Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КонтрольнаяТема: Комплекс системи маркетингу підприємства сфери послуг (ID:21913)
| Размер: 529 кб. | Объем: 12 стр. | Стоимость: 45 грн. | Добавлена: 18.04.2011 |
СодержаниеВСТУП 3
1. Загальна характеристика суб’єкта інформаційного ринку України – телеканалу „Назва” 4
2. Аналіз комплексу системи маркетингу телеканалу „Назва” 6
ВИСНОВКИ 10
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 12

Литература 1. Вайсман А. Стратегия маркетинга: 10 шагов к успеху. Стратегия менеджмента: 5 факторов успеха. – М.: Интерэксперт, Экономика, 2005. 2. Василенко Л.А. Рынок информационных услуг: Учебное пособие. – М.: РАГС, 2006. 3. Данько Т.П. Управление маркетингом (методологический аспект). –М.: ИНФРА-М, 2006. 4. Дракер П. Рынок: как выйти в лидеры. – М.: Прогресс, 2002.
Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. ПРОЕКТУВАННЯ ВІДДІЛУ МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВА СФЕРИ ПОСЛУГ
    вступ РОЗДІЛ 1. МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЕКТУВАННЯ ВІДДІЛУ МАРКЕТИНГУ СФЕРИ ПОСЛУГ 9 1.1 Методологічні підходи до проектування відділу маркетингу в системі організаційної структури управління 9 1.2. Зміст процесу формування організаційної структури підприємства сфери послуг із відділом маркетингу 21 1.3. Методи оцінки та оптимізації організаційної структури підприємства сфери послуг із відділом маркетингу 26 Висновки до розділу 1 32 РОЗДІЛ 2. ПЛАНУВАННЯ ВІДДІЛУ МАРКЕТИНГУ ЯК ПРЕДМЕТ ТЕОРЕТИЧНОГО АНАЛІЗУ 34 2.1. Види організаційних структур підприємства та місце відділу маркетингу в них 34 2.2.Критерії оцінки ефективності діяльності відділу маркетингу 41 2.3. Переваги та недоліки запровадження відділу маркетингу на підприємстві 50 Висновки до розділу 2 55 РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВІДДІЛУ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТОВ « » 57 3.1. Загальна характеристика підприємства 57 3.2. Аналіз ефективності діяльності у напрямку маркетингу 64 3.3. Проектування нової структури відділу маркетингу на підприємстві 69 Висновки до розділу 3 74 ВИСНОВКИ 76 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 80 Додатки 85

  2. Роль маркетингу в системі антикризового управління підприємством сфери послуг
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ РОЛІ МАРКЕТИНГУ В СИСТЕМІ АНТИКРИЗОВОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ 6 1.1. Основні причини виникнення кризових явищ 6 1.2. Мета і місце маркетингу в антикризовому управлінні 17 1.3. Ключові маркетингові стратегії антикризового управління 26 РОЗДІЛ 2. ДІАГНОСТИКА КРИЗОВОГО СТАНУ ПІДПРИЄМСТВА 34 2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства ТОВ „Назва” 34 2.2. Аналіз маркетингового середовища підприємства 43 2.3. Дослідження загроз банкрутства підприємства ТОВ „Назва” 54 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПОДОЛАННЯ КРИЗОВОГО СТАНУ ПІДПРИЄМСТВА НА ЗАСАДАХ МАРКЕТИНГУ 60 3.1. Основні маркетингові заходи по недопущенню кризового стану підприємства 60 3.2. Оцінка ефективності запропонованих маркетингових заходів для ТОВ „Назва” 73 ВИСНОВКИ 102 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 108 ДОДАТКИ 114

  3. Специфіка сфери послуг
    Вступ 3 1. Основні характеристики послуг 5 2. Класифікація послуг 6 3. Відмінність між послугами та товарами 8 4. Організація маркетингу послуг 9 Висновки 16 Список використаних джерел 17

  4. Розробка системи управління якістю послуг підприємства готельного господарства ( на прикладі готелю)
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ 6 1.1. Система управління якістю як основа конкурентоспроможності підприємства готельного господарства 6 1.2. Категорія послуги в індустрії гостинності та її основні характеристики 18 1.3. Управління якістю готельних послуг: система, методи, функції та нормативно-правове регулювання 24 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ СТРАТЕГІЇ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПОСЛУГ У ВАТ „ГОТЕЛЬ „Назва” 45 2.1. Загальна організаційно-економічна характеристика готельного підприємства 45 2.2. Дослідження системи управління якістю на прикладі ВАТ „Готель „Назва” 60 2.3. Аналіз стратегії поліпшення якості послуг ВАТ „Готель „Назва” 73 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ВПРОВАДЖЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ПОСЛУГ В ГОТЕЛЬНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ У ВАТ „ГОТЕЛЬ „Назва” В УМОВАХ РИНКУ 76 3.1. Проблемні аспекти розробки та впровадження систем управління якістю (СУЯ) в діяльність ВАТ „Готель „Назва” 76 3.2. Розробка програми удосконалення якості послуг у ВАТ „Готель „Назва” 87 3.3. Визначення стратегічних пріоритетів кадрової політики з метою поліпшення якості готельних послуг 98 3.4. Прогнозна оцінка ефективності реалізації системи управління якістю готельних послуг 107 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 112 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 115 ДОДАТКИ 120

  5. Соціально-економічна статистика сфери послуг та туризму
    1. Статистичні показники рівня інфляції та купівельної спроможності 3 2. Рейтингові оцінки видів транспорту 6 Список літератури 9

  6. Контрольна робота з організації сфери туристичних послуг
    1. Умови формування лікувально-діагностичних послуг 3 2. Аналіз рівня розвитку рекреаційних послуг в готельних підприємствах: Братислава, Славутич 9 Література 14

  7. Соціально-економічна статистика сфери послуг та туризму
    1. Статистичні оцінки потенціалу туристичної індустрії 3 2. Організація статистичної звітності в турфірмі 7 Використані джерела 9

  8. Роль сфери послуг в сучасній економічній системі
    Вступ 3 1. Основи функціонування і розвитку підприємств сфери послуг 6 1.1. Суть, місце та функціональна роль послуги в економічній системі 6 1.2. Система економічних відносин у сфері послуг 8 1.3. Тенденції і закономірностей розвитку сфери послуг в різних регіонах та індустріально розвинених країнах світу 12 2. Реформування сфери послуг при переході до ринкової економіки 23 2.1. Ринок послуг: механізм становлення та функціонування в трансформаційній економіці 23 2.2. Проблеми оптимізації господарського механізму в сфері послуг у системі становлення ринкової економіки 30 3. Напрями розвитку сфери послуг в Україні 33 3.1. Удосконалення державного регулювання 33 3.2. Розвиток сфери послуг в Україні в контексті світових тенденцій і з урахуванням національної специфіки. 38 41 Висновки 42 Література 46-48

  9. Структура і особливості розвитку сфери послуг в Україні
    ВСТУП 3 1. Поняття сфери послуг в Україні 5 2. Структура і особливості розвитку сфери послуг в Україні 6 3. Перспективи сфери послуг в Україні 16 ВИСНОВКИ 17 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 19

  10. Соціально-економічна статистика сфери послуг та туризму
    1. Оцінка вкладу сфери туризму в обсяг ВВП (ВНП, НД) 3 2.Статистичні оцінки кон’єктури ринку туризму. 11 Список використаної літератури 18

  11. Соціально-економічна статистика сфери послуг та туризму
    1. Статистична звітність підприємств туризму 2. Статистичні оцінки ризику в туризмі

  12. Соціально-економічна статистика сфери послуг та туризму
    1. Статистична звітність підприємств туризму 3 2. Статистичні оцінки ризику в туризмі 6 Список літератури 11

  13. Соціально - економічна статистика сфери послуг та туризму
    1.Статистичний аналіз динаміки туристичного продукту за складом та структурою 3 2. Статистичні оцінки попиту споживачів туристичних послуг 4 Література 11 Додаток 1. Форма № 1-ТУР 12

  14. Контрольна робота з соціально–економічної сфери послуг та туризму
    1. Статистичні методи прогнозування чисельності і складу населення країни (регіону) 3 2. Статистичний аналіз фінансового стану туристичних фірм 6 Список використаної літератури: 10

  15. Контрольна з соціально-економічної статистики сфери послуг і туризму
    Варіант 3 1. Статистична звітність підприємств туризму 3 2. Статистичні оцінки ризику в туризмі 8 Список використаних джерел 12

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам 098-404-55-82, 073-402-23-28


У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2017 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua