Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КонтрольнаяТема: Стратегічний менеджмент Фактори, що визначають напрямок стратегії інвестиційної діяльності (ID:23608)
| Размер: 26 кб. | Объем: 17 стр. | Стоимость: 65 грн. | Добавлена: 29.08.2011 |
Содержание1. Фактори, що визначають напрямок стратегії інвестиційної діяльності 3
2. Модифікації цін 8
3. Стратегія організаційних змін 11
4. Завдання 16
Авіакомпанія «Я» планує відкрити новий маршрут до Японії. Вона не впевнена у тривалому (більше, ніж на один рік) попиті. Капіталовкладення у відкриття маршруту складають 140 тис. дол. США. Собівартість авіаперельоту з урахуванням зборів у аеропортах складає 245 дол. США. Визначте, яку цінову стратегію обрати авіакомпанії і якою буде ціна авіаквитка у роздріб при місткості літака 100 посадочних місць, і плановій завантаженості 80%. Відповідь обгрунтуйте.
Список використаної літератури 17

Литература1. Гапоненко А.Л., Панкрухин А.П. Сратегическое управление. - М.: Омега-Л, 2008. - 464 с. 2. Канчавели А.Д., Канчавели Т.Г. Стратегическое управление организацонно-экономической надежностью производственно-коммерческих систем. - М.: МГТУ им. Н.Э. Баумана, 2005. - 224 с. 3. Карпов А. Стратегическое управление и эффективное развитие бизнеса. - М.: Результат и качество, 2007 - 51 - с. 4. Міщенко А.П. Стратегічне управління: Підручник. - К.: ЦУЛ, 2004. - 336 с. 5. Немцов В.Д., Довгань Л. Є. Стратегічний менеджмент. - К.: ТОВ "УВПК "ЕксОб", 2000. - 392 с. 6. Стратегический менеджмент. Основы стратегического управления. - М.: Феникс, 2009. - 512 с. 7. Тренев Н.Н. Стратегическое управление: Учебное пособие. - М.: ПРИОР, 2000. - 288с. 8. Фатхундинов Р.А. Стратегический маркетинг. 2-е издание, переработанное и дополненное. - СПб.: Питер, 2002. - 448 с. 9. Шершньова З.Є., Оборська С.В, Стратегічне управління: Навч. Посібник. – К.: КНЕУ, 2004. – 384 с.
Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. СТРАТЕГІЧНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ Фактори, що визначають напрямок стратегії інвестиційної діяльності
    Завдання 1 3 1 .Фактори, що визначають напрямок стратегії інвестиційної діяльності 3 2. Модифікація цін 9 3. Стратегія організаційних змін 10 Завдання 2 15 Авіакомпанія «Я» планує відкрити новий маршрут до Японії. Вона не впевнена у тривалому (більше, ніж на один рік) попиті. Капіталовкладення у відкриття маршруту складають 140 тис. дол.США. Собівартість авіаперельоту з урахуванням зборів у аеропортах складає 245 дол.США. Визначте, яку цінову стратегію обрати авіакомпанії і якою буде ціна авіаквитка у роздріб при місткості літака 100 посадочних місць, і плановій завантаженості 80%. Відповідь обгрунтуйте. Література 16

  2. Стратегічний менеджмент Локальна мета економічної стратегії і стратегії
    1. Локальна мета економічної стратегії і стратегії ЗЕД 3 2. Бар’єри стратегічного планування 8 3. Модель стратегічного планування 12 4. Завдання 15 Керівництво готелю «О», що знаходиться у Одесі, передбачило у ціновій стратегії для стимулювання збуту введення наступних цінових модифікацій: сконто, оптові і сезонні знижки. Визначте базову ціну послуги розміщення у готелі, та розрахуйте яким чином вона зміниться, якщо собівартість проживання однієї людини у готелі складає 290 грн., а норма прибутку для визначення базового рівня ціни 35%.- у сезон і 18 % - у несезон. Список використаної літератури 16

  3. Етапи інвестиційної діяльності (стратегії)
    Вступ 2 1. Поняття та типи інвестиційної політики підприємства 3 2. Розробка та етапи інвестиційного проекту 7 3. Основні засади оцінки ефективності інвестиційних проектів 14 Висновки 17 Список використаної літератури 20

  4. СТРАТЕГІЧНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ Вибір стратегії ресурсозбереження
    Завдання 1. 3 1. Вибір стратегії ресурсозбереження. 3 2. Особливості стратегічного управління диверсифікованим підприємством. 7 3. Функціональні стратегії: атакуючі та захисні. 11 Завдання 2. 14 Товариство «Оксамит» вмкупило і переобладнало гуртожиток під готель на 18 номерів. Протягом реконструкції було укладено контракт на два роки з відповідною вугільною компанією про постійне використання нею 16 номерів. Витрати на обслуговування цих номерів, з урахуваням витрат на поточний ремонт, і невиробничі витрати готелю складають 14, тис.грн. на місяць. Витрати на утримання номерів, що залишились, у вмпадку їх простою, складають 157 грн. на місяць. Загальні капіталовкладення у реконструкцію готелю склали 260 тис.грн. Визначте, яку цінову стратегію найбільш доцільно обрати ТОВ «Оксамит» та якою буде ціна за користування 16 номерами на місяць відповідно до обраної стратегії. Література 16

  5. Розробка і реалізація маркетингової стратегії підприємства Стратегічний менеджмент Варіант № 9
    1. Розробка і реалізація маркетингової стратегії підприємства 3 2. Стратегія диверсифікації 9 3. Проведіть SWOT- аналіз середовища підприємства (на конкретному прикладі) 15 ЛІТЕРАТУРА 21

  6. ДЕБІТОРСЬКА ЗАБОРГОВАНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА ТА ФАКТОРИ ЩО ВИЗНАЧАЮТЬ ЇЇ РОЗМІР
    ВСТУП 3 1. КОНЦЕПТУАЛЬНО- ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДЕБІТОРСЬКОЇ ЗАБОРГОВАНОСТІ 5 1.1. Природа і причини виникнення дебіторської заборгованості 5 1.2. Класифікація дебіторської заборгованості 9 1.3. Дебіторська заборгованість в економіці України 12 РОЗДІЛ 2. ОСНОВНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ ДЕБІТОРСЬКОЮ ЗАБОРГОВАНІСТЮ 15 2.1. Визначення факторів, що впливають на розмір дебіторської заборгованості 15 2.2. Оптимізація дебіторської заборгованості 18 2.3. Показники, що визначають ефективність управління дебіторською заборгованістю 21 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ ДЕБІТОРСЬКОЮ ЗАБОРГОВАНІСТЮ. 25 3.1. Вдосконалення методів розрахунків з покупцями 25 3.2 Використання факторингу 29 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 35 Додатки 37

  7. Дебіторська заборгованість підприємства та фактори, що визначають її розмір
    ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ДЕБІТОРСЬКОЇ ЗАБОРГОВАНОСТІ 5 1.1. Економічна сутність та класифікація дебіторської заборгованості підприємств 5 1.2. Зовнішні фактори, що впливають на формування та розмір дебіторської заборгованості 8 1.3. Внутрішні фактори, що впливають на формування та розмір дебіторської заборгованості 10 2. АНАЛІЗ ДЕБІТОРСЬКОЇ ЗАБОРГОВАНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «Назва» 13 2.1. Динаміка дебіторської заборгованості ТОВ «Назва» 13 2.2. Структура дебіторської заборгованості ТОВ «Назва» 17 2.3. Факторний аналіз дебіторської заборгованості ТОВ «Назва» 18 2.4. Аналіз доцільності відволікання коштів в дебіторську заборгованість ТОВ «Назва» 22 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ДЕБІТОРСЬКОЮ ЗАБОРГОВАНІСТЮ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТОВ «Назва» 24 3.1. Вдосконалення методів розрахунків з покупцями на підприємстві ТОВ «Назва» 24 3.2. Оптимізація обсягів дебіторської заборгованості на підприємстві ТОВ «Назва» 31 ВИСНОВКИ 40 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 43 ДОДАТКИ 45-47

  8. Дебіторська заборгованість підприємства та фактори, що визначають її розмір
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ДЕБІТОРСЬКОЇ ЗАБОРГОВАНОСТІ 5 1.1. Економічна сутність та класифікація дебіторської заборгованості підприємств 5 1.2. Методика аналізу дебіторської заборгованості 8 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ДЕБІТОРСЬКОЇ ЗАБОРГОВАНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «Назва» 14 2.1. Динаміка дебіторської заборгованості ТОВ «Назва» 14 2.2. Структура дебіторської заборгованості ТОВ «Назва» 18 2.3. Факторний аналіз дебіторської заборгованості ТОВ «Назва» 19 2.4. Аналіз доцільності відволікання коштів в дебіторську заборгованість ТОВ «Назва» 23 РОЗДІЛ 3. ОПТИМІЗАЦІЯ ОБСЯГІВ ДЕБІТОРСЬКОЇ ЗАБОРГОВАНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТОВ «Назва» 25 ВИСНОВКИ 34 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 36 ДОДАТКИ 38-40

  9. Економічні закони, їх пізнання та використання. 3 2. Заробітна плата та фактори що її визначають. 10
    1. Економічні закони, їх пізнання та використання. 3 2. Заробітна плата та фактори що її визначають. 10 3. Мультиплікативний вплив інвестиційної політики держави на рівноважний обсяг виробництва. 12 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 17

  10. Фактори що визначають формування рекреаційних потреб соціальних верств населення
    Вступ 3 Фактори що визначають формування рекреаційних потреб соціальних верств населеня 4 Висновки 16 Література 17

  11. Основні принципи розробки інвестиційної стратегії
    ПЛАН Вступ 3 Розділ І Послідовність і основні принципи розробки Інвестиційної стратегії 5 1.1.Послідовність формування інвестиційної стратегії 5 1.2. Основні принципи розробки інвестиційної стратегії 8 Розділ ІІ Вибір стратегічних напрямків інвестиційної діяльності 10 2.1. Цілі,завдання та етапи інвестиційної діяльності 10 2.2. Політика формування інвестиційних ресурсів корпоративної структури 15 2.3. Показники впровадження інвестиційної стратегії 19 Розділ ІІІ. Обґрунтування й оцінка ефективності інвестиційної стратегії туристичної фірми “Крим транс тур 22 3.1. Загальна характеристика туристичної фірми “Крим транс тур 23 3.2. Оцінка рівня оптимальності структури джерел фінансування 24 3.3. Оцінка власних джерел підприємства в авансуванні інвестиційних витрат 24 Висновки та пропозиції 29 Список використаної літератури 32-36 Об’єктами дослідження є туристична фірма “Крим транс тур”, на основі якої велися розробки інвестиційної стратегії, період формування інвестиційної стратегії, етапи інвестиційної діяльності. Предметом дослідження курсової роботи є принципи розробки інвестиційної стратегії в туризмі. Джерельна база: При написанні роботи переважно використовувалися дослідження українських економістів Рудінської О.В., Шегди А.В., Школи І.М., а також російські видання “Экономика современного туризма» 1998 года; «Экономика туризма» 2000 Балабанова И.Т., Квартальнова В.А. «Туризм : теория и практика» избранные труды в 5 томах 1998г. Значну частину джерел складають перекладені іноземні роботи, які повніше розкривають питання інвестиційної стратегії на прикладі впровадження методів інвестування в туризмі. Це робота Котлер Ф, Боуен Дж та Мейкенз Дж. “ Маркетинг, Гостинність і туризм” 1998р., а також “Економіка туризму” Матеріали семінару, 1996р. Мета дослідження: дослідити основні принципи розробки інвестиційної стратегії корпоративних структур в туризмі. Завдання дослідження: - визначити і охарактеризувати політику формування інвестиційних ресурсів ; - виявити основні принципи реалізації процесу розробки політики формування інвестиційних ресурсів ; - проаналізувати показники оцінки ефективності інвестиційної стратегії.; - обґрунтувати й оцінити ефективність інвестиційної стратегії туристичної фірми “Крим транс тур”. Структурно курсова робота складається із вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаної літератури

  12. Формування інвестиційної стратегії туристичного підприємства
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ1. ІНВЕСТИЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ШДПРИЄМСТВ 6 1.1. Сутність, принципи та методи інвестиційного менеджменту 6 1.2. Сутність інвестицшної діяльності. Форми сучасного швестування 10 1.3. Інвестиційна стратегія діяльності підприємства 14 РОЗДІЛ 2. РОЗРОБКА ІНВЕСТИЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА 26 2.1. Загальна характеристика ТОВ «Туристична фірма « » 26 2.2. Інвестиційна стратегія шдприємства 32 2.3. Визначення стратегічних напрямів формування інвестиційних pecypciв підприємства 49 РОЗДІЛ 3. ПОЛІПШЕННЯ ІНВЕСТИЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ 55 3.1. Вплив ризиків інвестування на діяльність ТОВ «Туристична фірма « » 55 3.2. Напрями вдосконалення інвестиційних стратегій туристичних підприємств 57 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 59 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 64 ДОДАТКИ 69

  13. Оцінка інвестиційної стратегії підприємства і управління діяльністю
    Вступ 4 1. Теоретичні дослідження інвестиційної стратегії на підприємствах 6 1.1 Необхідність інвестиційної стратегії підприємства 6 1.2 Процес управління інвестиційною стратегією на підприємстві 9 2. Аналітичні дослідження стратегічної діяльності ВАТ «Назва» 12 2.1 Фінансово-економічна характеристика підприємства 12 2.2 Оцінка ефективності інвестиційної стратегії 14 3. Аналіз сучасного стану, проблеми інвестиційно-інноваційної діяльності підприємств України в 2008-2009 роках та шляхи їх вирішення 20 Висновки 27 Список використаної літератури 28

  14. СТРАТЕГІЧНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ Зовнішнє та проміжне середовище діяльності туристичного підприємства
    Завдання 1 3 1. Зовнішнє та проміжне середовище діяльності туристичного підприємства 3 2. Мета та принципи стратегічного планування 7 3. Класифікація стратегій, їх характеристика 13 Завдання 2 16 Український ринок подорожей до Туреччини вже визначився. На ньому діють туроператори «А», «Б», «В», «Д», турагенти «О» і «З» та Ваша компанія «Я». Вони відповідно реалізують на рік 400, 300, 400, 500, 150, 150 та 600 путівок на місяць. Застосуйте для першого року стратегію прямої вертикальної інтеграції, а для другого - горизонтальної. Поясніть, які зміни відбудуться з Вашою компанією та як буде розподілений ринок у першому та другому роках. Відповідь обгрунтуйте. Література 20 Додатки 21

  15. СТРАТЕГІЧНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ Показники ефективності діяльності туристичного підприємства (організації,фірми)
    Завдання 1. 3 1. Показники ефективності діяльності туристичного підприємства (організації,фірми) 3 2. Основні підходи до середовища туристичного підприємства (організації,фірми) 10 3. Психологія особистості в стратегічному менеджменті 16 Завдання 2 24 Приватний підприємець «Н» викупив і переобладнав гуртожиток під готель на 60 номерів. Протягом реконструкції він уклав контракт на два роки з провідною нафтовою компанією щодо постійного використання останнім 54 номери. Витрати на обслуговування цих номерів, з урахуванням витрат на поточний ремонт, і невиробничі витрати готелю складають 50 тис. грн. на місяць. Витрати на утримання номерів, що залишились, у випадку їх простою, складають 400 грн. на місяць. Загальні капіталовкладення у реконструкцію готелю склали 380 тис.грн. Визначте, яку цінову стратегію найбільш доцільно обрати приватному підприємцю та якою буде ціна за користування 54 номерами на місяць відповідно обраної стратегії. Література 27

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам 098-404-55-82, 073-402-23-28


У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2017 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua