Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
ДипломТема: Аналіз та прогнозування діяльності з надання банківських послуг (ID:20346)
| Размер: 204 кб. | Объем: 112 стр. | Стоимость: 180 грн. | Добавлена: 26.08.2010 |
СодержаниеВступ 3
Розділ 1. Загальна характеристика банківських послуг та управління банківськими послугами 7
1.1. Сутність банківських послуг та їх класифікація 7
1.2. Характеристика основних видів банківських послуг та їх місце в діяльності банків 22
1.3. Поняття менеджменту банківських послуг, його роль в управлінні банком 30
Розділ 2. Управління банківськими послугами на прикладі банку «Назва» 37
2.1. Місце банку на ринку банківських послуг та його місія 37
2.2. Аналіз платіжних послуг банку 42
2.3. Аналіз основних тенденцій розвитку лізингових послуг 50
2.4. Аналіз факторингових послуг банку 56
Розділ 3. Прогнозування діяльності банку з надання банківських послуг 60
3.1. Удосконалення платіжних послуг 60
3.2. Стратегія банків на ринку лізингових послуг 73
3.3. Розвиток факторингу як напрямок взаємодії комерційних банків із підприємствами 90
Висновки 97
Список використаних джерел 102
Додатки 109
Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. Аналіз технології надання готельних послуг на прикладі готелю
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 5 ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ГОТЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Базова характеристика готельного підприємства „ ” 5 1.1.1 Місце розташування, підпорядкованість, призначення, місткість, поверховість, рівень комфорту 5 1.1.2 Склад основних функціональних груп приміщень 6 1.1.3. Склад та характеристика житлових приміщень 7 1.1.5 Планувальна організація технологічного процесу приміщень вестибульної служби 10 1.1.6 Планувальна організація технологічного процесу приміщень житлового поверху 13 1.1.7 Структура управління підприємством 14 РОЗДІЛ 2 16 ТЕХНОЛОГІЯ НАДАННЯ ПОСЛУГ РОЗМІЩЕННЯ В ГОТЕЛІ 16 2.1. Структура та зміст основного технологічного процесу виробництва готельних послуг: технологічні цикли і технологічні операції 16 2.2 Структура та зміст основного технологічного процесу споживання готельних послуг: технологічні цикли, технологічні операції 21 29 РОЗДІЛ 3 31 ФОРМУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ЗА ІНДИВІДУАЛЬНИМ ЗАВДАННЯМ 31 ВИСНОВОК 45 ЛІТЕРАТУРА 47

  2. Аналіз надання послуг харчування на прикладі ресторану готелоьного комплексу
    ВСТУП 3 1. Характеристика ресторанних послуг готелю „__” 4 2. Аналіз діяльності ресторану „__” 6 3. Аналіз процесу обслуговування в ресторані „__” 8 4. Технологічні процеси надання послуг харчування у ресторані „__” 11 5. Організація сервісного обслуговування в ресторані 14 ВИСНОВКИ 18 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 19

  3. Аналіз технології надання туристських послуг (на прикладі туристичного підприємства, готелю, ресторану)
    Вступ 4 І. ТЕХНОЛОГІЯ ТУРИСТСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ТУРИСТСЬКОМУ ПІДПРИЄМСТВІ 6 1.1.Загальна характеристика туристського підприємства. 6 1.1.1. Назва, місце розташування фірми, її реквізити. Рік утворення; організатори. Форма власності, код фірми в міському статуправлінні. Ліцензії 6 1.1.2. Структура управління фірмою, штатний розклад, посадові інструкції 6 1.2. Основні напрямки діяльності турфірми 7 1.2.1. Форми організації поїздок, класи туризму, види туризму (по цілям), географія подорожей 8 1.2.2. Розробка турів, програма перебування, прайс-листки; види транспорту; структура туристського потоку 9 1.2.3. Склад туристського продукту. Пакет туристських послуг. Види маршрутів і турів. 11 1.2.4. Договірні відношення з партнерами і з клієнтом 11 1.2.5. Страхування туристів і забезпечення безпеки 12 1.2.6. Комп'ютеризація туристської діяльності. Рекламна діяльність турфірми 12 1.3. Організація нового внутрішнього туристського маршруту 13 ІІ. ТЕХНОЛОГІЯ ГОСТИННОСТІ ГОТЕЛЮ 15 2.1. Загальна характеристика підприємства 15 2.1.1. Класифікація готелю: місце розташування; підпорядкованість; призначення; місткість; поверховість; рівень комфорту 15 2.1.2. Склад основних функціональних груп приміщень 15 2.1.3. Функціональна схема підприємств 17 2.1.4. Планувальна організація технологічного процесу приміщень вестибульної служби 17 2.1.5. Планувальна організація технологічного процесу приміщень поверхової служби 18 2.2. Технологія готельних послуг 19 2.2.1. Технологічні процеси готельного обслуговування; види основних технологічних процесів, які забезпечують функцію надання ночівлі 19 2.2.2. Структура та зміст технологічного процесу прийому та розміщення в готельному підприємстві 20 2.2.3. Автоматизація технологічних процесів готельних послуг в даному готелі 21 2.3. Визначення рівня готельних послуг 23 2.3.1. Аналіз потреби у готельних послугах 23 2.3.2. Розрахунок об'єму наданих послуг. 24 2.3.3. Визначення і аналіз рівня готельних послуг. 26 III. ТЕХНОЛОГІЯ РЕСТОРАННИХ ПОСЛУГ ПІДПРИЄМСТВА ХАРЧУВАННЯ 27 3.1. Загальна характеристика підприємства 27 3.1.1. Тип підприємства, потужність, підпорядкованість 27 3.1.2. Концепція та профіль роботи ресторану 27 3.1.3. Атмосфера ресторану 28 3.1.4. Торгово-виробнича та просторова структура підприємства харчування, функціональна схема приміщень 29 3.2. Технологія надання ресторанних послуг 29 3.2.1. Технологічні процеси підприємств харчування 29 3.2.2. Технологічний процес передзакупівельних процедур 31 3.2.3. Технологічний процес приготування їжі 35 3.2.4. Технологічний процес обслуговування 38 3.2.5. Автоматизація технологічних процесів ресторанних послуг 39 3.3. Визначення якості наданих ресторанних послуг 40 3.3.1. Основні умови підприємства, що забезпечують якість ресторанних послуг 40 3.3.2. Використання методів, що визначають показники якості. 41 3.3.3. Оцінка рівня якості послуг. 42 Висновки 43 Використана література: 45 Додатки 46 (на прикладі туристичного підприємства “Яна”, “Президент-готелю “Київський”, ресторану “Президент-готель “Київський”)

  4. Аналіз технології надання туристичних послуг на прикладі: туристичного підприємства «...», готелю «...», ресторану «...»
    Вступ 3 І. Аналіз технологій туристської діяльності на прикладі туристського підприємства «...» 5 1.1. Загальна характеристика туристського підприємства 5 1.2. Основні напрямки діяльності туристичного підприємства 8 1.3. Аналіз технологічних процесів в діяльності туристичного підприємства при організації нового туру 11 II. Аналіз технології гостинності на прикладі готелю «...» 23 2.1. Загальна характеристика підприємства 23 2.2.Аналіз технології готельних послуг 28 2.3.Визначення ріння готельних послуг 31 III. Аналіз технології ресторанних послуг на прикладі ресторану «...» 36 3.1. Загальна характеристика підприємства 36 3.2. Аналіз технології надання ресторанних послуг 37 3.3. Визначення якості наданих ресторанних послуг 52 Висновки 55 Перелік використаної літератури 57 Додатки 59

  5. Порівняльний аналіз діяльності банківських та небанківських фінансових установ
    1. Порівняльний аналіз діяльності банківських та небанківських фінансових установ 3 2. Повноваження Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України щодо регулювання діяльності небанківського фінансового сектора 9 Використані джерела 13

  6. Аналіз технології надання туристичних послуг на прикладі: туристичного підприємства «Авіаль-тур», готелю «Олександрія», кафе «У Ольги»
    Вступ 3 І. Аналіз технологій туристської діяльності на прикладі туристського підприємства «Авіаль-тур» 5 1.1. Загальна характеристика туристського підприємства «Авіаль-тур» 5 1.2. Основні напрямки діяльності туристського підприємства: 7 1.3. Аналіз технологічних процесів діяльності туристського підприємства при організації нового тур маршруту 8 II. Аналіз технологій надання готельних послуг на прикладі готелю «Олександрія» 19 2.1. Загальна характеристика підприємства «Олександрія» 19 2.2. Аналіз технології надання готельних послуг 22 2.3. Визначення рівня готельних послуг 26 III. Аналіз технологій надання ресторанних послуг на прикладі кафе «У Ольги» 29 3.1. Загальна характеристика підприємства кафе «У Ольги» 29 3.2. Аналіз технологій надання ресторанних послуг 30 3.3. Визначення якості наданих ресторанних послуг 38 Висновки 43 Перелік використаної літератури 46

  7. Аналіз технології надання туристичних послуг на прикладі: туристичного підприємства «Інтурс-Київ», готелю «Кооператор», ресторану «Хата Карася»
    Вступ 3 І. Аналіз технологій туристської діяльності на прикладі туристського підприємства «Інтурс-Київ» 5 1.1. Загальна характеристика туристського підприємства «Інтурс-Київ» 5 1.2. Основні напрямки діяльності туристського підприємства: 7 1.3.Аналіз технологічних процесів діяльності туристського підприємства при організації нового тур маршруту 7 II. Аналіз технологій надання готельних послуг на прикладі готелю «Кооператор» 19 2.1. Загальна характеристика підприємства «Кооператор» 19 2.2. Аналіз технології надання готельних послуг 22 2.3.Визначення рівня готельних послуг 25 III. Аналіз технологій надання ресторанних послуг на прикладі ресторану «Хата Карася» 29 3.1. Загальна характеристика підприємства «Хата Карася» 29 3.2.Аналіз технологій надання ресторанних послуг 30 3.3. Визначення якості наданих ресторанних послуг 40 Висновки 45 Перелік використаної літератури 48

  8. Аналіз технології надання туристичних послуг на прикладі туристичного підприємства «КР Сервіс», готелю «Київ», ресторан «Київ»
    Вступ 3 І. Аналіз технологій туристської діяльності на прикладі туристського підприємства «КР Сервіс» 5 1.1. Загальна характеристика туристського підприємства 5 1.2. Основні напрямки діяльності туристичного підприємства 7 1.3. Аналіз технологічних процесів в діяльності туристичного підприємства при організації нового туру 10 II. Аналіз технології гостинності на прикладі готелю «Київ» 20 2.1. Загальна характеристика підприємства 20 2.2.Аналіз технології готельних послуг 24 2.3.Визначення ріння готельних послуг 27 III. Аналіз технології ресторанних послуг на прикладі ресторану «Київ» 32 3.1. Загальна характеристика підприємства 32 3.2. Аналіз технології надання ресторанних послуг 34 3.3. Визначення якості наданих ресторанних послуг 51 Висновки 53 Перелік використаної літератури 55 Додатки 57-63 (заповлені додатки) Предметом дослідження виступають туристичне підприємство «КР Сервіс», готель «Київ», та ресторан «Київ». Мета роботи полягає в аналізі технології надання туристичних послуг

  9. Аналіз технології надання туристичних послуг на прикладі: туристичного підприємства «Еліта-тур», готелю «Феофанія», ресторану «Феофанія»
    Вступ 3 І. Аналіз технологій туристської діяльності на прикладі туристського підприємства «Еліта-тур» 5 1.1.Базова характеристика туристського підприємства «Еліта-тур» 5 1.2. Структура управління туристичним підприємством 5 1.3. основні напрямки туристичного підприємства 8 1.4. Аналіз технологічних процесів в діяльності туристичного підприємства 11 1.5. Технологія формування нового туристського маршруту 20 II. Аналіз технології гостинності на прикладі готелю «Феофанія» 28 2.1. Загальна характеристика підприємства 28 2.2.Аналіз технології готельних послуг 31 2.3.Визначення ріння готельних послуг 36 III. Аналіз технологи ресторанних послуг на прикладі ресторану «Феофанія» 39 3.1. Загальна характеристика підприємства 39 3.2. Технологія надання ресторанних послуг 41 3.3. Визначення якості наданих ресторанних послуг 53 Висновки 56 Перелік використаної літератури 58 Додатки 60

  10. Аналіз технології надання туристичних послуг на прикладі: туристичного підприємства «Лад-Тур», готелю «Дніпро», ресторану «Дніпро»
    Вступ 3 І. Аналіз технологій туристської діяльності на прикладі туристського підприємства «Лад-Тур» 5 1.1. Загальна характеристика туристського підприємства «Лад-Тур» 5 1.2. Основні напрямки діяльності туристського підприємства: 7 1.3. Аналіз технологічних процесів діяльності туристського підприємства при організації нового тур маршруту 8 II. Аналіз технологій надання готельних послуг на прикладі готелю «Дніпро» 21 2.1. Загальна характеристика підприємства «Дніпро» 21 2.2. Аналіз технології надання готельних послуг 27 2.3. Визначення рівня готельних послуг 31 III. Аналіз технологій надання ресторанних послуг на прикладі ресторану «Дніпро» 35 3.1. Загальна характеристика підприємства «Дніпро» 35 3.2. Аналіз технологій надання ресторанних послуг 37 3.3. Визначення якості наданих ресторанних послуг 46 Висновки 51 Перелік використаної літератури 53 Предметом дослідження виступають туристичне підприємство «Лад-Тур», готель «Дніпро», ресторан «Дніпро». Мета роботи полягає в аналізі технології надання туристичних послуг. При написанні роботи були використані статистичні матеріали, статті з періодичних видань, підручники, збірники. Структурно робота складається зі вступу, трьох основних розділів, висновку, списку використаних джерел та додатків.

  11. Аналіз технології надання туристичних послуг на прикладі: туристичного підприємства «Арт-тур», готелю «Мир», ресторану «Мир-шоу»
    Вступ 3 І. Аналіз технологій туристської діяльності на прикладі туристського підприємства «Акр-тур» 5 1.1.Базова характеристика туристського підприємства 5 1.2. Структура управління туристським підприємством 6 1.3. Основні напрямки діяльності туристичного підприємства 7 1.4. Аналіз технологічних процесів в діяльності туристичного підприємства 10 1.5. Технологія формування нового туристського маршруту 14 II. Аналіз технології гостинності на прикладі готелю «Мир» 21 2.1. Загальна характеристика підприємства 21 2.2.Аналіз технології готельних послуг 24 2.3.Визначення ріння готельних послуг 30 III. Аналіз технології ресторанних послуг на прикладі ресторану «Мир-шоу» 35 3.1. Загальна характеристика підприємства 35 3.2. Технологія надання ресторанних послуг 36 3.3. Визначення якості наданих ресторанних послуг 53 Висновки 56 Перелік використаної літератури 58 Додатки 60

  12. Аналіз фінансового результату в діяльності підприємства та прогнозування прибутку та рентабельності
    (багато графічного матеріалу) Вступ 3 1. Поняття фінансового результату, прибутку та рентабельності підприємства 5 1.1. Сутність і методи обчислення прибутку та рентабельності 5 1.2. Система показників та моделей рентабельності 14 2. Аналіз фінансового результату та рентабельності підприємства ВАТ Білоцерківське ШБУ-50 23 2.1 Загальна характеристика підприємства 23 2.2. Розрахунок основних показників прибутку та рентабельності підприємства 27 2.3. Аналіз рентабельності виробничої діяльності підприємства 31 3. Прогнозування прибутку та рентабельності підприємства 35 3.1. Визначення головних внутрішніх і зовнішніх чинників покращення фінансових результатів діяльності підприємства 35 3.2. Прогнозування прибутку та рентабельності 38 Висновки та пропозиції 42 Список використаної літератури 45 Додаток А 47 Додаток Б 50 Додаток В 53 Додаток Г 55

  13. Сегментація банківських послуг
    Вступ 4 1. Поняття банківської послуги, суть і значення сегментації ринку банківських послуг 5 2. Типи сегментів ринку банківських послуг 9 Висновки 16 Список використаної літератури 17

  14. Світовий ринок банківських послуг
    ЗМІСТ Вступ 3 1. Природа банківських послуг та їх види 5 1.1. Сутність банківських послуг 5 1.2. Традиційні види банківських послуг 7 ІІ. Сучасні тенденції розвитку банківських послуг 10 2.1. Лізинг 10 2.2. Банківські гарантії та поручительства. Посередницькі, консультаційні та інформаційні послуги банків 15 2.3. Трастові (довірчі) операції 20 2.4. Факторинг та форфейтинг 27 ІІІ. Проблеми розвитку банківських послуг в Україні 35 Висновки 43 Список використаної літератури 45 Додаток. Основні види операцій та послуг комерційного банку Метою роботи являється дослідження основних послуг сучасних банків. При написанні роботи ставилися такі завдання: Розглянути основні характеристики банківських послуг; Охарактеризувати сучасні тенденції розвитку банківських послуг; Розкрити проблеми розвитку банківських послуг в Україні. Об’єктом дослідження є діяльність банків на сучасному етапі. Предметом дослідження виступає ринок банківських послуг. Робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаної літератури, додатків. Інформаційною базою роботи виступають статистичні матеріали НБУ та Державного комітету статистики, праці Васюренко О.В., Вожжова А. П., Дробязко А., Роуза П.С., Стойко О.Я., Тарасовець О.М. та інших вітчизняних і закордонних фахівців

  15. Ринок банківських послуг в Україні
    Вступ 2 Розділ 1. Теоретичні основи ринку банківських послуг 6 1.1. Послуга як складова діяльності комерційного банку 6 1.2. Поняття і структура ринку банківських послуг 14 Розділ 2. Аналіз основних тенденцій розвитку банківських послуг в Україні 19 2.1. Аналіз лізингових послуг 19 2.2. Аналіз факторингових послуг 21 Розділ 3. Перспективи розвитку ринку банківських послуг 26 3.1. Стратегія банків на ринку лізингових послуг 26 3.2. Розвиток факторингу як напрямок взаємодії комерційних банків із підприємствами 32 Висновки 36 Список використаної літератури 39 Додатки 41

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам 098-404-55-82, 073-402-23-28


У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2017 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua