Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КонтрольнаяТема: Внутрішній світ дитини у початковій школі (ID:20204)
| Размер: 15 кб. | Объем: 10 стр. | Стоимость: 35 грн. | Добавлена: 27.04.2010 |
СодержаниеВступ 3
1. Розкриття внутрішнього світу дитини 4
2. Естетичне виховання на уроках української мови в початкових класах 6
3. Гармонізація внутрішнього світу дітей молодшого шкільного віку засобами арт-терапії 8
Висновок 9
Література 10

Литература1. Бех І.Д. Проблема методів виховання у сучасній школі // Педагогіка і психологія. – 1996. – №4. – С.136-140. 2. Гильбух Ю.З., Верещак Е.П. Психология трудового воспитания школьников. – К.: Рад. школа, 1987. – С. 234-238. 3. Досвід роботи класних керівників з проведення класних виховних годин і годин-спілкування // Позакласний час. – №7. – 2000. – 62с. 4. Зоц В., Коломієць А. Кожна справа – творча, інакше навіщо? // Завуч. – №7(13). – 1999. – березень. 5. Крикун А. Ю. Внутрішній світ дитини у творчості Б.Д.Грінченка /А. Крикун // Зб. науково-методичних праць КМПУ імені Б. Д. Грінченка. (0,5д.а.) 6. Наумчик М.М. Робота з дитячою книжкою// Позакласне читання. 4(3) клас. – Тернопіль: Підручники та посібники, 1998. – 128 с. 7. Підлужна Г.В. Позакласне читання молодших школярів як педагогічна проблема // Початкова школа. – 1998. – №7. – С. 18 – 22. 8. Савченко О.Я. Від людини освіченої – до людини культури: Ціннісні орієнтації загальноосвітньої підготовки учнів // Рідна школа. – 1996. – №5-6. – С. 56-60. 9. Ткачук Л.П. Основні вимоги до позакласного читання // Початкова школа. – 1986. – №8. – С. 20-24. 10. Ткачук Л.П. Робота з дитячою книжкою на уроках позакласного читання: Посібник для вчителя. – Камянець-Подільський: Абетка, 2000. – 120 с.
Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. Роль вчителя в початковій школі
    Вступ 3 1. Вчитель початкових класів як викладач 4 2. Особливості діяльності вчителя початкових класів як класного керівника 5 3. Роль психологічних знань в діяльності вчителя початкових класів 7 Висновок 9 Література 10

  2. Внутрішній світ Жюльєна Сореля

  3. Позаурочна робота з природознавства в початковій школі
    Вступ 3 І. Зміст позаурочної роботи з природознавства в початковій школі 4 1.1. Формування ставлення до природи у учнів молодшого шкільного віку 4 1.2. Урахування вікових особливостей дітей в позаурочній роботі з природознавства 6 1.3. Можливості дитячої книги у позаурочній роботі з природознавства 9 ІІ. Форми і методи позаурочної роботи з природознавства в початковій школі 14 Заключна частина 23 Література 24

  4. Позакласна робота з природознавства в початковій школі
    ВСТУП 3 1. ЗНАЧЕННЯ І ЗАВДАННЯ ПОЗАКЛАСНОІ РОБОТИ З ПРИРОДОЗНАВСТВА 4 1.1. Форми позакласних занять 4 1.2. Зміст і методи позакласної роботи 5 1.2.1. Орієнтовна тематика по класах 6 1.3. Позакласна робота 8 1.3.1. Індивідуальна позакласна робота 9 1.3.2. Групова позакласна робота 10 1.3.3. Позакласна масова робота 12 1.4. Організація і методика проведення екскурсій 17 1.5. Суспільна корисна праця учнів 20 2. ПРИКЛАД ПОЗАКЛАСНИХ ЗАХОДІВ УЧНІВ 1-Х КЛАСІВ 23 ВИСНОВКИ 27 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 28

  5. Методика організації екскурсійної роботи з трудового навчання в початковій школі
    ВСТУП 3 1. ЗНАЧЕННЯ І ЗАВДАННЯ ЕКСКУРСІЙНОЇ РОБОТИ З ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ 4 1.1. ЗМІСТ ЕКСКУРСІЙНОЇ РОБОТИ З ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ 5 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ТА МЕТОДИКА ПРОВЕДЕННЯ ЕКСКУРСІЙ З ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ 9 2.1. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ОРГАНІЗАЦІЙНОГО ПОРЯДКУ 12 2.2. ОРІЄНТОВНА ТЕМАТИКА ТА ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ЗА НЕЮ 14 3. ПРИКЛАД ПРОВЕДЕННЯ ЕКСКУРСІЙ ДЛЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ 17 ВИСНОВКИ 22 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 24

  6. Дослідницька діяльність дітей в початковій школі та готовність до неї вчителя
    ВСТУП 3 1. РОЛЬ ДОСЛІДЖЕНЬ У ФОРМУВАННІ ОСОБИСТОСТІ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА 5 2. ГОТОВНІСТЬ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ДОСЛІДЖЕННЯ ДІТЕЙ 8 3. ОРГАНІЗАЦІЯ І МЕТОДИКА ПРОВЕДЕННЯ ДОСЛІДЖЕНЬ НА УРОКАХ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ 15 ВИСНОВКИ 23 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 25 ДОДАТКИ 27

  7. Підручник — основний засіб навчання учнів математики на уроках у початковій школі
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. АНАЛІЗ ЗМІСТУ ТА СТРУКТУРНИХ КОМПОНЕНТІВ СУЧАСНИХ ПІДРУЧНИКІВ З МАТЕМАТИКИ ДЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ 5 1.1. Основні функції підручника з математики для початкової школи 5 1.2. Аналіз їнового покоління підручників та інших посібників навчально-методичного комплексу 7 1.3. Аналіз підручника «Математика. 1 клас» (авт. Скворцова С.О., Онопрієнко О.В.) 21 РОЗДІЛ II. МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ З ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПРОВЕДЕННЯ УРОКІВ МЕТЕМАТИКИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ 30 2.1. Урок, як основна форма організації навчання. Види уроків та їх структура 30 2.2. Конспект уроку з математики у 2 класі. 33 2.3. Впровадження диференційованого та індивідуального підходів 40 ВИСНОВКИ 46 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 50

  8. Інтеграція методів формування лексичних навичок французької та української мови в початковій школі
    Зміст 2 Вступ 3 Розділ 1. Формування лексичних навичок у початковій школі 5 1.1. Гра, як засіб формування лексичних навичок у молодших класах 5 1.2. Принципи відбору лексичного мінімуму 14 Розділ 2. Основні етапи презентації лексики 22 2.1 Робота на слуховій основі 22 2.2 Робота на графічній основі 25 Висновки 31 Список використаної літератури 34 Метою курсової роботи є дослідження інтеграції методів формування лексичних навичок в обох мова – українській та французькій школярів молодшого віку. Актуальність даної роботи полягає в тому, засобами введення та закріплення лексики і граматики школярами 1-4 класів можуть зробити навчання іноземної мови досить ефективним, тому необхідно якнайкраще дослідити методи презентації лексики в українській та французькій мовах.

  9. ЛІПЛЕННЯ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ: МЕТОДИКА ПРОВЕДЕННЯ УРОКІВ ЛІПЛЕННЯ
    1 Вступна частина 1. Поняття про скульптуру. 2. Значення уроків ліплення в початковій школі. 11 Основна частина 1. Матеріали та інструменти на уроках ліплення. 2. Сушіння та розпис виробів з гліни. 3. Види уроків. 4. Загальні вимоги до уроків. 5. Методика проведення уроків ліплення у початковій школі. 6. Вступні бесіди на уроках ліплення. 7. Організація практичної роботи дітей. 8. Розробка уроку на тему: Ліплення чашки. 111 Заключна частина. 1. Додаток. 2. Список літератури.

  10. Світ і людина у п’єсах Чехова (твір на тему світ та людина в чеховських п’єсах)

  11. Людина і світ
    1. Сутність людини 2 2. Основні тлумачення походження людини 2 3. Поняття культури особистості 3 4. Свідоме і несвідоме 3 5. Рух і розвиток 4 6. Поняття честі, совісті і гідності. 4 7. Поняття „політика" 5 8. Тоталітаризм і авторитаризм 6 9. Філософські методи пізнання 6 Література 7

  12. Тваринний світ як об‘єкт правовї охорони
    1. Тваринний світ як об‘єкт правовї охорони. 4 2. Організаційно-правові заходи охорони тваринного світу. 6 3. Відповідальність за порушення про охорону тваринного світу. 10 Висновок. 14 Література 15

  13. Юридична відповідальність за порушення законодавства про тваринний світ
    Зміст Вступ 3 1. Основні положення законодавства про охорону тваринного світу 4 1.1. Тваринний світ як об’єкт екологічного законодавства 4 1.2. Суб’єкти права власності на тваринний світ 6 2. Правова охорона тваринного світу 8 2.1. Правові вимоги по забезпеченню заходів охорони тваринного світу 8 2.2. Державне управління і державний контроль у сфері охорони тваринного світу 15 3. Юридична відповідальність за порушення законодавства про використання, охорону і відтворення тваринного світу 21 3.1. Загальна характеристика юридичної відповідальності за порушення законодавства про використання, охорону і відтворення тваринного світу 21 3.2. Дисциплінарна відповідальність 22 3.3. Цивільно-правова майнова відповідальність 23 3.4. Адміністративна відповідальність 24 3.5. Кримінальна відповідальність 26 4. Практика вирішення спорів пов’язаних із застосуванням законодавства про тваринний світ 28 Висновки 32 Список використаної літератури 34 Метою дослідження є вивчення засад забезпечення юридичної відповідальності за порушення законодавства про тваринний світ. Об'єктом даного дослідження є законодавство про тваринний світ. Предметом дослідження є механізм юридичної відповідальності за порушення законодавства про тваринний світ. Предмет: екологічне право Використано 25 джерел

  14. Входження немовляти у світ людей та розвиток почуття довіри до них
    Вступ 3 1. Особливості розвитку немовляти 5 2. Входження дитини в світ людей 8 3. Розвиток почуття довіри немовляти до навколишнього світу 13 Висновок 14 Література 15

  15. Наш світ очима самотнього генія з твору "Перевтілення" Кафка

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам 098-404-55-82, 073-402-23-28


У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2017 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua