Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КурсоваяТема: Комерційна діяльність сервісного обслуговування та шляхи її вдосконалення (на прикладі готелю “Братислава”) (ID:201)
| Размер: 51 кб. | Объем: 35 стр. | Стоимость: 0 грн. | Добавлена: 05.08.2004 |
СодержаниеВступ 3
1. Економічна сутність послуг 5
1.1. Види і сектори послуг 5
1.2. Сутність послуг 6
1.3. Класифікація послуг 8
2. Комерційна діяльність готельного комплексу “Братислава” 14
2.1. Загальна характеристика готельного комплексу 14
2.2. Аналіз доходів і витрат готельного комплексу 16
2.3. Аналіз рентабельності підприємства 26
3. Напрямки підвищення ефективності комерційної діяльності підприємства 29
Висновки та пропозиції 32
Список використаної літератури 36

Литература Список використаної літератури 1. Азар В.И. Экономика и организация туризма. – М.: Экономика, 1993.-246 с. 2. Антикризисное управление: от банкротства - к финансовому оздоровлению // Под ред. П. Иванова. - М.: Закон и право, ЮНИТИ, 1995. 3. Балабанов И.Г., Балабанов А.И. Экономика туризма. Учебное пособие. М.: Финансы и статистика, 2000.-136 с. 4. Браймер Р. А. Основы управления в индустрии гостеприимства / Пер. с англ. - М.: Аспект Пресс, 1995. - 382 с. 5. Голубков Е. П. Основы маркетинга. – М., 2002. 6. Економічний аналіз господарської діяльності /Іващенко В.І., Болюк М.А. - К.: ЗАТ "Нічлава", 1999.-204с. 7. Ильина Е. Н. Туризм - путешествия. Создание туристской фирмы. Агентский бизнес: Учеб. для туристских колледжей и вузов. - М.: РМАТ, 1998. 8. Ильина Н. И. Регулирование туризма в регионах и маркетинг в системе туробразования //Сборник научных статей: « Актуальные проблемы образования». - Казань, МО РТ ИПКРО: « Школа», 2000. 9. Івахненко В. М. Курс економічного аналізу: Навч. посіб. -К.:"3нання"-Прес., 2000.-207 с. 10. Ковалев В. В. Финансовый анализ: управление капиталом, выбор инвестиций, анализ отчетности. - М.: Финансы и статистика, 1999.-432 с. 11. Коробов М. Я. Фінансово - економічний аналіз діяльності підприємств: Навч. посіб. -К.: Т-во "Знання", 2000.-378 с. 12. Марусяк А. В. Экономические функции туризма на современном этапе. //Економика Украины. 2002. - №3-4, - с. 16 – 17. 13. Матвеева Е. А. Субмодели маркетинга. – М., 2002. 14. Менеджмент гостиничного и ресторанного обслуживания / Сост. Ю. Н. Борисова, Н. И. Гаранин, Ю. В. Забаев, А. И. Сеселкин. - М.: РМАТ, 1997. - 73 с. 15. Менеджмент туризма: Учеб. для студентов / Авт.-сост. И. В. Зорин. - М.: РМАТ, 1998. - 230с. 16. Мец В. О. Економічний аналіз фінансових результатів та фінансового стану підприємства: Навч. посібник.-К.: КНЕУ, 1999. - 132 с. 17. Основы менеджмента туризма / Науч. ред. В. А. Квартальнов. - М.: РМАТ, 1996. - 59с. 18. Папирян Г.А. Международные экономические отношения. Экономика туризма. – М.: Экономика, 1999. 19. Санатории Украины готовы принять отдыхающих // Материалы брифинга замначальника департамента туризма и курортов Юрия Безукладникова., 26.02.2002. 20. Саченкова Н.И. Воздействие государства на туризм/Сборник статей ТИСБИ. Вып. 1. - Казань, 1998. - С.96 –98. 21. Сенин B.C. Введение в туризм. - М., 1993. 22. Соболева Е.А., Соболев И.И. Финансово-экономиченский анализ деятельности турфирмы. – М., 1999. 23. Соловьев Б. Л., Толстова Л. А. Менеджмент гостеприимства: Справ.-метод. пособие. - М.: РМАТ, 1997. - 108 с. 24. У Львові згідно з Указом Президента України від 21.09.1998 р. відзначається День туризму. / Прес-реліз від 27.09.2001 № 182(872) Львівської міської ради. 25. Челенков А. Основы классификации услуг как маркетингового продукта // Маркетинг. - №3. – 2001. 26. Чи потрібна обов’язкова сертифікація послуг готельного бізнесу // Заграница, № 24, 2000.
Просмотр
Просмотр Просмотреть с сайта...
Скачивание
См. также:
  1. Шляхи підвищення культури обслуговування в готельних комплексах (на прикладі готелю Києва)
    ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ЯКОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ В ІНДУСТРІЇ ТУРИЗМУ 4 1.1. Загальні аспекти технології надання туристичних послуг 4 1.2. Культура обслуговування туристів в готельному підприємстві 9 2. ДОСЛІДЖЕННЯ КУЛЬТУРИ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ ... 20 2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства 20 2.2. Аналіз механізму надання готельних послуг 26 3. ПРОБЛЕМИ ТА ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ КУЛЬТУРИ ОБСЛУГОВУВАННЯ В ІНДУСТРІЇ ТУРИЗМУ 35 3.1. Проблеми вітчизняних підприємств готельного господарства 35 3.2. Напрямки вдосконалення механізму обслуговування на підприємстві 39 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 44 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 46 ДОДАТКИ 49

  2. Організація обслуговування побутових приладів (на прикладі сервісного центру)
    Вступ 3 1. Організація побутового обслуговування населення 5 1.1. Економічні відносини у сфері побутового обслуговування населення 5 1.2. Оцінка фінансового стану підприємств побутового обслуговування 8 1.3. Нормативні вимоги з виконання гарантійного ремонту 11 2. Аналіз діяльності сервісних центрів 14 2.1. Потреби в ремонтах сучасних побутових приладів 14 2.2. Організація побутового обслуговування в Києві 18 2.3. Організація роботи сервісного центру ВАТ «Рембуттехніка» 20 3. Напрями вдосконалення організації роботи сервісних центрів 24 3.1. Порушення прав споживачів на якісне обслуговування 24 3.2. Концепцiя розвитку сфери побутового обслуговування населення 27 Висновки 33 Література 36

  3. Комерційна діяльність акціонерного підприємства та шляхи її удосконалення
    Вступ 3 1. Теоретичні засади управління комерційною діяльністю підприємства 6 2. Аналіз комерційної діяльності ВАТ "__" 25 3. Господарські звязки підприємства з покупцями 46 4. Напрями вдосконалення комерційної діяльності ВАТ "__" 49 Висновки 56 Список використаної літератури 60 Додаток 1. Баланс ВАТ "__" 64 Додаток 2. Звіт про фінансові результати за 2005 рік 66 Додаток 3. Звіт про рух грошових коштів за 2005 р. ВАТ «__» 68

  4. Технологія обслуговування на житлових поверхах готелю на прикладі готелю "Назва"
    Вступ 3 1. Аналіз технології надання готельних послуг на прикладі готелю «Назва» 5 1.1. Загальна характеристика підприємства 5 1.2. Склад основних функціональних груп приміщень 8 1.3. Функціональна схема готелю 8 1.4. Планувальна організація технологічного процесу приміщень житлового поверху 14 2. Технологія обслуговування на житловому поверсі готелю 16 2.1. Структура технологічного процесу експлуатації приміщень житлового поверху готельного підприємства 16 2.2. Автоматизація технологічних процесів готельних послуг 26 Висновки 35 Література 38

  5. Особливості технології обслуговування споживачів по типу «шведський стіл», та шляхи її вдосконалення
    Вступ 3 Розділ І Теоретичні аспекти досліджуваної теми 5 Розділ II Характеристика досліджуваного підприємства 11 Розділ III Аналіз роботи "шведської" лінії на досліджуваному підприємстві 22 Розділ IV. Резерви вдосконалення роботи досліджуваного підприємства 32 Висновки і пропозиції 34 Список використаної літератури 37 Додатки 39

  6. Цільові програми готельного обслуговування (на прикладі готелю «Назва»)
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ЦІЛЬОВІ ПРОГРАМИ ЯК ТЕНДЕНЦІЇ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ 6 1.1. Готельні господарства світу, тенденції розвитку 6 1.2. Цільові програми та їх використання в туризмі. Тенденції розвитку 18 РОЗДІЛ 2. ВИКОРИСТАННЯ ЦІЛЬОВИХ ПРОГРАМ У ВІТЧИЗНЯНОМУ ТУРИЗМІ 24 2.1. Готельне господарство України на сучасному етапі 24 2.2. Використання цільових програм обслуговування ( на прикладі готелю «Назва») 29 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 45 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 48

  7. Шляхи підвищення ефективності підприємств готельної галузі з іноземними інвестиціями (на прикладі готелю)
    Вступ 3 Розділ І. Теоретичні аспекти дослідження ефективності підприємств готельного господарства 6 1.1. Сутнісна характеристика та вимірювання ефективності виробництва 6 1.2. Умови ефективності структури управління підприємств готельно-ресторанного бізнесу. 14 1.3. Інтеграція стратегій управління продуктивністю та якістю обслуговування в готельному підприємстві 20 Розділ ІІ. Аналіз ефективності діяльності ВАТ «Назва» 26 2.2. Аналіз ефективності діяльності підприємства 30 2.3. Аналіз конкурентоспроможності готельних послуг 38 Розділ ІІІ. Розробка рекомендацій і заходів з вдосконалення ефективності ВАТ «Назва» 43 3.1. Напрями вдосконалення формування готельних послуг 43 3.2. Напрями вдосконалення зовнішнього фінансування готельного господарства 48 Висновки і пропозиції 51 Список використаної літератури 55 Додаток. Фінансова звітність ВАТ «Назва» .. 58

  8. Вдосконалення обслуговування на підприємствах ресторанного бізнесу (на прикладі будь-якого ресторану Києва)
    ВСТУП 4 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВАХ РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ 6 1.1. Принципи організації обслуговування на підприємствах ресторанного бізнесу 6 1.2. Організація обслуговування на підприємствах ресторанного бізнесу 9 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ОБСЛУГОВУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВАХ РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ НА ПРИКЛАДІ РЕСТОРАНУ «Назва» 15 2.1. Загальна характеристика готельного комплексу та ресторану як його складової 15 2.2. Аналіз обслуговування в ресторані туристів за різними класами 21 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ В ЗАКЛАДАХ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА 31 3.1. Напрямки розвитку ресторанного бізнесу в Україні 31 3.2. Підвищення рівня обслуговування клієнтів в ресторані «Назва» 39 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 48 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 51 ДОДАТКИ 54-59

  9. Особливості технологічного процесу обслуговування туристів по класу "VIP" (на прикладі готелю)
    ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ЯКОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ В ІНДУСТРІЇ ТУРИЗМУ 4 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ЯКОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ В ІНДУСТРІЇ ТУРИЗМУ (на прикладі готелю „__”) 15 2.1. Організаційна та економічна характеристика підприємства 15 2.2. Аналіз технології надання готельних послуг 18 3. ПРОБЛЕМИ ТА НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ЯКОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ В ІНДУСТРІЇ ТУРИЗМУ 32 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 48 ЛІТЕРАТУРА 50 ДОДАТКИ 52-55

  10. Особливості взаємовідносин в системі “гість-послуга” в технології обслуговування в готельному комплексі “Братислава”
    Вступ 3 1. Ефективність використання готельного господарства в Україні 5 2. Характеристика готелю 9 3. Організаційно-управлінська та економічна характеристика готельного комплексу “Братислава” 13 4. Аналіз стану особоливостей взаємовідносин в системі “гість-послуга” в технології обслуговування готельного комплесу “Братіслава” 19 5. Кваліфікація обслуговуючого персоналу 27 Висновки та пропозиції 30 Список використаної літератури: 31

  11. Рекламна діяльність роздрібного торговельного підприємства і шляхи підвищення її ефективності (на прикладі ПП)
    ВСТУП 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти організації рекламної діяльності підприємства 6 Розділ 2. Аналіз рекламної програми підприємства та рекламних засобів 17 Розділ 3. Оцінка ефективності реклами в магазині. 24 Висновки. 41 Список використаної літератури 43

  12. КОМЕРЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА
    Вступ 3 1. Закупівля товарів як функція комерційної діяльності 5 2. Економіко-організаційна характеристика підприємства 8 3. Аналіз надходження товарів 12 4. Договірна робота на підприємстві 15 5. Закупівельна політика підприємства 18 Висновки і пропозиції 27 Список використаної літератури 30

  13. Комерційна діяльність контрольна
    Завдання 3. Третє завдання присвячене дослідженню ефективності управління комерційною діяльністю підприємства. На першому етапі необхідно побудувати детальну структуру підрозділів, що виконують комерційні функції, навести функціональний аналіз їх обов'язків та повноважень, визначити та дослідити взаємостосунки з іншими підрозділами підприємства. На другому етапі провести аналіз ефективності укладення комерційних угод (4-5 різновидів за різними ознаками, а саме: обсягами, терміновістю оплати, формою оплати, складністю внутрішньо групового асортименту і т. ін.). Результати занести в таблицю 3. По результатах проведеного дослідження скласти пояснювальну записку та визначити шляхи підвищення ефективності управління комерційної діяльності на підприємстві. Література 9

  14. Комерційна діяльність фірмового магазину
    Вступ. 3 1. Роль і задачі комерційної діяльності універсальних (спеціалізованих) торгових підприємств в ринкових умовах 5 2. Характеристика магазину “Ронекс 2” 7 3. Формування асортименту та вивчення попиту покупців в універсальному (спеціалізованому) магазині 13 4. Розміщення, показ, зберігання товарів 15 5. Форми продажу і методи обслуговування в універсальному (спеціалізованому) магазині 17 6. Рекламна діяльність в універсальному (спеціалізованому) магазині 24 7. Висновки і пропозиції 27 Перелік використаної літератури 31 Додатки

  15. Контрольна робота комерційна діяльність
    1 Вартісний аналіз витрат на виробництво за обсяги закупок матеріальних ресурсів 3 2 Порядок проведення аналізу використання виробничих запасів 10 3 Характеристика та основні форми роздрібної торгівлі 20 Список літератури 28

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам 098-404-55-82, 073-402-23-28


У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2017 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua