Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КонтрольнаяТема: Завдання стратегічний менеджмент туризму (ID:23605)
| Размер: 4 кб. | Объем: 1 стр. | Стоимость: 25 грн. | Добавлена: 29.08.2011 |
СодержаниеКерівництво готелю «Аякс», що знаходиться у Одесі, передбачило у ціновій стратегії для стимулювання збуту введення наступних цінових модифікацій: сконто, оптові і сезонні знижки. Визначте базову ціну послуги розміщення у готелі, та розрахуйте яким чином вона зміниться, якщо собівартість проживання однієї людини у готелі складає 190 грн., а норма прибутку для визначення базового рівня ціни 35%.- у сезон і 28 % - у несезон.
Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. Завдання стратегічний менеджмент
    Завдання 2. Авіакомпанія «Т» планує відкрити новий маршрут до Індії. Для встановлення цін на авіапереліт компанія обрала цінову стратегію послідовного проходження сегментами ринку. Собівартість авіаперельоту з урахуванням зборів у аеропортах складає 1957 дол.США. Визначте, якою буде ціна у першому, другому і третьому сезонах реалізації цього проекту. Відповідь обгрунтуйте.

  2. Завдання стратегічний менеджмент
    Туристична фірма „Аріна" займається продажем туристичних путівок на зимовий відпочинок у ОАЕ. Щороку вона планує закуповувати блок місць на 50 номерів у готелях Дубаї. Визначте, яку з чистих стратегій випуску продукції задіяти зазначеній фірмі. Відповідь обгрунтуйте.

  3. Завдання стратегічний менеджмент
    Авіакомпанія «Ейліс» планує відкрити новий маршрут до Австрії. Вона не впевнена у тривалому (що перевищує один рік) попиті. Капіталовкладення у відкриття маршруту складають 130 тис. дол. США. Собівартість авіаперельоту з урахуванням зборів у аеропортах складає 280 дол. США. Визначте, яку цінову стратегію обрати авіакомпанії і якою буде ціна авіаквитка у роздріб при місткості літака 100 посадочних місць, і плановій завантаженості 80%. Відповідь обґрунтуйте.

  4. Завдання стратегічний менеджмент
    Визначити, за допомогою показника " 2 -рахунка", з яким підприємством буде реалізовувати Ваша фірма спільний проект будівництва готельного комплексу: з туроператором «В» чи турагентом «Д», базуючись на даних наведених у таблиці. Відповідь обгрунтуйте. (тис.грн.) Прогнозні показники Туроператор «В» Турагент «Д» Обіговий капітал 400 40 Накопичений капітал 140 150 Балансовий прибуток 90 45 Усі активи 1800 250 Статутний капітал 600 400 Зобов'язання у цілому 800 500 Загальний обсяг продажів 1000 300

  5. Завдання 2. Стратегічний менеджмент
    Завдання 2. Приватний підприємець А викупив і переобладнав гуртожиток під готель на 50 номерів. Протягом реконструкції було укладено контракт на два роки з відповідною вугільною компанією про постійне використання нею 48 номерів. Витрати на обслуговування цих номерів, з урахуваням витрат на поточний ремонт, і невиробничі витрати готелю складають 150 тис.грн. на місяць. Витрати на утримання номерів, що залишились, у випадку їх простою, складають 1400 грн. на .місяць. Загальні капіталовкладення у реконструкцію готелю склали 380 тис.грн. Визначте, яку цінову стратегію найбільш доцільно обрати приватному підприємцю та якою буде ціна за користування 48 номерами на місяць відповідно до обраної стратегії.

  6. Завдання стратегічний менеджмент
    Завдання 2. Керівництво готелю «С», що знаходиться у Києві передбачило у ціновій стратегії для стимулювання збуту введення наступних цінових модифікацій: сконто і оптові знижки. Визначте базову ціну послуги розміщення у готелі, та розрахуйте яким чином вона зміниться, якщо собівартість проживання у одномісному номері складає 235 грн., а норма прибутку для визначення базового рівня ціни 40%.

  7. Стратегічний менеджмент (практичне завдання)
    1. Проведіть SWOT-аналіз макросередовища підприємства 3 2. Визначіть ключові фактори успіху вашого підприємства 8 3. Складіть карту стратегічних груп конкурентів вашого підприємства і охарактеризуйте напруженість конкурентної боротьби в галузі 14 4. Як би ви сформулювали місію вашого підприємства? Якою вона є насправді? 15 5. Яких цілей прагне досягти ваше підприємство? Як ви думаєте, на що варто було б спрямувати діяльність цього підприємства? 16 Література 19 Додатки 20

  8. Завдання маркетинг туризму
    Вимагає чіткого визначення та розв'язання аналітико-розрахункової задачі з поясненням. (Оцінюється за трибальною системою) Туристична фірма «Яна» займається продажем туристичних путівок на літній відпочинок на Карибських островах. Щороку вона планує закуповувати блок місць на 120 номерів у місцевих готелях. Визначте, яку з чистих стратегій випуску продукції задіяти зазначеній туристичній фірмі. Відповідь обґрунтуйте.

  9. Завдання з економіки туризму
    Використовуючи дані балансу туристичного підприємства проаналізувати фінансову стійкість туристичного підприємства. Зробити висновки. ( У ході аналізу використати дані підприємства, на якому працює студент)

  10. Практичне завдання з туризму
    В Киев приезжает группа из 40 человек на 4 дня. Рассчитайте стоимость тура (трансфер автобусом с ж/д вокзала и на вокзал, размещение в недорогой гостинице (название, цена), питание (завтрак-ужин, название предприятия питания, цена), автобусные экскурсии по Киеву (маршрут экскурсии, время экскурсии). Составьте калькуляцию. Стоимость 4-х дневного прибывания для 1 человека. Создайте презентацию 4-х дневного пребывания в Киеве (название экскурсионной программы, программа 4-х дневного пребывания, стоимость). Оцените свою программу. Будет ли она пользоваться спросом у туристов? (цена ниже, чем в других турфирмах или выше? Программа более насыцена или менее?) 1. Проект туру 3 1.1. Оцінка території 3 1.2. Форма туру та схема маршруту 4 1.3. Пакет послуг 4 1.4. Програма туру 5 1.5. Організаційно-технічне забезпечення туру 6 1.6. Економічне обґрунтування проекту туру 6 2. Маркетинг туру 7 2.1. Позиціювання та просування туру 7 2.2. Рекламно-інформаційна підтримка 8 Висновок 8 Література 9

  11. Економіка туризму завдання
    Туристичне підприємство "Кредо" займається тур операторською діяльністю. Воно здійснює свою діяльність на підставі та у відповідності до діючого в Україні законодавства, затвердженого статуту, ліцензії на право здійснення підприємницької діяльності з надання туристичних послуг . З метою економічного обгрунтування щодо ефективного використання джерел формування оборотних засобів за три роки діяльності провести економічне обгрунтування щодо визначення первинного вкладеного капіталу (150 тис.грн.) у розвиток діяльності зазначеного туристичного підприємства та визначте його приріст. (тис. грн.) Джерела формування ресурсів Перший рік Другий рік Третій рік Прибуток від реалізації 75 195 295 Амортизаційні відрахування 15 20 25 Дохід від позареалізаційних операцій +10 +5 -5 Внески засновників 8 8 Витрачено на споживання 55 125 190

  12. Завдання маркетинг туризму
    Туристична фірма А займаеться продажем туристичних путівок на літній відпочинок до Египту. Щороку вона планує закуповувати блок місць на 100 номерів у готелях. Визначте, яку з чистих стратегій випуску продукції зайняла турфірма А. Відповідь обгрунтувати

  13. Стратегічний менеджмент
    1. Визначення стратегії фірми 3 2. Формування місії та мети організації 8 3. Бар'єри стратегічного планування 15 Література 18

  14. Стратегічний менеджмент
    ВСТУП 3 1. Методологічний підхід до аналізу середовища організації 5 1.1. Аналіз середовища організації як стадія стартегічного планування 5 1.2. Методи стратегічного аналізу середовища підприємства 6 1.3. Інформаційне забезпечення долсідження середовища підприємства 10 2. SWOT-аналіз середовища підприємства Львівське сільське споживче товариство 16 2.1. Загальна характеристика господарської діяльності Львівського ССТ 16 2.2. Аналіз зовнішнього середовища підприємства Львівське ССТ 18 2.3. Аналіз сильних і слабких сторін внутрішнього середовища підприємства 23 3. Вибір стратегії за результатами SWOT аналізу 28 3.1. Побудова матриці SWOT 28 3.2. Перегляд стратегічних альтернатив та вибір стратегії розвитку 30 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 36 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 38 ДОДАТКИ 40-46

  15. Стратегічний менеджмент
    1. Основні складові економічної стратегії 3 2. Стратегічні зміні в процесі стратегії 9 3. Цінова політика та методи визначення цін 12 Список використаної літератури 19

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам 098-404-55-82, 073-402-23-28


У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2017 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua