Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КонтрольнаяТема: Методы найменших квадратов (ID:2249)
| Размер: 26 кб. | Объем: 6 стр. | Стоимость: 0 грн. | Добавлена: 04.08.2004 |
СодержаниеСписок использованной литературы
1. Абрамов Г.С., Андрейцев А.Ю., Крючковський В.В. Економетрія для менеджерів: Практикум. — Херсон: ОЛДІ-плюс, 2003. — 106 с.
2. Герасименко С.С. Статистика: Підручник. – К.: КНЕУ, 2000. – 467 с.
3. Головач А.В. Статистика: Зб. задач: Навч. посіб. для студ. екон. вузів. – К.: Вища шк., 1994. – 448 с.
4. Єресько І.Г. Економічна статистика: Практикум для студ. екон. спец. – Черкаси.: ЧДТУ, 2002. – 75 с.: табл.
5. Кулинич О.І. Економетрія: Навч. посібник для студ. вищих навч. закл. — Хмельницький: Поділля, 2003. — 215 с.
6. Мороз В.С., Мороз В.В. Економетрія: Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. екон. спец.. — Хмельницький: Технологічний університет Поділля, 2000. — 166 с.
7. Наконечний С.І., Терещенко Т.О. Економетрія: Навч.-метод. посіб. для самостійного вивчення дисципліни / Київський національний економічний ун-т. — К.: КНЕУ, 2001. – 192 с.
8. Сторожук В.П. Статистика підприємництва: Підручник. – К.: Слобожанщина, 1999. – 599 с.
Просмотр
Просмотр Просмотреть с сайта...
Скачивание
См. также:
  1. Методы эмпирического исследования
    Раздел: Методология и методы психологических исследований Вступление 3 1. Наблюдение 4 2. Эксперимент 6 3. Тестирование 8 4. Дополнительные методы эмпирических исследований 11 Выводы 15 Литература 16

  2. МЕТОДЫ ОЧИСТКИ ВОДНЫХ РЕСУРСОВ

  3. МАТЕМАТИЧЕСКИЕ МЕТОДЫ В ПСИХОЛОГИИ. Варіант 11
    ЗАВДАННЯ 1. F 1 F 2 F 3 F 4 1 6 6 4 4 2 5 5 6 6 3 7 7 7 5 4 6 8 7 7 5 9 9 8 8 Умови завдання. Група з 20 студентів була розподілена за рівнем мотивації на 4 підгрупи. Курс дисципліни передбачає виконання студентами 10 завдань. Кількість розв’язаних завдань студентами представлена у наступній таблиці: (стовпчик F1 – у групі з слабкою мотивацією, F 2 – у групі з середньою мотивацією, F3 – у групі з помірною мотивацією, F4 – у групі з сильною мотивацією). Питання: Чи можна стверджувати, що обсяг виконаних робіт (кількість розв’язаних завдань) в даному випадку залежить від рівня мотивації F? ЗАВДАННЯ 2. F 1 F 2 F 3 F 4 1 6 6 4 4 2 5 5 6 6 3 7 7 7 5 4 6 8 7 7 5 9 9 8 8 Умови завдання. Досліджувався вплив фактора публічності на групу з 5 студентів, які розв’язували 10 запропонованих завдань в різних умовах F. Кількість розв’язаних завдань студентами представлена у наступній таблиці: (стовпчик F1 – наодинці, F 2 – з викладачем, F3 – з іншими студентами, F4 – з іншими студентами і викладачем). Питання: 1) Чи є відмінності між умовами дії фактора публічності більше вираженими, ніж випадкові відмінності? 2) Чи є індивідуальні відмінності між досліджуваними більш вираженими, ніж відмінності, обумовлені випадковими чинниками? ЗАВДАННЯ 3. Умови завдання. Досліджувався словниковий запас учнів молодшої школи в залежності від двох факторів. У першому факторі обрано дві умови – дівчатка та хлопчики; у другому факторі також обрано дві умови – спорт і домашнє господарство. В колонках таблиці наведена кількість десятків слів із словникового запасу: F 1 F 2 F 3 F 4 1 6 6 4 4 2 5 5 6 6 3 7 7 7 5 4 6 8 7 7 5 9 9 8 8 (стовпчик F1 – словниковий запас дівчаток про спорт, F 2 – словниковий запас дівчаток про домашнє господарство, F3 – словниковий запас хлопчиків про спорт, F4 – словниковий запас хлопчиків про домашнє господарство). Питання: 1) Чи є значимим вплив на результуючу ознаку (словниковий запас) з боку фактору статі та області знань? 2) Чи є значимою взаємодія факторів статі та області знань? ЗАВДАННЯ 4. Умови завдання. Для п’яти досліджуваних демонструвалися списки з 10 слів при різних комбінаціях умов двох факторів (фактор довжини слова і швидкості його вимовляння). В таблиці наведена кількість слів, які запам’ятали респонденти: F1 – довгих слів, що промовлялися з великою швидкістю, F 2 – довгих слів, що промовлялися з малою швидкістю, F3 –коротких слів, що промовлялися з великою швидкістю, F4 – коротких слів, що промовлялися з малою швидкістю: F 1 F 2 F 3 F 4 1 6 6 4 4 2 5 5 6 6 3 7 7 7 5 4 6 8 7 7 5 9 9 8 8 Питання: 1) Чи є значимим вплив на результуючу ознаку (кількість слів, які запам’ятали досліджувані) з боку фактору довжини слова та швидкості його вимовляння? 2) Чи є значимою взаємодія факторів довжини слова та швидкості його промовляння? 3) Чи є значимим вплив на результуючу ознаку фактору індивідуальних відмінностей між обстежуваними? ЗАВДАННЯ 5. Умови завдання. 20 студентів, що розділені на 4 підгрупи, самостійно розв’язували 10 задач. В таблиці приведена кількість розв’язаних кожним студентом завдань: F 1 F 2 F 3 F 4 1 6 6 4 4 2 5 5 6 6 3 7 7 7 5 4 6 8 7 7 5 9 9 8 8 Питання: Чи відрізняються розподіли кількості розв’язаних завдань: а) в будь-яких двох групах від нормального розподілу? б) в будь-яких двох групах одна від одної? в) в будь-яких трьох групах один від одної? ЗАВДАННЯ 6. Умови завдання. Дана таблиця: в колонці F1 приведена середня успішність (за десятибальною шкалою) п’яти учнів з математиці, F2, F3, F4 – цих же учнів з біології, історії і літературі відповідно. F 1 F 2 F 3 F 4 1 6 6 4 4 2 5 5 6 6 3 7 7 7 5 4 6 8 7 7 5 9 9 8 8 Питання: Використовуючи загальну і часткову класифікації кореляційних зв’язків, необхідно встановити рівень кореляції між успішністю учнів з наступних дисциплін: математика, біологія – математика – історія, математика – література. Використана література 29 Додаток 1 30 Додаток 2 31 Додаток 3 32

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам 098-404-55-82, 073-402-23-28


У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2017 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua