Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КонтрольнаяТема: Практична робота з психодіагностики. Анкета претендента при прийомі на роботу (ID:23496)
| Размер: 14 кб. | Объем: 11 стр. | Стоимость: 55 грн. | Добавлена: 29.08.2011 |
Содержание1. Конструкт 3
2. Цілі 4
3. Анкета претендента при прийомі на роботу 4
4. Характеристики анкети 6
5. Обґрунтування обраного методу та методика проведення анкети 8
Література 11

Литература1. Брейс А. Анкетирование. Разработка опросных листов, их роль и значение при проведении рыночных исследований. Изд-во: Баланс Бизнес Букс. – Дніпропетровськ, 2005. – 336 с. 2. Дружинин В. Н. Экспериментальная психология. – 2-е изд., доп. – СПб.: Питер, 2002. – 345 с. 3. Никандров В. В. Вербально-коммуникативные методы в психологии. – СПб.: Речь, 2002. – 285 с. 4. Никандров В. В. Вербально-коммуникативные методы в психологии. – СПб.: Речь, 2002. – 245 с. 5. Ядов В.А. Социологическое исследование – методология, программа, методы. – Москва, Издательство «Самарский университет», 1995. – 246 с.
Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. Правове регулювання випробування при прийомі на роботу
    Вступ 3 1. Правове регулювання випробування при прийомі на роботу 4 2. Правове регулювання строків випробування при прийнятті на роботу 10 3. Правове регулювання результатів випробування при прийнятті на роботу 12 Висновки 16 Література 17

  2. Практична робота з психодіагностики
    1. Запит клієнтки 3 2. Організація дослідження 3 3. Обґрунтування методик 4 4. Результати дослідження 8 5. Загальний висновок 13 Література 14

  3. Правове значення випробування при прийнятті на роботу
    Вступ 3 Розділ 1. Загальні засади правового значення випробування при прийнятті на роботу 5 1. 1. Правове регулювання випробування при прийомі на роботу 5 1.2. Правове регулювання строків випробування при прийнятті на роботу 11 Розділ 2. Результати випробування та особливості випробування при прийнятті на державну службу 15 2.1. Правове регулювання результатів випробування при прийнятті на роботу 15 2.2. Випробування при прийнятті на державну службу 19 Висновки 22 Список джерел 26

  4. Організація праці менеджера при необхідності швидкого включення в роботу (нове місце роботи)
    Вступ 3 1. Особливості планування особистої праці менеджера 4 2. Встановлення оптимального режиму роботи менеджера 8 Висновок 12 Список використаної літератури 13

  5. Основні методи психодіагностики
    Зміст Вступ 3 Розділ 1. Історія, розвиток та предмет психодіагностики 5 1.1. Виникнення психодіагностики та її розвиток 5 1.2. Психодіагностика як наука. Предмет і завдання 6 Розділ 2. Характеристика методів психодіагностики 8 2.1. Загальна класифікація психодіагностичних методів 8 2.2. Характеристики методів психодіагностики 10 2.3. Тести і тестування. Вимоги до тестів 13 2.4. Вимоги до психодіагностичних методик 17 Розділ 3. Методики психодіагностики при вивчені комп’ютерної психодіагностики та діагностики здібностей 20 3.1. Важливість методів психодіагностики в галузі комп’ютерної психодіагностики 20 3.2. Психодіагностичні методи у психодіагностиці здібностей 34 Висновок 46 Список використаної літератури 49 Метою курсовоє роботи є дослідження основних методів психологічної діагности та простеження їх застосування в психодіагностиці здібностей та комп’ютерній психодіагностики. Предмет дослідження – методи психодіагностики. Об’єкт дослідження є застосування методів психологічної діагностики. Відповідно до визначеної мети ставимо ряд наступних завдань дослідження: 1. Опрацювати теоретичну література та коротко вказазати предмет та історію розвитку психологічної діагностики. 2. Надати характеристику та класифікацію психодіагностичних методів. 3. Вивчити вимоги до психодіагностичних методик. 4. Дати характеристику тестам та тестування взагалі. 5. Простежити використання методик при практичному застосуванні. Курсова робота складається зі вступу, двох теоретичних розділів та одного практичного, висновків. Завершує курсову роботу список літератури, застосований в ході дослідження обраної теми.

  6. Основні етапи розвитку психодіагностики в ХХ ст.
    Основні етапи розвитку психодіагностики в ХХ ст. Список використаних джерел

  7. АНКЕТА ГОТЕЛЮ
    1. Назва й адреса 2. Рік введення в експлуатацію 3. Форма власності 4. Організаційно-правова форма 5. Відомча підпорядкованість 6. Оргструктура 7. Тип і клас 8. Матеріально-технічна база 9. Характеристика клієнтури 10. Коефіцієнт завантаженості (вплив сезонності) 11. Характеристика номерного фонду 12. Тарифи (види, система знижок) 13. Підприємства харчування 14. Додаткові послуги (платні, безплатні) 15. Основні статті доходів та основні статті витрат 16. Рівень рентабельності 17. Чисельність працюючих, середні зарплати 18. Членство в асоціаціях, вихід на міжнародну арену 19. Шляхи активізиції клієнтів, маркетингова діяльність 20. Перспективи і плани розвитку 21. Висновки, пропозиції, зауваження

  8. АНКЕТА ГОТЕЛЮ
    1. Назва й адреса 2. Рік введення в експлуатацію 3. Форма власності 4. Організаційно-правова форма 5. Відомча підпорядкованість 6. Оргструктура 7. Тип і клас 8. Матеріально-технічна база 9. Характеристика клієнтури 10. Коефіцієнт завантаженості (вплив сезонності) 11. Характеристика номерного фонду 12. Тарифи (види, система знижок) 13. Підприємства харчування 14. Додаткові послуги (платні, безплатні) 15. Основні статті доходів та основні статті витрат 16. Рівень рентабельності 17. Чисельність працюючих, середні зарплати 18. Членство в асоціаціях, вихід на міжнародну арену 19. Шляхи активізиції клієнтів, маркетингова діяльність 20. Перспективи і плани розвитку 21. Висновки, пропозиції, зауваження

  9. АНКЕТА ГОТЕЛЮ
    1. Назва й адреса 2. Рік введення в експлуатацію 3. Форма власності 4. Організаційно-правова форма 5. Відомча підпорядкованість 6. Оргструктура 7. Тип і клас 8. Матеріально-технічна база 9. Характеристика клієнтури 10. Коефіцієнт завантаженості (вплив сезонності) 11. Характеристика номерного фонду 12. Тарифи (види, система знижок) 13. Підприємства харчування 14. Додаткові послуги (платні, безплатні) 15. Основні статті доходів та основні статті витрат 16. Рівень рентабельності 17. Чисельність працюючих, середні зарплати 18. Членство в асоціаціях, вихід на міжнародну арену 19. Шляхи активізиції клієнтів, маркетингова діяльність 20. Перспективи і плани розвитку 21. Висновки, пропозиції, зауваження

  10. АНКЕТА ГОТЕЛЮ
    1. Назва й адреса 2. Рік введення в експлуатацію 3. Форма власності 4. Організаційно-правова форма 5. Відомча підпорядкованість 6. Оргструктура 7. Тип і клас 8. Матеріально-технічна база 9. Характеристика клієнтури 10. Коефіцієнт завантаженості (вплив сезонності) 11. Характеристика номерного фонду 12. Тарифи (види, система знижок) 13. Підприємства харчування 14. Додаткові послуги (платні, безплатні) 15. Основні статті доходів та основні статті витрат 16. Рівень рентабельності 17. Чисельність працюючих, середні зарплати 18. Членство в асоціаціях, вихід на міжнародну арену 19. Шляхи активізиції клієнтів, маркетингова діяльність 20. Перспективи і плани розвитку 21. Висновки, пропозиції, зауваження

  11. АНКЕТА ГОТЕЛЮ
    1. Назва й адреса 2. Рік введення в експлуатацію 3. Форма власності 4. Організаційно-правова форма 5. Відомча підпорядкованість 6. Оргструктура 7. Тип і клас 8. Матеріально-технічна база 9. Характеристика клієнтури 10. Коефіцієнт завантаженості (вплив сезонності) 11. Характеристика номерного фонду 12. Тарифи (види, система знижок) 13. Підприємства харчування 14. Додаткові послуги (платні, безплатні) 15. Основні статті доходів та основні статті витрат 16. Рівень рентабельності 17. Чисельність працюючих, середні зарплати 18. Членство в асоціаціях, вихід на міжнародну арену 19. Шляхи активізиції клієнтів, маркетингова діяльність 20. Перспективи і плани розвитку 21. Висновки, пропозиції, зауваження

  12. АНКЕТА ГОТЕЛЮ
    1. Назва й адреса 2. Рік введення в експлуатацію 3. Форма власності 4. Організаційно-правова форма 5. Відомча підпорядкованість 6. Оргструктура 7. Тип і клас 8. Матеріально-технічна база 9. Характеристика клієнтури 10. Коефіцієнт завантаженості (вплив сезонності) 11. Характеристика номерного фонду 12. Тарифи (види, система знижок) 13. Підприємства харчування 14. Додаткові послуги (платні, безплатні) 15. Основні статті доходів та основні статті витрат 16. Рівень рентабельності 17. Чисельність працюючих, середні зарплати 18. Членство в асоціаціях, вихід на міжнародну арену 19. Шляхи активізиції клієнтів, маркетингова діяльність 20. Перспективи і плани розвитку ПРОГРАМИ ПОСТІЙНОГО ГОСТЯ ПАКЕТ ВИХІДНОГО ДНЯ ВЕСІЛЬНИЙ ПАКЕТ 21. Висновки, пропозиції, зауваження

  13. АНКЕТА ГОТЕЛЮ
    1. Назва й адреса 2. Рік введення в експлуатацію 3. Форма власності 4. Організаційно-правова форма 5. Відомча підпорядкованість 6. Оргструктура 7. Тип і клас 8. Матеріально-технічна база 9. Характеристика клієнтури 10. Коефіцієнт завантаженості (вплив сезонності) 11. Характеристика номерного фонду 12. Тарифи (види, система знижок) 13. Підприємства харчування 14. Додаткові послуги (платні, безплатні) 15. Основні статті доходів та основні статті витрат 16. Рівень рентабельності 17. Чисельність працюючих, середні зарплати 18. Членство в асоціаціях, вихід на міжнародну арену 19. Шляхи активізиції клієнтів, маркетингова діяльність 20. Перспективи і плани розвитку 21. Висновки, пропозиції, зауваження

  14. Проблема психодіагностики сімейних відносин (імперична частина)
    Вступ 4 1. Методика та організація дослідження 8 2. Описання діагностичних методик дослідження 9 3. Аналіз результатів дослідження 11 4. Інтерпретація отриманих результатів 26 5. Психокорекційні засоби покращення сімейних взаємостосунків 27 6. Соціально-психологічний тренінг як засіб попередження конфліктів 29 Висновки 34 Список використаних джерел 37 Додатки 38-46 Мета дослідження – вивчення сімейних відносин та причин конфліктів в сім'ях на етапі стабілізації. Гіпотези: 1. Недолік взаєморозуміння є однією з причин сімейних конфліктів на етапі стабілізації. 2. Недостатня обізнаність один про одного приводить до сімейних конфліктів. 3. Різні погляди і стереотипи поведінки є важливими у виникненні конфліктів, а також уявлення подружжя про значущість в сімейному житті сексуальних відносин, моральної і емоційної підтримки і т.д. Вибірка досліджуваних – 20 пар досліджуваних сімей на етапі стабілізації

  15. Анкета маркетингового дослідження
    Метою дослідження є визначення потреб споживачів дитячих іграшок на вітчизняному ринку іграшки з метою просування на ринок нового виду іграшки. Анкета

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам 098-404-55-82, 073-402-23-28


У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2017 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua