Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КонтрольнаяТема: Маркетинг спортивно-оздоровчоi дiяльностi (ID:23203)
| Размер: 61 кб. | Объем: 24 стр. | Стоимость: 55 грн. | Добавлена: 29.08.2011 |
Содержание1. Ринок спортивно-оздоровчих послуг в Україні 3
2. Позицiонування послуг фітнес-клубів 7
3. Поняття маркетинговоi зони. 15
4. Скласти рекламний бюджет i рекламний план просування новоi послуги на ринок на прикладi спортивно-оздоровчоi органiзацii 17
Література 24
Литература1. Армстронг Г., Котлер Ф. Введение в маркетинг.—5-е изд. — М.; СПб., К.: ИД “Вільямс”, 2000. — 638 с. 2. Дудов В. А. Маркетинг в сфере физической культуры и спорта: Содержание, стратегия, коммуникации / В. А. Дудов, О. Н. Степанова. — Рос. акад. гос. службы при президенте РФ. — М.: РАГС, 2003. — 249 с. 3. Здоров'я по карткам. Український тиждень, №48 (109), 27.11 - 3.12 4. Іщенко О.А. Теоретичні основи і механізм реалізації маркетингу послуг: Монографія. — Донецьк: ТОВ “Юго-Восток, Лтд”, 2005. — 385 с. 5. Криницька О. Спортивний інтерес. Український дiловий тижневик "Контракти" / № 33 вiд 13-08-2007 6. Мичуда Ю.П. Особенности маркетинга физкультурно-оздоровительных клубов Украины в современных условиях. // Наука в олимпийском спорте. Спец. выпуск " Спорт для всех". Киев, Олимпийская литература, 2000. - с.50-54.
Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. Характеристика оздоровчо-спортивного туризму, як засобу фізичної культури. Загальна фізична і спеціальна підготовка туриста
    1. ХАРАКТЕРИСТИКА ОЗДОРОВЧО-СПОРТИВНОГО ТУРИЗМУ 3 2. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ТА ПРИНЦИПИ ФІЗИЧНОЇ ПІДГТОВКИ ТУРИСТА 5 3. ЗАГАЛЬНА І СПЕЦІАЛЬНА ФІЗИЧНА ПІДГОТОВКА ТУРИСТА 7 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 15

  2. Організація спортивно-рекреаційних приміщень при готельних комплексах
    Вступ 1. Загальна характеристика організаційної та господарської діяльності підприємства 6 2. Організація приміщень спортивно-рекреаційного обслуговування в підприємстві готельного господарства 10 2. 1. Організація спортивно - рекреаційних приміщень на прикладі туристичного комплексу “Ялта” 21 3. Удосконалення організації приміщень спортивно- рекреаційних приміщень при готельних комплексах 25 Висновки 32 Використана література: 33 Додатки 34

  3. Маркетинг
    1. ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА 3 2. АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ 7 3. ПРОАНАЛІЗУЙТЕ КОНЦЕПЦІЮ МАРКЕТИНГУ, В МЕЖАХ ЯКОЇ ДІЄ ПІДПРИЄМСТВО, ЩО ДОСЛІДЖУЄТЬСЯ 13 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 21

  4. Маркетинг
    1. ФАКТОРИ, ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА ПОВЕДІНКУ ПОКУПЦІВ 3 2. ЦІНОВА ДИСКРИМІНАЦІЯ 9 ЛІТЕРАТУРА 18

  5. Маркетинг
    ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА Задача 1. Вихідні дані: № вар Назва товару Річне споживання товару Забезпеченість товаром Чисельність населення у 2005 р. тис. чол. Приріст населення за 2005-2008 роки 2005 р. факт 2010 р. норматив 2005 р. факт 2010 р. норматив 1 Пральні машини, шт. на 100 сімей 3,93 4,87 59 73 Розв’язок № вар Назва товару Річне споживання товару Забезпеченість товаром Чисельність населення у 2005 р. тис. чол. Приріст населення за 2005-2008 роки 2005 р. факт 2010 р. норматив 2005 р. факт 2010 р. норматив 1 Пральні машини, шт. на 100 сімей 3,93 4,87 59 73 2607,4 235,7 Задача 2. Вихідні дані Рік Порядковий номер року, t Середньодушові показники реалізованого попиту, yt Коефіцієнти параметрів рівняння aо(t) yt а1(t) yt а2(t) yt aо(t) a1(t) a2(t) 1996 1 1,85 1188 -402 30 2197,8 -743,7 55,5 1997 2 1,08 660 -166 10 712,8 -179,28 10,8 1998 3 1,31 242 15 -5 317,02 19,65 -6,55 1999 4 1,56 -66 141 -15 -102,96 219,96 -23,4 2000 5 1,78 -264 212 -20 -469,92 377,36 -35,6 2001 6 1,63 -352 228 -20 -575,39 371,64 -32,6 2002 7 1,69 -330 189 -15 -557,7 319,41 -25,35 2003 8 1,53 -198 85 -5 -302,94 130,05 -7,65 2004 9 1,90 44 -54 10 83,6 -102,6 19 2005 10 2,11 396 -258 30 835,56 -544,38 63,3

  6. Маркетинг
    1. Характеристика етапів проведення маркетингового дослідження. - 3 - 2. Основні методи стимулювання збуту в туризмі. - 7 - Стимулювання споживачів - 7 - Стимулювання роздрібних турагентов. - 8 - Пропаганда туризму - 9 - 3. Сутність і структура комплексу маркетингових комунікацій - 11 - Список використаної літератури - 15 -

  7. Маркетинг
    1. Вплив екологічних чинників на формування туристичного попиту. - 3 - 2. Шляхи задоволення потреб кожного рівня піраміди Маслоу під час туристичної подорожі. - 7 - Список використаної літератури - 9 -

  8. Маркетинг
    1. Основні складові маркетингової інформаційної системи - 3 - 2. Сутність політики розподілу - 8 - 3. Практична частина - 14 - 1. Концепція маркетингу - 15 - 2. Маркетингове середовище. Сильні та слабкі сторони компанії - 16 - 3. Дерево цілей «БКК» - 19 - 4. Асортимент та господарський портфель Дочірнє підприємство АТ "Київхліб" "Булочно-кондитерський комбінат" - 21 - 5. Канали розподілу та методи просування продукції «БКК» - 22 - 6. Можливі варіанти розвитку товарів та ринків «БКК» - 24 - Список використаної літератури - 27 -

  9. Маркетинг
    1. Зразок анкети для виявлення вимог споживачів - потенційних замовників матеріалів для виготовлення паперової упаковки. - 3 - 2. Характеристика роботи маркетингового відділу Агенства з продажу авіаквитків «Білетів Світ». - 7 - 2.1 Теоретичні засади організації маркетингової служби на підприємстві. - 7 - 2.2. Характеристика маркетингового відділу Агентства з продажу авіаквитків «Білетів Світ» - 18 - Список використаної літератури - 20 -

  10. Маркетинг
    1. Що таке “ринок” і які його основні характеристики 3 2. Що таке “товар” 7 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 13

  11. Маркетинг
    1. Визначте основні чинники ситуаційного впливу в туризмі 3 2. Поясніть різницю між: поняттями "якість" і "конкурентоспроможність" 5 3. Охарактеризуйте етапи створення фірмового стилю туристичного підприємства 8 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 17

  12. Маркетинг
    1. Охарактеризуйте маркетингові функції туроператора 3 2. Визначте й охарактеризуйте чинники, що впливають на поведінку туриста 5 3. Розкрийте сутність асортиментної політики туристичного підприємства 10 Творче завдання: 13 Туристичне підприємство, що спеціалізується на розробці та продажу нетривалих пізнавальних турів Україною та Східною Європою, планує новий сегмент ринку - організації, що купують пізнавальні тури вихідного дня для своїх працівників. Сформулюйте основні відмінності між споживчим ринком і ринком організацій. Література 16

  13. маркетинг
    Практична робота № 3 1. В яких одиницях повинна вимірюватись ефективність рекламної компанії? 2. Яке практичне значення для рекламної компанії визначає так звана піраміда цілей? 3. Яка група факторів впливає на кінцевий ефект рекламної діяльності і який з цих факторів має велике значення для формування ефективності рекламної компанії 4. Якщо рекламна компанія проходить за ланцюгом «рекламодавець – рекламне агентство – баєр – селер – медіа канал» чи можна казати, що ефективність рекламної компанії з кожним переходом рекламного ринку сприймаються окремо. Поясніть чому. Література

  14. маркетинг
    Вступ 3 1. Цілі і методи конкуренції 4 2. Типологія конкуренції 7 3. Вивчення асортиментної політики в конкурентному аналізі 11 4. Аналіз інноваційної політики і її ролі в конкурентній боротьбі 13 5. Аналіз конкурентоспроможності ВАТ «Назва» 17 Висновки 22 Список використаної літератури 24

  15. Маркетинг
    ВСТУП 3 1. Етапи розвитку організаційно-економічних показників діяльності підприємства 5 2. Комплекс маркетингу підприємства 9 3. Оптимізація процесу функціонування підприємства 18 ВИСНОВКИ 23 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 26 Метою роботи є розгляд та аналіз організації маркетингу на рівні підприємства. Об’єктом дослідження є компанія «Назва», предметом дослідження є маркетингова діяльність компанії.

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам 098-404-55-82, 073-402-23-28


У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2017 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua