Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
ДипломТема: УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ТУРИСТИЧНОГО ЦЕНТРУ (НА ПРИКЛАДІ) (ID:22367)
| Размер: 319 кб. | Объем: 136 стр. | Стоимость: 270 грн. | Добавлена: 18.04.2011 |
Содержание
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 7
1.1. Конкурентоспроможність як економічна категорія 7
1.2. Фактори впливу на конкурентоспроможність підприємства 14
1.3. Складові системи управління конкурентоспроможністю підприємства 18
1.4. Методичне забезпечення оцінки конкурентоспроможності підприємства 31
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ЦЕНТРУ НА РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ УКРАЇНИ 43
2.1 Аналіз ринку туристичних послуг України 43
2.2 Аналіз внутрішнього середовища туристичного центру „Назва” 68
2.3 Оцінка конкурентоспроможності туристичного центру „ Назва ” 81
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ТУРИСТИЧНОГО ЦЕНТРУ «Назва» 90
3.1. Обґрунтування стратегічних напрямків розвитку туристичного центру 90
3.2. Удосконалення організаційної структури управляння туристичного центру «Назва» 96
ВИСНОВКИ 111
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 117
ДОДАТКИ 123

Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ТУРИСТИЧНОГО ЦЕНТРУ (НА ПРИКЛАДІ)
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 7 1.1. Конкурентоспроможність як економічна категорія 7 1.2. Фактори впливу на конкурентоспроможність підприємства 14 1.3. Складові системи управління конкурентоспроможністю підприємства 18 1.4. Методичне забезпечення оцінки конкурентоспроможності підприємства 31 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ЦЕНТРУ НА РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ УКРАЇНИ 43 2.1 Аналіз ринку туристичних послуг України 43 2.2 Аналіз внутрішнього середовища туристичного центру „ ” 68 2.3 Оцінка конкурентоспроможності туристичного центру „ ” 81 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ТУРИСТИЧНОГО ЦЕНТРУ « » 90 3.1. Обґрунтування стратегічних напрямків розвитку туристичного центру 90 3.2. Удосконалення організаційної структури управляння туристичного центру « » 96 ВИСНОВКИ 111 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 117 ДОДАТКИ 123

  2. Організація обслуговування побутових приладів (на прикладі сервісного центру)
    Вступ 3 1. Організація побутового обслуговування населення 5 1.1. Економічні відносини у сфері побутового обслуговування населення 5 1.2. Оцінка фінансового стану підприємств побутового обслуговування 8 1.3. Нормативні вимоги з виконання гарантійного ремонту 11 2. Аналіз діяльності сервісних центрів 14 2.1. Потреби в ремонтах сучасних побутових приладів 14 2.2. Організація побутового обслуговування в Києві 18 2.3. Організація роботи сервісного центру ВАТ «Рембуттехніка» 20 3. Напрями вдосконалення організації роботи сервісних центрів 24 3.1. Порушення прав споживачів на якісне обслуговування 24 3.2. Концепцiя розвитку сфери побутового обслуговування населення 27 Висновки 33 Література 36

  3. Удосконалення механізму управління на прикладі туристичного підприємства
    Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти застосування механізму управління 6 1.1. Завдання та методи управління персоналом 6 1.2. Цілі управління персоналом 25 1.3. Функції системи управління на підприємстві 28 Розділ 2. Дослідження застосування методів управління в туризмі на прикладі туристичного агентства «Назва» 32 2.1. Загальна характеристика туристичної фірми «Назва» 32 2.2. Діагностика механізму управління туристичної фірми «Назва» 38 Розділ 3. Шляхи удосконалення механізмів управління 49 3.1. Недоліки системи управління туристичної фірми «Назва» 49 3.2. Пропозиції, щодо вдосконалення механізму управління туристичної фірми «Назва» 50 Висновки 57 Список використаної літератури 60

  4. Управління капіталом туристичного підприємства ( на прикладі тур фірми)
    ВСТУП 3 Розділ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ АКТИВІВ ТА КАПІТАЛУ ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1. Економічна сутність та джерела формування капіталу підприємства 6 1.2. Фінансова структура капіталу підприємства 23 1.3. Визначення вартості капіталу підприємства та напрямки його зростання 31 Розділ 2. ФОРМУВАННЯ ТА ВИКОРИСТАННЯ ФІНАНСОВИХ АКТИВІВ ТА КАПІТАЛУ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ ТОВ «Назва» 46 2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства ТОВ «Назва» 46 2.2. Аналіз активів туристичного підприємства 50 2.3. Оцінка фінансової структури та динаміки капіталу туристичного підприємства ТОВ «Назва» 58 Розділ 3. НАПРЯМКИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ФОРМУВАННЯ АКТИВІВ І КАПІТАЛУ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 66 3.1. Зростання рентабельності фінансових активів і капіталу підприємства 66 3.2. Шляхи оптимізації структури капіталу 73 3.3. Оптимізація інвестиційної діяльності 86 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 98 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 104 ДОДАТКИ 110

  5. Управління інформаційними технологіями в туризмі (на прикладі туристичного підприємства)
    ВСТУП 3 1. Використання інформаційних технологій в туризмі 5 1.1. Сутність , значення та роль інформаційних технологій в туристичному бізнесі 5 1.2. Процес автоматизації туристичних агенцій 12 1.3. Створення ефективного сайту тур агенції: реклама туристичних послуг 20 2. Аналіз діяльності туристичного підприємства ТОВ 25 2.1. Характеристика туристичного підприємства ТОВ 25 2.2. Аналіз господарської діяльності туристичного підприємства ТОВ 35 2.3. Дослідження процесу інформатизації туристичної фірми ТОВ 40 3. Вдосконалення процесу управління інформаційними технологіями на туристичному підприємстві 45 3.1. Створення системи управлінського впливу на процес інформатизації в туризмі 45 3.2. Перспективи розвитку туристичних Інтернет - проектів 52 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 57 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 61 ДОДАТКИ 63-67

  6. Удосконалення технології управління персоналом туристичного підприємства (на прикладі ТОВ)
    ВСТУП 3 Розділ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ТЕХНОЛОГІЇ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ В ОРГАНІЗАЦІЯХ 6 1.1. Управління персоналом як соціальна підсистема в системі менеджменту організації 6 1.2. Принципи та методи управління персоналом на підприємстві 19 1.3. Технологія управління персоналом, її складові 29 Розділ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ТЕХНОЛОГІЇ УПРАВЛІННЯ 40 ПЕРСОНАЛОМ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТОВ АП «Назва» 40 2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства 40 2.2. Аналіз трудових ресурсів ТОВ АП «Назва» 50 2.3. Діагностика технології управління персоналом туристичного підприємства 54 Розділ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ТЕХНОЛОГІЇ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ ТОВ АП «Назва» 62 3.1. Недоліки та проблеми технології управління персоналом на підприємстві 62 3.2. Пропозиції щодо удосконалення технології управління персоналом туристичного підприємства ТОВ АП «Назва» 72 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 88 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 94 ДОДАТКИ 103

  7. Бенчмаркетинг в управління каналами розподілу на прикладі туристичного або готельного підприємства
    Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи бенчмаркінгу в системі управління підприємства 6 1.1. Організація стратегії управління на підприємствах 6 1.2. Сутність бенчмаркінгу в системі стратегічного управління підприємства 10 1.3. Оцінка конкурентоспроможності фірми на основі методу бенчмаркінгу 13 Розділ 2. Аналітичні підходи бенчмаркінгу ТОВ „Візит-Тур” 18 2.1. Характеристика діяльності ТОВ „Візит-Тур” 18 2.2. Оцінка основних показників діяльності ТОВ „Візит-Тур” 23 2.3. Особливості бенчмаркінгу ТОВ „Візит-Тур” 30 Розділ 3. Напрямки удосконалення бенчмаркінгу ТОВ „Візит-Тур” 43 3.1. Обґрунтування вибору стратегії діяльності ТОВ „Візит-Тур” 43 3.2. Визначення стратегічних альтернатив підвищення конкурентоспроможності ТОВ „Візит-Тур” 47 3.3. Оцінка ефективності пропонованих заходів 49 Висновки 51 Список використаних джерел 55 Метою дослідження є наукове обґрунтування нових концептуальних засад бенчмаркінгу в системі управління підприємством. Предметом дослідження є бенчмаркінг в системі управління підприємством. Об’єктом дослідження виступає ТОВ „Візит-Тур”. Теоретичною та методологічною основою досліджень є наукові праці вітчизняних і зарубіжних вчених з проблем маркетингових досліджень підприємств; методичні і нормативні матеріали практичного характеру, які торкаються певних складових маркетингових досліджень. У дослідженні використані методи економічного аналізу, групувань, статистичні, порівняльного аналізу, метод експертних оцінок, метод сценаріїв та елементи імітаційного моделювання. Робота складається із вступу, трьох розділів, висновків і списку використаних джерел.

  8. Впровадження принципів школи наукового управління в діяльність сучасного туристичного підприємства на прикладі ТОВ
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРИНЦИПІВ ШКОЛИ НАУКОВОГО УПРАВЛІННЯ 5 1.1. Еволюція менеджменту 5 1.2. Загальна характеристика школи наукового управління 11 1.3. Сутність принципів школи наукового управління 13 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ВПРОВАДЖЕННЯ ПРИНЦИПІВ ШКОЛИ НАУКОВОГО УПРАВЛІННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ „Назва” 16 2.1. Загальна характеристика підприємства ТОВ „ Назва ” 16 2.2. Аналіз трудових ресурсів ТОВ „ Назва ” 28 2.3. Діагностика впровадження принципів школи наукового управління в діяльність ТОВ „ Назва ” 32 РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ ЗАСТОСУВАННЯ ПРИНЦИПІВ ШКОЛИ НАУКОВОГО УПРАВЛІННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ „ Назва ” 44 3.1. Проблеми застосування принципів школи наукового управління в діяльності ТОВ „ Назва ” 44 3.2. Шляхи удосконалення впровадження принципів школи наукового управління в діяльність ТОВ „ Назва ” 49 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 63 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 67 ДОДАТКИ 72

  9. Управління проектами. Ідея проекту полягає в відкритті концептуального готелю-центру відпочинку з широким спектром культурно-розважальних послуг
    Вступ 3 Розділ 1. Основні елементи проекту : «Відкриття розважального центру «ххх» 4 - характеристика проекту - мета проекту - учасники проекту - життєвий цикл проекту - оточення проекту Розділ 2. Планування проекту : «Відкриття розважального центру «ххх» 7 - розробка сітьової моделі проекту - структуризація проекту Розділ 3. Аналіз ризиків проекту : «Відкриття розважального центру «хх» 12 - ідентифікація ризиків - якісний аналіз рхизиків Розділ 4. Управління реалізацією проекту : «Відкриття розважального центру «ххх» 17 Висновки 28 Список використаних джерел 29 Додатки 30

  10. Система якості діагностичного центру
    ВСТУП 2 1. ОСНОВНІ ЗАСАДИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ 3 1.1. Стандартизація 3 1.2. Сертифікація 4 1.3. Державний нагляд за якістю 5 1.4. Внутрішньовиробничий технічний контроль 6 2. СТВОРЕННЯ СИСТЕМИ ЯКОСТІ У ДІАГНОСТИЧНОМУ ЦЕНТРІ 10 2.1. Стандарт ДСТУ ISO 9001 – 2001 як база сучасних систем якості 10 2.2. Система управління якістю згідно ДСТУ ISO 9001 – 2001 12 2.3. Система якості діагностичного центру 21 ВИСНОВОК 24 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРІ 25

  11. Стратегічне планування Міжнародного виставкового центру
    Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні засади стратегічного планування 5 1.1. Сутність та значення стратегічного планування 5 1.2. Проблеми впровадження інструментів стратегічного планування в практику господарювання 8 Розділ 2. Стратегічний аналіз діяльності Міжнародного виставкового центру 17 2.1. Аналіз тенденцій в галузі виставкової діяльності 17 2.2. Функціонування Міжнародного виставкового центру на ринку виставкових послуг 24 2.3. Стратегічний аналіз умов функціонування Міжнародного виставкового центру 30 Розділ 3. Стратегічне планування розвитку Міжнародного виставкового центру 35 3.1. Формування місії та стратегічних цілей 35 3.2. Розробка стратегії розвитку 36 3.3. Оцінка ефективності стратегічних заходів 41 Висновки 49 Списое використаних джерел 51

  12. Економічна діагностика діяльності туристичного підприємства (на прикладі)
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ЕКОНОМІЧНОЇ ДІАГНОСТИКИ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Сутність та види економічної діагностики підприємства 5 1.2. Особливості економічної діагностики 7 1.3. Діагностика конкурентного середовища і конкурентоспроможності підприємства 11 РОЗДІЛ ІІ. ЕКОНОМІЧНА ДІАГНОСТИКА ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА (НА ПРИКЛАДІ ТП „Назва”) 15 2.1. Загальна характеристика діяльності туристичного підприємства 15 2.2. Економічна діагностика діяльності туристичного підприємства 19 2.3. Діагностика конкурентного середовища та конкурентоспроможності ТП „Назва” 26 РОЗДІЛ ІІІ. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПОЗИЦІЙ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 35 3.1. Діагностика подальшого розвитку ТП „Назва” 35 3.2. Шляхи покращення конкурентних позицій ТП „Назва” 39 3.3. Оцінка запропонованих заходів 44 ВИСНОВКИ 46 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 50 ДОДАТКИ 53

  13. Прогнозування стратегічного розвитку туристичного підприємства ( на прикладі)
    ВСТУП 3 Розділ 1. НАУКОВО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПРОЦЕСУ ПРОГНОЗУВАННЯ РОЗВИТКУ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ 6 1.1. Науково-теоретичні аспекти процесу стратегічного прогнозування розвитку діяльності туристичних підприємств. 6 1.2. Методи та показники оцінки економічного стану діяльності туристичних підприємств. 26 1.3. Нормативно-правове регулювання діяльності туристичних підприємств. 52 Розділ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ПРОГНОЗУВАННЯ ТА СТРАТЕГІЧНОГО РОЗВИТКУ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 60 2.1. Загальна характеристика діяльності туристичного підприємства. 60 2.2. Дослідження процесів стратегічного управління та прогнозування розвитку діяльності туристичного підприємства. 72 2.3. Оцінка впливу економічних прогнозів на ефеетивність діяльності туристичного підприємства. 78 Розділ 3. ПРОБЛЕМНІ АСПЕКТИ ТА НАПРЯМКИ СТРАТЕГІЧНОГО РОЗВИТКУ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 95 3.1. Проблеми економічних прогнозів та їх вплив на ефективність стратегічного управління розвитком діяльності туристичного підприємства. 95 3.2. Економічне обгрунтування напрямків стратегічного розвитку діяльності туристичного підприємства. 102 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 112 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 117 ДОДАТКИ 122

  14. Інвестиційний менеджмент в туризмі (на прикладі туристичного підприємства)
    Вступ 3 1. Інвестиційний менеджмент у туристичному бізнесі 6 1.1. Інвестиційний процес як головний напрям розвитку економіки 6 1.2. Необхідність удосконалення інвестиційної політики в туристичній галузі 10 2. Аналіз інвестиційного менеджменту у ЗАТ “Гамалія” 16 2.1. Місце ЗАТ “Гамалія” на туристичному ринку України 16 2.2. Аналіз господарської та інвестиційної діяльності ЗАТ “Гамалія” 21 3. Напрями вдосконалення інвестиційного менеджменту на туристичних підприємствах 31 3.1. Впровадження інформаційних технологій – шлях до успіху 31 3.2. Вдосконалення механізму управління інвестиційної діяльності туристичних підприємств 35 Висновки 40 Література 44-46 Метою дослідження є розробка науково-методичних і практичних рекомендацій, спрямованих на ефективний розвиток туристичних підприємств на основі вдосконалення механізму менеджменту інвестиційної політики. Предметом дослідження є механізм менеджменту інвестиційних процесів в туристичних підприємствах із врахуванням особливостей розвитку на сучасному етапі ринкових перетворень.

  15. Бізнес-план туристичного підприємства (на прикладі ресторану)
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗРОБКИ БІЗНЕС-ПЛАНУ В СФЕРІ РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ 5 1.1. Сутність і призначення бізнес-плану 5 1.2. Зміст і загальна методологія розробки бізнес-плану 8 1.3. Ресторанний бізнес як перспективний напрямок бізнес-планування 15 РОЗДІЛ 2. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ОБ’ЄКТА ДОСЛІДЖЕННЯ 22 2.1. Резюме проекту 22 2.2. Опис продукції ресторану „назва” 24 РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ БІЗНЕС-ПЛАНУ РЕСТОРАНУ „назва” І РЕКОМЕНДОВАНІ ЕТАПИ ЙОГО РЕАЛІЗАЦІЇ 28 3.1. План маркетингу 28 3.2. План виробництва 34 3.3. Потенційні ризики й проблеми 46 3.4. Ефективність бізнес-плану ресторану 50 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 61 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 64 ДОДАТКИ 70

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам 098-404-55-82, 073-402-23-28


У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2017 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua