2. Види тарифних інструментів в Україні 22 2.3 Проблеми тарифного регулювання зовнішньої торгівлі 29 Розділ ІІІ. Перспективи (адаптація) використання тарифних інструмент в регулювання зовнішньо торгівлі в межах вступу України до СОТ 33 Висновки 39 Список використаної літератури 41-43

  13. МЕТА ФУНКЦІОНУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВ. ВИДИ ПІДПРИЄМСТВ
    ЗМІСТ ВСТУП 3 1.СУТНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА ТА ЙОГО РОЛЬ В ЕКОНОМІЦІ. 5 1.1. ПОНЯТТЯ ПІДПРИЄМСТВА 5 1.2. МЕТА ТА ЦІЛІ ФУНКЦІОНУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВА. 5 1.3 РИНКОВЕ СЕРЕДОВИЩЕ ГОСПОДАРЮВАННЯ ПІДПРИЄМСТВ 7 2. ПРАВОВІ ОСНОВИ ФУНКЦІОНУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВА 11 2.1. ЗАКОН ПРО ПІДПРИЄМСТВА. 11 2.2 СТАТУТ ПІДПРИЄМСТВА. 15 2.3 КОЛЕКТИВНИЙ ДОГОВІР. 15 3. ВИДИ ПІДПРИЄМСТВ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЇХ ДІЯЛЬНОСТІ. 17 3.1. ВИДИ ПІДПРИЄМСТВ. 17 3.2 КЛАСИФІКАЦІЯ ПІДПРИЄМСТВ (ФІРМ) 17 3.4. СТРУКТУРА ПІДПРИЄМСТВ. 21 3.5. ДОБРОВІЛЬНІ ТА ІНСТИТУЦІОНАЛЬНІ ОБ'ЄДНАННЯ ПІДПРИЄМСТВ 25 ВИСНОВОК 27 ЛІТЕРАТУРА 28 Ціль роботи: став розгляд таких питань як економічна сутність підприємств, їхньої мети і види, механізм функціонування, їхнє організаційно-правове положення . Методи дослідження: У даній роботі використані методи теоретичного аналізу, угруповання, порівняння. Об'єкт дослідження: мета функціонування підприємств та види підприємств. У даній роботі розглянемо роль підприємства як основного суб'єкта й об'єкта інфраструктури ринкової економіки. Головна увага при цьому приділяється з'ясуванню складу підприємства як економічного комплексу, а також тих відмінностей , особливостей, що існують між різними видами підприємств в умовах формування багатоукладної економіки. Предмет дослідження: організація функціонування підприємств та види підприємств в умовах реформування бухгалтерського обліку в Україні. Одним з основних елементів ринкового господарства є підприємство. Під підприємством розуміється економічний суб’єкт, що займається виробничою діяльністю і має господарську самостійність. Підприємство об’єднує ресурси для виробництва економічних благ із метою збільшення прибутку. В роботі буде розглянено суть поняття та роль підприємства в економіці країни, зокрема стосовно нашої держави та особливостей функціонування та розвитку в ній вітчизняних підприємств.

  14. Стратегія і тактика фінансової політики місцевих рад народних депутатів. Особливості функціонування фінансового механізму на місцевому рівні
    ВСТУП 3 1. Структура місцевих фінансів за їх функціональним призначенням 4 2. Стан та основні напрямки реформування місцевих бюджетів 9 3. Формування стратегії запозичень органами місцевого самоврядування 17 ВИСНОВОК 24 ЛІТЕРАТУРА 25

  15. Методика викладання сучасного уроку з баскетболу для учнів 8-го класу
    1. Теоретичні основи організації занять з баскетболу 4 2. Методичні аспекти викладання сучасного уроку з баскетболу для учнів 8-го класу 7 3. Зразкові ігрові завдання і рухомі ігри ведення м'яча в русі 12 Висновок 15 Література 18

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам 098-404-55-82, 073-402-23-28


У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2017 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua