Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
ДипломТема: Вплив гри на розвиток саморегуляції довільної активності в дошкільному віці (3-6 років) (ID:23750)
| Размер: 138 кб. | Объем: 104 стр. | Стоимость: 270 грн. | Добавлена: 29.08.2011 |
СодержаниеВСТУП 3
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВОЛЬОВОЇ САМОРЕГУЛЯЦІЇ ДІТЕЙ У ПРОЦЕСІ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 5
1.1. Розвиток концептуальних положень щодо дитячої гри в працях вітчизняних дослідників 5
1.2. Процес формування саморегуляції в ході ігрової діяльності 17
1.3. Психокорекція саморегуляції довільної активності в дошкільному віці засобами гри 45
РОЗДІЛ ІІ. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ФОРМУВАННЯ ДОВІЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ ДОШКІЛЬНИКІВ В ХОДІ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 57
2.1. Методологія і організація емпіричного дослідження 57
2.2. Обробка і аналіз результатів емпіричного дослідження 64
2.3. Інтерпретація результатів, визначення шляхів вдосконалення довільної активності засобами гри 71
РОЗДІЛ ІІІ. ПСИХОКОРЕКЦІЯ ДОВІЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ 79
3.1. Обґрунтування психокорекційної програми 79
3.2. Організація та проведення психокорекційних заходів 83
3.2.1. Докорекційно-психодіагностичний етап 83
3.2.2. Настановний етап 84
3.2.3. Основний етап 85
3.2.4. Післякорекційно-психодіагностичний етап 92
3.3. Результати етапу післякорекційної психодіагностики, їх аналіз і інтерпретація 93
ВИСНОВКИ 97
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 100
ДОДАТКИ 104

Литература 1. Авдулова Т.П. Психология игры: современный поход. – М.: Академия, 2009. – 203 с. 2. Аникин В. П. Народная игра как художественный феномен // Филологические науки. – М., 1996. – С. 14-24. 3. Байєр О.М. Виявлення рівня розвитку структури психічної саморегуляції старших дошкільників в умовах ситуації конструювання / О.М. Байєр // Проблеми загальної та педагогічної психології: Зб. наук. праць Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України / За ред. С.Д. Максименка. – К., 2005. – Т.VII, Вип. 3. – С. 16-24. 4. Байєр О.М. До проблеми вивчення психічної саморегуляції довільної активності старших дошкільників / О.М. Байєр // Дошкільна освіта. – 2005. – № 4(10). – С. 48-54. 5. Белозерцева И.Н. Педагогика здоровья: обучение детей навыкам осознанной саморегуляции произвольной активности // Успехи современного естествознания. – 2005. – №5. – С. 25-29. 6. Болотина Л.Р., Баранов С.П., Комарова Т.С. Дошкольная педагогика: учебн. пособие для студентов высших учебных заведений. – [2-е изд., испр. и доп.] // Л. Р. Болотина, С. П. Баранов, Т. С. Комарова. – М., 2005. – 240 с. 7. Венгер А.Л. Психологическое консультирование и диагностика. Практическое руководство. Часть I. – М.: Генезис, 2001. – 160 с. 8. Взаимоотношения психических состояний с процессами и свойствами личности дошкольников // Психология психических состояний: Сб. статей. Вып. 3. – Казань, Набережные Челны. – 2001. – С. 175-194. 9. Вікова та педагогічна психологія: Навч. посіб. / О.В. Скрипченко, Л.В. Долинська, З.В. Огороднійчук та ін. – К.: Просвіта, 2001. – 416 с. 10. Выготский Л.С. Детская психология / Под ред. Д.Б. Эльконина – М.: Педагогика, 1984. – 432 с. 11. Георгян Н. М., Зінченко В. М. Дошкільна педагогіка. Курс лекцій : навч. посібник для дошкільних факультетів педагогічних вузів та університетів. Частина І, II / Н. М. Георгян, В. М. Зінченко / за заг. ред. проф. В. І. Сипченка. – Суми : Вид. центр СДПУ, 2003. – 186 с. 12. Гуткина Н.И. Новая программа развития детей старшего дошкольного возраста и подготовки их к школе // Психолог в детском саду. – 2007. – №4. – С. 15-18. 13. Данилина Т.А. Зедгенидзе В.Я. Степина Н.М. В мире детских эмоций, М.: Айрис Пресс. 2004. – 160 с. 14. Диагностика психических состояний детей дошкольного возроста: Учебно-методическое пособие / Сост.: С.В. Велиева. – СПб.: Речь, 2005. – 240 с. 15. Доронина М.А. Роль подвижных игр в развитии детей дошкольного возраста // Дошкольная педагогика. – 2007. – № 4. – С. 5-15. 16. Дошкольная педагогика / О. Солнцева, М. Крулехт, Т. Бабаева. – Р. : Изд-во РГПУ им. А. И. Герцена, 2005. – 125 с. 17. Дружинин В.Е. Психология эмоций, чувств, воли. – М. : Сфера, 2003. – 96 с. 18. Зайченко І. В. Педагогіка : навч. посібник для студентів вищих педагогічних навчальних закладів / І. В. Зайченко. – К. : Освіта України, 2006. – 220 с. 19. Запорожец А.В. Избранные психологические труды. – М., 1986. – С. 214-215. 20. Зарубина О.А. Саморазвитие личности: обзор содержания проблемы // Актуальные проблемы современной науки. – 2008. – №3. – С. 77-80. 21. Зимняя И.А. Педагогическая психология: учебное пособие / И.А.Зимняя. – М.: Владос, 2003. – 580 с. 22. Изучение становления регуляции психических состояний у дошкольников // Психология психических состояний; Сб. статей. Вып. 3. – Казань, Набережные Челны. 2001. – С. 195-200. 23. Ильин Е.П. Психология воли. – СПб. : Питер, 2009. – 368 с. 24. Калин В.К. Волевая регуляция деятельности // Актуальные вопросы практической деятельности. – М. : Смысл, 1992. – С. 82-89. 25. Козлова С. А., Куликова Т. А. Дошкольная педагогика : учебное пособие для студентов средних педагогических учебных заведений. – [2-е изд., переработанное и дополненное] / С. А. Козлова, Т. А. Куликова. – М. : Изд. центр "Академия", 2000. – 286 с. 26. Лисенко Н. В., Криста Н. Р. Педагогіка українського дошкілля : у 2 ч. : навч. посібник/Н. В.Лисенко, Н. Р. Криста. – К.: Вища школа, 2006 – Ч. 1. – 250 с. 27. Морозов И. А. «Игра» и «ритуал» в современном научном дискурсе // Традиционная культура. – М., 2001. – С. 20-28. 28. Новиков А.М. Методология игровой деятельности. – М.: Издательство «Эгвес», 2006. – 48 с. 29. Осадчук О.Л. Методология проблемы обучения старших дошкольников психической саморегуляции // Валеологическое образование: состояние и пути совершенствования: Матер. всерос. науч.-практ. конф. – Омск: СибГАФК, 1997. – С. 162-166. 30. Пацявичус И.В. Соотношение индивидуально-типологических характеристик эмоциональности с особенностями саморегуляции деятельности // Автореферат. М., 1981. – 19 с. 31. Пов'якель Н.І. Психологічні вимоги та методичні засади конструювання психокорекційних програм як технологічної компоненти професійної діяльності практичного психолога / Зб. Психологія. – НПУ ім. М.П. Драгоманова. – К., 2000. – С. 204-212. 32. Поніманська Т. І. Дошкільна педагогіка : навч. посібник для студенте вищих педагогічних навчальних закладів / Т. Поніманська. – К: Академвидав, 2006. – 455 с. 33. Психологическая энциклопедия / Р. Корсини (ред.), А. Ауэрбах (ред.). –СПб. : Питер, 2003. – 1094с. 34. Психология: Словарь. / Под ред. А.В. Петровского, М.Г. Ярошевского. – М.: Политиздат, 1990. – 342с. 35. Психологічна енциклопедія: А – Я / О. Степанов (авт.-упоряд.). – К. : Академ-видав, 2006. – 424с. 36. Регуляция психических состояний детей 3-7 лет // Сборник научных трудов докторантов, научных сотрудников, аспирантов и студентов. – Чебоксары. 2000. Выпуск 2. – С. 306-310. 37. Русова С.Ф. Теорія і практика дошкільного виховання. – Львів – Краків – Париж, 1993. – 297 с. 38. Соколянська С.О. Комунікативно – педагогічний підхід до вивчення гри у сучасних психолого-педагогічних концепціях // Бібліотечна наука, освіта, професія у демократичній Україні: Зб. наук. пр. – Вип. 5. – К.: Вид-во КНУКіМ, 2003. – С. 108-113. 39. Степанов А. Влияние игровой деятельности на развитие произвольности и осознания поведения дошкольников // Территория науки. – 2006. – №1. – С. 162-169. 40. Струннікова Д. І. Дошкільна педагогіка методичний посібник / Д. І. Струннікова. – Чернівці: Рута, 2002. – 88 с. 41. Типичные психические состояния дошкольников // Вестник ЧГПУ им. И.Я. Яковлева. – Чебоксары. 2000. Выпуск 5 (18). – С. 144-148. 42. Ушинский К. Д. Собрание сочинений / К. Д. Ушинский. – М. : Изд-во АПН РСФСР, 1950. – Т. 8. – 459 с. 43. Хусаинова С.В. Типологические особенности и развитие саморегуляции поведения старших дошкольников : Дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 : – Набережные Челны, 2002. – 185 c. 44. Цьось А. Теорія і методика проведення українських народних ігор // Теорія і методика фіз. виховання і спорту. – 2001. – № 2-3. – С. 82-87. 45. Чернобровкина С.В. Саморегуляция поведения у дошкольников и ее формирование в сюжетно-ролевой игре : Дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 : – Омск, 2001. – 214 c. 46. Юрченко В.М. Психологічний аналіз понятійного апарату вивчення вольових станів людини // Актуальні проблеми психології. – К., 2007. – Т.7, вип.10: Екологічна психологія. – С.463-471.
Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. Вплив гри на розвиток саморегуляції довільної активності в дошкільному віці
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ГРА ЯК ПРОВІДНИЙ ВИД ДІЯЛЬНОСТІ У ДОШКІЛЬНОМУ ВІЦІ 5 1.1. Розвиток концептуальних положень щодо дитячої гри в працях вітчизняних дослідників 5 1.2. Класифікація ігор дітей дошкільного віку та їх процесуальна характеристика 10 РОЗДІЛ ІІ. ПРОЦЕС ФОРМУВАННЯ САМОРЕГУЛЯЦІЇ В ХОДІ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 16 2.1. Роль гри у розвитку саморегуляції довільної активності в дошкільному віці 16 2.2. Ігрові методики для розвитку саморегуляції 20 РОЗДІЛ ІІІ. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ВПЛИВУ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ФОРМУВАННЯ ВЛАСТИВОСТЕЙ ВОЛЬОВОЇ САМОРЕГУЛЯЦІЇ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 26 3.1. Обґрунтування та організація дослідження, визначення методів 26 3.2. Хід експерименту, обробка та інтерпретація результатів 32 ВИСНОВКИ 38 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 40 ДОДАТКИ 42

  2. Розвиток пізнавальної сфери мислення у юнацькому віці на уроках танцю (діти віком - 16-21 років)
    Вступ 3 Розділ І. Теоретичні аспекти розвитку пізнавальної сфери мислення у юнацькому віці 5 1.1. Вплив хореографічної освіти на розвиток дитини, як особистості 5 1.2. Вікові особливості дітей 16 років та особливості навчання народно-сценічного танцю. 17 Розділ ІІ. Методична розробка хореографічного уроку з викладання народно-сценічного танцю в підлітковій групі 27 2.1. Методика складання хореографічного уроку 27 2.2. Розробка методики 36 Висновок до ІІ розділу 44 Висновок 46 Список літератури 48

  3. Особливості розвитку мислення в дошкільному віці
    ВСТУП 4 I. Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми розвитку мислення в дошкільному віці. 6 II Розвиток мислення в дошкільному віці. 15 1. Загальна характеристика мислення дітей дошкільного віку 15 2 Розвиток образного мислення дошкільників 19 3 Вплив діяльності на розвиток мислення дошкільників 22 III Практична частина. 25 3.1 Експериментальне дослідження рівня розвитку мислення дітей дошкільного віку. 25 ВИСНОВКИ 38 ЛІТЕРАТУРА 40

  4. Вплив стилю поведінки батьків на соціальний розвиток дитини (6-8 років)
    ВСТУП…………………………………………………………………………….3 Розділ 1. Сімейне виховання в соціальному розвитку дитини…………5-17 1.1. Роль батьків в соціалізації дитини…………………………………………..5 1.2. Помилки стилю поведінки батьків в сімейному вихованні………….…..12 1.2.1. Виховання і потреба в емоційному контакті……………………………12 1.2.2. Виховання і потреба сенсу життя……………………………………..…12 1.2.3. Виховання і потреба досягнення…………………………………………13 Розділ 2. Соціалізація і становлення особистості……………………….17-23 2.1. Соціалізація як процес активного відтворення індивідом соціального досвіду……………………………………………………………………………17 2.2. Фактори соціалізації дитини…………………………………………….…22 Розділ 3. Програма соціального розвитку дитини…………………...…24-27 ВИСНОВКИ………………………………………………………………….…28 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………30

  5. Дослідження техніки гри воротаря 10-12 років (футбол)
    Список використовуваних скорочень 3 Вступ 4 Розділ 1. Теоретичні аспекти досліджуваної проблематики 8 1.1. Основні технічні прийоми гри воротаря 8 1.2. Основи навчання техніці гри воротаря 23 1.3. Вікові особливості воротарів 25 1.4. Вправи для вдосконалення техніки гри воротаря 29 Розділ 2. Методи, проведення та організація дослідження 32 2.1. Методи експериментального дослідження 33 2.2. .Планування та проведення дослідження 34 Розділ 3. Аналіз результатів дослідження та методичні рекомендації з технічної підготовки юних воротарів 10-12 років 36 3.1. Результати дослідження 36 3.2. Напрями підготовки воротарів 39 Висновки 41 Список використаних джерел 43

  6. Розумовий розвиток у старшому шкільному віці. Проблеми сенсу життя в ранньому юнацькому віці
    ВСТУП 3 ОСВІТА І РОЗУМОВИЙ РОЗВИТОК ЗДІБНОСТЕЙ ШКОЛЯРІВ 5 ЗАВДАННЯ РОЗУМОВОГО ВИХОВАННЯ МОЛОДІ 7 ЛЮДИНОЗНАВСТВО ТА СЕНС ЖИТТЯ В ЮНОСТІ 11 ФЕНОМЕН ДОВІРИ ДО СЕБЕ У ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ 15 САМОВИЗНАЧЕННЯ І ПРОФЕСІЙНЕ СЕРЕДОВИЩЕ 16 ВИСНОВОК 23 ЛІТЕРАТУРА 24

  7. Державно-правовий розвиток України в першій половині 60-х років - в першій половині 80-х років
    Вступ 3 1. Суспільно-політичне життя України в період неототалітарного режиму: «стабілізація» і закритість 5 2. Дисидентський рух 10 3. Суспільно-політичний лад 14 4. Судова система та правоохоронні органи 20 5. Правова система 23 Висновок 34 Список використаної літератури 36

  8. Соціально-економічний розвиток України в середині 60-х — на початку 80-х років
    Вступ 3 1. Спроби реформування системи управління країною 4 2. Екстенсивний розвиток економіки. Посилення відставання сільського господарства 11 3. Екологічна криза: причини і наслідки 15 4. Соціальні процеси в умовах загострення економічних проблем 23 Висновки 25 Список використаної літератури 27

  9. Розвиток вольової регуляції дошкільників (експеримент на дошкільниках, діти 5-6 років)
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИВЧЕННЯ ПРОБЛЕМИ ВОЛЬОВОЇ РЕГУЛЯЦІЇ В ДОШКІЛЬНОМУ ВІЦІ 6 1.1. Психолого-педагогічні умови розвитку волі дошкільника 6 1.2. Особливості вольової регуляції старшого дошкільника 12 1.3. Основні вольові якості старшого дошкільника та їх прояв 17 Висновок до 1 розділу 21 РОЗДІЛ ІІ. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ВОЛЬОВОЇ РЕГУЛЯЦІЇ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ТА МОЖЛИВОСТІ ЇЇ РОЗВИТКУ 22 2.1. Організація та методи проведення дослідження 22 2.2.Результати дослідження та їх аналіз 25 2.3. Рекомендації вихователям щодо розвитку вольової регуляції дітей дошкільного віку 34 Висновок до 2 розділу 38 ВИСНОВКИ 40 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 42 ДОДАТКИ 45

  10. Розвиток науки про державні видатки у працях видатних вчених минулих років та сьогодення
    Вступ 3 1. Всеосяжна дія оподаткування та передумови функціонування податкових систем 4 2. Пізнавальні методи вчення про державні фінанси 12 3. Модель Ліндаля-Вікселля 19 Висновок 25 Література 27

  11. Вплив фінансової системи на розвиток економіки
    ВСТУП 4 1. ПОНЯТТЯ ФІНАНСОВОЇ СИСТЕМИ, ОЗНАКИ ЇЇ ПОБУДОВИ 5 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТКУ ФІНАНСОВОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ 12 2.1. Складові фінансової системи України, їх характеристика 12 2.2. Фінансове забезпечення функціонування мікроекономіки в Україні 19 3. РЕСТРУКТУРИЗАЦІЯ ФІНАНСОВОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ В ПЕРІОД РИНКОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ЕКОНОМІКИ 29 ВИСНОВКИ 33 ЛІТЕРАТУРА 35

  12. Кризи життя та їх вплив на розвиток особистості
    ВСТУП 3 1. ПОНЯТТЯ ПРО КРИЗУ ЖИТТЯ. 4 2. ПРИЧИНИ ТА ПОКАЗНИКИ КРИЗИ. 6 3. ФОРМИ ВИХОДУ З КРИЗОВОЇ СИТУАЦІЇ. 10 4. ЗНАЧЕННЯ КРИЗИ ДЛЯ РОСТУ ОСОБИСТОСТІ. 17 ВИСНОВОК 23 ЛІТЕРАТУРА 25

  13. Вплив народництва та розвиток капіталізму в Росії
    Вступ 3 1. Народництво в Росії. Економічні погляди народників 5 2. Економічна програма народництва в Росії та її вплив на капіталізм 10 3. Питання про капіталізм і громаду в народницьких програмах 17 Висновки 18 Список використаної літератури 20

  14. Вплив Світового банку на міжнародний економічний розвиток
    Вступ 3 Розділ І. Теоретичні основи дослідження міжнародного економічного розвитку 7 1.1. Міжнародний економічний розвиток: загальна характеристика 7 1.2. Інструменти забезпечення міжнародного економічного розвитку 18 1.3. Фактори впливу на міжнародний економічний розвиток 25 Висновки до розділу І 30 Розділ II. Роль Світового банку у міжнародному економічному розвитку 34 2.1. Механізм впливу Світовим банком на міжнародний економічний розвиток 34 2.2. Інструменти підтримання Світовим банком міжнародного економічного розвитку 40 2.3. Напрямки забезпечення Світовим банком міжнародного економічного розвитку 45 Висновки до розділу II 55 Розділ III. Вплив Світового банку на міжнародний розвиток України 58 Висновки для розділу ІІІ 65 Висновки 67 Список літератури 75-80

  15. Вплив поведінки батьків на розвиток агресивності у молодших школярів
    Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти вивчення проблеми агресивності молодших школярів 5 1.1. Психологічні теорії агресивності 5 1.2. Прояви агресивної поведінки дитини 13 Розділ 2. Вплив поведінки батьків на формування агресивної поведінки дітей 6-10 років 21 2.1. Поведінка батьків - приклад виховання агресивності 22 2.2. Рекомендації щодо корекції агресивної поведінки дітей молодшого 25 шкільного віку 25 Висновок 40 Список використаної літератури 42

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам 098-404-55-82, 073-402-23-28


У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2017 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua