Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КурсоваяТема: Аналіз та управління зовнішнім середовищем туристичного підприємства (ID:21360)
| Размер: 133 кб. | Объем: 71 стр. | Стоимость: 160 грн. | Добавлена: 10.05.2010 |
СодержаниеВступ 3
РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ УПРАВЛІННЯ ЗОВНІШНІМ СЕРЕДОВИЩЕМ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 5
1.1. Теоретично-методологічні аспекти управлінням зовнішнім середовищем в діяльності туристичного підприємства 5
1.2. SWOT-аналіз – сутність, способи здійснення 10
1.3. Нормативно-правова база, що регулює діяльність туристичного підприємства 16
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ ФАКТОРІВ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА НА ДІЯЛЬНІСТЬ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 22
2.1. Коротка характеристика діяльності ЗАТ «Назва» 22
2.2. Аналіз та оцінка процесу управління діяльністю туристичного підприємства під впливом факторів зовнішнього середовища 24
2.3. Дослідження сучасних інструментів, що використовує туристичне підприємство під впливом факторів зовнішнього середовища 28
РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ПІД ВПЛИВОМ ФАКТОРІВ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА 42
3.1. Проблемні аспекти процесу управління діяльністю туристичного підприємства під впливом факторів зовнішнього середовища 42
3.2. Розробка стратегії розвитку діяльності туристичного підприємства враховуючи вплив факторів зовнішнього середовища 52
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 59
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ ТА ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 64
ДОДАТКИ 68
Додаток 1. 68
Баланс ЗАТ «Назва» 68
Додаток 2. 70
Звіт про фінансові результати 70
Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. Аналіз та управління зовнішнім середовищем туристичного підприємства
    Вступ 3 1.Суність маркетингового середовища туристичного підприємства 6 1.1.Розвиток туризму України 6 1.2. Поняття мікро- та макросередовища туристичного підприємства 10 1.3. Вплив окремих складових зовнішнього середовища на діяльністьтуристичного підприємства 12 2.Дослідження зовнішнього середовища туристичного підприємства 15 2.1.Інформаційна база дослідження зовнішнього середовища туристичного підприємства 15 2.2. Методи дослідження зовнішнього середовища туристичного підприємства 20 2.3. Аналіз зовнішнього середовища конкретного туристичного підприємства 23 3.Вдосконалення управління зовнішнім середовищем туристичного підприємства 39 3.1.Характеристика сучасних інструментів управління зовнішнім середовищем туристичного підприємства 39 3.2. PR – як інструмент впливу на зовнішнє середовище туристичного підприємства 45 3.3. Реклама та імідж туристичного підприємства в управлінні зовнішнім середовищем 54 Висновки 61 Література 66 Додаток 1. Баланс ЗАТ «Туристичне агентство «...» на 01.01.07 р. 70 Додаток 2. Звіт про фінансові результати за 2006 р. 71

  2. Аналіз та управління зовнішнім середовищем туристичного підприємства (бакалавр)
    Вступ 3 РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ УПРАВЛІННЯ ЗОВНІШНІМ СЕРЕДОВИЩЕМ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Теоретично-методологічні аспекти управлінням зовнішнім середовищем в діяльності туристичного підприємства 5 1.2. SWOT-аналіз – сутність, способи здійснення 10 1.3. Нормативно-правова база, що регулює діяльність туристичного підприємства 16 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ ФАКТОРІВ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА НА ДІЯЛЬНІСТЬ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 22 2.1. Коротка характеристика діяльності ЗАТ «Туристичне агентство «назва» 22 2.2. Аналіз та оцінка процесу управління діяльністю туристичного підприємства під впливом факторів зовнішнього середовища 24 2.3. Дослідження сучасних інструментів, що використовує туристичне підприємство під впливом факторів зовнішнього середовища 28 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ПІД ВПЛИВОМ ФАКТОРІВ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА 42 3.1. Проблемні аспекти процесу управління діяльністю туристичного підприємства під впливом факторів зовнішнього середовища 42 3.2. Розробка стратегії розвитку діяльності туристичного підприємства враховуючи вплив факторів зовнішнього середовища 52 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 59 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ ТА ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 64 ДОДАТКИ 68 Додаток 1. 68 Баланс ЗАТ «Туристичне агентство «назва» на 01.01.07 р. 68 Додаток 2. 70 Звіт про фінансові результати за 2006 р. 70

  3. Аналіз та управління внутрішнім середовищем підприємства ресторанного господарства на матеріалах ТОВ "Ідальго"
    Зміст Вступ 3 Розділ І. Теоретичні засади управління внутрішнім середовищем закладу ресторанного господарства. 7 1.1. Системний підхід до управління підприємством. 7 1.2. Особливості аналізу внутрішнього середовища закладу ресторанного господарства. 10 Розділ ІІ. Аналіз системи управління внутрішнім середовищем ТОВ "Ідальго". 2.1. Оцінка внутрішнього стану підприємства. 19 2.2. Дослідження впливу факторів внутрішнього середовища на результати діяльності підприємства. 24 Розділ ІІІ. Рекомендації щодо удосконалення управління внутрішнім середовищем ТОВ "Ідальго". 28 3.1. Основні напрями удосконалення системи управління внутрішнім середовищем підприємства. 28 3.2. Вдосконалення механізму проведення аналізу факторів внутрішнього середовища в процесі управління підприємством. 36 Висновки та пропозиції 40 Список використаних джерел 45 Додаток 1. Галерея залів ТОВ “Ідальго” 48 Додаток 2. Смакові уподобання українців щодо кухні 51 Мета роботи полягає в науковому обгрунтуванні аналізу та управління внутрішнім середовищем підприємства ресторанного господарства Реалізація поставленої мети обумовила необхідність вирішення наступних завдань: - вивчення теоретичних засад управління внутрішнім середовищем закладу ресторанного господарства на основі системного підходу до управління підприємством; - виявлення особливостей аналізу внутрішнього середовища закладу ресторанного господарства; - оцінка внутрішнього стану підприємства та аналіз системи управління внутрішнім середовищем ТОВ "Ідальго"; - дослідження впливу факторів внутрішнього середовища на результати діяльності підприємства; - розробка рекомендацій щодо удосконалення управління внутрішнім середовищем ТОВ "Ідальго" на основі визначення основних напрямів удосконалення системи управління внутрішнім середовищем підприємства; - вдосконалення механізму проведення аналізу факторів внутрішнього середовища в процесі управління підприємством. Об’єктом дослідження є підприємства ресторанного господарства різних організаційно-правових форм господарювання, зокрема ТОВ "Ідальго". Предметом дослідження є внутрішнє середовище та процес управління підприємствами ресторанного господарства.

  4. Економічний аналіз туристичного підприємства
    Задача 20 Умови завдання. За даними таблиці визначити виконання плану товаро-обороту підприємства громадського харчування у поточному році в цілому та за кварталами. Вихідні дані наведені у таблиці 1. Таблиця 1. Вихідні дані Квартал Товарооборот, грн. Попередній рік Поточний рік План Факт 1 98700,0 99200,0 102324,0 2 103256,0 104500,0 103985,0 3 103400,0 104700,0 104820,0 4 104300,0 105600,0 106240,0 Визначити процент зростання товарообороту за кварталами та за рік. Оформити результати аналізу таблицею та зробити стислий письмовий висновок.

  5. Економічний аналіз туристичного підприємства
    1. Аналіз показників виробничої програми та товарообороту 2 2. Аналіз структури пасиву балансу туристичного підприємства 5 Задача 10 Фірма Пілігрим розташована в самому серці старого міста Львів, Західна Україна, 50 км від Польско-українського кордону. Основні напрямки діяльності: ... Список використаної літератури 14

  6. Аналіз формування прибутку туристичного підприємства
    Аналіз формування прибутку туристичного підприємства. 3 Задача 5 12 Проаналізувати обсяг та склад роздрібного товарообороту. Порівнюючи фактичне виконання з планом, необхідно звернути особливу увагу на результати виконання плану як в цілому по роздрібному товарообороту, так і за його складом; необхідно прослідкувати за змінами роздрібного товарообороту та його складу в поточному році в порівнянні з минулим роком; відбити в аналізі зміни питомої ваги продукції власного виробництва; встановити ритмічність виконання річного плану товарообороту та його структури за кварталами. Дати оцінку отриманим результатам. Література. 15

  7. Економічний аналіз діяльності туристичного підприємства
    1. Аналіз прибутку від реалізації товарної продукції (послуг). 3 2. Аналіз взаємозв’язку активу та пасиву балансу. Оцінка фінансової стійкості туристичного підприємства. 5 Задача 28. 14 1. Встановити ступінь зміни рівня витрат в поточному році в порівнянні з планом та звітними даними минулого року; визначити темп зміни рівня витрат. 2. Розрахувати фактичну економію (перевитрату) витрат з урахуванням зміни структури товарообороту. В розрахунках використати дані таблиці. В процесі аналізу дати оцінку отриманим результатам. Таблиця. Аналіз рівня витрат підприємства Показники Мину-лий рік Поточний рік Факт у % до мину-лого року План Факт % вико-нання Товарооборот – усього, тис. грн. 269,0 261,0 247,0 94,64 91,82 Питома вага продукції власного виробництва 60,0 62,0 63,7 102,74 106,17 Сума витрат, тис. грн. 20,1 22,3 20,7 92,83 102,99 Рівень витрат, % 100 110,95 102,99 Список використаної літератури 16

  8. Економічний аналіз діяльності туристичного підприємства «__»
    1. Аналіз витрат за елементами та статтями витрат туристичного підприємства 3 2. Загальний та факторний аналіз собівартості окремих видів продукції туристичного підприємства 7 3. Перелік літератури

  9. Економ аналіз діяльності туристичного підприємства
    Зміст 1. Аналіз витрат на оплату праці 2 2. Методика підрахунку резервів зростання суми прибутку та рентабельності 4 3. Задача. 8 На основі даних таблиці розрахувати середній тарифний розряд робітників виробництва. Проаналізувати виконання плану з загальної чисельності робітників та їх складу. В аналізі відбити вплив відхилення чисельності робітників та середнього тарифного розряду на виконання плану товарообороту та якість продукції. Література. 10

  10. Контрольна робота економічний аналіз туристичного підприємства
    1. Аналіз наявності та структури основних фондів 3 2. Аналіз кредиторської заборгованості туристичного підприємства 7 Список використаної літератури 12

  11. Економічний аналіз діяльності туристичного підприємства «Назва»
    1. Система показників, що характеризує господарську діяльність туристичного підприємства, їх класифікація в економічному аналізі 3 2. Аналіз формування прибутку туристичного підприємства 14 3. Практичне завдання. Висновки 17 Проаналізуємо склад та структуру кредиторської заборгованості «Назва» за допомогою таблиці 3.1. Таблиця 3.1. Види кредиторської заборгованості Абсолютні величини Зміни Структура б загальному обсязі на початок звітного періоду на кінець звітного періоду в абсолютних величинах (3 - 2) у % на початок періоду (4:2)*100 на початок звітного періоду на кінець звітного періоду ... 4. Перелік використаної літератури 19

  12. УПРАВЛІННЯ ПРОДАЖАМИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА
    УПРАВЛІННЯ ПРОДАЖАМИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ЛІТЕРАТУРА

  13. Економічний аналіз ділової активності на прикладі туристичного підприємства
    ВСТУП…………………………………………………………………………3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ЕКОНОМІЧНОГО АНАЛІЗУ ДІЛОВОЇ АКТИВНОСТІ 5 1.1. Сутність ділової активності підприємства 5 1.2. Основні показники для розрахунку ділової активності підприємства 9 РОЗДІЛ 2. ЕКОНОМІЧНИЙ АНАЛІЗ ДІЛОВОЇ АКТИВНОСТІ НА ПРИКЛАДІ ТУРПІДПРИЄМСТВА ВАТ "ххх" 23 2.1. Загальна характеристика діяльності ВАТ "ххх" 23 2.2. Аналіз показників ділової активності ВАТ "ххх" 44 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПОКРАЩЕННЯ ДІЛОВОЇ АКТИВНОСТІ НА ПРИКЛАДІ ТУРПІДПРИЄМСТВА ВАТ "ххх" 55 3.1. Напрямки покращення ділової активності туристичного підприємства ВАТ "ххх" 55 3.2. Оцінка ефективності запропонованих заходів 64 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 69 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 73 ДОДАТКИ 76

  14. АНАЛІЗ ГОЛОВНИХ ПОКАЗНИКІВ ЕФЕКТИВНОСТІ РОБОТИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА
    АНАЛІЗ ГОЛОВНИХ ПОКАЗНИКІВ ЕФЕКТИВНОСТІ РОБОТИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ

  15. Аналіз обіговості оборотних засобів туристичного підприємства (практична)
    Зміст Аналіз обіговості оборотних засобів туристичного підприємства 2 Література 11 На прикладі туристичного під-ва

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам 098-404-55-82, 073-402-23-28


У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2017 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua