Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КонтрольнаяТема: ПАБЛІК РІЛЕЙШНЗ (ID:21830)
| Размер: 21 кб. | Объем: 11 стр. | Стоимость: 35 грн. | Добавлена: 18.04.2011 |
Содержание
1. РІЗНОВИДИ ПАБЛІК РІЛЕЙШНЗ 3

2. НАВЕДІТЬ ПРИКЛАДИ НЕГАТИВНОГО І ПОЗИТИВНОГО ПІАР ЗАХОДУ 5

ЛІТЕРАТУРА 11

Литература1. Аги У. Самое главное в PR / У. Аги, Г. Кэмерон, Д. Уилькокс // Пер. с англ. – СПб.: Питер, 2004. –560 с. 2. Головкіна Н.В. Паблік рилейшнз: сутність, функції, методи // Персонал. – 2005. – №4. – с.18. 3. Зверинцев А. Коммуникационный менеджмент. Рабочая книга менеджера PR. – СПб.: Союз, 2006. – 341 с. 4. Підготовка і проведення виборчих кампаній. Укл. Наумов В.О. / Міжнародний республіканс. ін- т. – К.: СП "Інтертехнодрук", 2002. – 336 с. 5. Плис Р., Курейко В. ПР – не роскошь, а средство // Эффективная реклама. – 2009. – сентябрь. – с.33. 6. Пріпутніков О. А. Роль PR–діяльності в сучасному світі // Маркетинг в Україні. – 2007. – №8. – с.20. 7. Прошко І.В. Практика PR: традиції зарубіжного та перспективи вітчизняного досвіду // Наукові студії з соціальної та політичної психології: Збірник статей. – К.: Агропромвидав. – 2009. – Вип.1(4). – с.230. 8. Яковлев И.П. Паблик рилейшнз в организациях. – СПб.: Питер, 2005. – 198 с. 9. http://www.aratta-ukraine.com 10. http://www.ukrbiznes.com
Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. Паблік рілейшнз в сфері маркетингу
    Вступ 3 1. Паблік рилейшнз в маркетинговій діяльності підприємства 4 2. Організація управління PR на металургійних підприємствах 11 3. Обґрунтування оцінки економічної ефективності паблік рилейшнз підприємства 13 Висновки 17 Література 19 Скласти піар-компанію 21

  2. паблк рілейшнз
    1. ДЕМОКРАТИЧНІ ЗВ’ЯЗКИ З ГРОМАДСЬКІСТЮ В ЧАСИ КИЇВСЬКОЇ РУСІ. 3 2. ПОНЯТТЯ ПЛАНУВАННЯ В ПАБЛІК РИЛЕЙШИНЗ. 7 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ. 13

  3. Паблік рилейшнз
    1. Сутність ПР, основні визначення та концепції. 2. Друковані ЗМІ (газети та журнали) 3. ПР в політичній діяльності: мета та особливості реалізації. 4. Лобіювання як інструмент ПР (на прикладах) 5. Ситуаційне завдання: варіант 1 Організація: комерційна структура Сфера діяльності: виробництво та продаж ІТ технологій Проблема: За минулий рік динаміка зростання продаж компанії зменшився з 20% на рік до 5% на рік. В той же час, основний конкурент на даному ринку має динаміку зростання продаж з 10% до 20% за минулий рік. Для подолання кризової ситуації Рада директорів прийняла рішення про злиття з іншим підприємством, яке спеціалізується на розробці інноваційних технологій в сфері ІТ-технологій. За прогнозами експертів, це може забезпечити зростання рівня продаж на 40% за два наступні роки після злиття. Департамент ПР даної компанії дістав завдання розробити та реалізувати ПР-кампанію, яка повинна посприяти досягненню прогнозованого показника рівня продаж. Завдання1: 1. Сформулювати проблему ПР-кампанії 2. Провести SWOT-аналіз 3. Опрацювати план ПР-кампанії: 1) стратегію ПР-кампанії; 2) визначити основні цільові аудиторії в рамках даної ПР-кампанії 3) сформулювати цілі та програмні задачі ПР-кампанії. Завдання 2. 1. Підготувати інформаційні матеріали, за допомогою яких буде реалізовуватись ПР-кампанії (статті в ЗМІ, прес-реліз для проведення прес-конференції, участі організації у виставках та ярмарках тощо) 2. Визначити засоби контролю за виконанням ПР-кампанії Література.

  4. ПАБЛІК РИЛЕЙШИНЗ
    1. ДЕМОКРАТИЧНІ ЗВ’ЯЗКИ З ГРОМАДСЬКІСТЮ В ЧАСИ КИЇВСЬКОЇ РУСІ. 3 2. ПОНЯТТЯ ПЛАНУВАННЯ В ПАБЛІК РИЛЕЙШИНЗ. 7 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ. 13

  5. Паблік рилейшнз
    ВСТУП 3 1. Поняття реклами 4 2. Роль реклами як складової ПР організації 6 ВИСНОВКИ 12 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 13 аналіз 2х статей

  6. Паблік рилейшнз ВАРІАНТ 4
    ТЕОРЕТИЧНІ ЗАВДАННЯ. ВАРІАНТ 4 3 1. Система ПР: сутність, структура, механізм функціонування (охарактеризувати роль основних елементів системи) 3 2. Телебачення (державні та комерційні телекомпанії): особливості використання для ПР 7 3. ПР в комерційній діяльності: мета та особливості реалізації (на прикладах) 9 4. Управління проблемами як сфера ПР 11 СИТУАЦІЙНЕ ЗАВДАННЯ. ВАРІАНТ 4 16 Завдання 1 1. Сформулювати проблему ПР-кампанії 2. Провести SWOT-аналіз 3. Опрацювати план ПР-кампанії Завдання 2 1. Підготувати інформаційні матеріали, за допомогою яких буде реалізовуватись ПР-кампанії (статті в ЗМІ, прес-реліз для проведення прес-конференції, участі організації у виставках та ярмарках тощо) 2. Визначити засоби контролю за виконанням ПР-кампанії ЛІТЕРАТУРА 28

  7. Паблік рилейшнз Варіант 6
    ТЕОРЕТИЧНІ ЗАВДАННЯ. ВАРІАНТ 5 3 1. Канали передачі повідомлень для внутрішньої аудиторії 3 2. Реклама та пабліситі як сфера ПР: особливості використання, спільні риси та відмінності 9 3. ПР в урядовій діяльності: мета та особливості реалізації (на прикладах) 12 4. Прес-конференції як інструмент ПР: технологія проведення 16 СИТУАЦІЙНЕ ЗАВДАННЯ. ВАРІАНТ 5 19 Завдання 1 20 3. План ПР-кампанії: 25 1) стратегія ПР-кампанії 25 Завдання 2 26 1. Підготувати інформаційні матеріали, за допомогою яких буде реалізовуватись ПР-кампанії (статті в ЗМІ, прес-реліз для проведення прес-конференції, участі організації у виставках та ярмарках тощо) 26 2. Визначити засоби контролю за виконанням ПР-кампанії 34 ЛІТЕРАТУРА 35

  8. Паблік рилейшнз ВАРІАНТ 3
    ТЕОРЕТИЧНІ ЗАВДАННЯ. ВАРІАНТ 3. 3 1. Функції ПР (розкрити сутність основних з них) 3 2. Інтернет: особливості використання для ПР 6 3. ПР в громадській діяльності: мета та особливості реалізації 12 4. Міжнародні ПР: сутність та особливості реалізації 15 СИТУАЦІЙНЕ ЗАВДАННЯ. ВАРІАНТ 3. 19 Завдання 1. 1. Сформулювати проблему ПР-кампанії 2. Провести SWOT-аналіз 3. Опрацювати план ПР-кампанії Завдання 2. 1. Підготувати інформаційні матеріали, за допомогою яких буде реалізовуватись ПР-кампанії (статті в ЗМІ, прес-реліз для проведення прес-конференції, участі організації у виставках та ярмарках тощо) 2. Визначити засоби контролю за виконанням ПР-кампанії ЛІТЕРАТУРА 34

  9. РЕКЛАМА В ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ
    В роботі велика кількість графічного матеріалу ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ 5 1.1. Види маркетингових комунікацій 5 1.2. ПР та реклама 16 РОЗДІЛ 2. РОЗРОБКА ПРЕЗЕНТАЦІЇ НОВОЇ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА 21 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 21 2.2. Планування рекламних заходів та ПР 26 2.3 Оцінка ефективності пропонованих заходів 34 РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ ЗВ"ЯЗКІВ З ГРОМАДСКІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА 40 ВИСНОВОК 44 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 51

  10. Політичні Паблік рілейшенз
    Вступ 3 1. Паблік рілейшенз політичного діяча 5 2. Політичні технології 10 3. Управління політичним іміджем 13 Висновок 18 Перелік використаної літератури 20

  11. Індивидуальна работа з «Паблік рилейшнз» 2
    ТЕОРЕТИЧНІ ЗАВДАННЯ. ВАРІАНТ 2 3 1. Цільова аудиторія (громадськість) організації, класифікація, типи та види 3 2. Радіо: особливості використання в ПР 6 3. ПР у відносинах з інвесторами: мета та особливості реалізації 8 4. Інформаційні війни: сутність, механізми реалізації (на конкретному прикладі) 13 СИТУАЦІЙНЕ ЗАВДАННЯ. ВАРІАНТ 2 19 Завдання 1 20 1. Проблема ПР-кампанії 2. SWOT-аналіз 3. План ПР-кампанії: 22 1) стратегія ПР-кампанії 22 1) основні цільові аудиторії в рамках даної ПР-кампанії 2) цілі та програмні задачі ПР-кампанії Завдання 2 24 1. Підготувати інформаційні матеріали, за допомогою яких буде реалізовуватись ПР-кампанії (статті в ЗМІ, прес-реліз для проведення прес-конференції, участі організації у виставках та ярмарках тощо) 24 2. Визначити засоби контролю за виконанням ПР-кампанії 27 ЛІТЕРАТУРА 28

  12. Контрольна робота з основ паблік рилейшнз
    1. Ефективність запровадження сучасних Інтернет-технологій у паблік рилейшнз 3 2. Вербальні та невербальні комунікації у бізнесі 7 2.1. Вербальні комунікації 7 2.2. Невербальні комунікації 10 Література 13

  13. Історичні причини виникнення паблік рилейшнз
    Вступ 3 1. Історія розвитку паблік рілейшнз 4 2. Зародження основ професії паблік рішейшнз в Америці 8 3. Стан паблік рішейшнз в Україні 11 Висновок 15 Список використаної літератури 17

  14. Виникнення і становлення Паблік Рилейшнз в Україні
    Вступ 3 1. Сутність і основні елементи системи зв’язків з громадськістю 3 2. Особливості паблік рилейшнз 6 3. Зв’язок в Україні - головний чинник системи засобів масової комунікації 10 4. Проблеми взаємодії суспільства і влади в соціально-економічному інформаційному просторі України 13 Висновок 19 Література 21

  15. Засадні відмінності паблік рилейшнз та політичним маркетингом
    Вступ 3 Поняття маркетингу. Особливості політичного маркетингу 3 Дослідження політичного ринку. 7 Політичне рекламування. Імідж. 9 Висновок 15 Список використаної літератури 16

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Внимание! офис работает с 13-00 обратите внимание на график работы каждого офиса на страничке АДРЕСА:
1-й офис ул. Вышгородская 28/1
2-й офис ул. Драйзера 6
Заказы принимаются в офисах или по электронной почте diplomna@ukr.net


Наши телефоны
Звоните нам с 13-00 до 19-00
По индивидуальным заказам
(044) 592-56-57, 098-097-31-72
По готовым работам с сайта
098-404-55-82


К вашим услугам виртуальный офис!
У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.


Наши цены на новые заказы
Материал под заказ:
  • для написания вами контрольных работ - 7-10 грн. за страницу,
  • для написания вами курсовых работ - от 12 грн. за страницу,
  • для написания вами дипломных работ - от 20 грн.,
  • для решения вами задач - от 30 грн.


  • На сайте выложена база нового материала 2013 года!


    Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора 098-404-55-82. Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте, или забрать в офисе



    Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.


    Для вашего удобства появился наш новый проект, посвященный образовательному консалтингу: специализация туризм reftur.org.ua!

    О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
    Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua