Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КурсоваяТема: Організація виробництва в заготівельному цеху (овочевому) ресторану "Назва" (ID:20571)
| Размер: 294 кб. | Объем: 28 стр. | Стоимость: 110 грн. | Добавлена: 26.08.2010 |
СодержаниеІ. Вступ 3
ІІ. Теоретична частина. Характеристика ресторану. Характеристика заготівельного цеху (овочевого) ресторану "Назва" 5
ІІІ. Практична частина. Аналіз стану організації роботи в заготівельному цеху ресторану "Назва" 8
IV. Проект вдосконалення організації роботи в заготівельному цеху ресторану "Назва" 17
V. Висновки та пропозиції 24
VI. Використана література 26
Додаток А 28

Литература1. Правила роботи закладів (підприємств) ресторанного господарства. – Затверджено Наказом Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України від 24.07.2002 р. N 219 2. Агафонова Л.Г., Агафонова О.Є. Туризм, готельний та ресторанний бізнес: ціноутворення, конкуренція, державне регулювання: Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл./Київський ун-т туризму, економіки і права. – К.: Знання України, 2002. – 352с. 3. Бородина В.В. Ресторанно-гостиничный бизнес: учет, налоги, маркетинг, менеджмент. – М.: Книжный мир, 2001. – 165с. 4. Браймер Р. Основы управления в ресторанном бизнесе. М.: Агент пресс. 2005. 5. Волкова И.В., Миропольский Я.И., Мумрикова Г.М. Ресторанный бизнес в России: с чего начать и как преуспеть. – 2-е изд. – М.: Флинта, 2003. – 184с. 6. Громадське харчування в умовах комерціалізації і приватизації”, збарник наукових праць. Київ, КДТЕУ, 1994 р. 7. Ефимов С.Л. Ресторанный бизнес в России. М.: РосКонсульт. 2000. 8. Зельман М. Тенденции развития и итоги реформ в ресторанном бизнесе за 100 лет//Общественное питание. 2006. №8. с. 21-23. 9. Иванишина А. Изменение концепции ресторана – М.: Дело. 2007. 10. Кабушкин Н.И., Бондаренко Г.А. Менеджмент гостиниц и ресторанов. Учебное пособие Серия: Экономическое образование. - Мн.: Изд-во: «Новое знание», 2000. - 216с. 11. Кабушкин Н.И., Бондаренко Г.А. Менеджмент гостиниц и ресторанов: Учебник для студ. спец. «Экономика и управление социально-культурной сферой» вузов. – 4 изд., стер. – Минск: «Новое знание», 2003. – 368с. 12. Критинко И.В. Гостинично-ресторанное обслуживание: Конспект лекций для учащихся лицейских классов РМАТ / Российская международная академия туризма. Факультет довузовской подготовки. – М., 2000. – 48с. 13. Кузнєцова Н.М. “Основи економіки готельного та ресторанного гостподарства”. Київ, 1997 р. 14. Кучер Л.С. Ресторанный бизнес в России. Технология успеха. М.: РосКонсульт, 2003. 15. Марвин Б. Маркетинг ресторана: Как привлечь клиента и удер-жать в вашем ресторане. М.: Издательство Жигульского. 2002. 216 с. 16. Назаров О.В. Как раскрутить ресторан. М.: Издательский дом, Ресторанные ведомости. 2003. 176 с. 17. Харитонова Н.В., Кислицина К.С. География и туризм: сб. науч. тр./Перм. ун-т. – Пермь, 2006. – Вып. 4. – 263 с. 18. Харькова Т.Б. Курс лекций по ресторанному хозяйству. 2005. 19. Яхутина С. Тенденции развития ресторанного бизне-са//Правильное решение. 2006. №5. с. 12.
Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. Організація виробництва в заготівельному цеху (рибному) ресторану "Назва"
    І. Вступ (обгрунтування теми) 3 ІІ. Теоретична частина. Характеристика ресторану. Характеристика заготівельного цеху (рибного) ресторану "Назва" 4 ІІІ. Практична частина. Аналіз стану організації роботи в заготівельному цеху ресторану "Назва" 7 IV. Проект вдосконалення організації роботи в заготівельному цеху ресторану "Назва" 14 V. Висновки та пропозиції 20 VI. Використана література 22

  2. Організація виробництва на прикладі ресторану «Хрещатик»
    Вступ 3 1. Загальна характеристика організаційної та господарської діяльності підприємства 5 1.1. Господарча структура ресторану 6 1.2. Організаційна структури управління виробництвом 9 2. Організація виробничої діяльності ресторанів в готельних комплексах(на прикладі ресторану “Хрещатик”) 11 2.1. Виробництво як об'єкт управління 11 2.2. Сутність виробничої системи 12 2.3. Структура виробництва у просторі і часі 15 2.4. Управління виробництвом 16 2.5. Управління якістю у виробничій системі 17 2.6. Планування асортименту та обсягу випуску продукції в ресторані “Хрещатик” 19 Планування процесу випуску продукції 20 Економічний метод планування обсягу виробництва 22 2.7. Організація виробництва на основі інформації 24 3. Удосконаленні виробничої діяльності ресторанів 26 Висновки та пропозиції 30 Використана література: 32 Додатки 33

  3. Організація роботи в доготівельному цеху ресторана
    Вступ 3 1. Загальна характеристика підприємства громадського харчування 5 2. Організація роботи доготівельного цеху підприємства 8 2.1. Гарячий і холодний цехи 10 2.2. Рекомендації щодо розміщення виробничих приміщень 15 2.3. Практична характеристика організації роботи в доготівельному цеху ресторана 17 3. Удосконалення роботи доготівельного цеху підприємства 26 Висновки 26 Використана література 29 Додатки 30

  4. Організація роботи соусного відділення гарячого цеху підприємства громадського харчування
    Вступ 3 1. Загальна характеристика підприємства 4 2. Організація роботи соусного відділення гарячого цеху їдальні 8 2.1. Характеристика роботи гарячого цеху 10 2.2. Організація роботи соусного відділення 11 2.2.1. Розробка і підбір теплового обладнання. 17 2.2.2. Розрахунок і підбір немеханічного обладнання. 18 2.2.3. Інвентар для теплового оброблення продуктів і блюд (наплитний посуд) 19 2.2.4. Інвентар для порціонування і роздачі готової продукції (роздатковий інвентар) 22 3. Організація роботи соусного відділення на прикладі приготування супу-пюре в студентській їдальні 23 Висновки 26 Використана література 27 Додатки 28

  5. Організація створення та функціонування ресторану (бізнес-план)
    У роботі розглядаються питання розробки бізнес-плану підприємства громадського харчування ресторанного ВСТУП 3 Частина 1 4 Приклади заповнених заяв для відкриття ресторану Частина 2 6 Характеристика конкурентів ресторану Приблизний план асортименту ресторану Персонал ресторану Календарний план Кваліфікаційні характеристики працівників Штатний розклад працівників Первісні витрати на оснащення підприємства Нарахування амортизації План по праці й заробітній платі План рекламної кампанії Ризики Розрахунок суми первісних капітальних вкладень Розрахунок витрат підприємства Розрахунок виторгу ресторану за 1 рік функціонування 1. Рівень рентабельності капіталу 2. Дохід від проекту 3. Індекс рентабельності 4. Точка беззбитковості 5. Виробничий важіль 6. Запас фінансової міцності 7. Строк окупності проекту 8. Чистий приведений дохід План розміщення ресторану Частина 3 34 Зразки заповнених контрактів ресторану ВИСНОВКИ 44 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 46 ДОДАТКИ 49

  6. Організація харчування туристів з США (на прикладі ресторану)
    Вступ 3 1. Етнічні особливості народу США 6 1.1. Формування національної кухні США та фактори, які вплинули на формування 6 1.2. Характеристика та аналіз туристичного потоку в Україну туристів з США 9 2. Особливості харчування туристів з США в Україні 17 2.1. Національні смаки та особливості національного харчування туристів з США 17 2.2. Національна українська кухня, як база харчування для туристів з США 20 2.3. Національна українська кухня, як предмет туристичного інтересу і пропозиції для туристів з США 26 2.4. Організація харчування туристів з США в ресторанному комплексі „Козацький стан” 30 Висновки 34 Список використаної літератури та джерел 36 Додатки 38-51

  7. Облік витрат на освоєння та підготовку виробництва продукції на підприємстві ТОВ “Назва”
    Вступ 3 1. Теоретичні основи обліку витрат на освоєння та підготовку виробництва продукції підприємства 5 1.1. Сутність обліку витрат на освоєння та підготовку виробництва продукції підприємства 5 1.2. Огляд нормативної та спеціальної літератури обліку витрат на освоєння та підготовку виробництва продукції 16 2. Фінансовий облік витрат на освоєння та підготовку виробництва на підприємстві ТОВ „Назва” 21 2.1. Техніко-економічна характеристика виробничо-господарської діяльності підприємства ТОВ „Назва” 21 2.2. Обліку витрат на освоєння та підготовку виробництва підприємства ТОВ „Назва” 27 Висновки 34 Список використаної літератури 36 Додатки 38-47

  8. Організація обліку на підприємстві МП “Назва””
    Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти організації обліку на підприємстві МП „Назва”. 5 1.1.Економічна характеристика підприємства МП „Назва”. 5 1.2. Організація обліку і порядок розподілу обов’язків на підприємстві МП „Назва”. 6 1.3. Форма бухгалтерського обліку, що застосовується на підприємстві МП „Назва”. 7 Розділ 2. Наказ про облікову політику й організацію бухгалтерського обліку на підприємстві МП „Назва”. 9 Розділ 3. Шляхи вдосконалення бухгалтерського обліку 22 Висновки та рекомендації 27 Список використаної літератури. 29

  9. Організація обліку на підприємстві ресторан "Назва"
    Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти організації обліку. 5 1.1. Загальна характеристика організаційної та господарської діяльності підприємства ресторан „Назва”. 5 1.2. Організаційна побудова бухгалтерії. 8 Розділ 2. Наказ про облікову політику й організацію бухгалтерського обліку на підприємстві ресторан „Назва”. 10 Розділ 3. Шляхи вдосконалення бухгалтерського обліку 22 Висновки та рекомендації 26 Список використаної літератури. 28

  10. КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ТОВАРОПОСТАЧАННЯ КАВОВАРОК (ЗА МАТЕРІАЛАМИ ТОВ «Назва»)
    ВСТУП 2 1. МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ОЦІНКИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ КАВОВАРОК 4 1.1. Суть та методологія оцінки конкурентоспроможності товару 4 1.2. Вимоги до якості електропобутових товарів 13 1.3. Сутність товаропостачання, основні вимоги до його організації 17 1.4. Тенденції розвитку торгівлі кавоварок. 28 2. КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ КАВОВАРОК, ЩО РЕАЛІЗУЮТЬСЯ В ТОВ «Назва» 34 2.1. Об’єкти та методи дослідження. 34 2.2. Аналіз торговельного асортименту кавоварок в ТОВ «Назва». 35 2.3. Оцінка конкурентоспроможності кавоварок різних фірм виробників. 48 2.4. Розрахунок споживчої новизни кавоварок. 55 3. ОРГАНІЗАЦІЯ ТОВАРОПОСТАЧАННЯ КАВОВАРОК 65 В ТОВ «Назва» 65 3.1. Дослідження попиту споживачів на кавоварки в ТОВ «Назва». 65 3.2. Аналіз та оцінка ефективності постачання кавоварок в ТОВ «Назва». 75 3.3. Розробка концепції логістичного управління товаропостачанням в ТОВ «Назва». 85 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 96 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 98

  11. Організація обліку на підприємстві комісійний магазин “назва”
    Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти організації обліку. 5 1.1. Організаційно – економічна характеристика підприємства комісійний магазин “назва”. 5 1.2. Організація обліку і порядок розподілу обов’язків на підприємстві комісійний магазин “назва”. 7 Розділ 2. Наказ про облікову політику й організацію бухгалтерського обліку на підприємстві комісійний магазин “назва”. 10 Розділ 3. Шляхи вдосконалення бухгалтерського обліку 22 Висновки та рекомендації 26 Список використаної літератури. 28-30

  12. Організація спеціалізованих туристичних поїздів на прикладі компанії "Назва"
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ ЗАЛІЗНИЧНИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ В УКРАЇНІ 5 1.1. Історичне становлення залізничних перевезень в Україні 5 1.2. Стан розвитку залізничної мережі 10 1.3. Правове регулювання залізничних перевезень та подорожей 14 РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ НА СПЕЦІАЛІЗОВАНИХ ТУРИСТИЧНИХ ПОЇЗДАХ 22 2.1. Організація обслуговування туристів на спеціалізованих туристичних поїздах 22 2.2. Організація турів на спеціалізованих туристичних поїздах 28 2.3. Використання спеціалізованих туристичних поїздів компанії «Назва» 33 РОЗДІЛ 3. ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ СПЕЦІАЛІЗОВАНИХ ТУРИСТИЧНИХ ПОЇЗДІВ 41 3.1. Перспективи залізничного туризму 41 3.2. Перспективи подальшого розвитку туристичних поїздів 44 ВИСНОВКИ 46 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 50 ДОДАТКИ 53

  13. Організація менеджменту соціальних послуг на прикладі кінотеатру "Назва"
    Вступ 3 Розділ І. Теоретико-методичні ознаки організації праці менеджменту соціальних послуг 6 1.1. Формування менеджменту соціальних послуг 6 1.2. Основні засади менеджменту соціальних послуг 16 1.3. Менеджмент надання соціальних послуг в Україні 33 Розділ ІІ. Аналіз організації надання соціальних послуг у кінотеатрі «Назва» 46 2.1. Кінотеатр «Назва» на ринку кінопрокату 46 2.2. Проекти київської міської ради з розвитку соціальної мережі кінопрокату 60 2.3. Проект «Соціальний кінотеатр» 68 Розділ ІІІ. Шляхи покращення організації менеджменту соціальних послуг 74 3.1. Узагальненя іноземного досвіду менеджменту соціальних послуг 74 3.2. Основні рекомендації щодо покращення системи соціальних послуг в Україні 94 Висновки 101 Список використаних джерел 106 Додаток. Фінансова звітність кінотеатру «Назва» 111

  14. Організація фінансового менеджменту на підприємстві (на прикладі ТОВ «Назва»)
    Вступ 3 1. Становлення фінансового менеджменту та його розвиток 5 2. Фінансовий менеджмент як система управління фінансовими ресурсами підприємства 10 3. Капітал в системі управління фінансами акціонерного товариства, його структура і принципи формування 14 4. Система показників фінансового стану підприємства та їх взаємозв'язок 21 5. Фактори впливу на фінансовий стан підприємства 31 6. Фінансова стратегія підприємства та механізм її реалізації 36 Висновки 41 Література 43 Додатки 45-50 Звітність

  15. Організація паромних перевезень та обслуговування туристів на прикладі компанії "Назва"
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. РОЛЬ КРУЇЗІВ У СВІТОВОМУ ТУРИЗМІ 5 1.1. Історія та сучасність круїзного бізнесу 5 1.2. Моделі функціонування водного круїзного пасажирського транспорту 10 1.3. Теоретичні аспекти підвищення якості туристичних послуг водного транспорту 15 2. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ УКРФЕРРІ З ВІДРОДЖЕННЯ КРУЇЗНОГО ТУРИЗМУ В УКРАЇНІ 19 2.1. Розвиток туристичних послуг водного транспорту 19 2.2. Історія та сучасність Укрферрі 24 2.3. Оцінки рівня якості туристичних послуг водного транспорту 29 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ ВОДНОГО ТРАНСПОРТУ 32 3.1. Перспективи круїзного бізнесу в Україні 32 3.2. Стратегія зростання Укрферрі 34 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 38 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ ТА ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 41-42

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- курьером в любом удобном для вас месте (г. Киев)

- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам (044)592-56-57, 097-087-31-72, 093-674-76-89
- Skype: diplomna1


При заказе on-line, diplomna@ukr.net скидка 10%!
У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или оплатить картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2014 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора 097-087-31-72, Skype: diplomna1. Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua